abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93097636
Streamlock....op alle streams (8> :(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  FOK!Babe maandag 21 februari 2011 @ 12:53:51 #2
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93097648
:(
pi_93097656
Zo c_/
pi_93097666
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Commentaar gegeven op de streams.

Inmiddels heeft Net5 de illegale streams geblokt en kan ik er weinig commentaar op geven.
Over 4 uur een alternatieve stream:
http://nl.burberry.com/st(...)ex.jsp?WT.ac=LP_H_B1

Burberry toont vandaag om 16 uur (Londen time) tijdens London Fashion Week de fall/winter 2011 collectie op grote schermen op het Picadilly Circus. Wel in Londen maar geen uitnodiging weten te bemachtigen? Dan weet je nu waar je moet zijn om de nieuwe collectie van de hand van Christopher Bailey het plankier over te zien gaan.
Burberry is als sinds zeven seizoenen bezig hun modeshows op vernieuwende manieren aan het publiek te tonen. Via een live stream op Burberry.com met de mogelijkheid om ook gelijk de nieuwe collectie online te bestellen en dit jaar voor het eerst op de straat. Naast het Piccadilly Circus wordt ook wereldwijd in de Burberry shops de show live getoond.
bron: http://www.fashionscene.n(...)67b428fc63b7aa92cf38
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_93097667
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb jij geen digitaal kanaal? Dat is eerlijk gezegd het enige waar ik naar kijk. Het geluid is daar ook beter.
Nee, ik ben nog analoog. Ach, ik heb het ook wel gezien ook.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 12:56:51 #6
137949 Disana
pi_93097750
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, ik ben nog analoog. Ach, ik heb het ook wel gezien ook.
Echt jammer, ik neem aan dat jij je er ook op had verheugd dat er weer een rls kwam.

Wat een leuke tip Bob.
pi_93097775
Zou je trouwens al ergens kunnen wedden op de vervroegde einddatum van SS?
pi_93097787
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Over 4 uur een alternatieve stream:
http://nl.burberry.com/st(...)ex.jsp?WT.ac=LP_H_B1

Burberry toont vandaag om 16 uur (Londen time) tijdens London Fashion Week de fall/winter 2011 collectie op grote schermen op het Picadilly Circus. Wel in Londen maar geen uitnodiging weten te bemachtigen? Dan weet je nu waar je moet zijn om de nieuwe collectie van de hand van Christopher Bailey het plankier over te zien gaan.
Burberry is als sinds zeven seizoenen bezig hun modeshows op vernieuwende manieren aan het publiek te tonen. Via een live stream op Burberry.com met de mogelijkheid om ook gelijk de nieuwe collectie online te bestellen en dit jaar voor het eerst op de straat. Naast het Piccadilly Circus wordt ook wereldwijd in de Burberry shops de show live getoond.
bron: http://www.fashionscene.n(...)67b428fc63b7aa92cf38
die ga ik zien dank je voor de tip ^O^
pi_93097827
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Echt jammer, ik neem aan dat jij je er ook op had verheugd dat er weer een rls kwam.

Een goede had ik graag gezien. Maar dit is een soort light-variant.
pi_93097867
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou je trouwens al ergens kunnen wedden op de vervroegde einddatum van SS?
Bij unibet mag je toch overal op wedden?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93097923
quote:
12s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Bij unibet mag je toch overal op wedden?
Ja, maar volgens mij heb je daar een netteller-account voor nodig. Dat vind ik teveel gedoe.
  maandag 21 februari 2011 @ 13:02:05 #12
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93097955
@Disana, ik voel idd dat het koud is, kachel staat 'nog' niet aan. En het trekt koud op aan mijn voeten. Zo is het al een paar dagen he, het lijkt heerlijk lenteweer, maar het is maar een paar graden boven 0.

Ik hoef er vandaag in ieder geval niet uit, behalve naar de schuur om even wat uit de vriezer halen.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 13:02:08 #13
137949 Disana
pi_93097956
Denk je echt dat het van de buis gehaald gaat worden?

Ik zou er niet eens rouwig om zijn. Wel om de gedachte dat er nooit meer een rls zal komen.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 13:04:01 #14
137949 Disana
pi_93098027
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:02 schreef Juud79 het volgende:
@Disana, ik voel idd dat het koud is, kachel staat 'nog' niet aan. En het trekt koud op aan mijn voeten. Zo is het al een paar dagen he, het lijkt heerlijk lenteweer, maar het is maar een paar graden boven 0.

Ik hoef er vandaag in ieder geval niet uit, behalve naar de schuur om even wat uit de vriezer halen.
Ja zeg ik toch: hartstikke koud!

Zelfs de jongere katten Robje en Safaa blijven veel binnen, en die houden wel van een beetje frisse lucht. En ik, ik hoef helemaal nergens heen dus dat zit wel goed :)
pi_93098182
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
Denk je echt dat het van de buis gehaald gaat worden?
Als de ontwikkeling zich doorzet dat de programma's voor en na SS op Net5 meer kijkers trekken dan SS, zou het zomaar kunnen gebeuren.
quote:
Ik zou er niet eens rouwig om zijn. Wel om de gedachte dat er nooit meer een rls zal komen.
Ze doen alles, maar dan ook echt alles, maar half-half.

De Net5-baas beweert trouwens dat de streamlocks van gisteren tijdens het begin van de miss-verkiezing waren omdat er elektriciteitskabels uit het plafond kwamen. Hij heeft kennelijk niet in de gaten dat zijn vaste kijkers meer van dit soort reality-programma's weten dan hij.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 13:12:06 #16
137949 Disana
pi_93098341
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als de ontwikkeling zich doorzet dat de programma's voor en na SS op Net5 meer kijkers trekken dan SS, zou het zomaar kunnen gebeuren.

[..]

Ze doen alles, maar dan ook echt alles, maar half-half.

De Net5-baas beweert trouwens dat de streamlocks van gisteren tijdens het begin van de miss-verkiezing waren omdat er elektriciteitskabels uit het plafond kwamen. Hij heeft kennelijk niet in de gaten dat zijn vaste kijkers meer van dit soort reality-programma's weten dan hij.
Daar geloofde ik niets van. Die wilden het materiaal gewoon voor de uitzending reserveren. Wel goed dat hij van de verontwaardigde reacties geschrokken is - als hij zich de rest van de kritiek nu ook eens aan zou trekken, zou dat misschien nog iets goeds opleveren.
pi_93098469
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Daar geloofde ik niets van. Die wilden het materiaal gewoon voor de uitzending reserveren. Wel goed dat hij van de verontwaardigde reacties geschrokken is - als hij zich de rest van de kritiek nu ook eens aan zou trekken, zou dat misschien nog iets goeds opleveren.
Vooralsnog communiceert-ie dat het met de kijkcijfers niet zo slecht gesteld is en dat het daarmee nog wel goed komt en dat de cast zich goed ontwikkelt.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 13:18:20 #18
137949 Disana
pi_93098614
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vooralsnog communiceert-ie dat het met de kijkcijfers niet zo slecht gesteld is en dat het daarmee nog wel goed komt en dat de cast zich goed ontwikkelt.
Zie jij dat laatste? Ik doe echt wel mijn best maar zie niet dat de boel zich verdiept of verrijkt.
pi_93098801
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Zie jij dat laatste? Ik doe echt wel mijn best maar zie niet dat de boel zich verdiept of verrijkt.
Daar leent zich het concept ook niet erg voor. Je probeert als kandidaat juist om niet te veel van je te laten kennen.

Eén van de beter tactieken zou kunnen zijn dat je op persoonlijke vragen steevast een onzin-antwoord geeft en de versie van je antwoord steeds net iets te veranderen zodat je tegenstanders denken dat daar je geheim ligt.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 13:33:51 #20
137949 Disana
pi_93099286
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Daar leent zich het concept ook niet erg voor. Je probeert als kandidaat juist om niet te veel van je te laten kennen.

Eén van de beter tactieken zou kunnen zijn dat je op persoonlijke vragen steevast een onzin-antwoord geeft en de versie van je antwoord steeds net iets te veranderen zodat je tegenstanders denken dat daar je geheim ligt.
Dat weet ik niet hoor. Die geheimen interesseren de kijkers volgens mij maar bar weinig. Ik heb het gevoel dat ze eerder een sta-in-de-weg zijn voor een onderhoudende rls.
pi_93099444
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef Disana het volgende:

Ik heb het gevoel dat ze eerder een sta-in-de-weg zijn voor een onderhoudende rls.
Da's precies wat ik bedoel.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 13:40:54 #22
137949 Disana
pi_93099556
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Da's precies wat ik bedoel.
Oww. Sorry, ik ben niet zo snugger meer :D Wat een domoren trouwens daar in NWS, maar dat is dus inclusief ikzelf want ik ga er weer op in.
pi_93099800
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Oww. Sorry, ik ben niet zo snugger meer :D Wat een domoren trouwens daar in NWS, maar dat is dus inclusief ikzelf want ik ga er weer op in.
Tja, discussiëren met Zienswijze is volstrekt zinloos.
  maandag 21 februari 2011 @ 13:46:57 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93099813
De zon schijnt, maar het is bitterkoud. Frisse hondenneus gehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93099868
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Copycat het volgende:
De zon schijnt, maar het is bitterkoud. Frisse hondenneus gehaald.
De boswachter kan weer de boom uitkomen?
  maandag 21 februari 2011 @ 13:53:06 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93100138
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
De boswachter kan weer de boom uitkomen?
Samen met de interne patiënt van het voormalige RPI De Grote Beek die in zichzelf mompelend in hetzelfde stukje bos liep en bij de aanblik van hond rechtsomkeer maakte. Ik probeerde nog een lauwe 'hij doet niks hoor', maar toen dacht ik aan die krantenartikelen over TBSers en verkrachtingen en noemde ik hond Charles Bronson. Zo heet ie niet :+ .

En ik denk dat de makers van SST een grote fout maken door de gratis streams te dwarsbomen. Het grootste geheim daar is volgens mij hoe succesvol te zijn.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 13:53:14 #27
137949 Disana
pi_93100147
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Tja, discussiëren met Zienswijze is volstrekt zinloos.
Ja maar Scrute, dat komt omdat ik Links ben :)
pi_93100483
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Samen met de interne patiënt van het voormalige RPI De Grote Beek die in zichzelf mompelend in hetzelfde stukje bos liep en bij de aanblik van hond rechtsomkeer maakte. Ik probeerde nog een lauwe 'hij doet niks hoor', maar toen dacht ik aan die krantenartikelen over TBSers en verkrachtingen en noemde ik hond Charles Bronson. Zo heet ie niet :+ .
:D Met zo'n monster aan je zijde valt niemand je lastig, da's waar.
quote:
En ik denk dat de makers van SST een grote fout maken door de gratis streams te dwarsbomen.
Ik neem aan dat HiDiHo er wel weer een list op verzint.
quote:
Het grootste geheim daar is volgens mij hoe succesvol te zijn.
Ze zien het allemaal als opstapje. Ik hoorde gister Ridder Alex zeggen dat hij het jammer vindt dat en er spijt van heeft dat hij geen danser van beroep is geworden. Toegegeven: hij had momenteel even last van zwakke knieën maar als jongetje kon hij heel goed Michael Jackson nadoen. Dat voelde hij in z'n hele lichaam en als hij nu naar SYTYCD kijkt heeft hij spijt dat hij het niet doorgezet heeft 8)7

Uiteraard is er dan ook nog een Cynthia die geen enkele gezichtsuitdrukking heeft en dus een gerespecteerd actrice wil worden 8)7

Het gros van wat daar zit is op zoek naar de makkelijke weg.
pi_93100562
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja maar Scrute, dat komt omdat ik Links ben :)
Ik ben ook links naar het schijnt. Overigens word ik met de jaren progressiever, dat is wel vreemd.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 14:03:36 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93100640
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:

Ze zien het allemaal als opstapje. Ik hoorde gister Ridder Alex zeggen dat hij het jammer vindt dat en er spijt van heeft dat hij geen danser van beroep is geworden.
Ik ga zometeen wel naar een balletfilm, "Black Swan". Ben ik nu ook een Guido? :P

DeWolff was goed trouwens. Wel echt nog een jonge band, qua body, maar de basis is OK!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 21 februari 2011 @ 14:05:08 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93100710
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Gert het volgende:

Ik ga zometeen wel naar een balletfilm, "Black Swan". Ben ik nu ook een Guido? :P

Ik vond het een erg goede film. Bijzonder, geen hapklare brokken en het ballet is ook prachtig.
pi_93100764
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Alleen als je een moonwalk in de zaal doet.
quote:
DeWolff was goed trouwens. Wel echt nog een jonge band, qua body, maar de basis is OK!
Dat is juist leuk. De toetsenist is het afgelopen jaar een stuk beter geworden, bijvoorbeeld.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 14:06:47 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93100785
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vond het een erg goede film. Bijzonder, geen hapklare brokken en het ballet is ook prachtig.
Zúlke lovende recensies! Dan maar een paar uur niet streamen want dat doe ik de hele dag al. O-)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 14:08:28 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93100867
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is juist leuk. De toetsenist is het afgelopen jaar een stuk beter geworden, bijvoorbeeld.
Dat lage kreunende hammondgeluid :9
Ik miste bij sommige nummers wel een basgitaar, al speelde de toetsenist die af en toe ook.
Dus ook létterlijk was er af en toe wat te weinig body.
Maar wel grappig hoor. De zanger draaide na afloop ook nog plaatjes, dat knulletje, met ouwe meuk van Sticky Fingers etc. ^O^
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 14:10:22 #35
137949 Disana
pi_93100956
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik ben ook links naar het schijnt. Overigens word ik met de jaren progressiever, dat is wel vreemd.
Totdat ik in NWS ging meeschrijven, was ik me nauwelijks bewust van de scherpe afbakening die je tegenwoordig kennelijk moet zien tussen links en rechts :) Ik dacht dat ik zo'n beetje in het midden zat.

Maar Groningen heeft geen stemwijzer, ik kon hem vanochtend althans niet vinden.

Jij bent wel progressief ja, denk ik. Ruimdenkend. Maar dat is dus 'links' :D
  maandag 21 februari 2011 @ 14:11:55 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93101018
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Gert het volgende:

Zúlke lovende recensies! Dan maar een paar uur niet streamen want dat doe ik de hele dag al. O-)
Ik verwacht ook wel wat Oscars voor deze film. Ik was met mijn moeder geweest en die kreeg kippenvel bij de laatste balletscène. Terwijl ze normaal alleen de polonaise danst. En soms de horlepiep.
Ik heb het streamen vanochtend weer vijf minuten geprobeerd. Het lukt me niet om interesse te krijgen. Gelukkig helpt Net5 goed mee.
pi_93101091
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Totdat ik in NWS ging meeschrijven, was ik me nauwelijks bewust van de scherpe afbakening die je tegenwoordig kennelijk moet zien tussen links en rechts :) Ik dacht dat ik zo'n beetje in het midden zat.
Tja, sinds de verkiezingen is dat een stuk zwart-witter geworden.
quote:
Maar Groningen heeft geen stemwijzer, ik kon hem vanochtend althans niet vinden.
Here ya go http://groningen.kieskompas.nl/

quote:
Jij bent wel progressief ja, denk ik. Ruimdenkend. Maar dat is dus 'links' :D
w/
pi_93101106
quote:

[..]

En ik denk dat de makers van SST een grote fout maken door de gratis streams te dwarsbomen. Het grootste geheim daar is volgens mij hoe succesvol te zijn.
_O- moet lachen over de hond hahaha
pi_93101210
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat lage kreunende hammondgeluid :9
Prachtig instrument. In Nederland is Bas van Lier mijn Hammond-held.

Basintro duurt 2 minuten en dan gaat het los
quote:
De zanger draaide na afloop ook nog plaatjes, dat knulletje, met ouwe meuk van Sticky Fingers etc. ^O^
Uit z'n vaders platenkast.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 14:22:18 #40
137949 Disana
pi_93101416
Dankjewel Scrute. Ik sta het dichtst bij de Partij voor het Noorden en het verst van de PVV. Maar de PvdA en SP hangen ook dichtbij.

Maar eens lezen dan wat die PvhN is, want ik ken hem niet.
pi_93101496
quote:

[..]

Ja, zo zullen de laatste paar kijkers ook snel afhaken!

En idd stervens koud! Terwijl het er zo lekker uitziet. Er staat een dun windje. -O-
pi_93101954
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef Coos het volgende:

En idd stervens koud! Terwijl het er zo lekker uitziet. Er staat een dun windje. -O-
Het is wel lekker weer om in de tuin te werken denk ik, want de buurman haalt, as we speak, de heg die tussen mij en hem instaat weg. Een houten schutting er voor in de plaats, maar ja, daar heb ik niet zoveel mee, dat zal wel weer geld gaan kosten om er iets leukers van te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 14:45:25 ]
pi_93102155
Ik heb ook weer eens een nieuwe onderbuurvrouw. Weer zo'n jong dingetje.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 14:42:20 #44
137949 Disana
pi_93102345
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook weer eens een nieuwe onderbuurvrouw. Weer zo'n jong dingetje.
Dat is toch leuk? Of zie ik iets over het hoofd?
pi_93102565
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is toch leuk? Of zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij is ze wel aardig maar over het algemeen heb je nauwelijks contact met de jonge bewoners in de portiek. Die gast die naast me woont is ook helemaal komen kennismaken. Ik heb daartoe zelf het initiatief maar genomen. Maar dat duurde even, de deur deed-ie namelijk niet open als ik aanbelde, na een paar maanden kwam ik 'm eindelijk eens op de trap tegen.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 14:54:06 #46
137949 Disana
pi_93102853
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Volgens mij is ze wel aardig maar over het algemeen heb je nauwelijks contact met de jonge bewoners in de portiek. Die gast die naast me woont is ook helemaal komen kennismaken. Ik heb daartoe zelf het initiatief maar genomen. Maar dat duurde even, de deur deed-ie namelijk niet open als ik aanbelde, na een paar maanden kwam ik 'm eindelijk eens op de trap tegen.
Ik denk inderdaad dat jonge mensen nog niet allemaal de waarde van een goede buur inzien.

Je moet maar naast Heks gaan wonen, die heeft vast altijd de koffie klaar :)
pi_93103207
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat jonge mensen nog niet allemaal de waarde van een goede buur inzien.

Je moet maar naast Heks gaan wonen, die heeft vast altijd de koffie klaar :)
:D Dat hoeft voor mij ook weer niet direct maar die buurman is wat raar. Af en toe kom ik 'm ook wel eens op straat tegen of in de supermarkt en doet-ie of-ie me niet ziet. Nou ja prima, dan vertel ik 'm ook maar niet dat hij zo nu en dan in een straatje parkeert waar bijna wekelijks auto's opengebroken worden :)

Daarbij wil ik niet uit dit buurtje weg, voel me hier helemaal thuis. c_/
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:09:22 #48
137949 Disana
pi_93103558
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:D Dat hoeft voor mij ook weer niet direct maar die buurman is wat raar. Af en toe kom ik 'm ook wel eens op straat tegen of in de supermarkt en doet-ie of-ie me niet ziet. Nou ja prima, dan vertel ik 'm ook maar niet dat hij zo nu en dan in een straatje parkeert waar bijna wekelijks auto's opengebroken worden :)

Daarbij wil ik niet uit dit buurtje weg, voel me hier helemaal thuis. c_/
Net uit bed of een beetje schuw misschien? Ach, het is zijn verlies.

Wel mooi dat je je goed thuisvoelt in je buurt. Zat mensen in de grote stad die ergens last van hebben.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:11:00 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93103639
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Gert het volgende:

[..]

voor 1,50 per 24 uur of is er inmiddels een maandtarief, of kijk je gratisch?
pi_93103886
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Net uit bed of een beetje schuw misschien? Ach, het is zijn verlies.
Niet geïnteresseerd, denk ik. Overdag carrière maken, 's avonds en 's weekends thuiszijn met de gordijnen dicht en de deur op slot.
quote:
Wel mooi dat je je goed thuisvoelt in je buurt. Zat mensen in de grote stad die ergens last van hebben.
Ik had een woning in De Dapperbuurt aangeboden gekregen, dat is hier vlakbij maar een véél minder leuke woonomgeving. Toen ik die woning had bekeken, zo'n treurige jaren '70 nieuwbouwwoning, ben ik op de terugweg hierlangs gelopen. Ik voelde me toen direct erg prettig in de straat en heb toen die andere woning geweigerd ondanks dat ik voor waar ik nu woon slechts op de 37e plaats stond. Goede beslissing geweest :)
  maandag 21 februari 2011 @ 15:19:54 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93104040
En hoeveel kostte dat nou, om alsnog die woning waar je nr 37 voor was te krijgen?
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:24:14 #52
137949 Disana
pi_93104227
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Niet geïnteresseerd, denk ik. Overdag carrière maken, 's avonds en 's weekends thuiszijn met de gordijnen dicht en de deur op slot.

[..]

Ik had een woning in De Dapperbuurt aangeboden gekregen, dat is hier vlakbij maar een véél minder leuke woonomgeving. Toen ik die woning had bekeken, zo'n treurige jaren '70 nieuwbouwwoning, ben ik op de terugweg hierlangs gelopen. Ik voelde me toen direct erg prettig in de straat en heb toen die andere woning geweigerd ondanks dat ik voor waar ik nu woon slechts op de 37e plaats stond. Goede beslissing geweest :)
Wat een mazzel dat je naar je gevoel hebt geluisterd dan. En het valt ook niet van tochterigheid en houtrot uit elkaar?
pi_93104276
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Marrije het volgende:
En hoeveel kostte dat nou, om alsnog die woning waar je nr 37 voor was te krijgen?
Niks :) Gewoon héél veel geluk gehad. De woningbouwvereniging had 'm volledig verkeerd omschreven waardoor het op papier een héél gewild woningtype was. De verwachtingen van veel reageerders werden dus teleurgesteld. Voor mij was dat anders: ik koos iedere reactiemogelijkheid 2 bij mijn inschrijvingsduur passende woningen en 1 zgn. "droomwoning", een woning in één van mijn favoriete wijken. Daar woon ik nu dus.
pi_93104319
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een mazzel dat je naar je gevoel hebt geluisterd dan. En het valt ook niet van tochterigheid en houtrot uit elkaar?
Het piept en het kraakt maar staat er al sinds 1900, dat zal mijn tijd wel duren.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:28:15 #55
137949 Disana
pi_93104390
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het piept en het kraakt maar staat er al sinds 1900, dat zal mijn tijd wel duren.
Zo da's oud zeg. Het zal dan wel karakter hebben.
pi_93104686
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo da's oud zeg. Het zal dan wel karakter hebben.
Het is een heel standaard Amsterdams huis, drie ramen breed, 4 verdiepingen hoog. Bijna allemaal ergens vanaf eind jaren 60 gesplitst per etage en gerenoveerd. Tegenwoordig worden dat soort appartementen vooral verkocht. Nou ja, nu even niet maar tot voor kort zag je dat aan de lopende band. Busje Polen voor de deur en twee maanden later 50m2 voor 2 ton k.k.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:41:29 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93104958
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Niks :) Gewoon héél veel geluk gehad. De woningbouwvereniging had 'm volledig verkeerd omschreven waardoor het op papier een héél gewild woningtype was. De verwachtingen van veel reageerders werden dus teleurgesteld. Voor mij was dat anders: ik koos iedere reactiemogelijkheid 2 bij mijn inschrijvingsduur passende woningen en 1 zgn. "droomwoning", een woning in één van mijn favoriete wijken. Daar woon ik nu dus.
inderdaad veel geluk gehad, leuk hoor!
pi_93105284
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

inderdaad veel geluk gehad, leuk hoor!
Het was haast of het zo moest zijn.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:54:14 #59
137949 Disana
pi_93105500
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is een heel standaard Amsterdams huis, drie ramen breed, 4 verdiepingen hoog. Bijna allemaal ergens vanaf eind jaren 60 gesplitst per etage en gerenoveerd. Tegenwoordig worden dat soort appartementen vooral verkocht. Nou ja, nu even niet maar tot voor kort zag je dat aan de lopende band. Busje Polen voor de deur en twee maanden later 50m2 voor 2 ton k.k.
Je zit dus best goed, voor een plekje in de grote stad althans.
pi_93106101
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Je zit dus best goed, voor een plekje in de grote stad althans.
Ja, als je geen gebruik van voorrangsregels kunt maken kom je normaal gesproken buiten de ring terecht.

Deze buurt verhoudt zich wel een beetje hetzelfde als de Oud-Indische buurt in Groningen in relatie tot het centrum van de stad. Het zijn daarbij ook allebei wijken die ontstaan zijn toen er uitbreiding van de stad nodig was toen de industriële revolutie op gang kwam en de mensen massaal naar de steden trokken. In Groningen was die behoefte een jaar of 20 later, zo lijkt het.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 16:18:32 #61
137949 Disana
pi_93106659
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, als je geen gebruik van voorrangsregels kunt maken kom je normaal gesproken buiten de ring terecht.

Deze buurt verhoudt zich wel een beetje hetzelfde als de Oud-Indische buurt in Groningen in relatie tot het centrum van de stad. Het zijn daarbij ook allebei wijken die ontstaan zijn toen er uitbreiding van de stad nodig was toen de industriële revolutie op gang kwam en de mensen massaal naar de steden trokken. In Groningen was die behoefte een jaar of 20 later, zo lijkt het.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe gemakkelijk het tegenwoordig is om in de Indische Buurt terecht te komen. De Korrewegwijk is geloof ik al moeilijker, omdat die dicht bij het centrum is. En misschien ook vanwege de tuinen.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 16:21:12 #62
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93106799
w/
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 16:26:35 #63
137949 Disana
pi_93107092
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
w/
Heb je iets te vieren?
pi_93107103
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen idee hoe gemakkelijk het tegenwoordig is om in de Indische Buurt terecht te komen. De Korrewegwijk is geloof ik al moeilijker, omdat die dicht bij het centrum is. En misschien ook vanwege de tuinen.
Toen ik op het Deliplein kwam wonen, heel makkelijk. Daar was het toen niet pluis en het zijn voor het merendeel piepkleine huisjes.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 16:31:15 #65
137949 Disana
pi_93107338
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Toen ik op het Deliplein kwam wonen, heel makkelijk. Daar was het toen niet pluis en het zijn voor het merendeel piepkleine huisjes.
Ja als het niet pluis is, kan ik het me voorstellen. Maar een eind verderop, voorbij de Floreslaan, daar zitten toch best grote woningen met gigantische tuinen. Maar ja, de buurt zal nog wel heel lang een naam houden.
pi_93107946
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja als het niet pluis is, kan ik het me voorstellen. Maar een eind verderop, voorbij de Floreslaan, daar zitten toch best grote woningen met gigantische tuinen. Maar ja, de buurt zal nog wel heel lang een naam houden.
Dat is idd net weer wat verder van het centrum.

Over niet pluis gesproken, daar heb ik kennelijk wat mee. Toen ik op het Deliplein kwam wonen was er net iemand doodgeschoten voor De Stoker in de Padangstraat, toen ik hier kwam wonen was Theo van Gogh net een stukje verderop vermoord.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 16:43:13 #67
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93107989
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb je iets te vieren?
Nee, jullie hebben iets te vieren! Dat ik er weer ben! :+
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 16:50:02 #68
137949 Disana
pi_93108368
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat is idd net weer wat verder van het centrum.

Over niet pluis gesproken, daar heb ik kennelijk wat mee. Toen ik op het Deliplein kwam wonen was er net iemand doodgeschoten voor De Stoker in de Padangstraat, toen ik hier kwam wonen was Theo van Gogh net een stukje verderop vermoord.
Oei. Als ik jou was zou ik dan maar niet meer verhuizen :)

D_K nou vooruit dan, iedereen blij :)
pi_93108528
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Oei. Als ik jou was zou ik dan maar niet meer verhuizen :)

Als er aan de zonnige kant van de Amstel iemand vermoord wordt, wil ik wel verhuizen.
pi_93108549
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ben d'r ook weer w/

Heks ! Ik ben helemaal geen Overlopert, ik heb mijn eerste en enige post in SST
vanmorgen gedaan,

Secret Story in de media.

Ik lees altijd die columns op Nu.nl en ik vond het wel heeeeeeel toevallig dat
er nu ineens wel een column over SST was, al was het helaas niet van
Nico Dijkshoorn :'(

en omdat het een topic van Fluitertje O+ betreft heb ik het daar maar even
gepost.

Volgens mij lees die Paul de Lange stiekum mee op Fok en was ie Nico dus
net voor...

jammer een column van Nico had vast veel leuker geweest :P
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 16:54:48 #71
137949 Disana
pi_93108613
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als er aan de zonnige kant van de Amstel iemand vermoord wordt, wil ik wel verhuizen.
Jij hebt zeker niets te maken met die liquidatie vandaag.
pi_93108683
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij hebt zeker niets te maken met die liquidatie vandaag.
:D Ook een leuke buurt maar meer voor gezinnetjes.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 16:57:37 #73
137949 Disana
pi_93108738
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:D Ook een leuke buurt maar meer voor gezinnetjes.
Ik weet toch niet wat jij voor plannen hebt...
pi_93108914
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik weet toch niet wat jij voor plannen hebt...
Géén :D

Overigens lees ik nu dat het in de Fizeaustraat is gebeurd, dat is helemaal geen leuke buurt. :{w
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 17:11:10 #75
137949 Disana
pi_93109296
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Géén :D

Overigens lees ik nu dat het in de Fizeaustraat is gebeurd, dat is helemaal geen leuke buurt. :{w
Wel een mooie naam anders.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 17:18:23 #76
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93109620
In de straat waar ik geboren werd, werd later een dubbel liquidatie gepleegd op klaar daglicht.
pi_93109735
Alles wat jij vindt is een realiteit
  maandag 21 februari 2011 @ 17:25:31 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93109931
Mooi jas, zonder dat bontgefrutsel.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 17:29:18 #79
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93110074
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Mooi jas, zonder dat bontgefrutsel.
Het geeft wel iets authentiek aan het geheel. Heel avant-garde. :Y
pi_93110242
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
In de straat waar ik geboren werd, werd later een dubbel liquidatie gepleegd op klaar daglicht.
Fijn dat het daglicht klaar was, dat scheelt best veel bij het sporen zoeken :s)
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 17:34:01 #81
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93110298
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Fijn dat het daglicht klaar was, dat scheelt best veel bij het sporen zoeken :s)
Er waren genoeg omstanders. De meeste getuigen waren op dat moment aan het spelen in de speeltuin.
pi_93111067
quote:
Het is nog te vroeg om te gaan slapen.
pi_93111578
Net spaghetti gemaakt en opgegeten....en eigenlijk hou ik niet van spaghetti, maar ik had er een berg verse groenten dr bij gedaan in de saus en het was lekker....
En vandaag met het foldertje in de hand de boodschappen gedaan...voor de hele week praktisch en was maar 38 euro kwijt...Daar hou ik van...Veel shoppen en weinig betalen :D
  maandag 21 februari 2011 @ 18:17:03 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93112202
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Mooi jas, zonder dat bontgefrutsel en afgrijslijke riem.
:Y
pi_93112313
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is nog te vroeg om te gaan slapen.
Geweld genoeg in het filmpje om wakker te blijven
  maandag 21 februari 2011 @ 18:28:50 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93112722
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Marrije het volgende:

:Y
Oh nee, ik vind die riem juist een stijlvolle finishing touch! Maar zo houden we onze exemplaren wel goed uit elkaar 8-) .
  maandag 21 februari 2011 @ 18:30:19 #88
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93112780
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
Net spaghetti gemaakt en opgegeten....en eigenlijk hou ik niet van spaghetti, maar ik had er een berg verse groenten dr bij gedaan in de saus en het was lekker....
En vandaag met het foldertje in de hand de boodschappen gedaan...voor de hele week praktisch en was maar 38 euro kwijt...Daar hou ik van...Veel shoppen en weinig betalen :D
Voor een hele week, als in tot volgende week maandag? Bizar...hoe doe je dat?
Ik ben al blij als ik voor mijn weekboodschappen 55 euro kwijt ben, meestal zo'n 60 a 70 euro.
pi_93113023
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Voor een hele week, als in tot volgende week maandag? Bizar...hoe doe je dat?
Ik ben al blij als ik voor mijn weekboodschappen 55 euro kwijt ben, meestal zo'n 60 a 70 euro.
Nee ik denk tot vrijdag...Ik ben naar de c1000 geweest en die heeft nu heel veel aanbiedingen voor 1 euro...dus ik ben met het foldertje in de hand het weekmenu gaan samenstellen...tis wel een gezoek, maar ik was zelf ook aangenaam verrast.... :Y
maar weet niet of ik tussendoor nog iets extra moet halen hoor...maar dan nog :P
  maandag 21 februari 2011 @ 18:38:07 #90
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93113205
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh nee, ik vind die riem juist een stijlvolle finishing touch! Maar zo houden we onze exemplaren wel goed uit elkaar 8-) .
ik heb m eigenlijk ook liever in het zwart
pi_93113233
Ja, nu is mijn verhaal over spaghetti met champignons e.d. niet meer cool :{.
  maandag 21 februari 2011 @ 18:40:37 #92
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93113323
quote:
11s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, nu is mijn verhaal over spaghetti met champignons e.d. niet meer cool :{.
Ik wil t wel weten hoor... :D
pi_93113428
*O* Nee hoor FANN jij bent geen overloper. jij bent lief, en Schrutz je had best bij mij in me buurtje kunnen wonen hoor, en nee ben geen buurvrouw die je zou overlopen ben een buurvrouw als er iemand hulp nodig heeft maar voor de rest 1 keer in half jaar een bakkie doen is best gezellig *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 21-02-2011 19:02:18 ]
pi_93113449
Neuh niks spannends verder, ik heb net ook spaghetti op *O*. Met gehakt, champignons, italiaanse groente en wat aangemaakte saus. De standaard shit dus, maar prima te eten (8>.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:44:05 #95
184769 crew  Deisyy
pi_93113479
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

w/

:')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_93113499
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh niks spannends verder, ik heb net ook spaghetti op *O*. Met gehakt, champignons, italiaanse groente en wat aangemaakte saus. De standaard shit dus, maar prima te eten (8>.
:D Das dan toch goed nieuws...ik vind niks vervelender dan dat je wat hebt gekookt en dat het dan niet te vreten blijkt :P
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:44:40 #97
184769 crew  Deisyy
pi_93113503
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel geraspte kaas erover? :o
pi_93113522
Koffie met een stukje chocolade c_/
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:45:38 #99
184769 crew  Deisyy
pi_93113554
Hier simpele spinazie en aardappeltjes met een hamburgertje met daarop een plakje cheddar en natuurlijk een eitje :9
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:46:03 #100
184769 crew  Deisyy
pi_93113570
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Laysa het volgende:
Koffie met een stukje chocolade c_/
-O-
pi_93113605
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:o :'( kut ik ben de kaas dus vergeten
pi_93113622
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee, hoort dat ook bij de standaard spaghetti. Ik had 't nog wel in huis :{.
pi_93113627
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

-O-
Was maar een euro :D
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:48:50 #104
184769 crew  Deisyy
pi_93113695
quote:
11s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nee, hoort dat ook bij de standaard spaghetti. Ik had 't nog wel in huis :{.
Natuurlijk hoort dat bij spaghetti o|O

Kookn00b :o
pi_93113724
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Kookn00b :o
Ja?

maar zonder is ook lekker :6
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:49:35 #106
184769 crew  Deisyy
pi_93113736
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Laysa het volgende:

[..]

Was maar een euro :D
Maar ik ben al op de helft van mijn 4 kilo en de andere helft wil ik er ook nog af :')
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:50:12 #107
184769 crew  Deisyy
pi_93113767
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja?

maar zonder is ook lekker :6
Maar met is de aller-, allerlekkerste :Y
pi_93113797
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar ik ben al op de helft van mijn 4 kilo en de andere helft wil ik er ook nog af :')
Goed zo ^O^ :Y
  maandag 21 februari 2011 @ 18:50:49 #109
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93113803
Wij bladspinazie a la creme, vis en rosti koekjes. Samengesteld uit de inhoud vd vriezer. ^O^
Was lekker, man is nog onderweg naar huis.
pi_93113838
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Juud79 het volgende:
Wij bladspinazie a la creme, vis en rosti koekjes. Samengesteld uit de inhoud vd vriezer. ^O^
Was lekker, man is nog onderweg naar huis.
Ook lekker :9
pi_93113846
dat eten dan hé!
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:51:56 #112
184769 crew  Deisyy
pi_93113856
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

Goed zo ^O^ :Y
Dus nu naar de sportschool :s)

Smakelijk voor straks, Juud :)
  maandag 21 februari 2011 @ 18:52:10 #113
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93113871
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Laysa het volgende:
dat eten dan hé!
Ik moest lachen! :D
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 18:52:16 #114
184769 crew  Deisyy
pi_93113875
quote:
dat eten dan hé!
_O-
pi_93113996
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben jaloers }:|
Sport ze :*
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik moest lachen! :D
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

_O-
ja voordat er misverstanden komen hier in de rls...jeweetzzzz :P
  maandag 21 februari 2011 @ 18:57:52 #116
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93114181
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb het al op, was nomnom.
Veel plezier met sporten! ;)
pi_93115756
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:57 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik heb het al op, was nomnom.
Veel plezier met sporten! ;)
Kon je niet effe wachten totdat "de baas" ook thuis was. -O-

Samen eten is toch wel iets gezelliger lijkt mij!
pi_93115924
Ik heb weer een PMS schoonmaakaanval :r

Ik ben pas halverwege en ik ben nu al kapot :') en de keuken lijkt wel
een slagveld ...

Al die klote dure middeltjes om RVS op te poetsen helpen voor geen meter :N

klotezooi :O effe pauze c_/
pi_93115956
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:

[..]

Juud moet voor 2 eten he, en dan te moeten wachten tot Dementor misschien vannacht laat thuis komt is niks :P
pi_93116005
quote:
9s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

een slagveld ...

gewoon een sopje met een doek en nadrogen met een oude sloop of oude theedoek, even opwrijven en klaar. :P
pi_93116049
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

gewoon een sopje met een doek en nadrogen met een oude sloop of oude theedoek, even opwrijven en klaar. :P
gaat ik straks proberen dan, want d'r zitten allemaal strepen op en daar ken ik
niet tegen :') oO<
pi_93116119
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Natuurlijk hoort dat bij spaghetti o|O

Weet jij wel wat dat kost? 8-)
  maandag 21 februari 2011 @ 19:39:11 #123
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93116298
quote:

[..]

Is het ook, helemaal mee eens. Gelukkig lukt dat ook een dag of vier per week.
Maar ik ga niet op hem wachten iedere avond. Ik eet meestal ook pas om kwart voor zeven, dan wil ik wel eens even wachten, maar ivm drukte weer hij ook niet altijd psies hoe laat hij thuis is.
Nu heb ik vakantie en eet ik gewoon rond een uurtje of zes.
Straks met het ukje is het ook niet altijd te regelen, zo is t nu eenmaal.
pi_93116307
quote:

[..]

Alsof ze tegenwoordig binnen een relatie nog meer doen dan dan uitkijken naar de vijfentwintigste, payday :')
Je geld en mag je geven en eenmalig je zaad, that's it. (8>
pi_93116323
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

je kan ook een spons in een oude panty doen en opwrijven, maar een hele oude sloop is altijd makelijk, ik gebruik nog luierdoeken voor de schoonmaak die van kutje gilgraag zijn geweest
  maandag 21 februari 2011 @ 19:40:34 #126
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93116358
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Juud moet voor 2 eten he, en dan te moeten wachten tot Dementor misschien vannacht laat thuis komt is niks :P
Juud eet gewoon nog steeds voor een.
En hij is al tien minuten thuis, inmiddels. ;)
pi_93116376
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je kunt beter Heks inhuren, die weet wél hoe je zaken schoon kunt krijgen, van de ouwe stempel en zo :7
pi_93116396
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Juud79 het volgende:
J

[..]

Juud eet gewoon nog steeds voor een.
En hij is al tien minuten thuis, inmiddels. ;)
heb je niet meer honger dan, of snoep je veel heb jij eet tics?/
pi_93116478
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

je kan ook een spons in een oude panty doen en opwrijven, maar een hele oude sloop is altijd makelijk, ik gebruik nog luierdoeken voor de schoonmaak die van kutje gilgraag zijn geweest
ik heb geen luierdoeken maar een panty heb ik nog wel ergens liggen :P

Ik zag van de week op de tv iemand die zijn ramen lapte met uien in water
en toen werden ze streeploos schoon, ik zat gewoon te zappen, dus ik heb geen idee
welk programma dat was...

Heb je daar wel eens van gehoord Heks?

zeker zo'n grootmoeders middeltje, zat ik ook aan te denken om dat effe te proberen

je weet nooit (8>
pi_93116517
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Je kunt beter Heks inhuren, die weet wél hoe je zaken schoon kunt krijgen, van de ouwe stempel en zo :7
heb niet veel verstand maar van schoonmaken en glanzende ramen weet ik alles van, hoe je alles moet laten blinken net of je heel veel werk hebt verzet :P

toen ik nog werkte deed ik de kranen altijd blinken dus bij binnenkomst viel het andere niet allemaal op, leuk de handdoekjes gezellig schuin leggen en eentje de kleine oprollen en er Bovenop neer leggen, en mijn spiegels zonder strepen
pi_93116545
quote:
9s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

een slagveld ...

Lijkt wel een twitter berichtje #pms.
Voorheen deed je dat toch 's nachts?
pi_93116602
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

en toen werden ze streeploos schoon, ik zat gewoon te zappen, dus ik heb geen idee

zeker zo'n grootmoeders middeltje, zat ik ook aan te denken om dat effe te proberen

je weet nooit (8>
klopt, een ui doorsnijden en in je emmer doen, ook kan je je ramen lappen met schoonmaakazijn, of een beetje amoniak ( het beste) maar je kan er ook een klein beetje groene biotex in je water klein beetje maar dat ontvet ook.
pi_93116652
quote:
dat eten dan hé!
:|W :D
pi_93116662
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Dementor het volgende:

[..]

Lijkt wel een twitter berichtje #pms.
Voorheen deed je dat toch 's nachts?
ik doe het gewoon als ik een aanval heb :P

maar ik ben wel zo aardig om het alleen toe te geven aan die aanvallen als
die Griek niet thuis is, ander wordt ie gek van me :')

mag ik ? jah... oO<
pi_93116776
Probeer dat gastel eens te poetsen met een oude krant, je hebt maar zo kans dat het gaat glimmen. Het werkt tenslotte ook bij vieze rampen van een allesbrander.
pi_93116793
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

:|W :D
Jaja ik was de praatjes voor :P
pi_93116847
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:

[..]

klopt, een ui doorsnijden en in je emmer doen, ook kan je je ramen lappen met schoonmaakazijn, of een beetje amoniak ( het beste) maar je kan er ook een klein beetje groene biotex in je water klein beetje maar dat ontvet ook.
misschien werkt dat ook wel op RVS :o

ken toch?

ga ik straks proberen ik heb namelijk zo'n afzuigkap :r

ja mooi hoor, maar een pokkewerk om schoon te houden,

was niet mijn keuze, ik heb nog geprotesteerd maar alles wat blink en lichies
aan zitten wil die Griek altijd hebben en dan kan ik het schoonhouden :')

er zit zelfs een afstandsbediending bij :D 8)7

achterlijke ...
pi_93116899
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

misschien werkt dat ook wel op RVS :o

ken toch?

ga ik straks proberen ik heb namelijk zo'n afzuigkap :r

[ afbeelding ]

ja mooi hoor, maar een pokkewerk om schoon te houden,

was niet mijn keuze, ik heb nog geprotesteerd maar alles wat blink en lichies
aan zitten wil die Griek altijd hebben en dan kan ik het schoonhouden :')

er zit zelfs een afstandsbediending bij :D 8)7

achterlijke ...
Handig! dan hoef je niet op te staan als dat ding nog loeit.
pi_93116980
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef Dementor het volgende:

[..]

Handig! dan hoef je niet op te staan als dat ding nog loeit.
nah... ik vin het onzin, dat ding ligt ook gewoon in de la, wordt nooit
gebruikt.. :')
pi_93117029
FANN bij de blokker heb je nieuw merk dokter nog wat zit in zo een roze plastic bakje kijk eens bij de blokker als je er bent, misschien voor je glimmende dingen.

( ik heb ze niet dus gebruik het niet) er is wel een merk bij de blokker van leifheit schoonmaakmiddel kost 4.99 maar dat is voor alles ook voor je ramen en ook erg goed. dus ook voor je RVS dingen
  maandag 21 februari 2011 @ 19:52:47 #141
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93117091
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

heb je niet meer honger dan, of snoep je veel heb jij eet tics?/
Geen tics, wel meer honger zo nu en dan, vooral bij een groeispurt of de dag na een heel drukke dag. En ik eet tussen de drie hoofdmaaltijden door dingen als een cracker, yoghurt, fruit, een koekje. Maar ik let heel goed op mijn eten, snaaien ben ik nooit van omdat ik nu eenmaal heel makkelijk aankom, nu dus ook neven nooit.
Ik vind het wel zo fijn dat ik geen kilo's ga overhouden na de bevalling die er dan weer af moeten.

Veel vrouwen eten 'omdat het kan' en 'zwaarder word je toch'...ik ben er daar niet een van.
Er zit ook nog maar 3.5 a 4 kilo aan, bij bijna 26 weken. Het kind, extra bloed e.d. weegt dat nu bij elkaar, dus dat is een goed teken. :)
pi_93117122
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
FANN bij de blokker heb je nieuw merk dokter nog wat zit in zo een roze plastic bakje kijk eens bij de blokker als je er bent, misschien voor je glimmende dingen.

( ik heb ze niet dus gebruik het niet) er is wel een merk bij de blokker van leifheit schoonmaakmiddel kost 4.99 maar dat is voor alles ook voor je ramen en ook erg goed. dus ook voor je RVS dingen
gaat ik doen Heks..

dank voor de tip, voor de volgenge aanval :D

vandaag is te laat :P

ik gaat zo verder oO<
pi_93117151
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

je weet nooit (8>
Die heb ik ook eens gehoord. En vroeger wreven ze de ramen na het lappen en zemen na met een krant. Schijnen ze ook erg mooi van te worden. Maar wij hebben nog steeds "oorlogsglas" en dan kan je blijven poetsen tot je een ons weegt maar het blijft raar glas. Kan zelfs heksje niets moois van maken. :)
  maandag 21 februari 2011 @ 19:54:05 #144
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93117173
Hoezee, voor Libelle geneuzel... *O*
  maandag 21 februari 2011 @ 19:55:37 #145
104871 remlof
Europees federalist
pi_93117285
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef Juud79 het volgende:
Hoezee, voor Libelle geneuzel... *O*
Ik focus me even op Libië als jullie het niet erg vinden.
pi_93117329
quote:
11s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik focus me even op Libië als jullie het niet erg vinden.
Hoe gaat het daar?
  maandag 21 februari 2011 @ 19:58:16 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_93117473
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoe gaat het daar?
Heftig is het goede woord denk ik. Ghadaffi zet de luchtmacht in tegen betogers, maar sommige piloten weigeren en vliegen naar Malta: Revolutie in Libië #7 - Waar de luchtmacht aanvalt en zich overgeeft
pi_93117552
quote:
15s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Heftig is het goede woord denk ik. Ghadaffi zet de luchtmacht in tegen betogers, maar sommige piloten wiegeren en vliegen naar Malta: Revolutie in Libië #7 - Waar de luchtmacht aanvalt en zich overgeeft
hij moet aftreden maar deze blijft zitten en gaat echt niet weg, heb filmpjes gezien om te huilen en ben heus wel wat gewend
pi_93117624
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Geen tics, wel meer honger zo nu en dan, vooral bij een groeispurt of de dag na een heel drukke dag. En ik eet tussen de drie hoofdmaaltijden door dingen als een cracker, yoghurt, fruit, een koekje. Maar ik let heel goed op mijn eten, snaaien ben ik nooit van omdat ik nu eenmaal heel makkelijk aankom, nu dus ook neven nooit.
Ik vind het wel zo fijn dat ik geen kilo's ga overhouden na de bevalling die er dan weer af moeten.

Veel vrouwen eten 'omdat het kan' en 'zwaarder word je toch'...ik ben er daar niet een van.
Er zit ook nog maar 3.5 a 4 kilo aan, bij bijna 26 weken. Het kind, extra bloed e.d. weegt dat nu bij elkaar, dus dat is een goed teken. :)
ik at ook niet meer hoor toen, alleen van de jongste weet ik wel cormeto`s en liefst 5 achter elkaar terwijl ik helemaal haast nooit ijs eet, vind daar niks aan maar toen, met nootjes en chocola
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 20:00:27 #150
137949 Disana
pi_93117626
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hij moet aftreden maar deze blijft zitten en gaat echt niet weg, heb filmpjes gezien om te huilen en ben heus wel wat gewend
Nou dat is dus nog even de vraag. Er gaan sterke geruchten dat hij onderweg is naar Venezuela. Niet dat het land daar veel mee opschiet, want zijn zoon neemt de honneurs al waar.
pi_93117688
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou dat is dus nog even de vraag. Er gaan sterke geruchten dat hij onderweg is naar Venezuela. Niet dat het land daar veel mee opschiet, want zijn zoon neemt de honneurs al waar.
die zit onder gedoken en geeft bevelen dat ze maar op alles moeten schieten.
denk niet dat hij zijn koffers heeft gepakt
pi_93117752
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat was gisteren toch al?? En inderdaad als die zoon het overneemt schieten ze er weinig mee op denk ik.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 20:04:00 #153
137949 Disana
pi_93117872
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

die zit onder gedoken en geeft bevelen dat ze maar op alles moeten schieten.
denk niet dat hij zijn koffers heeft gepakt
Niemand weet het maar de aanwijzingen voor zijn vlucht zijn wel sterk.

Spuitje, ik meen dat hij vandaag pas was gevlucht. Feit is in elk geval wel dat zijn zoon nu het woord doet.
pi_93118124
het is allemaal diep en diep triest ik bedoel hoe het allemaal in het midden oosten gaat daar is een mensen leven niks waard
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 20:14:27 #155
137949 Disana
pi_93118492
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
het is allemaal diep en diep triest ik bedoel hoe het allemaal in het midden oosten gaat daar is een mensen leven niks waard
We zitten nu in Afrika, bij de stammen. Maar de zoon sprak al van bombarderen, niets is te veel om te kunnen blijven onderdrukken.
  maandag 21 februari 2011 @ 20:34:12 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93119626
Little Bee uitgelezen, met wat weggeveegde tranen op het laatst en vanavond lekker vroeg mijn bed in met de laatste Adrian Mole (the prostrate years).
Vanaf het eerste dagboek van Adrian (13 3/4) ben ik verknocht aan die onhandige neuroot en ik ben de laatste dagen weer erg in een leesbui. Gaat altijd op en af bij mij.

Mijn geheim: ik ben Adrianfan
pi_93119665
Als er nog iemand onderdelen zoekt, hier zijn ze wel te vinden (waarschuwing: enkel voor hen met een sterke maag) ;(

http://www.facebook.com/video/video.php?v=203209353028633&
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 20:50:20 #158
137949 Disana
pi_93120607
Ik kijk wel link uit, ik zit te eten.
pi_93120611
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als er nog iemand onderdelen zoekt, hier zijn ze wel te vinden (waarschuwing: enkel voor hen met een sterke maag) ;(

ik sla vanavond maar even over :'(
pi_93121668
quote:
Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:

Is dat van vandaag in Libie?
pi_93121790
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef Coos het volgende:

[..]

Is dat van vandaag in Libie?
Ik denk van de afgelopen dagen Coos. Er gebeurt daar van alles, vliegtuigen die tegen eigen bevolking worden ingezet, piloten die met vliegtuig en al naar Malta vliegen, etc. Veel meer drama dan in Egypte.
  maandag 21 februari 2011 @ 21:09:00 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93121793
Ik sla die link ook over :Y
pi_93121935
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Marrije het volgende:
Ik sla die link ook over :Y
Op zich valt het wel mee hoor, het ziet eruit als het gemiddelde slachthuis in Nederland :')
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 21:13:11 #164
137949 Disana
pi_93122033
http://pollarity.net/politiek/

Een lerende stemwijzer. Ik kwam uit op D66, het kon een stuk erger.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 21:14:37 #165
184769 crew  Deisyy
pi_93122113
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:

Die mist een stukje :{
pi_93122234
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Disana het volgende:

Ik ook, met de SP als goede tweede, maar wat een onzin vragen _O-
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 21:17:48 #167
137949 Disana
pi_93122350
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik ook, met de SP als goede tweede, maar wat een onzin vragen _O-
Ja haha, maar de wijzer leert dus naarmate er meer mensen meedoen. Het zit 'm in de laatste vraag, welke partij momenteel op je stem mag rekenen.
pi_93122614
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die mist een stukje :{
Een essentieel onderdeel :Y
pi_93130999
En nog meer slecht nieuws -O-

Bron: autoblog.nl
quote:
Slecht nieuws voor de fans van de autogerelateerde docusoap Die Ludolfs. Horst Günter -altijd te vinden op een stoel in de keuken, naast de telefoon- is niet meer. De schrooteigenaar is gisteren op 56-jarige leeftijd overleden. Waaraan hij is gestorven is nog niet bekend.

Horst Günter was de op één na oudste van de vier broers. Hij was de Chief Customer Relations en samen met Uwe, Peter en Manfred runde zij de autosloop genaamd “Ludolf Autoverwertung”. Ze werden bekend toen er in 2006 camerateams van DMAX over de vloer kwamen om een docusoap op te nemen. Die werd razend populair, en ook in Nederland werd de serie, met voice-over van Bennie Jolink, uitgezonden.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 23:15:37 ]
pi_93132461
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

oh dat heb ik wel eens gezien, God hebbe zijn ziel
pi_93133701
:W :Z :W
slaap lekker allemaal
pi_93133851
Hoorde bij P&W dat Melanie Schultz van Haagen een huis heeft gekocht voor 235.000 en een hypotheek heeft van 600.000.

Pietje reken jij dat eens uit maar mijn gevoel zegt me dat door die hoge hypotheekrenteaftrek ze dat huis over 30 jaar zo'n beetje gratis hebben. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Coos op 22-02-2011 00:22:21 ]
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 00:08:54 #173
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93133857
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Disana het volgende:

D66
GL
VVD
:{
pi_93134612
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die man is al minstens drie weken dood joh!
pi_93134661
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
Hoorde bij P&W dat Melanie Schultz van Haagen een huis heeft gekocht voor 235.000 en een hypotheek heeft van 600.000.

Pietje reken jij dat eens uit maar mijn gevoel zegt me dat door die hoge hypotheekrenteaftrek ze dat huis over 30 jaar zo'n beetje gratis hebben. 8-)
He?? kan dat? Een hypotheek voor meer dan 2 keer de waarde van een huis? Kan iemand me dat uitleggen?
pi_93134766

Toch op zeven punten oneens met de SP.
Dus zo strak in de leer ben ik nu ook weer niet. :D

Maar let wel!!! Het zijn provinciale verkiezingen. :+
pi_93134966
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef spuitje het volgende:

[..]

He?? kan dat? Een hypotheek voor meer dan 2 keer de waarde van een huis? Kan iemand me dat uitleggen?
Als er genoeg binnenkomt dan kan dat.

Maar zo zie je maar weer dat deze minister absoluut niet gebaat is bij beperking van de hypotheek aftrek.

Er werden nog wat voorbeelden genoemd.

Donner huis van 920.000, hypotheek van 1.300.000

Opstelten huis van 1.000.000 hypotheek van 1.500.000

Dus de drang om de hypotheekrenteaftrek te beperken zal je bij deze oplichters niet tegen komen.
pi_93135455
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef Coos het volgende:

[..]

Als er genoeg binnenkomt dan kan dat.

Maar zo zie je maar weer dat deze minister absoluut niet gebaat is bij beperking van de hypotheek aftrek.

Er werden nog wat voorbeelden genoemd.

Donner huis van 920.000, hypotheek van 1.300.000

Opstelten huis van 1.000.000 hypotheek van 1.500.000

Dus de drang om de hypotheekrenteaftrek te beperken zal je bij deze oplichters niet tegen komen.
Het is een dom en vals verhaal van die pipo. Je kunt je hypotheek wel verhogen, maar je hebt over die vermeerderde hypotheek absoluut geen rente-aftrek. Je hebt alleen wel de goedkope rente.

Edit: en dat meer lenen gaat ook nog eens niet onbeperkt, maar tot x procent van de getaxeerde waarde van het huis.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 00:49:03 ]
pi_93135493
Kortom, Nagel pist compleet naast de pot is gek :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 00:48:04 ]
pi_93135709
quote:
mijn gevoel zegt me dat door die hoge hypotheekrenteaftrek ze dat huis over 30 jaar zo'n beetje gratis hebben. 8-)
En dat is ook onzinnig. Je kunt nooit meer rente aftrekken dan je aan belasting betaald. Los daarvan moet je nog gewoon je aflossing betalen, niks gratis dus.
pi_93135728
nog 1,22 uur voordat de wasmachine/droger klaar is

:O dat gaat ik niet meer redden, ik zie het morgen wel :z

:W
pi_93135774
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef spuitje het volgende:

[..]

De waarde van dat huis zal nu wel ongeveer dat geleende geld dekken. Anders kan het echt niet. Ze heeft vermoedelijk wat aan woningverbetering gedaan (dat is wel gewoon aftrekbaar) en daarnaast misschien een 50.000 euro voor leuke dingen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 00:58:56 #183
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93135870
Vooral denken dat een huis in waarde blijf stijgen.
Pietje geeft wel even wat gegevens over de vergrijzing en de exacte data wanneer het aanbod weer groter dan de vraag begint te worden.
pi_93135914
En wat ook nog heel goed kan, want dat heb ik ooit zelf gedaan.
1. Je koopt een huis voor 120.000,-
2. Je verkoopt het huis voor 220.000,-
3. Je koopt een huis voor 400.000 en betaald 100.000 uit de winst van het vorige huis maar neemt wel een hypotheek van 400.000. Daarmee speel je 100.000 vrij voor consumptie en daar koop je een zeiljacht van.

Voordeel, die 100.000 mag je ook in 30 jaar aflossen, alleen mag je de rente niet aftrekken. Maar die hypotheekrente is wel een procent of vijf-zes lager dan consumptieve rente.
pi_93135963
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kortom, Nagel pist compleet naast de pot is gek :Y
Die cijfers komen uit de Quote 8-)
pi_93135966
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vooral denken dat een huis in waarde blijf stijgen.
Pietje geeft wel even wat gegevens over de vergrijzing en de exacte data wanneer het aanbod weer groter dan de vraag begint te worden.
Ik roep dat niet hoor. Maar die mensen wonen al een tijdje en hebben dat, die stijging, wel meegemaakt.
pi_93135978
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:01 schreef Coos het volgende:

[..]

Die cijfers zijn wel juist, maar zijn uitleg raakt kant noch wal.
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 01:03:13 #188
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93136018
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik roep dat niet hoor. Maar die mensen wonen al een tijdje en hebben dat, die stijging, wel meegemaakt.
Ja en nu is je huis op papier meer waard, maar krijg je het niet verkocht! :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:01 schreef Coos het volgende:

[..]

Ha, die kocht ik soms ook. Leest lekker weg. :P
pi_93136029
Ik ga ook maar eens vroeg legge lezen :W
pi_93136052
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ja en nu is je huis op papier meer waard, maar krijg je het niet verkocht! :+

Dat maakt toch geen moer uit zolang je rustig blijft wonen en geen moeite hebt met het betalen van de rente en aflossing?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 01:04:51 ]
pi_93136096
Al wordt het huis niet meer waard dan tien euro, zolang je goedkoper woont dan wanneer je huurt, ben je gewoon spekkoper :7
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 01:07:23 #192
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93136140
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat maakt toch geen moer uit zolang je rustig blijft wonen en geen moeite hebt met het betalen van de rente en aflossing?
Iets over recessie.
pi_93136249
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:07 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Iets over recessie.
Jep, situatie 1.
Je huurt een huis van 800 euro en je wordt werkeloos. Kun je dan de huur nog betalen? Vermoedelijk niet, je gaat down the drain

situatie 2
Je koopt een huis en betaald na renteaftrek 550 euro en je wordt werkeloos. Kun je dan de hypotheek nog betalen? Vermoedelijk niet, maar de kans is net wat groter.

Als je echt moet verkopen ben je de pisang en ga je het schip in voor bijvoorbeeld 30.000 of 40.000 euro, maar dezelfde situatie doet zich bij huren ook voor. In beide gevallen ben je de klos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 01:13:26 ]
pi_93136306
En na een jaar of 20 ben je veel goedkoper uit met koop dan met huren, want die huur stijgt maar door, je aflossing en rente blijven gelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 01:14:52 ]
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 01:15:15 #195
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93136376
Over twintig jaar pacht ik een stukje grond om in te liggen voor een paar jaar.
pi_93136471
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over twintig jaar pacht ik een stukje grond om in te liggen voor een paar jaar.
Over twintig jaar ga ik mooi, samen met mijn pensioen, een zwitserleven leiden. :+
  dinsdag 22 februari 2011 @ 01:57:34 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93137374
Hoi, wakkere mensen *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 februari 2011 @ 01:58:54 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93137389
Oeps, VOORMALIG wakkere mensen :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_93137451
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oeps, VOORMALIG wakkere mensen :@
Sorry, je vriendje G slaapt inmiddels al vredig :P
pi_93137468
Maar nu ik er toch ben, zullen we even 1 op 1? :7
pi_93138704
quote:

Wat een dom wijf dan.

Het is zo simpel aks wat, als je leent betaal je rente,dito bij een hypotheek.

daarom komen die gasten altijd in de problemen, huis is 300.000 noem maar wat, nemen hypotheek voor
500.000 en na een jaar nieuw bankstel en auto nofig, gaan naar de bank en gaan maar weer lenen of hypotheek verhogen., maar vergeten, dat ze toch echt moeten terug betalen.
Inmiddels zitten we in een crisis, huis minder waard, schuld nog groter en dan heeft iedereen het gedaan, en wordt het huillie huillie.

Nu zal Melanie wel goede baan houden , en ik geloof dit verhaal dus helemaal niet.

.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 08:26:37 #202
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93138840
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Op zich valt het wel mee hoor, het ziet eruit als het gemiddelde slachthuis in Nederland :')
Maar dit is 100% halal. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 22 februari 2011 @ 08:34:36 #203
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93138914
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

D66
GL
VVD
:{
Krankzinnige vragen, krankzinnige uitslag. Toen ik dacht dat de echte vragen wel een keer zouden beginnen was het klaar en stond ik te boek als een reactionair links sujet. Kreeg er nog net geen e-mailadres van de Rote Armee Fraktion of Lichtend Pad bij. :')

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 09:28:05 #204
184769 crew  Deisyy
pi_93139762
Mootie zit hier hopelijk een heel eind vandaan :{

quote:
Zeker 65 doden door aardbeving Nieuw-Zeeland
CHRISTCHURCH - Door de aardbeving in Nieuw-Zeeland van dinsdag zijn zeker 65 mensen om het leven gekomen. Dat meldde premier John Key. Hij vreest dat het dodental nog zal stijgen.
Aardbeving Nieuw-ZeelandFotoserie De aardbeving met een kracht van 6,3 op de schaal van Richter heeft vooral de stad Christchurch getroffen. Gebouwen zijn ingestort en op verschillende plekken zijn mensen onder het puin terechtgekomen.

Veel wegen zijn onbegaanbaar geworden. Driekwart van de stad zit zonder elektriciteit. De noodtoestand is uitgeroepen.

Hulpverleners

Reddingswerkers proberen mensen onder het puin vandaan te halen. Uit andere delen van het land worden hulpverleners ingevlogen. Vanuit Australië komt ook een team reddingswerkers.

Ziekenhuizen in de omliggende gebieden maken ruimte voor slachtoffers uit Christchurch. De bloedbank heeft mensen opgeroepen langs te komen om bloed te doneren.

Noodsituatie

Burgemeester Bob Parker heeft de noodsituatie uitgeroepen. Die blijft minstens vijf dagen gelden. Volgens Parker is de schade aan de stad ''immens'' en is hulp uit andere delen van Nieuw-Zeeland noodzakelijk.

Hij sprak van ''een zwarte dag'' in de geschiedenis van Christchurch. De premier van Nieuw-Zeeland John Key is op weg naar het rampgebied.

Christchurch ligt aan de kust van het zuidelijke eiland.

Puin

Door de aardbeving raakten twee bussen bedolven onder vallend puin, waarbij een nog onbekend aantal mensen om het leven kwam. Meerdere gebouwen stortten in, waaronder een kerk in het centrum van de stad. Volgens de priester zouden er nog mensen onder het puin kunnen liggen.

Op diverse plekken brak brand uit, maar door gebrek aan water is blussen volgens de brandweer moeilijk.

In het Forsyth Barr-gebouw zitten tientallen mensen op de twaalfde verdieping vast. Alle trappenhuizen zijn ingestort. ''Wij kunnen ook niet het dak bereiken'', zei een van de ingesloten mensen via de telefoon tegen de televisie. Naschokken zorgen telkens weer voor paniek.

In de stad sprongen op verschillende plekken waterleidingen. Een van de ziekenhuizen in de stad moest deels worden geëvacueerd, maar er kan nog wel worden geopereerd.

Reddingswerkers
De infrastructuur in het getroffen gebied is zwaar beschadigd. Reddingswerkers hebben moeite om mensen in nood te bereiken. De telefoons in het gebied doen het weer, maar het netwerk is overbelast doordat veel mensen proberen elkaar te bereiken. De burgemeester heeft opgeroepen alleen te bellen in geval van nood en anders te sms'en. In 80 procent van de stad is geen elektriciteit.

Nederlanders
De Nederlandse alarmcentrales hebben tot nu toe berichten gehad van zeven Nederlanders die door de aardbeving gestrand zijn in Christchurch.

De zeven landgenoten zouden op korte termijn verder reizen, maar kunnen dat niet omdat het vliegveld van Christchurch als gevolg van de beving is gesloten. Voor zover bekend zijn er geen Nederlanders gewond geraakt door de aardbeving.

De autoriteiten in de getroffen stad zijn momenteel bezig onderdak te regelen voor mensen die geen huis meer hebben of die niet in hun huis of hotel terechtkunnen. Onder deze mensen bevinden zich veel toeristen, aldus de zegsman.

De bedoeling was in eerste instantie deze duizenden getroffenen samen te brengen in een groot park. Maar dit kan niet door het grondwater dat door de beving in delen van de stad omhoog is gekomen.

Consulaat
Het Nederlandse consulaat in Christchurch is zeer waarschijnlijk beschadigd. Het gebouw ligt in midden in het gebied dat is getroffen. Daarom is het consulaat tot nader bericht gesloten, zo meldt een woordvoerder van de Nederlandse ambassade in Wellington dinsdagochtend. Het consulaat is telefonisch nog wel bereikbaar, stelt de zegsman. Er is geen personeel gewond geraakt.

Gekkenhuis
Volgens Jaydn Katene, een inwoner van Christchurch, is de situatie erger dan na de zware aardbeving van september vorig jaar. ''We vielen op de grond, alles in het huis viel om, niets bleef staan. Er is veel meer schade dan na de eerste aardbeving, de wegen zijn compleet kapot, rioolwater komt naar boven en er zijn overstromingen. Het is een gekkenhuis'', aldus Katene tegen de lokale media.

De schade aan Christchurch is immens.
Nicholas Hextall, ook een inwoner van Christchurch, deed zijn verhaal tegen persbureau Reuters: ''Er is veel schade, onze tv's zijn kapot gevallen en er zijn grote scheuren in het huis. Bij buren zijn stenen schuttingen ingestort.''

Epicentrum
Het epicentrum van de aardbeving was tien kilometer ten zuiden van de stad, op een diepte van vijf kilometer, om 12.51 uur lokale tijd. Omdat de beving niet al te diep plaats had, is er veel schade. Ook waren veel gebouwen in Christchurch al beschadigd door de vorige aardbeving, waardoor veel panden nu alsnog zijn ingestort.

Grote schade aan een kerk op Bealey Avenue. Na de eerste beving, volgden een aantal naschokken, sommigen met een sterkte van 5,7 op de schaal van Richter. Christchurch is de tweede stad van Nieuw-Zeeland en ligt aan de kust van het zuidelijke eiland. In de stad wonen meer dan 350.000 mensen.
Bron
pi_93139804
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 08:34 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Krankzinnige vragen, krankzinnige uitslag. Toen ik dacht dat de echte vragen wel een keer zouden beginnen was het klaar en stond ik te boek als een reactionair links sujet. Kreeg er nog net geen e-mailadres van de Rote Armee Fraktion of Lichtend Pad bij. :')

[ afbeelding ]
Die vragen sloegen idd kant nog wal. Welke soep je lekker vindt of welke bloem je het mooiste vindt 8)7 . Nee, ik ga liever voor een serieuze kieswijzer, dit was zonde van de tijd.
pi_93139871
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bron
Dat hoop ik ook!
Woont wel familie van mijn man, vanavond maar eens bij familie in Ned. informeren of ze iets hebben gehoord.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:36:05 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93139942
quote:

Bron
Aansluit!

Wanneer wordt Moots eigenlijk weer terugverwacht?
En een goedemorgen! Het ziet er weer stralend uit, buiten, maar schijn zal wel weer ijselijk koud bedriegen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:40:57 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93140071
En weer zit het Johan niet mee:

quote:
Elf nieuwe liedjes maar geen betaalde optredens
Johan Vlemmix met handen in het haar

door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Mister Carnaval, oftewel Johan Vlemmix, heeft elf nieuwe carnavalsliedjes gemaakt, maar nog helemaal geen betaalde optredens in zijn agenda staan! Verbolgen reageert hij: "Elf is ook een gekkengetal, maar eigenlijk heb ik er zoveel gemaakt omdat ik dan in totaal honderd cd's heb gemaakt, Maar daar gaat het nu niet om... Wel dat ik met carnaval nog geen enkel betaald optreden heb staan!"

De 52-jarige Eindhovenaar vervolgt: "En dat is toch een beetje zuur voor iemand die zelfs vaak 'Mister Carnaval' wordt genoemd. En ik heb echt veel leuke liedjes, waaronder De nieuwe bitterbal."

"Ik verdien ook helemaal geen geld aan de cd, want al die elf lliedjes kunnen gratis worden gedownload via www.usbcharts.nl. Net als de andere liedjes die ik eerder maakte, zoals Busje vol met Polen, Alle Duitsers op het strand en Skeelerkes."

"Maar het zou toch leuk zijn om voor een optreden een keer betaald te krijgen. De Goede doelen willen wel, maar in de supermarkt neemt de cassiere er toch ook geen genoegen mee als ik roep 'Zal ik er voor zingen?'"
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 09:44:58 #209
184769 crew  Deisyy
pi_93140182
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aansluit!

Wanneer wordt Moots eigenlijk weer terugverwacht?
En een goedemorgen! Het ziet er weer stralend uit, buiten, maar schijn zal wel weer ijselijk koud bedriegen.
Ik denk dat Moots deze week weer terug komt. Volgens mij ging ze de 26e januari weg en zou 4 weken wegblijven.

Het ziet er inderdaad lekker uit, het zonnetje schijnt heerlijk, maar het is wel erg koud. Maar dit weer is 100x beter dan regen.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 10:12:51 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93140980
Mornink c_/

quote:
9s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig laat hij zich daar niet door uit het veld slaan.
Vol spanning wachten we op de 101e CD. c_/
pi_93141701
Johan haalt zelfs het nieuws als hij helemaal niets doet.
Wie doet dat hem na? :D

Ik dacht altijd dat carnaval zonder Johan niet bestond in Eindhoven...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:38:42 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_93141764
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O-

Goeiemorgen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:39:46 #214
104871 remlof
Europees federalist
pi_93141796
JVlemmix Johan Vlemmix
Vannacht ongeluk gehad met mijn bus ...werd de vanghekken ingereden ...wanneer gaat murphy nu eens weg http://twitpic.com/42i93p
2 minutes ago

pi_93141969
Zielig ;(
pi_93142153
Kreeg al een smsje vanmorgen dat 'ie weer zo'n dag had. Zo te zien terecht :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:54:45 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93142335
Een bussie, een bussie, een bussie vol met butsen.

Murphy heeft het wel op hem voorzien.
pi_93145213
Nou ja. Kom op Johan, je zit tenminste niet in een programma van Net5.
pi_93145764
quote:

[..]

Bron
Ow gat....dat hoop ik ook
  FOK!Babe dinsdag 22 februari 2011 @ 12:30:15 #220
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93145873
Wat de hell, je zou toch zeggen dat Der Vlem juist tijd te kort komt met Carnaval :{
pi_93146033
Vorig jaar kwam hij wel tijd te kort :P
pi_93146061
Ik had toch hoge verwachtingen van deze kraker:
pi_93147449
Ik werd vanochtend vroeg wakker van een deur die ingetrapt werd en van heel veel geschreeuw: "Politie, politie!" Ik heb me nog eens omgedraaid en ben lekker door gaan knorren. Ik ben er ook nog niet achter wie er gearresteerd is.
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 13:10:47 #224
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93147522
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd vanochtend vroeg wakker van een deur die ingetrapt werd en van heel veel geschreeuw: "Politie, politie!" Ik heb me nog eens omgedraaid en ben lekker door gaan knorren. Ik ben er ook nog niet achter wie er gearresteerd is.
Waar woon je dan?
Misschien is er wel niemand gearresteerd! Nigga got a way clean! :{
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 13:11:25 #225
137949 Disana
pi_93147559
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hopelijk niet in jouw portiek? Want daar ben je anders mooi klaar mee.
pi_93147654
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Waar woon je dan?
Misschien is er wel niemand gearresteerd! Nigga got a way clean! :{

Jeweettog B-)
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 13:14:37 #227
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93147690
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jeweettog B-)
Enschede-Oost?
pi_93147707
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Hopelijk niet in jouw portiek? Want daar ben je anders mooi klaar mee.
Ik denk in de portiek hiernaast. Ik ga even de krant van beneden halen en kijken of er hier in de portiek schade is te zien.
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 13:19:31 #229
137949 Disana
pi_93147860
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk in de portiek hiernaast. Ik ga even de krant van beneden halen en kijken of er hier in de portiek schade is te zien.
Doe maar even, wij wachten wel :)
pi_93147952
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Enschede-Oost?
020-Oost.

Geen schade hier in de portiek. Dan zal het wel bij de buren in de andere portiek geweest zijn.
pi_93148035
Herhaling van de vraag van gisteren.

Is een Apple mc book een goede keus als je geen verstand van computers hebt.
pi_93148087
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef hondjes het volgende:

Ik heb geen verstand van computers en ben daarom erg blij met mijn iMac.
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 13:28:03 #233
137949 Disana
pi_93148170
quote:

Ik weet alleen maar een beetje van mijn pc. Maar ik denk dat je op Apple wel zonder meer kunt vertrouwen. Je moet wel kijken of het aansluit bij wat je ermee wilt gaan doen.
pi_93148299
De allermeeste mensen hebben Windows, het is daarom lastig om 'ff' iets aan iemand te vragen. Diegene zal bijna altijd geen verstand hebben van Apple.
pi_93148341
quote:

Ja. :) Maar ik zou nog heel even wachten, de nieuwe versie van het besturingssysteem komt eraan (Mac OS X Lion). Dan kan het allemaal weer net iets langer mee :D
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:36:23 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93148452
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
De allermeeste mensen hebben Windows, het is daarom lastig om 'ff' iets aan iemand te vragen. Diegene zal bijna altijd geen verstand hebben van Apple.
dus dat, als je niemand in je omgeving hebt die je snel ff wat kunt vragen dan kun je vast wel bij internetgroepen terecht maar als je computer niet op internet kan oid door een foutje ergens, dan ben je dus wel aangewezen op de telefonische helpdesk.
pi_93148607
Dat zegt de boekhouder ook, ik heb er geen verstand van, dus dan zou ik
zelf er alles op moeten zetten. :?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:42:02 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93148661
Geen idee, geen verstand van :P
pi_93149128
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Koop hem dan bij een Apple dealer, die kan je dikwijls zelf helpen ipv de dure Helpdesk van Apple zelf. Wat moet je er allemaal 'op zetten' eigenlijk? Volgens mij is alles Plug&Play bij Apple. M.a.w., als de stekker past, doet hij het. :P

Als je dit soort vragen nou gewoon in DIG stelt krijg je trouwens waarschijnlijk wat meer nuttige antwoorden... Denk ik hoor. ;)
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 13:56:21 #240
184769 crew  Deisyy
pi_93149199
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Koop hem dan bij een Apple dealer, die kan je dikwijls zelf helpen ipv de dure Helpdesk van Apple zelf. Wat moet je er allemaal 'op zetten' eigenlijk? Bijna alles is Plug&Play bij Apple.

Als je dit soort vragen nou gewoon in DIG stelt krijg je trouwens waarschijnlijk wat meer nuttige antwoorden... Denk ik hoor. ;)
En hoef je er niet een dag op te wachten ;)
pi_93149315
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Als je van computerspelletjes houdt moet je geen Apple kopen. Als je nu heel veel specifiek voor Windows gemaakte programma's gebruikt, zijn die, behalve als je Bootcamp gebruikt, niet bruikbaar voor op de Mac en zul je daarvoor voor Mac geschikte vervangingen moeten kopen/zoeken.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:00:05 #242
241662 Jian
Well, well, well
pi_93149346
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nieuwe Macbook heeft in het algemeen een dual bootsysteem, hij kan ook onder windows opstarten ! Da's mooi ! Het zijn ook hele Goeie machines, maar zoals gewoonlijk bij Apple voor veel te veel geld. Koop een Asus of MSI of vergelijkbaar merk met een i5 of i7 dual core processor (zijn ook de processoren in de nieuwe Macbooks overigens) zou ik zeggen ^O^
pi_93149461
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Jian het volgende:

[..]

De nieuwe Macbook heeft in het algemeen een dual bootsysteem, hij kan ook onder windows opstarten ! Da's mooi ! Het zijn ook hele Goeie machines, maar zoals gewoonlijk bij Apple voor veel te veel geld. Koop een Asus of MSI of vergelijkbaar merk met een i5 of i7 dual core processor (zijn ook de processoren in de nieuwe Macbooks overigens) zou ik zeggen ^O^
Het was jou intussen nog steeds niet duidelijk dat geld geen issue is voor hondjes? :Y)
Als je gewoon beter spul voor meer geld kunt kopen moet je dat gewoon doen :Y
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:06:59 #244
104871 remlof
Europees federalist
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:07:51 #245
241662 Jian
Well, well, well
pi_93149655
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het was jou intussen nog steeds niet duidelijk dat geld geen issue is voor hondjes? :Y)
Als je gewoon beter spul voor meer geld kunt kopen moet je dat gewoon doen :Y
O ik weet wel dat het hondjes daarom niet te doen is. Maar wat waarom zou hondjes voor het OS van Apple gaan. Gaat ze specifiek ontwerpen, dtp praktiseren etc. ik denk het niet. Ze zal zich dus voor richten op Windows, ook al omdat haar omgeving in het algemeen Windows georiënteerd is. Daarnaast zei ik dat het hele goeie machines zijn, maar ik vind de (windows) machines die ik noemde niet voor de Macbooks onder doen. en voor het geld dat je overhoudt koop je toch lekker een iPad2 of vergelijkbaar ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:11:28 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93149790
De meeste mensen die ik ken met 'genoeg geld' gaan er toch zuinig mee om.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:14:09 #247
241662 Jian
Well, well, well
pi_93149907
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Marrije het volgende:
Ik ken alleen mensen met veel geld, genoeg hebben ze eigenlijk nooit ;)
pi_93149926
quote:

Geen idee, maar jongste is er super blij mee :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:14:41 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93149938
Ik heb tijdens het Eindhovense carnaval nog nooit een Vlemmix-nummer uit de barboxen horen schallen.
pi_93150024
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Jian het volgende:

[..]

O ik weet wel dat het hondjes daarom niet te doen is. Maar wat waarom zou hondjes voor het OS van Apple gaan. Gaat ze specifiek ontwerpen, dtp praktiseren etc. ik denk het niet. Ze zal zich dus voor richten op Windows, ook al omdat haar omgeving in het algemeen Windows georiënteerd is. Daarnaast zei ik dat het hele goeie machines zijn, maar ik vind de (windows) machines die ik noemde niet voor de Macbooks onder doen. en voor het geld dat je overhoudt koop je toch lekker een iPad2 of vergelijkbaar ;)
Omdat het OS van de Mac hapklare brokken zijn, veel simpeler dan Windows en dus perfect voor iemand met weinig verstand van computers. Daarnaast ook 'kaal', dus zonder extra aangekochte software, helemaal compleet ingericht om alles te kunnen doen wat je wilt op dat ding (ik neem aan dat ze geen brochures gaat opmaken of reclames gaat animeren) :Y
Bovendien hebben Macs ook prachtige probleem-zelf-oplos-systeempjes (je merkt pas dat er wat mis is als het falikant mis is), waar je bij Windows bij elke scheet een blue screen of death krijgt. :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:20:10 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93150132
Gert! Wat is je oordeel over Black Swan?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:20:45 #252
241662 Jian
Well, well, well
pi_93150166
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Omdat het OS van de Mac hapklare brokken zijn, veel simpeler dan Windows en dus perfect voor iemand met weinig verstand van computers. ;)
Het OS van Apple is tegenwoordig toch niet meer veel eenvoudiger als Windows 7 . Elke kleuter van 5 (is dat nog een kleuter ?) kan tegenwoordig met Windows overweg. Nou dan moet het hondjes ook wel lukken, toch ;) Lukt je wel hoor hondjes, zeker weten ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 14:24:40 #253
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93150329
Als je het geld kan missen en niet aan een OS gebonden bent, dan zou ik voor Apple gaan met dat Apple /care plan.

Het werkt prima en is zeker gebruiksvriendelijk dan Windows. :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:25:32 #254
241662 Jian
Well, well, well
pi_93150377
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Omdat het OS van de Mac hapklare brokken zijn, veel simpeler dan Windows en dus perfect voor iemand met weinig verstand van computers. Daarnaast ook 'kaal', dus zonder extra aangekochte software, helemaal compleet ingericht om alles te kunnen doen wat je wilt op dat ding (ik neem aan dat ze geen brochures gaat opmaken of reclames gaat animeren) :Y
Bovendien hebben Macs ook prachtige probleem-zelf-oplos-systeempjes (je merkt pas dat er wat mis is als het falikant mis is), waar je bij Windows bij elke scheet een blue screen of death krijgt. :P
Geloof mij nou, in een professionele omgeving gericht op ontwerp is een Apple een uitstekende keuze. Anders lekker een Windows georiënteerde machine kopen met alle voordelen (prijs, beschikbare software, compatibiliteit, bekendheid in je omgeving) van dien.
pi_93150401
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Jian het volgende:

[..]

Het OS van Apple is tegenwoordig toch niet meer veel eenvoudiger als Windows 7 . Elke kleuter van 5 (is dat nog een kleuter ?) kan tegenwoordig met Windows overweg. Nou dan moet het hondjes ook wel lukken, toch ;) Lukt je wel hoor hondjes, zeker weten ^O^
Kleuters pakken alles meteen op wat je ze leert, slechte vergelijking dus :P

Anyway. Hondjes? Ik werk én hobby sind jaar en dag op zowel windows (thuis) als op de mac (werk/school) en als ik een mac zou kunnen betalen zou ik het wel weten. Dan had ik echt geen pc meer thuis. :N Maar dat is slechts mijn mening. Na 10 jaar intensief gebruik van beide systemen. :Y)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:26:21 #256
241662 Jian
Well, well, well
pi_93150411
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je het geld kan missen en niet aan een OS gebonden bent, dan zou ik voor Apple gaan met dat Apple /care plan.

Het werkt prima en is zeker gebruiksvriendelijk dan Windows. :P
Gelukkig heb je meer verstand van God :W
pi_93150453
Ben nu even aan het kijken naar die computers die JIAN noemde.

Nog een vraagje, jekjoopt dus een Mc kant en klaar, begrijp ik, en dan zoekt hij vanzelf
modem en ik kan beginnen, of is dit iets te optimistisch.

Mijn andere lapotop is kapot, dus ik moet wel een nieuwe.
het is niet zo van..oh ik wil ik wil ik wil ........
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:27:52 #258
241662 Jian
Well, well, well
pi_93150455
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Kleuters pakken alles meteen op wat je ze leert, slechte vergelijking dus :P

Anyway. Hondjes? Ik werk én hobby sind jaar en dag op zowel windows (thuis) als op de mac (werk/school) en als ik een mac zou kunnen betalen zou ik het wel weten. Dan had ik echt geen pc meer thuis. :N Maar dat is slechts mijn mening. Na 10 jaar intensief gebruik van beide systemen. :Y)
Je zegt 't "ik werk en ....."

Maar voor de rest vind ik het mooi, hondjes moet lekker doen wat haar het beste lijkt ;)
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 14:28:25 #259
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93150487
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Jian het volgende:

[..]

Gelukkig heb je meer verstand van God :W
Omdat ik vind dat Apple fijner te gebruiken is dan Windows? Ik vind zelfs Ubuntu een vooruitgang t.o.v. Windows. Het is alleen dat je soms gebonden bent aan een bepaald OS vanwege de software. :P
pi_93150550
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Geloof mij nou, in een professionele omgeving gericht op ontwerp is een Apple een uitstekende keuze. Anders lekker een Windows georiënteerde machine kopen met alle voordelen (prijs, beschikbare software, compatibiliteit, bekendheid in je omgeving) van dien.
Ik heb het juist over de niet-professionele gebruiker. Geld is een non-issue in dit geval, alle gangbare software en spellen zijn er ook voor mac, compatibiliteit is vrijwel nooit meer een probleem omdat zoveel meer mensen een mac hebben tegenwoordig, en als je hem bij een fatsoenlijke dealer koopt kun je altijd ergens terecht voor hulp. :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:30:23 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93150570
Als deze Sony Vaio op is, ga ik ook voor Mac.
pi_93150613
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef hondjes het volgende:

Nog een vraagje, jekjoopt dus een Mc kant en klaar, begrijp ik, en dan zoekt hij vanzelf

Daar komt het wel op neer. Je moet natuurlijk wel het wachtwoord van je internetverbinding even bij de hand hebben voor de eerste keer contact met je modem.
pi_93150636
quote:

Het is Mac, niet Mc. :D
En ik weet niet hoe oud je modem is?
Maar dat zou je misschien wel even op moeten zoeken ja... Maar Google is your friend. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 14:35:37 #264
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93150785
Merk zal me worst wezen. Het komt toch allemaal uit dezelfde paar fabrieken. :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:36:38 #265
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93150815
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef remlof het volgende:
JVlemmix Johan Vlemmix
Vannacht ongeluk gehad met mijn bus ...werd de vanghekken ingereden ...wanneer gaat murphy nu eens weg http://twitpic.com/42i93p
2 minutes ago

[ afbeelding ]
Die Vlemmix heeft echt de nieges aan z'n kont hangen hè..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 14:36:38 #266
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93150816
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
Gert! Wat is je oordeel over Black Swan?
Eén keer lesbo beffen, that's it. Matig. }:|

Geweldige rollen van vooral Nathalie Portman, maar ook van de moeder en "Thomà". _O_
Je word als kijker meegevoerd de gekte in.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:41:05 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93151015
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Gert het volgende:

Eén keer lesbo beffen, that's it. Matig. }:|

Geweldige rollen van vooral Nathalie Portman, maar ook van de moeder en Thomà. _O_
Je word als kijker meegevoerd de gekte in.
Vincent Cassel, de Franse acteur die Thomà speelt, zet ook een geweldige performance neer in de tweedelige miniserie over de Franse meestercrimineel Mesrine; Public Enemy #1 en Killer Instinct.
Aanraders!
pi_93151033
MAC....Ja .ik weet.........

En straks mc Donalds met de kleinkideren..ook leuk.

en onderweg denken aan wat jullie zeiden..

en dan beslissen :o
pi_93151074
Overigens heeft Apple hele handige instructiefilmpjes voor digibeten op de site over de nodige onderwerpen. Ook voor overstappers van Windows naar OSX om de Mac beter te leren begrijpen.
pi_93151358
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Marrije het volgende:
Dat is dan ook vaak de reden dat ze genoeg geld hebben.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:01:23 #271
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93151961
Wat zit jij toch te switchen tussen Teun en NMNS :D
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 15:02:09 #272
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93152008
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef Marrije het volgende:
Dr. Jekyll & Mr. Hyde :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:02:42 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93152028
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:

Dr. Jekyll & Mr. Hyde :P
Snip &Snap.
pi_93152044
quote:

Niets gaat vanzelf, maar een Mac schijnt wel heel erg handig te zijn met het leggen van verbindingen met je modem/router.

Hier wat ervaringen
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 15:03:42 #275
184769 crew  Deisyy
pi_93152100
quote:
Hij mag wel uitkijken dat hij niet schizofreen wordt :s)
pi_93152114
quote:
Ja, dat viel mij ook al op :Y
pi_93152177
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij mag wel uitkijken dat hij niet schizofreen wordt :s)
Als ik al ergens een tik of afwijking hebt, dan zit ik hier prima denk ik :P
pi_93152292
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Niets gaat vanzelf, maar een Mac schijnt wel heel erg handig te zijn met het leggen van verbindingen met je modem/router.

Hier wat ervaringen

dinsdag 22 februari 2011 @ 15:07:37 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93152302
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:11:26 #280
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93152471
Dees, ik heb mn foon *O*
Maar hij hangt aan de lader dus ben alleen nog maar met het instructieboekje in de weer geweest.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 15:14:37 #281
184769 crew  Deisyy
pi_93152597
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Marrije het volgende:
Dees, ik heb mn foon *O*
Maar hij hangt aan de lader dus ben alleen nog maar met het instructieboekje in de weer geweest.
Feli *O*

Moeilijk hè, dat je hem nu eerst nog een tijd op moet laden. Ik hoop dat je er heel veel plezier aan gaat beleven en als je vragen hebt hoor ik het wel ;)
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 15:15:16 #282
184769 crew  Deisyy
pi_93152630
Ik heb mijn Purple Rain-cd weer gevonden *O*

pi_93152683
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Marrije het volgende:
Dees, ik heb mn foon *O*
Tijdens het laden kun je er toch gewoon mee aan de gang?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:16:34 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93152684
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:17:04 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93152699
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Feli *O*

Moeilijk hè, dat je hem nu eerst nog een tijd op moet laden. Ik hoop dat je er heel veel plezier aan gaat beleven en als je vragen hebt hoor ik het wel ;)
Thanks! Ik ga als eerste met de camera/videofunctie aan de slag, bellen komt later wel :')
Lief dat je zo behulpzaam bent, heeft me wel geholpen met het maken van een keuze :D
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:17:48 #286
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93152733
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tijdens het laden kun je er toch gewoon mee aan de gang?
Jawel maar dan kan het dat je scherm raar doet ofzo las ik in de gebruiksaanwijzing, dus ik wacht gewoon ff.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 15:18:56 #287
184769 crew  Deisyy
pi_93152784
quote:
Ik ga sinds gisteren weer luidkeels zingend naar mijn werk :D
pi_93152813
Als er iemand geen gebrek aan geld heeft dan is het wel Ben Ali, kijk wat die gast aan geld en goud heeft liggen 8)7

dinsdag 22 februari 2011 @ 15:22:43 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93152938
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef Deisyy het volgende:

Ik ga sinds gisteren weer luidkeels zingend naar mijn werk :D
Geweldig album was dat, geweldige film en ook het concert in Ahoy was een ware happening. Wat had ik de hots voor die kleine grote man.

Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 15:22:58 #290
184769 crew  Deisyy
pi_93152946
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Thanks! Ik ga als eerste met de camera/videofunctie aan de slag, bellen komt later wel :')
Lief dat je zo behulpzaam bent, heeft me wel geholpen met het maken van een keuze :D
Je hebt er ook een leuke zoekfunctie op, je tikt op de microfoon-pictogram en dan hoef je alleen maar te zeggen wat je zoekt en dan gaat google ht voor je zoeken op internet :D
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 15:26:40 #291
184769 crew  Deisyy
pi_93153125
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geweldig album was dat, geweldige film en ook het concert in Ahoy was een ware happening. Wat had ik de hots voor die kleine grote man.

Aan de ene manier vond ik hem afstotelijk en op een andere weer aantrekkelijk.

Helaas ben ik niet bij dat concert geweest :N
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:30:55 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93153319
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je hebt er ook een leuke zoekfunctie op, je tikt op de microfoon-pictogram en dan hoef je alleen maar te zeggen wat je zoekt en dan gaat google ht voor je zoeken op internet :D
ja ik las het, mijn man vroeg meteen of dat ook werkte met het adresboek: je noemt de naam en het nummer wordt erbij gezocht. Maar dat denk ik niet oO<
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:33:29 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93153420
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Marrije het volgende:

ja ik las het, mijn man vroeg meteen of dat ook werkte met het adresboek: je noemt de naam en het nummer wordt erbij gezocht. Maar dat denk ik niet oO<
Dat doet de mijne wel.
pi_93153465
Ik ga koken :Y)
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 15:36:45 #295
184769 crew  Deisyy
pi_93153559
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wel dus *O*

Via de button Spraakcommando.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 15:37:04 #296
184769 crew  Deisyy
pi_93153572
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
Ik ga koken :Y)
Lekker vroeg.

Wat, wat, wat?
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 15:42:07 #297
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93153782
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Lekker vroeg.

Wat, wat, wat?
Piepers, met jus en speklapjes! Zo vroeg omdat ik straks colleges heb,
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:42:35 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93153805
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Deisyy het volgende:

Wel dus *O*

Via de button Spraakcommando.
*O*
Niet dat ik het ooit gebruik.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:43:21 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93153846
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:

Piepers, met jus en speklapjes! Zo vroeg omdat ik straks colleges heb,
En welke groente?
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 15:44:33 #300
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93153895
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

En welke groente?
Boontjes!
En appelmoes, maar dat is geen groente! :P
pi_93154020
Wat DK zegt