Zat ook al te kijken wat voor voertuig dat is. Dacht eerst aan een aangepast Defender/Santana/Massif.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:42 schreef Lagrinta het volgende:
Ieman zou moete weten in wat voor auto Gaddafi zat en of die auto's überhaupt in Lbïe geleverd zijn (geïmporteerd kan altij natuurlijk. Het deed me toch wat denken aan een pick up die je met name in Cuba en Zuid-Amerika ziet.
?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:52 schreef yavanna het volgende:
BBC News 24 saying Gaddafi might turn up on Libyan state television to make a speech. Possibly without an umbrella...ella... ella... (sorry)
Dat ligt er aan aan wie je het vraagt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:36 schreef HiZ het volgende:
Dan kun je wel zeggen dat er ook onder christenen fanatici zijn, maar het punt is dat hun fanatisme geen sociale acceptatie/bewondering krijgt.
Ga jij even terugzoeken in dit topic? Het regende niet volgens die user. En dan dat oude barrel.quote:
Ja, klopt een oud wagentje, ik zag niet of het wel of nie regende...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga jij even terugzoeken in dit topic? Het regende niet volgens die user. En dan dat oude barrel.
Ollie is zo lief, hoe kunnen ze nou zeggen dat honden haram zijn...quote:Als ik het doe gooi ik van nijd de laptop uit het raam vanwege die kloteverbinding. En als ik een echt leuk hondje wil zien dan kijk ik wel naast me.
Niet meer in Nederland. Inderdaad. Is ook aardig wat tijd overheen gegaan hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, dit is dus hét bewijs dat je het niet snapt. De positie van fundamentalistische christenen in Europa is niet te vergelijken met de positie van fundamentalistische moslims.
Een poging om je te laten begrijpen wat het verschil is;
De gewone Nederlander (Jan Modaal) vindt iemand die uit religieuze overwegingen niet wil werken geen beter mens met een levenswijze die men eigenlijk zou moeten nastreven.
De gemiddelde moslim in de Arabische wereld vind iemand die alles opzij zet om 5 keer per dag te midden een betere mens wiens gedrag navolging zou moeten krijgen.
Dan kun je wel zeggen dat er ook onder christenen fanatici zijn, maar het punt is dat hun fanatisme geen sociale acceptatie/bewondering krijgt.
Regen, tranen, rouw?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:55 schreef Lagrinta het volgende:
Serieus, er klopt toch niks van. Waarom een paraplu in de hand houden als je juist in die auto zit. Hmm, ga maar op bed en zie het morgen wel.
Een Iraakse minister van Informatie?quote:
Hoezo? We mogen nog steeds geen boodschappen doen op zondag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet meer in Nederland. Inderdaad. Is ook aardig wat tijd overheen gegaan hoor.
Nou ik hoor steeds meer berichten (bijv. in Breda) dat het gemeenteraden lukt om de winkels open te houden op zondag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo? We mogen nog steeds geen boodschappen doen op zondag.
Het zijn niet alleen christenen die graag een rustdag willen op zondag hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik doe het morgen zelf wel. Het is raar, het zou niet regenen en die oude auto i.p.v. een gepantserde wagen. Daar moeten meer beelden van komen dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt een oud wagentje, ik zag niet of het wel of nie regende...
[..]
Ollie is zo lief, hoe kunnen ze nou zeggen dat honden haram zijn...
Daar is geen wet voor nodig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen christenen die graag een rustdag willen op zondag hoor.
In sommige gemeenten hoef je het nog steeds niet in je hoofd te halen om op zondag je ramen te gaan lappen. Ook in de winkelstraat van Huizen niet. Dus niet alleen die achtergebleven provinciaaltjes waar men dan meteen aan denkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En als je wel je ramen lapt zul je dat voelen op welke manier?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:13 schreef Staal het volgende:
[..]
In sommige gemeenten hoef je het nog steeds niet in je hoofd te halen om op zondag je ramen te gaan lappen. Ook in de winkelstraat van Huizen niet. Dus niet alleen die achtergebleven provinciaaltjes waar men dan meteen aan denkt.
Maar het overgrote deel is gelukkig niet meer zo. Maar dat is echt niet van de een op andere dag gegaan.
Hier op een relatief klein dorpje vanaf medio Maart iedere zondag de supermarkt open. CDA is hier een hele grote partij.
Zou je niet verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |