Over 4 uur een alternatieve stream:quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Commentaar gegeven op de streams.
Inmiddels heeft Net5 de illegale streams geblokt en kan ik er weinig commentaar op geven.
Nee, ik ben nog analoog. Ach, ik heb het ook wel gezien ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij geen digitaal kanaal? Dat is eerlijk gezegd het enige waar ik naar kijk. Het geluid is daar ook beter.
Echt jammer, ik neem aan dat jij je er ook op had verheugd dat er weer een rls kwam.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog analoog. Ach, ik heb het ook wel gezien ook.
die ga ik zien dank je voor de tipquote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Over 4 uur een alternatieve stream:
http://nl.burberry.com/st(...)ex.jsp?WT.ac=LP_H_B1
Burberry toont vandaag om 16 uur (Londen time) tijdens London Fashion Week de fall/winter 2011 collectie op grote schermen op het Picadilly Circus. Wel in Londen maar geen uitnodiging weten te bemachtigen? Dan weet je nu waar je moet zijn om de nieuwe collectie van de hand van Christopher Bailey het plankier over te zien gaan.
Burberry is als sinds zeven seizoenen bezig hun modeshows op vernieuwende manieren aan het publiek te tonen. Via een live stream op Burberry.com met de mogelijkheid om ook gelijk de nieuwe collectie online te bestellen en dit jaar voor het eerst op de straat. Naast het Piccadilly Circus wordt ook wereldwijd in de Burberry shops de show live getoond.
bron: http://www.fashionscene.n(...)67b428fc63b7aa92cf38
Een goede had ik graag gezien. Maar dit is een soort light-variant.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt jammer, ik neem aan dat jij je er ook op had verheugd dat er weer een rls kwam.
Bij unibet mag je toch overal op wedden?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou je trouwens al ergens kunnen wedden op de vervroegde einddatum van SS?
Ja, maar volgens mij heb je daar een netteller-account voor nodig. Dat vind ik teveel gedoe.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij unibet mag je toch overal op wedden?
Ja zeg ik toch: hartstikke koud!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:02 schreef Juud79 het volgende:
@Disana, ik voel idd dat het koud is, kachel staat 'nog' niet aan. En het trekt koud op aan mijn voeten. Zo is het al een paar dagen he, het lijkt heerlijk lenteweer, maar het is maar een paar graden boven 0.
Ik hoef er vandaag in ieder geval niet uit, behalve naar de schuur om even wat uit de vriezer halen.
Als de ontwikkeling zich doorzet dat de programma's voor en na SS op Net5 meer kijkers trekken dan SS, zou het zomaar kunnen gebeuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
Denk je echt dat het van de buis gehaald gaat worden?
Ze doen alles, maar dan ook echt alles, maar half-half.quote:Ik zou er niet eens rouwig om zijn. Wel om de gedachte dat er nooit meer een rls zal komen.
Daar geloofde ik niets van. Die wilden het materiaal gewoon voor de uitzending reserveren. Wel goed dat hij van de verontwaardigde reacties geschrokken is - als hij zich de rest van de kritiek nu ook eens aan zou trekken, zou dat misschien nog iets goeds opleveren.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de ontwikkeling zich doorzet dat de programma's voor en na SS op Net5 meer kijkers trekken dan SS, zou het zomaar kunnen gebeuren.
[..]
Ze doen alles, maar dan ook echt alles, maar half-half.
De Net5-baas beweert trouwens dat de streamlocks van gisteren tijdens het begin van de miss-verkiezing waren omdat er elektriciteitskabels uit het plafond kwamen. Hij heeft kennelijk niet in de gaten dat zijn vaste kijkers meer van dit soort reality-programma's weten dan hij.
Vooralsnog communiceert-ie dat het met de kijkcijfers niet zo slecht gesteld is en dat het daarmee nog wel goed komt en dat de cast zich goed ontwikkelt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar geloofde ik niets van. Die wilden het materiaal gewoon voor de uitzending reserveren. Wel goed dat hij van de verontwaardigde reacties geschrokken is - als hij zich de rest van de kritiek nu ook eens aan zou trekken, zou dat misschien nog iets goeds opleveren.
Zie jij dat laatste? Ik doe echt wel mijn best maar zie niet dat de boel zich verdiept of verrijkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog communiceert-ie dat het met de kijkcijfers niet zo slecht gesteld is en dat het daarmee nog wel goed komt en dat de cast zich goed ontwikkelt.
Daar leent zich het concept ook niet erg voor. Je probeert als kandidaat juist om niet te veel van je te laten kennen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij dat laatste? Ik doe echt wel mijn best maar zie niet dat de boel zich verdiept of verrijkt.
Dat weet ik niet hoor. Die geheimen interesseren de kijkers volgens mij maar bar weinig. Ik heb het gevoel dat ze eerder een sta-in-de-weg zijn voor een onderhoudende rls.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar leent zich het concept ook niet erg voor. Je probeert als kandidaat juist om niet te veel van je te laten kennen.
Eén van de beter tactieken zou kunnen zijn dat je op persoonlijke vragen steevast een onzin-antwoord geeft en de versie van je antwoord steeds net iets te veranderen zodat je tegenstanders denken dat daar je geheim ligt.
Da's precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze eerder een sta-in-de-weg zijn voor een onderhoudende rls.
Oww. Sorry, ik ben niet zo snugger meerquote:
Tja, discussiëren met Zienswijze is volstrekt zinloos.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Sorry, ik ben niet zo snugger meerWat een domoren trouwens daar in NWS, maar dat is dus inclusief ikzelf want ik ga er weer op in.
De boswachter kan weer de boom uitkomen?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Copycat het volgende:
De zon schijnt, maar het is bitterkoud. Frisse hondenneus gehaald.
Samen met de interne patiënt van het voormalige RPI De Grote Beek die in zichzelf mompelend in hetzelfde stukje bos liep en bij de aanblik van hond rechtsomkeer maakte. Ik probeerde nog een lauwe 'hij doet niks hoor', maar toen dacht ik aan die krantenartikelen over TBSers en verkrachtingen en noemde ik hond Charles Bronson. Zo heet ie nietquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
De boswachter kan weer de boom uitkomen?
Ja maar Scrute, dat komt omdat ik Links benquote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, discussiëren met Zienswijze is volstrekt zinloos.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met de interne patiënt van het voormalige RPI De Grote Beek die in zichzelf mompelend in hetzelfde stukje bos liep en bij de aanblik van hond rechtsomkeer maakte. Ik probeerde nog een lauwe 'hij doet niks hoor', maar toen dacht ik aan die krantenartikelen over TBSers en verkrachtingen en noemde ik hond Charles Bronson. Zo heet ie niet.
Ik neem aan dat HiDiHo er wel weer een list op verzint.quote:En ik denk dat de makers van SST een grote fout maken door de gratis streams te dwarsbomen.
Ze zien het allemaal als opstapje. Ik hoorde gister Ridder Alex zeggen dat hij het jammer vindt dat en er spijt van heeft dat hij geen danser van beroep is geworden. Toegegeven: hij had momenteel even last van zwakke knieën maar als jongetje kon hij heel goed Michael Jackson nadoen. Dat voelde hij in z'n hele lichaam en als hij nu naar SYTYCD kijkt heeft hij spijt dat hij het niet doorgezet heeftquote:Het grootste geheim daar is volgens mij hoe succesvol te zijn.
Ik ben ook links naar het schijnt. Overigens word ik met de jaren progressiever, dat is wel vreemd.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar Scrute, dat komt omdat ik Links ben
Ik ga zometeen wel naar een balletfilm, "Black Swan". Ben ik nu ook een Guido?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zien het allemaal als opstapje. Ik hoorde gister Ridder Alex zeggen dat hij het jammer vindt dat en er spijt van heeft dat hij geen danser van beroep is geworden.
Ik vond het een erg goede film. Bijzonder, geen hapklare brokken en het ballet is ook prachtig.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Gert het volgende:
Ik ga zometeen wel naar een balletfilm, "Black Swan". Ben ik nu ook een Guido?![]()
Alleen als je een moonwalk in de zaal doet.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga zometeen wel naar een balletfilm, "Black Swan". Ben ik nu ook een Guido?![]()
Dat is juist leuk. De toetsenist is het afgelopen jaar een stuk beter geworden, bijvoorbeeld.quote:DeWolff was goed trouwens. Wel echt nog een jonge band, qua body, maar de basis is OK!
Zúlke lovende recensies! Dan maar een paar uur niet streamen want dat doe ik de hele dag al.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het een erg goede film. Bijzonder, geen hapklare brokken en het ballet is ook prachtig.
Dat lage kreunende hammondgeluidquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is juist leuk. De toetsenist is het afgelopen jaar een stuk beter geworden, bijvoorbeeld.
Totdat ik in NWS ging meeschrijven, was ik me nauwelijks bewust van de scherpe afbakening die je tegenwoordig kennelijk moet zien tussen links en rechtsquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook links naar het schijnt. Overigens word ik met de jaren progressiever, dat is wel vreemd.
Ik verwacht ook wel wat Oscars voor deze film. Ik was met mijn moeder geweest en die kreeg kippenvel bij de laatste balletscène. Terwijl ze normaal alleen de polonaise danst. En soms de horlepiep.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Gert het volgende:
Zúlke lovende recensies! Dan maar een paar uur niet streamen want dat doe ik de hele dag al.
Tja, sinds de verkiezingen is dat een stuk zwart-witter geworden.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Totdat ik in NWS ging meeschrijven, was ik me nauwelijks bewust van de scherpe afbakening die je tegenwoordig kennelijk moet zien tussen links en rechtsIk dacht dat ik zo'n beetje in het midden zat.
Here ya go http://groningen.kieskompas.nl/quote:Maar Groningen heeft geen stemwijzer, ik kon hem vanochtend althans niet vinden.
quote:Jij bent wel progressief ja, denk ik. Ruimdenkend. Maar dat is dus 'links'
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met de interne patiënt van het voormalige RPI De Grote Beek die in zichzelf mompelend in hetzelfde stukje bos liep en bij de aanblik van hond rechtsomkeer maakte. Ik probeerde nog een lauwe 'hij doet niks hoor', maar toen dacht ik aan die krantenartikelen over TBSers en verkrachtingen en noemde ik hond Charles Bronson. Zo heet ie niet.
En ik denk dat de makers van SST een grote fout maken door de gratis streams te dwarsbomen. Het grootste geheim daar is volgens mij hoe succesvol te zijn.
Prachtig instrument. In Nederland is Bas van Lier mijn Hammond-held.quote:
Uit z'n vaders platenkast.quote:De zanger draaide na afloop ook nog plaatjes, dat knulletje, met ouwe meuk van Sticky Fingers etc.
Ja, zo zullen de laatste paar kijkers ook snel afhaken!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik denk dat de makers van SST een grote fout maken door de gratis streams te dwarsbomen. Het grootste geheim daar is volgens mij hoe succesvol te zijn.
Het is wel lekker weer om in de tuin te werken denk ik, want de buurman haalt, as we speak, de heg die tussen mij en hem instaat weg. Een houten schutting er voor in de plaats, maar ja, daar heb ik niet zoveel mee, dat zal wel weer geld gaan kosten om er iets leukers van te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef Coos het volgende:
En idd stervens koud! Terwijl het er zo lekker uitziet. Er staat een dun windje.
Dat is toch leuk? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook weer eens een nieuwe onderbuurvrouw. Weer zo'n jong dingetje.
Volgens mij is ze wel aardig maar over het algemeen heb je nauwelijks contact met de jonge bewoners in de portiek. Die gast die naast me woont is ook helemaal komen kennismaken. Ik heb daartoe zelf het initiatief maar genomen. Maar dat duurde even, de deur deed-ie namelijk niet open als ik aanbelde, na een paar maanden kwam ik 'm eindelijk eens op de trap tegen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik denk inderdaad dat jonge mensen nog niet allemaal de waarde van een goede buur inzien.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel aardig maar over het algemeen heb je nauwelijks contact met de jonge bewoners in de portiek. Die gast die naast me woont is ook helemaal komen kennismaken. Ik heb daartoe zelf het initiatief maar genomen. Maar dat duurde even, de deur deed-ie namelijk niet open als ik aanbelde, na een paar maanden kwam ik 'm eindelijk eens op de trap tegen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat jonge mensen nog niet allemaal de waarde van een goede buur inzien.
Je moet maar naast Heks gaan wonen, die heeft vast altijd de koffie klaar
Net uit bed of een beetje schuw misschien? Ach, het is zijn verlies.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook weer niet direct maar die buurman is wat raar. Af en toe kom ik 'm ook wel eens op straat tegen of in de supermarkt en doet-ie of-ie me niet ziet. Nou ja prima, dan vertel ik 'm ook maar niet dat hij zo nu en dan in een straatje parkeert waar bijna wekelijks auto's opengebroken worden
Daarbij wil ik niet uit dit buurtje weg, voel me hier helemaal thuis.
voor 1,50 per 24 uur of is er inmiddels een maandtarief, of kijk je gratisch?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Zúlke lovende recensies! Dan maar een paar uur niet streamen want dat doe ik de hele dag al.
Niet geïnteresseerd, denk ik. Overdag carrière maken, 's avonds en 's weekends thuiszijn met de gordijnen dicht en de deur op slot.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Net uit bed of een beetje schuw misschien? Ach, het is zijn verlies.
Ik had een woning in De Dapperbuurt aangeboden gekregen, dat is hier vlakbij maar een véél minder leuke woonomgeving. Toen ik die woning had bekeken, zo'n treurige jaren '70 nieuwbouwwoning, ben ik op de terugweg hierlangs gelopen. Ik voelde me toen direct erg prettig in de straat en heb toen die andere woning geweigerd ondanks dat ik voor waar ik nu woon slechts op de 37e plaats stond. Goede beslissing geweestquote:Wel mooi dat je je goed thuisvoelt in je buurt. Zat mensen in de grote stad die ergens last van hebben.
Wat een mazzel dat je naar je gevoel hebt geluisterd dan. En het valt ook niet van tochterigheid en houtrot uit elkaar?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd, denk ik. Overdag carrière maken, 's avonds en 's weekends thuiszijn met de gordijnen dicht en de deur op slot.
[..]
Ik had een woning in De Dapperbuurt aangeboden gekregen, dat is hier vlakbij maar een véél minder leuke woonomgeving. Toen ik die woning had bekeken, zo'n treurige jaren '70 nieuwbouwwoning, ben ik op de terugweg hierlangs gelopen. Ik voelde me toen direct erg prettig in de straat en heb toen die andere woning geweigerd ondanks dat ik voor waar ik nu woon slechts op de 37e plaats stond. Goede beslissing geweest
Niksquote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Marrije het volgende:
En hoeveel kostte dat nou, om alsnog die woning waar je nr 37 voor was te krijgen?
Het piept en het kraakt maar staat er al sinds 1900, dat zal mijn tijd wel duren.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een mazzel dat je naar je gevoel hebt geluisterd dan. En het valt ook niet van tochterigheid en houtrot uit elkaar?
Zo da's oud zeg. Het zal dan wel karakter hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het piept en het kraakt maar staat er al sinds 1900, dat zal mijn tijd wel duren.
Het is een heel standaard Amsterdams huis, drie ramen breed, 4 verdiepingen hoog. Bijna allemaal ergens vanaf eind jaren 60 gesplitst per etage en gerenoveerd. Tegenwoordig worden dat soort appartementen vooral verkocht. Nou ja, nu even niet maar tot voor kort zag je dat aan de lopende band. Busje Polen voor de deur en twee maanden later 50m2 voor 2 ton k.k.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo da's oud zeg. Het zal dan wel karakter hebben.
inderdaad veel geluk gehad, leuk hoor!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
NiksGewoon héél veel geluk gehad. De woningbouwvereniging had 'm volledig verkeerd omschreven waardoor het op papier een héél gewild woningtype was. De verwachtingen van veel reageerders werden dus teleurgesteld. Voor mij was dat anders: ik koos iedere reactiemogelijkheid 2 bij mijn inschrijvingsduur passende woningen en 1 zgn. "droomwoning", een woning in één van mijn favoriete wijken. Daar woon ik nu dus.
Het was haast of het zo moest zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad veel geluk gehad, leuk hoor!
Je zit dus best goed, voor een plekje in de grote stad althans.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een heel standaard Amsterdams huis, drie ramen breed, 4 verdiepingen hoog. Bijna allemaal ergens vanaf eind jaren 60 gesplitst per etage en gerenoveerd. Tegenwoordig worden dat soort appartementen vooral verkocht. Nou ja, nu even niet maar tot voor kort zag je dat aan de lopende band. Busje Polen voor de deur en twee maanden later 50m2 voor 2 ton k.k.
Ja, als je geen gebruik van voorrangsregels kunt maken kom je normaal gesproken buiten de ring terecht.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit dus best goed, voor een plekje in de grote stad althans.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe gemakkelijk het tegenwoordig is om in de Indische Buurt terecht te komen. De Korrewegwijk is geloof ik al moeilijker, omdat die dicht bij het centrum is. En misschien ook vanwege de tuinen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je geen gebruik van voorrangsregels kunt maken kom je normaal gesproken buiten de ring terecht.
Deze buurt verhoudt zich wel een beetje hetzelfde als de Oud-Indische buurt in Groningen in relatie tot het centrum van de stad. Het zijn daarbij ook allebei wijken die ontstaan zijn toen er uitbreiding van de stad nodig was toen de industriële revolutie op gang kwam en de mensen massaal naar de steden trokken. In Groningen was die behoefte een jaar of 20 later, zo lijkt het.
Toen ik op het Deliplein kwam wonen, heel makkelijk. Daar was het toen niet pluis en het zijn voor het merendeel piepkleine huisjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe gemakkelijk het tegenwoordig is om in de Indische Buurt terecht te komen. De Korrewegwijk is geloof ik al moeilijker, omdat die dicht bij het centrum is. En misschien ook vanwege de tuinen.
Ja als het niet pluis is, kan ik het me voorstellen. Maar een eind verderop, voorbij de Floreslaan, daar zitten toch best grote woningen met gigantische tuinen. Maar ja, de buurt zal nog wel heel lang een naam houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik op het Deliplein kwam wonen, heel makkelijk. Daar was het toen niet pluis en het zijn voor het merendeel piepkleine huisjes.
Dat is idd net weer wat verder van het centrum.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja als het niet pluis is, kan ik het me voorstellen. Maar een eind verderop, voorbij de Floreslaan, daar zitten toch best grote woningen met gigantische tuinen. Maar ja, de buurt zal nog wel heel lang een naam houden.
Nee, jullie hebben iets te vieren! Dat ik er weer ben!quote:
Oei. Als ik jou was zou ik dan maar niet meer verhuizenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is idd net weer wat verder van het centrum.
Over niet pluis gesproken, daar heb ik kennelijk wat mee. Toen ik op het Deliplein kwam wonen was er net iemand doodgeschoten voor De Stoker in de Padangstraat, toen ik hier kwam wonen was Theo van Gogh net een stukje verderop vermoord.
Als er aan de zonnige kant van de Amstel iemand vermoord wordt, wil ik wel verhuizen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei. Als ik jou was zou ik dan maar niet meer verhuizen
Ik ben d'r ook weerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben iets te vieren! Dat ik er weer ben!
Jij hebt zeker niets te maken met die liquidatie vandaag.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er aan de zonnige kant van de Amstel iemand vermoord wordt, wil ik wel verhuizen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niets te maken met die liquidatie vandaag.
Ik weet toch niet wat jij voor plannen hebt...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook een leuke buurt maar meer voor gezinnetjes.
Géénquote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij voor plannen hebt...
Wel een mooie naam anders.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Géén
Overigens lees ik nu dat het in de Fizeaustraat is gebeurd, dat is helemaal geen leuke buurt.
Het geeft wel iets authentiek aan het geheel. Heel avant-garde.quote:
Fijn dat het daglicht klaar was, dat scheelt best veel bij het sporen zoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
In de straat waar ik geboren werd, werd later een dubbel liquidatie gepleegd op klaar daglicht.
Er waren genoeg omstanders. De meeste getuigen waren op dat moment aan het spelen in de speeltuin.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fijn dat het daglicht klaar was, dat scheelt best veel bij het sporen zoeken
Het is nog te vroeg om te gaan slapen.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Mooi jas, zonder dat bontgefrutsel en afgrijslijke riem.
Geweld genoeg in het filmpje om wakker te blijvenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg om te gaan slapen.
Oh nee, ik vind die riem juist een stijlvolle finishing touch! Maar zo houden we onze exemplaren wel goed uit elkaarquote:
Voor een hele week, als in tot volgende week maandag? Bizar...hoe doe je dat?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
Net spaghetti gemaakt en opgegeten....en eigenlijk hou ik niet van spaghetti, maar ik had er een berg verse groenten dr bij gedaan in de saus en het was lekker....
En vandaag met het foldertje in de hand de boodschappen gedaan...voor de hele week praktisch en was maar 38 euro kwijt...Daar hou ik van...Veel shoppen en weinig betalen
Nee ik denk tot vrijdag...Ik ben naar de c1000 geweest en die heeft nu heel veel aanbiedingen voor 1 euro...dus ik ben met het foldertje in de hand het weekmenu gaan samenstellen...tis wel een gezoek, maar ik was zelf ook aangenaam verrast....quote:Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Voor een hele week, als in tot volgende week maandag? Bizar...hoe doe je dat?
Ik ben al blij als ik voor mijn weekboodschappen 55 euro kwijt ben, meestal zo'n 60 a 70 euro.
ik heb m eigenlijk ook liever in het zwartquote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind die riem juist een stijlvolle finishing touch! Maar zo houden we onze exemplaren wel goed uit elkaar.
Ik wil t wel weten hoor...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, nu is mijn verhaal over spaghetti met champignons e.d. niet meer cool.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben iets te vieren! Dat ik er weer ben!
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh niks spannends verder, ik heb net ook spaghetti op. Met gehakt, champignons, italiaanse groente en wat aangemaakte saus. De standaard shit dus, maar prima te eten
.
Toch wel geraspte kaas erover?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh niks spannends verder, ik heb net ook spaghetti op. Met gehakt, champignons, italiaanse groente en wat aangemaakte saus. De standaard shit dus, maar prima te eten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |