Ik wil t wel weten hoor...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, nu is mijn verhaal over spaghetti met champignons e.d. niet meer cool.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben iets te vieren! Dat ik er weer ben!
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh niks spannends verder, ik heb net ook spaghetti op. Met gehakt, champignons, italiaanse groente en wat aangemaakte saus. De standaard shit dus, maar prima te eten
.
Toch wel geraspte kaas erover?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh niks spannends verder, ik heb net ook spaghetti op. Met gehakt, champignons, italiaanse groente en wat aangemaakte saus. De standaard shit dus, maar prima te eten
.
Nee, hoort dat ook bij de standaard spaghetti. Ik had 't nog wel in huisquote:
Natuurlijk hoort dat bij spaghettiquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, hoort dat ook bij de standaard spaghetti. Ik had 't nog wel in huis.
Ja?quote:
Maar ik ben al op de helft van mijn 4 kilo en de andere helft wil ik er ook nog afquote:
Maar met is de aller-, allerlekkerstequote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja?
maar zonder is ook lekker![]()
Goed zoquote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik ben al op de helft van mijn 4 kilo en de andere helft wil ik er ook nog af
Ook lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Juud79 het volgende:
Wij bladspinazie a la creme, vis en rosti koekjes. Samengesteld uit de inhoud vd vriezer.![]()
Was lekker, man is nog onderweg naar huis.
Dus nu naar de sportschoolquote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus nu naar de sportschool![]()
Smakelijk voor straks, Juud
quote:
ja voordat er misverstanden komen hier in de rls...jeweetzzzzquote:
Ik heb het al op, was nomnom.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus nu naar de sportschool![]()
Smakelijk voor straks, Juud
Kon je niet effe wachten totdat "de baas" ook thuis was.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb het al op, was nomnom.
Veel plezier met sporten!
Juud moet voor 2 eten he, en dan te moeten wachten tot Dementor misschien vannacht laat thuis komt is niksquote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kon je niet effe wachten totdat "de baas" ook thuis was.![]()
Samen eten is toch wel iets gezelliger lijkt mij!
gewoon een sopje met een doek en nadrogen met een oude sloop of oude theedoek, even opwrijven en klaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb weer een PMS schoonmaakaanval![]()
Ik ben pas halverwege en ik ben nu al kapoten de keuken lijkt wel
een slagveld ...
Al die klote dure middeltjes om RVS op te poetsen helpen voor geen meter![]()
klotezooieffe pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |