Ja, dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef Marrije het volgende:
Wat zit jij toch te switchen tussen Teun en NMNS
Als ik al ergens een tik of afwijking hebt, dan zit ik hier prima denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken dat hij niet schizofreen wordt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niets gaat vanzelf, maar een Mac schijnt wel heel erg handig te zijn met het leggen van verbindingen met je modem/router.
Hier wat ervaringen
Feliquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Marrije het volgende:
Dees, ik heb mn foon
Maar hij hangt aan de lader dus ben alleen nog maar met het instructieboekje in de weer geweest.
Tijdens het laden kun je er toch gewoon mee aan de gang?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Marrije het volgende:
Dees, ik heb mn foon
Maar hij hangt aan de lader dus ben alleen nog maar met het instructieboekje in de weer geweest.
Thanks! Ik ga als eerste met de camera/videofunctie aan de slag, bellen komt later welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Feli![]()
Moeilijk hè, dat je hem nu eerst nog een tijd op moet laden. Ik hoop dat je er heel veel plezier aan gaat beleven en als je vragen hebt hoor ik het wel
Jawel maar dan kan het dat je scherm raar doet ofzo las ik in de gebruiksaanwijzing, dus ik wacht gewoon ff.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijdens het laden kun je er toch gewoon mee aan de gang?
Ik ga sinds gisteren weer luidkeels zingend naar mijn werkquote:
Geweldig album was dat, geweldige film en ook het concert in Ahoy was een ware happening. Wat had ik de hots voor die kleine grote man.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga sinds gisteren weer luidkeels zingend naar mijn werk
Je hebt er ook een leuke zoekfunctie op, je tikt op de microfoon-pictogram en dan hoef je alleen maar te zeggen wat je zoekt en dan gaat google ht voor je zoeken op internetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga als eerste met de camera/videofunctie aan de slag, bellen komt later wel![]()
Lief dat je zo behulpzaam bent, heeft me wel geholpen met het maken van een keuze
Aan de ene manier vond ik hem afstotelijk en op een andere weer aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig album was dat, geweldige film en ook het concert in Ahoy was een ware happening. Wat had ik de hots voor die kleine grote man.
ja ik las het, mijn man vroeg meteen of dat ook werkte met het adresboek: je noemt de naam en het nummer wordt erbij gezocht. Maar dat denk ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er ook een leuke zoekfunctie op, je tikt op de microfoon-pictogram en dan hoef je alleen maar te zeggen wat je zoekt en dan gaat google ht voor je zoeken op internet
Dat doet de mijne wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Marrije het volgende:
ja ik las het, mijn man vroeg meteen of dat ook werkte met het adresboek: je noemt de naam en het nummer wordt erbij gezocht. Maar dat denk ik niet
Wel dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik las het, mijn man vroeg meteen of dat ook werkte met het adresboek: je noemt de naam en het nummer wordt erbij gezocht. Maar dat denk ik niet
Piepers, met jus en speklapjes! Zo vroeg omdat ik straks colleges heb,quote:
quote:
En welke groente?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Piepers, met jus en speklapjes! Zo vroeg omdat ik straks colleges heb,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |