Nee, hoort dat ook bij de standaard spaghetti. Ik had 't nog wel in huisquote:
Natuurlijk hoort dat bij spaghettiquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, hoort dat ook bij de standaard spaghetti. Ik had 't nog wel in huis.
Ja?quote:
Maar ik ben al op de helft van mijn 4 kilo en de andere helft wil ik er ook nog afquote:
Maar met is de aller-, allerlekkerstequote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja?
maar zonder is ook lekker![]()
Goed zoquote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik ben al op de helft van mijn 4 kilo en de andere helft wil ik er ook nog af
Ook lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Juud79 het volgende:
Wij bladspinazie a la creme, vis en rosti koekjes. Samengesteld uit de inhoud vd vriezer.![]()
Was lekker, man is nog onderweg naar huis.
Dus nu naar de sportschoolquote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus nu naar de sportschool![]()
Smakelijk voor straks, Juud
quote:
ja voordat er misverstanden komen hier in de rls...jeweetzzzzquote:
Ik heb het al op, was nomnom.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus nu naar de sportschool![]()
Smakelijk voor straks, Juud
Kon je niet effe wachten totdat "de baas" ook thuis was.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb het al op, was nomnom.
Veel plezier met sporten!
Juud moet voor 2 eten he, en dan te moeten wachten tot Dementor misschien vannacht laat thuis komt is niksquote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kon je niet effe wachten totdat "de baas" ook thuis was.![]()
Samen eten is toch wel iets gezelliger lijkt mij!
gewoon een sopje met een doek en nadrogen met een oude sloop of oude theedoek, even opwrijven en klaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb weer een PMS schoonmaakaanval![]()
Ik ben pas halverwege en ik ben nu al kapoten de keuken lijkt wel
een slagveld ...
Al die klote dure middeltjes om RVS op te poetsen helpen voor geen meter![]()
klotezooieffe pauze
gaat ik straks proberen dan, want d'r zitten allemaal strepen op en daar ken ikquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een sopje met een doek en nadrogen met een oude sloop of oude theedoek, even opwrijven en klaar.
Weet jij wel wat dat kost?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort dat bij spaghetti![]()
Is het ook, helemaal mee eens. Gelukkig lukt dat ook een dag of vier per week.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Alsof ze tegenwoordig binnen een relatie nog meer doen dan dan uitkijken naar de vijfentwintigste, paydayquote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
je kan ook een spons in een oude panty doen en opwrijven, maar een hele oude sloop is altijd makelijk, ik gebruik nog luierdoeken voor de schoonmaak die van kutje gilgraag zijn geweestquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gaat ik straks proberen dan, want d'r zitten allemaal strepen op en daar ken ik
niet tegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |