quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Misschien is er wel niemand gearresteerd! Nigga got a way clean!
Enschede-Oost?quote:
Ik denk in de portiek hiernaast. Ik ga even de krant van beneden halen en kijken of er hier in de portiek schade is te zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk niet in jouw portiek? Want daar ben je anders mooi klaar mee.
Doe maar even, wij wachten welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk in de portiek hiernaast. Ik ga even de krant van beneden halen en kijken of er hier in de portiek schade is te zien.
020-Oost.quote:
Ik heb geen verstand van computers en ben daarom erg blij met mijn iMac.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef hondjes het volgende:
Herhaling van de vraag van gisteren.
Is een Apple mc book een goede keus als je geen verstand van computers hebt.
Ik weet alleen maar een beetje van mijn pc. Maar ik denk dat je op Apple wel zonder meer kunt vertrouwen. Je moet wel kijken of het aansluit bij wat je ermee wilt gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef hondjes het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef hondjes het volgende:
dus dat, als je niemand in je omgeving hebt die je snel ff wat kunt vragen dan kun je vast wel bij internetgroepen terecht maar als je computer niet op internet kan oid door een foutje ergens, dan ben je dus wel aangewezen op de telefonische helpdesk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
De allermeeste mensen hebben Windows, het is daarom lastig om 'ff' iets aan iemand te vragen. Diegene zal bijna altijd geen verstand hebben van Apple.
Koop hem dan bij een Apple dealer, die kan je dikwijls zelf helpen ipv de dure Helpdesk van Apple zelf. Wat moet je er allemaal 'op zetten' eigenlijk? Volgens mij is alles Plug&Play bij Apple. M.a.w., als de stekker past, doet hij het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Dat zegt de boekhouder ook, ik heb er geen verstand van, dus dan zou ik
zelf er alles op moeten zetten.
En hoef je er niet een dag op te wachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Koop hem dan bij een Apple dealer, die kan je dikwijls zelf helpen ipv de dure Helpdesk van Apple zelf. Wat moet je er allemaal 'op zetten' eigenlijk? Bijna alles is Plug&Play bij Apple.
Als je dit soort vragen nou gewoon in DIG stelt krijg je trouwens waarschijnlijk wat meer nuttige antwoorden... Denk ik hoor.
Als je van computerspelletjes houdt moet je geen Apple kopen. Als je nu heel veel specifiek voor Windows gemaakte programma's gebruikt, zijn die, behalve als je Bootcamp gebruikt, niet bruikbaar voor op de Mac en zul je daarvoor voor Mac geschikte vervangingen moeten kopen/zoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Dat zegt de boekhouder ook, ik heb er geen verstand van, dus dan zou ik
zelf er alles op moeten zetten.
De nieuwe Macbook heeft in het algemeen een dual bootsysteem, hij kan ook onder windows opstarten ! Da's mooi ! Het zijn ook hele Goeie machines, maar zoals gewoonlijk bij Apple voor veel te veel geld. Koop een Asus of MSI of vergelijkbaar merk met een i5 of i7 dual core processor (zijn ook de processoren in de nieuwe Macbooks overigens) zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
De allermeeste mensen hebben Windows, het is daarom lastig om 'ff' iets aan iemand te vragen. Diegene zal bijna altijd geen verstand hebben van Apple.
Het was jou intussen nog steeds niet duidelijk dat geld geen issue is voor hondjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
De nieuwe Macbook heeft in het algemeen een dual bootsysteem, hij kan ook onder windows opstarten ! Da's mooi ! Het zijn ook hele Goeie machines, maar zoals gewoonlijk bij Apple voor veel te veel geld. Koop een Asus of MSI of vergelijkbaar merk met een i5 of i7 dual core processor (zijn ook de processoren in de nieuwe Macbooks overigens) zou ik zeggen
O ik weet wel dat het hondjes daarom niet te doen is. Maar wat waarom zou hondjes voor het OS van Apple gaan. Gaat ze specifiek ontwerpen, dtp praktiseren etc. ik denk het niet. Ze zal zich dus voor richten op Windows, ook al omdat haar omgeving in het algemeen Windows georiënteerd is. Daarnaast zei ik dat het hele goeie machines zijn, maar ik vind de (windows) machines die ik noemde niet voor de Macbooks onder doen. en voor het geld dat je overhoudt koop je toch lekker een iPad2 of vergelijkbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was jou intussen nog steeds niet duidelijk dat geld geen issue is voor hondjes?![]()
Als je gewoon beter spul voor meer geld kunt kopen moet je dat gewoon doen
Ik ken alleen mensen met veel geld, genoeg hebben ze eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Marrije het volgende:
De meeste mensen die ik ken met 'genoeg geld' gaan er toch zuinig mee om.
Geen idee, maar jongste is er super blij meequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef hondjes het volgende:
Omdat het OS van de Mac hapklare brokken zijn, veel simpeler dan Windows en dus perfect voor iemand met weinig verstand van computers. Daarnaast ook 'kaal', dus zonder extra aangekochte software, helemaal compleet ingericht om alles te kunnen doen wat je wilt op dat ding (ik neem aan dat ze geen brochures gaat opmaken of reclames gaat animeren)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
O ik weet wel dat het hondjes daarom niet te doen is. Maar wat waarom zou hondjes voor het OS van Apple gaan. Gaat ze specifiek ontwerpen, dtp praktiseren etc. ik denk het niet. Ze zal zich dus voor richten op Windows, ook al omdat haar omgeving in het algemeen Windows georiënteerd is. Daarnaast zei ik dat het hele goeie machines zijn, maar ik vind de (windows) machines die ik noemde niet voor de Macbooks onder doen. en voor het geld dat je overhoudt koop je toch lekker een iPad2 of vergelijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |