Oke, daar zit wat in ja. Ik dacht dat je meer bedoelde onderhandelen en tot een oplossing komen. Ik denk dat ze beter, wat je al zegt, met een harde hand moeten aanpakken. Gewoon vliegtuigen of ander materieel sturen. Iemand die zegt instaat te zijn tot het martelen van zijn eigen volk daar moet je niet mee onderhandelen. Zulke figuren mogen geen leider van een land zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Belligerenten aan de zijde van Gadaffi kappen er meteen mee zodra ze NAVO vliegtuigen zien... en lopen ook wrs meteen over. Was in Koeweit ook...
Ja tuuk. Jij hoort bij de morning routine van Beatrix. Kopje thee, een eitje en dan de postgeschiedenis van Ryan3 lezen op FOK!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die dingen die zij van mij gequote heeft die vond Wilders veel te ver gaan, dat zegt dus wel wat...
Dat lijkt me wel waarschijnlijk wat je daar zegt idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja tuuk. Jij hoort bij de morning routine van Beatrix. Kopje thee, een eitje en dan de postgeschiedenis van Ryan3 lezen op FOK!
Right..
Ik denk idd dat het dan snel voorbij is... huurlingen kappen er dan al helemaal mee...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Oke, daar zit wat in ja. Ik dacht dat je meer bedoelde onderhandelen en tot een oplossing komen. Ik denk dat ze beter, wat je al zegt, met een harde hand moeten aanpakken. Gewoon vliegtuigen of ander materieel sturen. Iemand die zegt instaat te zijn tot het martelen van zijn eigen volk daar moet je niet mee onderhandelen. Zulke figuren mogen geen leider van een land zijn.
Waanbeelden zijn niet voorbehouden aan Gadhafi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:22 schreef horned_reaper het volgende:
Beatrix weet niet eens hoe Fok! werkt![]()
Hoe komen mensen erbij dat ze uberhaupt op forums zit?
Nee, Wilders heeft dat ook idd, dat weet Beatrix ook...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Waanbeelden zijn niet voorbehouden aan Gadhafi.
En je begeeft je in een wespennest. Westerse militairen in Tripoli, het zou een bloedbad worden. Alleen even bombarderen? Woede en geen oplossing, tevens: het Westen valt ons aan. Ik zie er nog steeds weinig heil in. Het is geen kwestie van "gewoon even wat doen".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het dan snel voorbij is... huurlingen kappen er dan al helemaal mee...
Dat ziet er niet echt uit als Fok?quote:
Hij doet een Ruttetje...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De Russische president maakt zich grote zorgen over de stabiliteit en mogelijk extremisme in het MO.
Is Ayman nog gesignaleerd op AJE? Ik heb de laatste dagen niet veel kunnen zien...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
AymanM Ayman Mohyeldin
#Libya has been suspended from the Arab League following #Gaddafi's speech. Follow #AJEnglish for breaking details
5 minutes ago
Nee, het is een ander matig bekend internetnetwerkje beginnende met een F,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt uit als Fok?
Maar nu kunnen ze terugvechten. Er zijn wapens uitgedeeld aan demonstranten. Als het te lang duurt is het burgeroorlog. of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://blogs.aljazeera.ne(...)ve-blog-libya-feb-22
Dat wordt weer een nacht vol slachtingen.
Er staan drie tabbladen open in zijn google chrome.... en Fok! is daar NIET! één van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt uit als Fok?
Het is gewoon de menig van de internationale gemeenschap. Onderdrukking is een normaal politiek instrument, blijkbaar.quote:
Ik heb alleen CNN TV. Kan even niet streamen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef Dance99Vv het volgende:
ik zat net naar de meeting te kijken van de veiligheids raad , stond onder dat er over libie gesproken zou worden maar het enige wat ik meekreeg was over oost timor , iemand anders dit ook gevolgd via cnn stream?
zit nu te luisteren naar de briefing waar het wel gaat over libie , om kort te zijn over evacuatie
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon de menig van de internationale gemeenschap. Onderdrukking is een normaal politiek instrument, blijkbaar.
dat probeer ik alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb alleen CNN TV. Kan even niet streamen.
Weet niet hoe jij zit maar doe verslag als je kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |