Staats-tv heeft alle televisiezenders ter wereld gehacktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:58 schreef Dance99Vv het volgende:
ik zie alleen beelden van de staats tv maar zijn er ook andere beelden ergens?
Hij quotte iemand?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Staal het volgende:
[..]
FOK! heb ik niet gezien maar ook niet op gelet.
Je bedoelt de Pakistaanse chirurg die 18 jaar in Libie heeft gewoond en gevangen heeft gezeten. 2007 omdat hij de schuld kreeg van HIV besmettingen? Vond het wel een heel ontroerend stuk en die man heeft wat meegemaakt. Kreeg ook de indruk dat hij de reeks hier ook volgt want hij quotte iemand uit deze reeks van gisteren. Op het einde.
ja maar dat zijn beelden van overdag het is avond....???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Cameraman zoomde even in op de enige vrouw in de menigte
Dat is wat de Duitsers willen dat je gelooft!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die al even geleden overleden is
Jij herkende FOK! en ik herkende de quote. Kan het niet meer terugzoeken, want deze reeks gaat te hard. Maar hoop dat die mensen een beetje een hart onder de riem gestoken krijgen en dat niet elke Nederlander onverschillig is. Want ik schaam me voor de uitspraken van Rutte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja. Maar die quote heb ik dan weer gemist!
Maar hij is nog veel gestoorder dan gedacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef Roi het volgende:
Die titel, BLIJKT?! Iedereen die ooit van die man gehoord heeft wist al dat het een volslagen idioot is.
Dat Rutte in het Joods-Chinees-Egyptische drugscomplot zit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft-ie überhaupt nog wat gezegd onze Rutte trouwens?
Waarschijnlijk is-ie bang voor wat na Khaddafi komt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, maar niet jou.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
Als het niet zo'n invloedrijke man was geweest hadden we erom gelachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar hij is nog veel gestoorder dan gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |