Over 4 uur een alternatieve stream:quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Commentaar gegeven op de streams.
Inmiddels heeft Net5 de illegale streams geblokt en kan ik er weinig commentaar op geven.
Nee, ik ben nog analoog. Ach, ik heb het ook wel gezien ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij geen digitaal kanaal? Dat is eerlijk gezegd het enige waar ik naar kijk. Het geluid is daar ook beter.
Echt jammer, ik neem aan dat jij je er ook op had verheugd dat er weer een rls kwam.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog analoog. Ach, ik heb het ook wel gezien ook.
die ga ik zien dank je voor de tipquote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Over 4 uur een alternatieve stream:
http://nl.burberry.com/st(...)ex.jsp?WT.ac=LP_H_B1
Burberry toont vandaag om 16 uur (Londen time) tijdens London Fashion Week de fall/winter 2011 collectie op grote schermen op het Picadilly Circus. Wel in Londen maar geen uitnodiging weten te bemachtigen? Dan weet je nu waar je moet zijn om de nieuwe collectie van de hand van Christopher Bailey het plankier over te zien gaan.
Burberry is als sinds zeven seizoenen bezig hun modeshows op vernieuwende manieren aan het publiek te tonen. Via een live stream op Burberry.com met de mogelijkheid om ook gelijk de nieuwe collectie online te bestellen en dit jaar voor het eerst op de straat. Naast het Piccadilly Circus wordt ook wereldwijd in de Burberry shops de show live getoond.
bron: http://www.fashionscene.n(...)67b428fc63b7aa92cf38
Een goede had ik graag gezien. Maar dit is een soort light-variant.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt jammer, ik neem aan dat jij je er ook op had verheugd dat er weer een rls kwam.
Bij unibet mag je toch overal op wedden?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou je trouwens al ergens kunnen wedden op de vervroegde einddatum van SS?
Ja, maar volgens mij heb je daar een netteller-account voor nodig. Dat vind ik teveel gedoe.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij unibet mag je toch overal op wedden?
Ja zeg ik toch: hartstikke koud!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:02 schreef Juud79 het volgende:
@Disana, ik voel idd dat het koud is, kachel staat 'nog' niet aan. En het trekt koud op aan mijn voeten. Zo is het al een paar dagen he, het lijkt heerlijk lenteweer, maar het is maar een paar graden boven 0.
Ik hoef er vandaag in ieder geval niet uit, behalve naar de schuur om even wat uit de vriezer halen.
Als de ontwikkeling zich doorzet dat de programma's voor en na SS op Net5 meer kijkers trekken dan SS, zou het zomaar kunnen gebeuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
Denk je echt dat het van de buis gehaald gaat worden?
Ze doen alles, maar dan ook echt alles, maar half-half.quote:Ik zou er niet eens rouwig om zijn. Wel om de gedachte dat er nooit meer een rls zal komen.
Daar geloofde ik niets van. Die wilden het materiaal gewoon voor de uitzending reserveren. Wel goed dat hij van de verontwaardigde reacties geschrokken is - als hij zich de rest van de kritiek nu ook eens aan zou trekken, zou dat misschien nog iets goeds opleveren.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de ontwikkeling zich doorzet dat de programma's voor en na SS op Net5 meer kijkers trekken dan SS, zou het zomaar kunnen gebeuren.
[..]
Ze doen alles, maar dan ook echt alles, maar half-half.
De Net5-baas beweert trouwens dat de streamlocks van gisteren tijdens het begin van de miss-verkiezing waren omdat er elektriciteitskabels uit het plafond kwamen. Hij heeft kennelijk niet in de gaten dat zijn vaste kijkers meer van dit soort reality-programma's weten dan hij.
Vooralsnog communiceert-ie dat het met de kijkcijfers niet zo slecht gesteld is en dat het daarmee nog wel goed komt en dat de cast zich goed ontwikkelt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar geloofde ik niets van. Die wilden het materiaal gewoon voor de uitzending reserveren. Wel goed dat hij van de verontwaardigde reacties geschrokken is - als hij zich de rest van de kritiek nu ook eens aan zou trekken, zou dat misschien nog iets goeds opleveren.
Zie jij dat laatste? Ik doe echt wel mijn best maar zie niet dat de boel zich verdiept of verrijkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog communiceert-ie dat het met de kijkcijfers niet zo slecht gesteld is en dat het daarmee nog wel goed komt en dat de cast zich goed ontwikkelt.
Daar leent zich het concept ook niet erg voor. Je probeert als kandidaat juist om niet te veel van je te laten kennen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij dat laatste? Ik doe echt wel mijn best maar zie niet dat de boel zich verdiept of verrijkt.
Dat weet ik niet hoor. Die geheimen interesseren de kijkers volgens mij maar bar weinig. Ik heb het gevoel dat ze eerder een sta-in-de-weg zijn voor een onderhoudende rls.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar leent zich het concept ook niet erg voor. Je probeert als kandidaat juist om niet te veel van je te laten kennen.
Eén van de beter tactieken zou kunnen zijn dat je op persoonlijke vragen steevast een onzin-antwoord geeft en de versie van je antwoord steeds net iets te veranderen zodat je tegenstanders denken dat daar je geheim ligt.
Da's precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze eerder een sta-in-de-weg zijn voor een onderhoudende rls.
Oww. Sorry, ik ben niet zo snugger meerquote:
Tja, discussiëren met Zienswijze is volstrekt zinloos.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Sorry, ik ben niet zo snugger meerWat een domoren trouwens daar in NWS, maar dat is dus inclusief ikzelf want ik ga er weer op in.
De boswachter kan weer de boom uitkomen?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Copycat het volgende:
De zon schijnt, maar het is bitterkoud. Frisse hondenneus gehaald.
Samen met de interne patiënt van het voormalige RPI De Grote Beek die in zichzelf mompelend in hetzelfde stukje bos liep en bij de aanblik van hond rechtsomkeer maakte. Ik probeerde nog een lauwe 'hij doet niks hoor', maar toen dacht ik aan die krantenartikelen over TBSers en verkrachtingen en noemde ik hond Charles Bronson. Zo heet ie nietquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
De boswachter kan weer de boom uitkomen?
Ja maar Scrute, dat komt omdat ik Links benquote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, discussiëren met Zienswijze is volstrekt zinloos.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met de interne patiënt van het voormalige RPI De Grote Beek die in zichzelf mompelend in hetzelfde stukje bos liep en bij de aanblik van hond rechtsomkeer maakte. Ik probeerde nog een lauwe 'hij doet niks hoor', maar toen dacht ik aan die krantenartikelen over TBSers en verkrachtingen en noemde ik hond Charles Bronson. Zo heet ie niet.
Ik neem aan dat HiDiHo er wel weer een list op verzint.quote:En ik denk dat de makers van SST een grote fout maken door de gratis streams te dwarsbomen.
Ze zien het allemaal als opstapje. Ik hoorde gister Ridder Alex zeggen dat hij het jammer vindt dat en er spijt van heeft dat hij geen danser van beroep is geworden. Toegegeven: hij had momenteel even last van zwakke knieën maar als jongetje kon hij heel goed Michael Jackson nadoen. Dat voelde hij in z'n hele lichaam en als hij nu naar SYTYCD kijkt heeft hij spijt dat hij het niet doorgezet heeftquote:Het grootste geheim daar is volgens mij hoe succesvol te zijn.
Ik ben ook links naar het schijnt. Overigens word ik met de jaren progressiever, dat is wel vreemd.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar Scrute, dat komt omdat ik Links ben
Ik ga zometeen wel naar een balletfilm, "Black Swan". Ben ik nu ook een Guido?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zien het allemaal als opstapje. Ik hoorde gister Ridder Alex zeggen dat hij het jammer vindt dat en er spijt van heeft dat hij geen danser van beroep is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |