Volgens internet kan mijn HTC Magic ook HSPDA ook aan maar ik heb nog nooit een H gezien. Altijd 3G.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
De desire kan ook gewoon hsdpa aan, net als elke moderne smartphone.
Ik wil 'm niet rooten.quote:Maar 2.3 draait er prima op hoor. Genoeg mensen in dit topic, inclusief ik, die het draaien.
Ligt natuurlijk ook aan de dekking van je provider hèquote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef BluesRebel het volgende:
Laatste post:
[..]
Volgens internet kan mijn HTC Magic ook HSPDA ook aan maar ik heb nog nooit een H gezien. Altijd 3G.
Juist wel man. Lekker rooten, andere rom erop en een gedeelte van je geheugenkaart instellen als intern geheugen. Nooit meer gezeik dat je geheugen vol zit.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EDIT: en dat 2.3. Het vraag mij nu ook om een software-update; maar dat past niet eens meer op het interne geheugen.2.3 hoef ik me dan waarschijnlijk niet eens aan te beginnen.
Niet allemaal, dat is het probleem.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef BluesRebel het volgende:
Wat is nou het probleem met interne geheugen? Je kan de apps toch zonder te rooten op de sd-card gooien?
Lang niet alles. Het geheugen is zo vol.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef BluesRebel het volgende:
Wat is nou het probleem met interne geheugen? Je kan de apps toch zonder te rooten op de sd-card gooien?
Dit dusquote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist wel man. Lekker rooten, andere rom erop en een gedeelte van je geheugenkaart instellen als intern geheugen. Nooit meer gezeik dat je geheugen vol zit.
Wat gebruik je nu dan? De laatste Miui versie 1.2.11.R2 vreet nog steeds batterij bij mijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef Ireyon het volgende:
Alleen al vanwege de screen-off animatie wil ik niet meer terug naar MIUI met Android 2.2
Cyanogenmod 7 RC1quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu dan? De laatste Miui versie 1.2.11.R2 vreet nog steeds batterij bij mij
Ga naar je app Berichten --> Klik daarna op de toets MENU --> daarna Instellingen --> Ontvangstmelding (vinkje weghalen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hier nog hoe je de default SMS client van Sense uitzet zodat je alleen een melding van Handcent krijgt?
Dit heb ik gedaan, ik heb een 8gb kaart alleen nu krijg ik nog steeds de melding dat ie vol zit terwijl ik nog zo'n 5gb vrij heb eigenlijk. Kan ik die partitie groter maken misschien? Heb gekeken maar krijg het niet gevonden op mijn MIUI rom.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist wel man. Lekker rooten, andere rom erop en een gedeelte van je geheugenkaart instellen als intern geheugen. Nooit meer gezeik dat je geheugen vol zit.
Die partitie moet je instellen in je bootloader.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan, ik heb een 8gb kaart alleen nu krijg ik nog steeds de melding dat ie vol zit terwijl ik nog zo'n 5gb vrij heb eigenlijk. Kan ik die partitie groter maken misschien? Heb gekeken maar krijg het niet gevonden op mijn MIUI rom.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een goede plek om mooie desire wallpapers te vinden?
Ik ga meestal googlen voor een leuke afbeelding en gebruik die.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een goede plek om mooie desire wallpapers te vinden?
Ik heb net een SanDisk 16Gb class4 in mijn Tab gedaan, werkt goed. Weet niet of class10 zoveel beter is. Wel sneller wat schrijfsnelheid/overdracht betreft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef Ireyon het volgende:
Hmm een Kingston 16GB Class 10 kaartje kost nog maar ¤36,-.. Zou dat echt zoveel beter zijn, class 10?
Mja 'k kom na wat zoekwerk tegen dat de Desire zelf een bottleneck is wat lees- en schrijfsnelheid betreft.. Dus voor usb-overdracht merk je niks van class 10 maar voor A2SD+ zou het weer wel nuttig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb net een SanDisk 16Gb class4 in mijn Tab gedaan, werkt goed. Weet niet of class10 zoveel beter is. Wel sneller wat schrijfsnelheid/overdracht betreft.
De class 4 kaart werkt hier bij mij in de Desire fijn. Schrijfsnelheden zijn snel genoeg, ook voor het kijken van films.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb net een SanDisk 16Gb class4 in mijn Tab gedaan, werkt goed. Weet niet of class10 zoveel beter is. Wel sneller wat schrijfsnelheid/overdracht betreft.
Beetje late reactie, maar bedankt! Werkt super!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Fendy het volgende:
[..]
Sense is inderdaad erg goed, ik zie ook geen redenen om het eruit te slopen, doet juist alles wat ik wil
Deze swype versie schijnt speciaal voor de HD versie te zijn, alleen hij knalt eruit als ik Engels wil selecteren. Verder doet ie het goed in het NL...
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |