Het OS van Apple is tegenwoordig toch niet meer veel eenvoudiger als Windows 7 . Elke kleuter van 5 (is dat nog een kleuter ?) kan tegenwoordig met Windows overweg. Nou dan moet het hondjes ook wel lukken, tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat het OS van de Mac hapklare brokken zijn, veel simpeler dan Windows en dus perfect voor iemand met weinig verstand van computers.
Geloof mij nou, in een professionele omgeving gericht op ontwerp is een Apple een uitstekende keuze. Anders lekker een Windows georiënteerde machine kopen met alle voordelen (prijs, beschikbare software, compatibiliteit, bekendheid in je omgeving) van dien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat het OS van de Mac hapklare brokken zijn, veel simpeler dan Windows en dus perfect voor iemand met weinig verstand van computers. Daarnaast ook 'kaal', dus zonder extra aangekochte software, helemaal compleet ingericht om alles te kunnen doen wat je wilt op dat ding (ik neem aan dat ze geen brochures gaat opmaken of reclames gaat animeren)
Bovendien hebben Macs ook prachtige probleem-zelf-oplos-systeempjes (je merkt pas dat er wat mis is als het falikant mis is), waar je bij Windows bij elke scheet een blue screen of death krijgt.
Kleuters pakken alles meteen op wat je ze leert, slechte vergelijking dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Het OS van Apple is tegenwoordig toch niet meer veel eenvoudiger als Windows 7 . Elke kleuter van 5 (is dat nog een kleuter ?) kan tegenwoordig met Windows overweg. Nou dan moet het hondjes ook wel lukken, tochLukt je wel hoor hondjes, zeker weten
Gelukkig heb je meer verstand van Godquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je het geld kan missen en niet aan een OS gebonden bent, dan zou ik voor Apple gaan met dat Apple /care plan.
Het werkt prima en is zeker gebruiksvriendelijk dan Windows.
Je zegt 't "ik werk en ....."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kleuters pakken alles meteen op wat je ze leert, slechte vergelijking dus
Anyway. Hondjes? Ik werk én hobby sind jaar en dag op zowel windows (thuis) als op de mac (werk/school) en als ik een mac zou kunnen betalen zou ik het wel weten. Dan had ik echt geen pc meer thuis.Maar dat is slechts mijn mening. Na 10 jaar intensief gebruik van beide systemen.
Omdat ik vind dat Apple fijner te gebruiken is dan Windows? Ik vind zelfs Ubuntu een vooruitgang t.o.v. Windows. Het is alleen dat je soms gebonden bent aan een bepaald OS vanwege de software.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van God
Ik heb het juist over de niet-professionele gebruiker. Geld is een non-issue in dit geval, alle gangbare software en spellen zijn er ook voor mac, compatibiliteit is vrijwel nooit meer een probleem omdat zoveel meer mensen een mac hebben tegenwoordig, en als je hem bij een fatsoenlijke dealer koopt kun je altijd ergens terecht voor hulp.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof mij nou, in een professionele omgeving gericht op ontwerp is een Apple een uitstekende keuze. Anders lekker een Windows georiënteerde machine kopen met alle voordelen (prijs, beschikbare software, compatibiliteit, bekendheid in je omgeving) van dien.
Daar komt het wel op neer. Je moet natuurlijk wel het wachtwoord van je internetverbinding even bij de hand hebben voor de eerste keer contact met je modem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef hondjes het volgende:
Nog een vraagje, jekjoopt dus een Mc kant en klaar, begrijp ik, en dan zoekt hij vanzelf
modem en ik kan beginnen, of is dit iets te optimistisch.
Het is Mac, niet Mc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef hondjes het volgende:
Ben nu even aan het kijken naar die computers die JIAN noemde.
Nog een vraagje, jekjoopt dus een Mc kant en klaar, begrijp ik, en dan zoekt hij vanzelf
Mijn andere lapotop is kapot, dus ik moet wel een nieuwe.
het is niet zo van..oh ik wil ik wil ik wil ........
Die Vlemmix heeft echt de nieges aan z'n kont hangen hè..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef remlof het volgende:
JVlemmix Johan Vlemmix
Vannacht ongeluk gehad met mijn bus ...werd de vanghekken ingereden ...wanneer gaat murphy nu eens weg http://twitpic.com/42i93p
2 minutes ago
[ afbeelding ]
Eén keer lesbo beffen, that's it. Matig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
Gert! Wat is je oordeel over Black Swan?
Vincent Cassel, de Franse acteur die Thomà speelt, zet ook een geweldige performance neer in de tweedelige miniserie over de Franse meestercrimineel Mesrine; Public Enemy #1 en Killer Instinct.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Gert het volgende:
Eén keer lesbo beffen, that's it. Matig.![]()
Geweldige rollen van vooral Nathalie Portman, maar ook van de moeder en Thomà.![]()
Je word als kijker meegevoerd de gekte in.
Dat is dan ook vaak de reden dat ze genoeg geld hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Marrije het volgende:
De meeste mensen die ik ken met 'genoeg geld' gaan er toch zuinig mee om.
Dr. Jekyll & Mr. Hydequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef Marrije het volgende:
Wat zit jij toch te switchen tussen Teun en NMNS
Snip &Snap.quote:
Niets gaat vanzelf, maar een Mac schijnt wel heel erg handig te zijn met het leggen van verbindingen met je modem/router.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef hondjes het volgende:
Ben nu even aan het kijken naar die computers die JIAN noemde.
Mijn andere lapotop is kapot, dus ik moet wel een nieuwe.
het is niet zo van..oh ik wil ik wil ik wil ........
Hij mag wel uitkijken dat hij niet schizofreen wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef Marrije het volgende:
Als ik al ergens een tik of afwijking hebt, dan zit ik hier prima denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken dat hij niet schizofreen wordt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niets gaat vanzelf, maar een Mac schijnt wel heel erg handig te zijn met het leggen van verbindingen met je modem/router.
Hier wat ervaringen
Feliquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Marrije het volgende:
Dees, ik heb mn foon
Maar hij hangt aan de lader dus ben alleen nog maar met het instructieboekje in de weer geweest.
Tijdens het laden kun je er toch gewoon mee aan de gang?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Marrije het volgende:
Dees, ik heb mn foon
Maar hij hangt aan de lader dus ben alleen nog maar met het instructieboekje in de weer geweest.
Thanks! Ik ga als eerste met de camera/videofunctie aan de slag, bellen komt later welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Feli![]()
Moeilijk hè, dat je hem nu eerst nog een tijd op moet laden. Ik hoop dat je er heel veel plezier aan gaat beleven en als je vragen hebt hoor ik het wel
Jawel maar dan kan het dat je scherm raar doet ofzo las ik in de gebruiksaanwijzing, dus ik wacht gewoon ff.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijdens het laden kun je er toch gewoon mee aan de gang?
Ik ga sinds gisteren weer luidkeels zingend naar mijn werkquote:
Geweldig album was dat, geweldige film en ook het concert in Ahoy was een ware happening. Wat had ik de hots voor die kleine grote man.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga sinds gisteren weer luidkeels zingend naar mijn werk
Je hebt er ook een leuke zoekfunctie op, je tikt op de microfoon-pictogram en dan hoef je alleen maar te zeggen wat je zoekt en dan gaat google ht voor je zoeken op internetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga als eerste met de camera/videofunctie aan de slag, bellen komt later wel![]()
Lief dat je zo behulpzaam bent, heeft me wel geholpen met het maken van een keuze
Aan de ene manier vond ik hem afstotelijk en op een andere weer aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig album was dat, geweldige film en ook het concert in Ahoy was een ware happening. Wat had ik de hots voor die kleine grote man.
ja ik las het, mijn man vroeg meteen of dat ook werkte met het adresboek: je noemt de naam en het nummer wordt erbij gezocht. Maar dat denk ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er ook een leuke zoekfunctie op, je tikt op de microfoon-pictogram en dan hoef je alleen maar te zeggen wat je zoekt en dan gaat google ht voor je zoeken op internet
Dat doet de mijne wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Marrije het volgende:
ja ik las het, mijn man vroeg meteen of dat ook werkte met het adresboek: je noemt de naam en het nummer wordt erbij gezocht. Maar dat denk ik niet
Wel dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik las het, mijn man vroeg meteen of dat ook werkte met het adresboek: je noemt de naam en het nummer wordt erbij gezocht. Maar dat denk ik niet
Piepers, met jus en speklapjes! Zo vroeg omdat ik straks colleges heb,quote:
quote:
En welke groente?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Piepers, met jus en speklapjes! Zo vroeg omdat ik straks colleges heb,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |