gaat ik straks proberen dan, want d'r zitten allemaal strepen op en daar ken ikquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een sopje met een doek en nadrogen met een oude sloop of oude theedoek, even opwrijven en klaar.
Weet jij wel wat dat kost?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort dat bij spaghetti![]()
Is het ook, helemaal mee eens. Gelukkig lukt dat ook een dag of vier per week.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kon je niet effe wachten totdat "de baas" ook thuis was.![]()
Samen eten is toch wel iets gezelliger lijkt mij!
Alsof ze tegenwoordig binnen een relatie nog meer doen dan dan uitkijken naar de vijfentwintigste, paydayquote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kon je niet effe wachten totdat "de baas" ook thuis was.![]()
Samen eten is toch wel iets gezelliger lijkt mij!
je kan ook een spons in een oude panty doen en opwrijven, maar een hele oude sloop is altijd makelijk, ik gebruik nog luierdoeken voor de schoonmaak die van kutje gilgraag zijn geweestquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gaat ik straks proberen dan, want d'r zitten allemaal strepen op en daar ken ik
niet tegen![]()
Juud eet gewoon nog steeds voor een.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juud moet voor 2 eten he, en dan te moeten wachten tot Dementor misschien vannacht laat thuis komt is niks
Je kunt beter Heks inhuren, die weet wél hoe je zaken schoon kunt krijgen, van de ouwe stempel en zoquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gaat ik straks proberen dan, want d'r zitten allemaal strepen op en daar ken ik
niet tegen![]()
heb je niet meer honger dan, of snoep je veel heb jij eet tics?/quote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Juud79 het volgende:
J
[..]
Juud eet gewoon nog steeds voor een.
En hij is al tien minuten thuis, inmiddels.
ik heb geen luierdoeken maar een panty heb ik nog wel ergens liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan ook een spons in een oude panty doen en opwrijven, maar een hele oude sloop is altijd makelijk, ik gebruik nog luierdoeken voor de schoonmaak die van kutje gilgraag zijn geweest
heb niet veel verstand maar van schoonmaken en glanzende ramen weet ik alles van, hoe je alles moet laten blinken net of je heel veel werk hebt verzetquote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt beter Heks inhuren, die weet wél hoe je zaken schoon kunt krijgen, van de ouwe stempel en zo
Lijkt wel een twitter berichtje #pms.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb weer een PMS schoonmaakaanval![]()
Ik ben pas halverwege en ik ben nu al kapoten de keuken lijkt wel
een slagveld ...
Al die klote dure middeltjes om RVS op te poetsen helpen voor geen meter![]()
klotezooieffe pauze
klopt, een ui doorsnijden en in je emmer doen, ook kan je je ramen lappen met schoonmaakazijn, of een beetje amoniak ( het beste) maar je kan er ook een klein beetje groene biotex in je water klein beetje maar dat ontvet ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb geen luierdoeken maar een panty heb ik nog wel ergens liggen![]()
Ik zag van de week op de tv iemand die zijn ramen lapte met uien in water
en toen werden ze streeploos schoon, ik zat gewoon te zappen, dus ik heb geen idee
welk programma dat was...
Heb je daar wel eens van gehoord Heks?
zeker zo'n grootmoeders middeltje, zat ik ook aan te denken om dat effe te proberen
je weet nooit
ik doe het gewoon als ik een aanval hebquote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lijkt wel een twitter berichtje #pms.
Voorheen deed je dat toch 's nachts?
misschien werkt dat ook wel op RVSquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klopt, een ui doorsnijden en in je emmer doen, ook kan je je ramen lappen met schoonmaakazijn, of een beetje amoniak ( het beste) maar je kan er ook een klein beetje groene biotex in je water klein beetje maar dat ontvet ook.
Handig! dan hoef je niet op te staan als dat ding nog loeit.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien werkt dat ook wel op RVS![]()
ken toch?
ga ik straks proberen ik heb namelijk zo'n afzuigkap![]()
[ afbeelding ]
ja mooi hoor, maar een pokkewerk om schoon te houden,
was niet mijn keuze, ik heb nog geprotesteerd maar alles wat blink en lichies
aan zitten wil die Griek altijd hebben en dan kan ik het schoonhouden![]()
er zit zelfs een afstandsbediending bij![]()
![]()
achterlijke ...
nah... ik vin het onzin, dat ding ligt ook gewoon in de la, wordt nooitquote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Handig! dan hoef je niet op te staan als dat ding nog loeit.
Geen tics, wel meer honger zo nu en dan, vooral bij een groeispurt of de dag na een heel drukke dag. En ik eet tussen de drie hoofdmaaltijden door dingen als een cracker, yoghurt, fruit, een koekje. Maar ik let heel goed op mijn eten, snaaien ben ik nooit van omdat ik nu eenmaal heel makkelijk aankom, nu dus ook neven nooit.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je niet meer honger dan, of snoep je veel heb jij eet tics?/
gaat ik doen Heks..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
FANN bij de blokker heb je nieuw merk dokter nog wat zit in zo een roze plastic bakje kijk eens bij de blokker als je er bent, misschien voor je glimmende dingen.
( ik heb ze niet dus gebruik het niet) er is wel een merk bij de blokker van leifheit schoonmaakmiddel kost 4.99 maar dat is voor alles ook voor je ramen en ook erg goed. dus ook voor je RVS dingen
Die heb ik ook eens gehoord. En vroeger wreven ze de ramen na het lappen en zemen na met een krant. Schijnen ze ook erg mooi van te worden. Maar wij hebben nog steeds "oorlogsglas" en dan kan je blijven poetsen tot je een ons weegt maar het blijft raar glas. Kan zelfs heksje niets moois van maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb geen luierdoeken maar een panty heb ik nog wel ergens liggen![]()
Ik zag van de week op de tv iemand die zijn ramen lapte met uien in water
en toen werden ze streeploos schoon, ik zat gewoon te zappen, dus ik heb geen idee
welk programma dat was...
Heb je daar wel eens van gehoord Heks?
zeker zo'n grootmoeders middeltje, zat ik ook aan te denken om dat effe te proberen
je weet nooit
Hoe gaat het daar?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik focus me even op Libië als jullie het niet erg vinden.
Heftig is het goede woord denk ik. Ghadaffi zet de luchtmacht in tegen betogers, maar sommige piloten weigeren en vliegen naar Malta: Revolutie in Libië #7 - Waar de luchtmacht aanvalt en zich overgeeftquote:
hij moet aftreden maar deze blijft zitten en gaat echt niet weg, heb filmpjes gezien om te huilen en ben heus wel wat gewendquote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Heftig is het goede woord denk ik. Ghadaffi zet de luchtmacht in tegen betogers, maar sommige piloten wiegeren en vliegen naar Malta: Revolutie in Libië #7 - Waar de luchtmacht aanvalt en zich overgeeft
ik at ook niet meer hoor toen, alleen van de jongste weet ik wel cormeto`s en liefst 5 achter elkaar terwijl ik helemaal haast nooit ijs eet, vind daar niks aan maar toen, met nootjes en chocolaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Geen tics, wel meer honger zo nu en dan, vooral bij een groeispurt of de dag na een heel drukke dag. En ik eet tussen de drie hoofdmaaltijden door dingen als een cracker, yoghurt, fruit, een koekje. Maar ik let heel goed op mijn eten, snaaien ben ik nooit van omdat ik nu eenmaal heel makkelijk aankom, nu dus ook neven nooit.
Ik vind het wel zo fijn dat ik geen kilo's ga overhouden na de bevalling die er dan weer af moeten.
Veel vrouwen eten 'omdat het kan' en 'zwaarder word je toch'...ik ben er daar niet een van.
Er zit ook nog maar 3.5 a 4 kilo aan, bij bijna 26 weken. Het kind, extra bloed e.d. weegt dat nu bij elkaar, dus dat is een goed teken.
Nou dat is dus nog even de vraag. Er gaan sterke geruchten dat hij onderweg is naar Venezuela. Niet dat het land daar veel mee opschiet, want zijn zoon neemt de honneurs al waar.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij moet aftreden maar deze blijft zitten en gaat echt niet weg, heb filmpjes gezien om te huilen en ben heus wel wat gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |