Maar natuurlijk. Zou je elke demonstratie in het buitenland dan willen steunen? Waar positioneer jij het buitenland dan in bijv. de problemen met Koerden in Turkije? Gebeuren ook verschrikkelijke dingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:43 schreef Dance99Vv het volgende:
Ondanks het geweld tegen demonstranten....
sinds gevechtsvliegtuigen in malta zijn geland is het international , ook nog iets met een libisch schip in de buurt van malta met deserterde oficierenquote:
Dat soort bespiegelingen geven goed weer hoe Nederlanders over het algemeen hier in staan ook... verwende, wereldvreemde kwasten zijn het...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat ze gelooft dat hij echt zo overtuigd van zichzelf is en meent wat hij zegt.
Oh, en dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
sinds gevechtsvliegtuigen in malta zijn geland is het international , ook nog iets met een libisch schip in de buurt van malta met deserterde oficieren
ik positioneer niks ik verslag van een briefing in USquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Zou je elke demonstratie in het buitenland dan willen steunen? Waar positioneer jij het buitenland dan in bijv. de problemen met Koerden in Turkije? Gebeuren ook verschrikkelijke dingen.
Interne aangelegenheid, niets mee te maken dus.
Zapte in door Bartholomaes, dus dat moet ik dan allemaal gemist hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zei ook dat het een grote mongool was hoor en dat het een trieste zaak isja niet letterlijk in die bewoordingen.
Kun je niks over zeggen. Bij Egypte is ook zoveel gespeculeerd. Dat alles dood zou bloeden etc. Niet gebeurd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef Breekfast het volgende:
Deze revolutie sterft of een snelle dood of wordt een nog erger bloedbad dan het nu al is
Jij bent het ergens mee oneens, maar wanneer men vraagt naar de ratio kom je met dit riedeltje. Zeg dan niets.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik positioneer niks ik verslag van een briefing in US
Nee omdat in Egypte het leger niet op zijn eigen bevolking schoot, heel verschil...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kun je niks over zeggen. Bij Egypte is ook zoveel gespeculeerd. Dat alles dood zou bloeden etc. Niet gebeurd!
Doe ff gezellig jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent het ergens mee oneens, maar wanneer men vraagt naar de ratio kom je met dit riedeltje. Zeg dan niets.
Zulks las ik ook al in de krant ja...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef henkde_j het volgende:
Interessante historicus op Ned 3 nu.
Doodbloeden als in Gadaffi wint en volgende maand gaat ome Silvio weer op bezoek? Onwaarschijnlijk. Ik denk dat Gadaffi sws een internationale paria is al, en diplomatiek geïsoleerd...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kun je niks over zeggen. Bij Egypte is ook zoveel gespeculeerd. Dat alles dood zou bloeden etc. Niet gebeurd!
Ik zat me in de vooravond kwaad te maken vanwege die speech. Ik ben zoiets ook niet gewend dus word boos. Maar die mensen horen het al 42 jaar lang aan. Ze geloven hem niet en zijn niet meer bang en willen zelfs sterven voor deze revolutie. Ik geloof er in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef Breekfast het volgende:
Deze revolutie sterft of een snelle dood of wordt een nog erger bloedbad dan het nu al is
Ik zie Claudia de Breijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef henkde_j het volgende:
Interessante historicus op Ned 3 nu.
Je kan prima wat vliegtuigen en schepen kapot schieten. De bevolking doet de rest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Dr. Owens idee van een no-fly zone, en dus je alleen maar laten zien, de trick doet. De boel valt dan als een kaartenhuis ineen, zoals in de eerste Golfoorlog met de troepen van Saddam in Koeweit. En dan moeten dus de organiserende machten, die er wel zijn bijv. alleen al allerlei ambassadeuren van Libië, naar voren komen om weer stabiliteit en openbare orde te garanderen, mbv al die reeds overgelopen veiligheidsdiensten en troepen. Het hoeft niet te betekenen dat je je voor langere tijd daar dient te "engagen" als VN zijnde...
Tuurlijk. Laten we deze lijn vasthouden en te pas en onpas een land aanvallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan prima wat vliegtuigen en schepen kapot schieten. De bevolking doet de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |