Als ik wakker en thuis benquote:
Oh shit, een gluurder. Ik kan daar ook slecht tegen, mannetjes rond mijn huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik wakker en thuis ben![]()
wat een mooi weer...helaas zitten de gordijnen dicht omdat ik een schilder op het balkon en voor het raam heb
Overgelopen?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef Disana het volgende:
Ik heb alleen maar staartjes van die serie gezien.
Is de SC dood? Ik zag gisteren al dat een aantal mensen is overgelopen naar de COS.
Vanmiddag maar even heel goed ingepakt naar de winkelquote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh shit, een gluurder. Ik kan daar ook slecht tegen, mannetjes rond mijn huis.
En het is waar, het is heerlijk zonnig. Maar wel erg koud buiten.
Commentaar gegeven op de streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Weggewandeld, verhuisd, vul maar in wat je past
Smakelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef Deisyy het volgende:
En ik ben keihard aan het werk![]()
Maar nu even tijd om een boterhammetje en een soepje weg te werken en de SC bij te lezen.
Klaar!
Heb jij geen digitaal kanaal? Dat is eerlijk gezegd het enige waar ik naar kijk. Het geluid is daar ook beter.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Commentaar gegeven op de streams.
Inmiddels heeft Net5 de illegale streams geblokt en kan ik er weinig commentaar op geven.
In dat laatste vergis je je hoor, het is behoorlijk koudquote:Op maandag 21 februari 2011 12:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben dr ook.![]()
Vakantie, dus uitslapen tot een uurtje of negen. Douchen, ontbijt, koffie.
Streams kijken, beetje posten. Internetten elders...
Nu tijd om wat in huis te gaan doen, al zou ik bijna in de zon gaan zitten, wat een fijn weer zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |