Blijken Italiaanse schepen te zijn via AJA.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef shomila het volgende:
7our Baki 7our
by roundclapton
Any navy expert on Twitter ? Image of military boats in Tripoli. #Libya #Feb17 http://twitpic.com/42mdun (via @SL0wZEr)
17 minutes ago
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk niet gemerkt dat het de laatste was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom opent de laatste poster niet gewoon een nieuw deel???![]()
![]()
Is al minimaal de 2e x vandaag.. Ben een beetje geirriteerd nu, sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet gemerkt dat het de laatste was.
Zweedse minister :
carlbildt Carl Bildt
Increasingly concerned with Libya situation. Working to get our people out. Urge UN meeting to adopt strong line against repression.
Vliegtuigh nog wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef yavanna het volgende:
Volgens de telegraaf is het nederlandse vliegtuig geland in Tripoli.
Gaddafi: when blacks revolted in California, Yeltsin sent the army to crush them.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb de hele speech gemist!
Zijn er nog dingen in bekend geworden
Meentie dat nouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Gaddafi: when blacks revolted in California, Yeltsin sent the army to crush them.
Dit zei ie echt.
Tsja..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Gaddafi: when blacks revolted in California, Yeltsin sent the army to crush them.
Dit zei ie echt.
Had het niet in de gaten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was JIJ niet degene met post # 301???
FOK! heb ik niet gezien maar ook niet op gelet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Tokamak het volgende:
10 minuten geleden een bijrolletje voor het FOK-Forum. Gevluchte man liet een filmpje zien dat hier gister is gepost. Toen het voorbij was zag je duidelijk het Forum.
Hulde jongens!
Tsjongejonge DAT helpt...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef yavanna het volgende:
rzabaneh Rania Zabaneh
by AlanFisher
BREAKING on #Libya's #Feb17: Arab League decides to halt Libya's participation in meetings and leagues other institutions.
Dat bedoelde ik ja. Maar die quote heb ik dan weer gemist!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Staal het volgende:
[..]
FOK! heb ik niet gezien maar ook niet op gelet.
Je bedoelt de Pakistaanse chirurg die 18 jaar in Libie heeft gewoond en gevangen heeft gezeten. 2007 omdat hij de schuld kreeg van HIV besmettingen? Vond het wel een heel ontroerend stuk en die man heeft wat meegemaakt. Kreeg ook de indruk dat hij de reeks hier ook volgt want hij quotte iemand uit deze reeks van gisteren. Op het einde.
Onder leiding van Yeltsin blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Monidique het volgende:
Drugsverslaafde Wetserse Al-Kaida-media uit het buitenland die het land willen overnemen en in een burgeroorlog storten en willen vernietigen en willen uitbuiten.
Ik geloof dat het daar allemaal aan te wijten is.
Die al even geleden overleden isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Onder leiding van Yeltsin blijkbaar.
Staats-tv heeft alle televisiezenders ter wereld gehacktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:58 schreef Dance99Vv het volgende:
ik zie alleen beelden van de staats tv maar zijn er ook andere beelden ergens?
Hij quotte iemand?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Staal het volgende:
[..]
FOK! heb ik niet gezien maar ook niet op gelet.
Je bedoelt de Pakistaanse chirurg die 18 jaar in Libie heeft gewoond en gevangen heeft gezeten. 2007 omdat hij de schuld kreeg van HIV besmettingen? Vond het wel een heel ontroerend stuk en die man heeft wat meegemaakt. Kreeg ook de indruk dat hij de reeks hier ook volgt want hij quotte iemand uit deze reeks van gisteren. Op het einde.
ja maar dat zijn beelden van overdag het is avond....???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Cameraman zoomde even in op de enige vrouw in de menigte
Dat is wat de Duitsers willen dat je gelooft!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die al even geleden overleden is
Jij herkende FOK! en ik herkende de quote. Kan het niet meer terugzoeken, want deze reeks gaat te hard. Maar hoop dat die mensen een beetje een hart onder de riem gestoken krijgen en dat niet elke Nederlander onverschillig is. Want ik schaam me voor de uitspraken van Rutte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja. Maar die quote heb ik dan weer gemist!
Maar hij is nog veel gestoorder dan gedacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef Roi het volgende:
Die titel, BLIJKT?! Iedereen die ooit van die man gehoord heeft wist al dat het een volslagen idioot is.
Dat Rutte in het Joods-Chinees-Egyptische drugscomplot zit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft-ie berhaupt nog wat gezegd onze Rutte trouwens?
Waarschijnlijk is-ie bang voor wat na Khaddafi komt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, maar niet jou.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
Als het niet zo'n invloedrijke man was geweest hadden we erom gelachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar hij is nog veel gestoorder dan gedacht.
Oh dat was dat stuk over Mubarak: ik ben geen Ben Ali en hij viel. En nu Kadaffi die zegt: ik ben geen Ben Ali n geen Mubarak?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, maar niet jou..
Ik herkende het stukje tekst, alleen weet ik niet meer wie het postte afgelopen nacht.
No shit...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is-ie bang voor wat na Khaddafi komt.
quote:MERKEL SAYS GERMANY FAVOURS SANCTIONS ON LIBYA IF GOVERNMENT DOESN'T HALT VIOLENCE AGAINST PEOPLE
MERKEL SAYS GADDAFI SPEECH WAS VERY VERY FRIGHTENING
http://blogs.aljazeera.ne(...)ve-blog-libya-feb-22quote:Reports from our contacts on the ground tell us military vehicles and helicopters are headed toward towns outside Tripoli. Jeeps started rolling immediately the speech ended, we understand.
Sterker nog, ik denk dat Mark Rutte na de volgende verkiezingen zichzelf gewoon tot leider van de revolutie kroont, bang voor wat er na Rutte komt.quote:
Ja, maar vrij letterlijk gequote inderdaad. Iemand postte dat gisteren of afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:09 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Oh dat was dat stuk over Mubarak: ik ben geen Ben Ali en hij viel. En nu Kadaffi die zegt: ik ben geen Ben Ali n geen Mubarak?
Wat doe je nou met sanctions... dat is toch water naar de zee dragen op dit moment...?quote:
Ligt eraan wat voor sancties.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat doe je nou met sanctions... dat is toch water naar de zee dragen op dit moment...?
Zijn er echt nergens op internet beelden te vinden van Libi ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://blogs.aljazeera.ne(...)ve-blog-libya-feb-22
Dat wordt weer een nacht vol slachtingen.
Beatrix wordt gecensureerd dus dat zegt vrij weinig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, ik hoorde dat Beatrix mij ook gequote had...
Interveniren lijkt me iets doeltreffender op dit moment, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor sancties.
Dat zijn die fregatten die gister tripoli geshelld hebben, neem ik aan...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Was dit al gemeld?
Reports: Defecting Libyan warship near Malta, AFM denial
A Libyan warship carrying defecting Libyan officers is sailing close to Malta and is being closely watched by the Italian frigate Fenice, according to reports in the international media.
The AFM, however, has denied the reports and said it was not monitoring any vessel near Malta.
The AFM is known to be on alert. An Islander maritime patrol aircraft took off from Luqa about an hour ago.
bron: http://www.timesofmalta.c(...)-monitored-off-malta
Denk je dat dat echt zin heeft? Met die Khaddafi is niet te praten of te onderhandelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interveniren lijkt me iets doeltreffender op dit moment, dat bedoel ik.
Begin met Dr. Owen gister zei...
Die dingen die zij van mij gequote heeft die vond Wilders veel te ver gaan, dat zegt dus wel wat...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Beatrix wordt gecensureerd dus dat zegt vrij weinig.
Eerst shellen en dan defecten? Lijkt me niet logisch.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn die fregatten die gister tripoli geshelld hebben, neem ik aan...
Ja, dat denk ik wel. Belligerenten aan de zijde van Gadaffi kappen er meteen mee zodra ze NAVO vliegtuigen zien... en lopen ook wrs meteen over. Was in Koeweit ook...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Denk je dat dat echt zin heeft? Met die Khaddafi is niet te praten of te onderhandelen.
Iig 1 van die fregatten dan toch...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst shellen en dan defecten? Lijkt me niet logisch.
Oke, daar zit wat in ja. Ik dacht dat je meer bedoelde onderhandelen en tot een oplossing komen. Ik denk dat ze beter, wat je al zegt, met een harde hand moeten aanpakken. Gewoon vliegtuigen of ander materieel sturen. Iemand die zegt instaat te zijn tot het martelen van zijn eigen volk daar moet je niet mee onderhandelen. Zulke figuren mogen geen leider van een land zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Belligerenten aan de zijde van Gadaffi kappen er meteen mee zodra ze NAVO vliegtuigen zien... en lopen ook wrs meteen over. Was in Koeweit ook...
Ja tuuk. Jij hoort bij de morning routine van Beatrix. Kopje thee, een eitje en dan de postgeschiedenis van Ryan3 lezen op FOK!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die dingen die zij van mij gequote heeft die vond Wilders veel te ver gaan, dat zegt dus wel wat...
Dat lijkt me wel waarschijnlijk wat je daar zegt idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja tuuk. Jij hoort bij de morning routine van Beatrix. Kopje thee, een eitje en dan de postgeschiedenis van Ryan3 lezen op FOK!
Right..
Ik denk idd dat het dan snel voorbij is... huurlingen kappen er dan al helemaal mee...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Oke, daar zit wat in ja. Ik dacht dat je meer bedoelde onderhandelen en tot een oplossing komen. Ik denk dat ze beter, wat je al zegt, met een harde hand moeten aanpakken. Gewoon vliegtuigen of ander materieel sturen. Iemand die zegt instaat te zijn tot het martelen van zijn eigen volk daar moet je niet mee onderhandelen. Zulke figuren mogen geen leider van een land zijn.
Waanbeelden zijn niet voorbehouden aan Gadhafi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:22 schreef horned_reaper het volgende:
Beatrix weet niet eens hoe Fok! werkt![]()
Hoe komen mensen erbij dat ze uberhaupt op forums zit?
Nee, Wilders heeft dat ook idd, dat weet Beatrix ook...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Waanbeelden zijn niet voorbehouden aan Gadhafi.
En je begeeft je in een wespennest. Westerse militairen in Tripoli, het zou een bloedbad worden. Alleen even bombarderen? Woede en geen oplossing, tevens: het Westen valt ons aan. Ik zie er nog steeds weinig heil in. Het is geen kwestie van "gewoon even wat doen".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het dan snel voorbij is... huurlingen kappen er dan al helemaal mee...
Dat ziet er niet echt uit als Fok?quote:
Hij doet een Ruttetje...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De Russische president maakt zich grote zorgen over de stabiliteit en mogelijk extremisme in het MO.
Is Ayman nog gesignaleerd op AJE? Ik heb de laatste dagen niet veel kunnen zien...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
AymanM Ayman Mohyeldin
#Libya has been suspended from the Arab League following #Gaddafi's speech. Follow #AJEnglish for breaking details
5 minutes ago
Nee, het is een ander matig bekend internetnetwerkje beginnende met een F,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt uit als Fok?
Maar nu kunnen ze terugvechten. Er zijn wapens uitgedeeld aan demonstranten. Als het te lang duurt is het burgeroorlog. of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://blogs.aljazeera.ne(...)ve-blog-libya-feb-22
Dat wordt weer een nacht vol slachtingen.
Er staan drie tabbladen open in zijn google chrome.... en Fok! is daar NIET! n van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt uit als Fok?
Het is gewoon de menig van de internationale gemeenschap. Onderdrukking is een normaal politiek instrument, blijkbaar.quote:
Ik heb alleen CNN TV. Kan even niet streamen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef Dance99Vv het volgende:
ik zat net naar de meeting te kijken van de veiligheids raad , stond onder dat er over libie gesproken zou worden maar het enige wat ik meekreeg was over oost timor , iemand anders dit ook gevolgd via cnn stream?
zit nu te luisteren naar de briefing waar het wel gaat over libie , om kort te zijn over evacuatie
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon de menig van de internationale gemeenschap. Onderdrukking is een normaal politiek instrument, blijkbaar.
dat probeer ik alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb alleen CNN TV. Kan even niet streamen.
Weet niet hoe jij zit maar doe verslag als je kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |