Russisch 23 mm afweergeschut.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:51 schreef Nibb-it het volgende:
Volgens die kerel op AJE werd er met luchtafweer op mensen geschoten, dat zijn dus deze jongens (ware grootte):
[ afbeelding ]
Niet alleen blikken maar ook hele boze woorden. Ik verzin het serieus niet. Ik woonde in de winkelstraat tegenover de AH en ben weleens uitgescholden. Iedere zondag kwamen ze twee keer per dag langs dat ik gezien heb. Had van die grote schuiframen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
En als je wel je ramen lapt zul je dat voelen op welke manier?
Bizar hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:24 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Russisch 23 mm afweergeschut.
Waarschijnlijk afgevuurd met dit.
[ afbeelding ]
Verklaart inderdaad hoe mensen dwars doormidden zijn geblazen.
Ah, je hebt dat filmpje dus wel meegekregen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier is men nog wakker.. Maar hoe
Geen idee waar je over hebt. Maar ik kan uiteengescheurde of verbrande lijken goed hebben De gedachte dat het er er meer worden is rotter..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, je het dat filmpje dus wel meegekregen?
Niet knipperen met je wimpertjes.
Neehee. Zoek even terug op Yavanna in dit topic. Zij postte een filmpje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar je over hebt. Maar ik kan uiteengescheurde of verbrande lijken goed hebben De gedachte dat het er er meer worden is rotter..
quote:RT @leila_na Head of #Libya Doctors: "We're seeing wounds produced by weapons that I don't think have been used against human beings before"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |