Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
Ik vind sowieso dat er extreem veel XP nodig is op een bepaalt moment. Zou graag de 4uur van de nurburgring rijden maar dat level bereiken duurt me eigenlijk te langquote:
Dan moet je eerst alleen wel even level 35 worden op B-spec. Dat ben ik voorlopig ook nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Sant. het volgende:
TerugvindPolyphonyDigital
Maar indy rijden met de X2010 kan ook, dan duurt het maar 2 uurtjes
of een x1 van iemand lenenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst alleen wel even level 35 worden op B-spec. Dat ben ik voorlopig ook nog niet.
Of krijgen... Dan zet jij toch even je savegame terug, dat ben je gewend.quote:
Of lenen en alsnog de savegame terugzetten...dan stuurt hij hem terug en heb ik er tweequote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Of krijgen... Dan zet jij toch even je savegame terug, dat ben je gewend.
[/inkopmodus]
Inkopper indeedquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Of krijgen... Dan zet jij toch even je savegame terug, dat ben je gewend.
[/inkopmodus]
valt vies tegen volgens mij hoor. die x2010 verbruikt namelijk een stuk meer waardoor je vaker stilstaat in de pitsquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Sant. het volgende:
TerugvindPolyphonyDigital
Maar indy rijden met de X2010 kan ook, dan duurt het maar 2 uurtjes
Muhahahahahaha!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef very het volgende:
[..]
Of lenen en alsnog de savegame terugzetten...dan stuurt hij hem terug en heb ik er twee
Per minuut wel ja, maar per kilometer valt dat denk ik nog best mee hoor..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt vies tegen volgens mij hoor. die x2010 verbruikt namelijk een stuk meer waardoor je vaker stilstaat in de pits
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef very het volgende:
[..]
Of lenen en alsnog de savegame terugzetten...dan stuurt hij hem terug en heb ik er twee
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Auti het volgende:
Tranen met tuiten, vooral veel tranen![]()
De emoties.. wat een spel niet![]()
![]()
En het gaat ook NERGENS overGewoon echt NERGENS.
Cheaten is altijd lame, exploit of niet.. snel 100% en alles wat er te halen valt binnen no time scoren is supergeil voor de mens die iets te kort komt (?) . Want je wordt immers ook heel goed en bent een soort van instant god als je alle auto's en standaard races in een fokking racegame binnenhaald?
NEGATORY, ik buk alleen voor mensen die zelfs een jaar later nog door een kleine afstelling nog een kleine seconde van hun rondetijd af weten te knabbelen. Dát is pas sexy, geil en kundig.
En als je een koppeling nodig hebt voor driften of rallyrijden dan faal je vet hard.
En om dan ook nog eens het rijbewijs te gaan lopen promoten..Dat is gewoon puberaal.
Want als je eenmaal je rijbewijs hebt, nah.. dan ken je sturen hoor!En als je een koppeling hebt dan kan je helemaal gaan driften en rallyrijden, jonguh!
Dwars zo die gaat, regelrecht de strontbult in. Porka stijl voor de kenner![]()
Mijn god zeg, hulde voor de volwassen kerels die wel de essentie en fun in een console racer en dan met name de GT reeks zien. De eckte eckte fansEn de stuurtjes + LFS mannen
U bent aardig gefrustreerd zo te lezen...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Auti het volgende:
Tranen met tuiten, vooral veel tranen![]()
De emoties.. wat een spel niet![]()
![]()
En het gaat ook NERGENS overGewoon echt NERGENS.
Cheaten is altijd lame, exploit of niet.. snel 100% en alles wat er te halen valt binnen no time scoren is supergeil voor de mens die iets te kort komt (?) . Want je wordt immers ook heel goed en bent een soort van instant god als je alle auto's en standaard races in een fokking racegame binnenhaald?
NEGATORY, ik buk alleen voor mensen die zelfs een jaar later nog door een kleine afstelling nog een kleine seconde van hun rondetijd af weten te knabbelen. Dát is pas sexy, geil en kundig.
En als je een koppeling nodig hebt voor driften of rallyrijden dan faal je vet hard.
En om dan ook nog eens het rijbewijs te gaan lopen promoten..Dat is gewoon puberaal.
Want als je eenmaal je rijbewijs hebt, nah.. dan ken je sturen hoor!En als je een koppeling hebt dan kan je helemaal gaan driften en rallyrijden, jonguh!
Dwars zo die gaat, regelrecht de strontbult in. Porka stijl voor de kenner![]()
Mijn god zeg, hulde voor de volwassen kerels die wel de essentie en fun in een console racer en dan met name de GT reeks zien. De eckte eckte fansEn de stuurtjes + LFS mannen
Ik heb net Indy 500 voltooid (A-spec) en daar krijg ik er 750.000. Dat noem ik toch behoorlijk hoog eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Salatrel het volgende:
credits van endurance races zijn niet zo boeiend hoog hoor.
exp per uur is geloof ik bij indy 500 of suzuka 1000km het hoogst van de endurance races (met x2010 zeker)
van de normale races zal het wel like the wind indy zijn
Hier nog een.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Sant. het volgende:
Ik word verkouden van al dat gehoest over niks.
welke gen had je?quote:
ik zou zeggen de logitech driving force GT. speciaal gemaakt voor gran turismo (maar werkt ook met andere games en ook op PC)quote:Op maandag 21 februari 2011 20:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik ben van plan een stuur kopen alleen welke stuur is meest geschikt voor dat spel.
60gb, als ik hem aandoe dan wil hij een heel klein beetje starten en dan krijg ik een rood knipperlichtje.quote:
Betekent dit dat onze ruil-dag even opgeschoven is? :pquote:
Nee, ik mag over een tijdje opnieuw beginnen dus, als ik een nieuwe heb gekocht (en ik weet wel dat het niet lang gaat durenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef very het volgende:
[..]
Betekent dit dat onze ruil-dag even opgeschoven is? :p
Heb je wel een backup trouwens?
Gevoelige snaar geraakt volgens mij met dat clutch verhaalquote:
ik heb nog wel een zonda R en een GT bij citroen race car die ik dubbel heb en onverkoopbaar zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee, ik mag over een tijdje opnieuw beginnen dus, als ik een nieuwe heb gekocht (en ik weet wel dat het niet lang gaat duren).
Maarreh, straks wil ik wel ruilen tegen een honda Civic type R. Monstertje hoor.
ik geef je helemaal gelijk. de concept versie uit prologue was wel baasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wat een dramabak is dat!
Ziet er ge-wel-dig uit, maar rijdt als stront..
Een ronde.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik ben van plan een stuur kopen alleen welke stuur is meest geschikt voor dat spel.
Ja geen reet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:35 schreef Scarsick het volgende:
Heeft iemand al dat racen op afstand geprobeerd?
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Salatrel het volgende:
driving force GT is gewoon de beste bang for buck ik gebruik de GT knoppen best veel
Dat zegt ie ook helemaal niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef Salatrel het volgende:
dat ding heeft helemaal geen koppeling
Mijne was van het weekend overleden. Vrijdagavond Wrrrrrr,wrrrrrrrr game vast, drive las geen discs meer....quote:
360 graden draaien, dus eigenlijk niet draaien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef zwaardegekste het volgende:
90 hier in de buurt, maar heb geluiden van 50 gehoord...
moet er zelf ook aan, moet soms 100x proberen, steeds disc fout...
vaak help ejecten, en disc 360 graden draaien, en weer erin stoppen..
dan lukt het vaak binnen 10 keer ejecten
Waar woon je ergens? Ik was 100 kwijt voor een compleet nieuwe lens unit incl. montage en testen. Werkt weer zoals het hoort en hij leest nu sneller dan voorheen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef zwaardegekste het volgende:
90 hier in de buurt, maar heb geluiden van 50 gehoord...
moet er zelf ook aan, moet soms 100x proberen, steeds disc fout...
vaak help ejecten, en disc 360 graden draaien, en weer erin stoppen..
dan lukt het vaak binnen 10 keer ejecten
Jezus..doet die gooz het uit liefde ofzo? Winst kan hij er nooit mee maken zo :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef woessie het volgende:
Die van mij wordt voor 46 euro gemaakt, hij wil hem zelfs bij me ophalen. Ik heb er daarom maar 50 euro van gemaakt. De man krijgt goede recenties op marktplaats (wist niet eens dat dat kon).
Als dit werkt dan scheelt het me meer dan 200 euro
...en zit je na 2 weken weer op marktplaats om die kerel zijn hulp in te schakelen :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Salatrel het volgende:
of hij haalt die lezers voor een duppie uit china...
Ik heb 3 maanden garantie op de inbouw en 1 jaar op de unit zelf. Vond het niet erg om 100 euro uit te geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef very het volgende:
[..]
...en zit je na 2 weken weer op marktplaats om die kerel zijn hulp in te schakelen :p
Tuurlijk...ik had het zelfde gedaan :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden garantie op de inbouw en 1 jaar op de unit zelf. Vond het niet erg om 100 euro uit te geven.
Anders was ik ALLES kwijt geweest. Ik kan wel saves backuppen, maar om ALLES weer te downloaden/ updaten/ DLC etc, daar had ik geen zin in. Nu heb ik mijn eigen PS3 nog met alles.
Vrijdagavond gestorven, zaterdagavond weer lekker 2,5 uur non-stop zitten GT-en.
ik had de camaro SS '10 germ'ed en daarmee de FR races gedaan. staat ie op sport hard en niet al te veel vermogen.. dat gaat dat ding echt lekker door de bochtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef woessie het volgende:
Ik had eigenlijk wel zin om opnieuw te beginnen
Maar dat ga ik alsnog doen denk ik. Andere keuzes maken en de boel nog uitdagender maken. Dus niet meer zoals ik vorige keer deed in de helft van het spel die vervloekte racing softs gebruiken die een hoop speelplezier weghalen én vanaf het begin ook de ABS helemaal uit zodat alle hulpen uit staan.
Die ABS uit is tof als je het een beetje oefent.
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Salatrel het volgende:
driving force GT is gewoon de beste bang for buck ik gebruik de GT knoppen best veel
9 van de 10 keer zijn het baggerauto's die je daarmee krijgt. Heb wel eens een keer een Alfa Romeo gekregen twv 10 miljoen...beetje jammer alleen dat ik die de dag ervoor net aangeschaft hadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Salatrel het volgende:
trouwens ff 2000km races per dag rijden is een autoticket 1000 elke dag
Kun je imo beter andere wagens van kopen. Die F1 heb je eigenlijk nooit nodigquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:08 schreef Sant. het volgende:
Ik heb nog steeds niet de tijd gemaakt de enduro's te starten
Verder wel hard op weg om de ferrari F2007 aan te schaffen, ik zit nu op 8 miljoen.
Ik vind het spel ook niet echt geschikt voor de F1-modellen eigenlijk. Even daar gelaten dat ik er ook niet bijster goed mee kan rijden. De AI is niet geschikt om tegen te rijden is mijn mening.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kun je imo beter andere wagens van kopen. Die F1 heb je eigenlijk nooit nodig
Nee ok,quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
collectors item hequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, maar toch.. Ik heb ook een F10 vanwege die seasonal, maar eigenlijk vind ik er maar niks aanquote:
wat is dat nou weer voor reactie ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Blij dat je onder je steen bent weten te komen
wtf.. je snapt me niet... laat maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is dat nou weer voor reactie ...
Waarom wil iemand met jouw bobs racen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Scarsick het volgende:
Mijn online bobs verdienen langzaamaan xp en geld voor mij, zonder dat ik er iets voor hoeft te doen! Geniaal! Andere mensen gebruiken ze, terwijl mijn ps3 gewoon uitstaat en daar krijg ik de opbrengsten van.
Nu nog meer vrienden verzamelen die GT5 spelen.
ah op die manier, okquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Sant. het volgende:
[..]
wtf.. je snapt me niet... laat maar
Nou ja, tegen mijn bobs dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Sant. het volgende:
Waarom wil iemand met jouw bobs racen?
Ze zijn in het begin dodelijk saaiquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef emokid het volgende:
Heb hem net maar duurt het echt zolang voor ik een beetje de snellere wagens heb? Vind die races in het begin echt dodelijk saai.
daarom was ik zo blij met de preorder SLS stealth modelquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef emokid het volgende:
Heb hem net maar duurt het echt zolang voor ik een beetje de snellere wagens heb? Vind die races in het begin echt dodelijk saai.
Ja, dat kan kloppen. Dat heb je met online services heh. Rabobank lag ook even plat dit weekend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef RiKe het volgende:
Kan het kloppen dat die online service nu niet werkt?
Vond het juist veels te snel gaan. In deel 1 heb ik er maanden over gedaan voordat ik met de snelste bakken kon rijden. Omdat je die superlicentie moest halen ervoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Sant. het volgende:
Het gaat inderdaad traag op het begin, maar ik vond die ook goed te doen.
Je hebt vrij snel dikke bakken waardoor je het jezelf veel te makkelijk kunt maken..
dat is pas saai
Die kon ik in het begin ook maar niet halen, totdat je weet hoe het moet, dan wordt je elke keer 1e of 2e..quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef emokid het volgende:
Die Volkwagen challenge in het begin op de Top Gear test track. Hoe moet ik daar in hemelsnaam eerste eindigen? Ik ga zo traag als een slak, laat staan dat ik iemand inhaal. Werkt 'draften' op zo'n lage snelheid?
Op het top gear track kun je heel veel afsnijden en die gasten eruit remmen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef emokid het volgende:
Die Volkwagen challenge in het begin op de Top Gear test track. Hoe moet ik daar in hemelsnaam eerste eindigen? Ik ga zo traag als een slak, laat staan dat ik iemand inhaal. Werkt 'draften' op zo'n lage snelheid?
en die Drafting challenge van de Nascar, waar ik 3 auto's inhaal. Ben ik de enige die niet verder komt dan een tweede plek?
Zo:quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef emokid het volgende:
en die Drafting challenge van de Nascar, waar ik 3 auto's inhaal. Ben ik de enige die niet verder komt dan een tweede plek?
Dat is jammer, daar had ik wel weer zin an!quote:
quote:
Nee duh, iedere klaphark weet nu onderhand wel dat het om de 2 weken is.quote:
Nee, ze waren elke week.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Nee duh, iedere klaphark weet nu onderhand wel dat het om de 2 weken is.Vorige week werden we met de update getrakteerd op onverwachte nieuwe seasonals.
Volgende week weer.
Voor zolang als ik speel is er al elke week een update geweest, dus dan vraag ik me af hoe 'iedere klaphark dat onderhand moet weten'?.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Nee duh, iedere klaphark weet nu onderhand wel dat het om de 2 weken is.Vorige week werden we met de update getrakteerd op onverwachte nieuwe seasonals.
Volgende week weer.
Same here..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor zolang als ik speel is er al elke week een update geweest, dus dan vraag ik me af hoe 'iedere klaphark dat onderhand moet weten'?.
Daar doe ik sowieso niets mee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
verder zijn de drift events en time trial events wel geüpdated
Zo te zien kun je geen dure auto's meer sturen naar andere spelers en heeft je savegame kopiëren/terugzetten dus weinig zin meer. Goede ontwikkeling wat mij betreft.quote:gran-turismo.com
Update Notice (1.07)
Feb 24, 2011
A new update has been released for Gran Turismo 5.
The main contents of the update are as follows:
[Major Changes and New Features]
Friend Rankings
In Drift Trials and Time Trials, you can now display leaderboards that shows only your friends. While it was difficult before to locate your friends in the general leaderboards, this now makes it easier to compare your lap times and points with them.
[Fixed Issues]
- Performance points (PP), which is an index of a car's overall performance, is now calculated regardless of your tire selection. You can now set performance point restrictions and tire restrictions separately when you race in a lounge.
- Fixed the issue where the performance of electric cars increased/decreased after a certain amount of driving.
- Downloaded replays from Seasonal Event Rankings can now be viewed properly.
[Other Changes]
- Cars worth over 1,000,000 Cr. (including gift car coupons) are now prohibited from being traded to prevent issues during the trading process. When lending and borrowing cars between friends, please use the car loan system.
het is maar waar je je druk om maaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:24 schreef Scarsick het volgende:
Alweer een nieuwe update! v1.07 ditmaal.
[..]
Zo te zien kun je geen dure auto's meer sturen naar andere spelers en heeft je savegame kopiëren/terugzetten dus weinig zin meer. Goede ontwikkeling wat mij betreft.
Zo heel vreemd vind ik het nou ook weer niet, het blijft een vorm van cheaten. Wel jammer voor iedereen die 'normaal' zijn auto's wil ruilen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef very het volgende:
WTF...waarom gaat PD een update maken waardoor een hele community gedupeerd raakt? Serieus...wat boeit het hun nou of mensen op andere manieren aan auto's komen dan door te winnen? Ieder z'n meug toch? Hele slechte zaak dat ze het nu onmogelijk gemaakt hebben.
Ja dus? Zolang je andere spelers er niet lastig mee kan vallen boeit dat toch verder niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo heel vreemd vind ik het nou ook weer niet, het blijft een vorm van cheaten. Wel jammer voor iedereen die 'normaal' zijn auto's wil ruilen.
Het zal mij echt werkelijk een worst wezen, maar ik kan me voorstellen dat users het oneerlijk vinden dat zij hard moeten werken voor hun auto's terwijl andere via omwegen hun hele garage kunnen vullen. Daar zal dan vast over geklaagd zijn, anders lijkt het me niet dat PD dit zou doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:07 schreef very het volgende:
[..]
Ja dus? Zolang je andere spelers er niet lastig mee kan vallen boeit dat toch verder niet?
Waarom zouden ze klagen? En ze weten toch zelf hoe ze de auto's verkregen hebben? Dat is toch genoeg om trots op te zijn? Lekker boeiend dat andere mensen het anders doen als je er zelf geen last van hebt. Maar nee, nu kunnen de mensen zonder leven nog een beetje opscheppen met hun ingame auto's.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het zal mij echt werkelijk een worst wezen, maar ik kan me voorstellen dat users het oneerlijk vinden dat zij hard moeten werken voor hun auto's terwijl andere via omwegen hun hele garage kunnen vullen. Daar zal dan vast over geklaagd zijn, anders lijkt het me niet dat PD dit zou doen.
Wat is er erg aan cheaten als niemand er last van heeft?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo heel vreemd vind ik het nou ook weer niet, het blijft een vorm van cheaten. Wel jammer voor iedereen die 'normaal' zijn auto's wil ruilen.
Blijkbaar hebben mensen er last van want ze klagen erover. Daarbij moet ik natuurlijk wel zeggen dat we niet weten of dit de reden is dat de ruiloptie is verdwenen, kan natuurlijk ook zijn omdat er mensen waren die wel auto's ontvingen maar niets terugstuurden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is er erg aan cheaten als niemand er last van heeft?
dat is een risico dat je neemt wanneer je met vreemden gaat ruilen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Dennis101 het volgende:
kan natuurlijk ook zijn omdat er mensen waren die wel auto's ontvingen maar niets terugstuurden.
Last van in de zin van huilie huilie doen omdat ze zelf levenloos 20 uur per dag racen en iemand anders maar 1 uur, en toch net zo veel auto's heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben mensen er last van want ze klagen erover. Daarbij moet ik natuurlijk wel zeggen dat we niet weten of dit de reden is dat de ruiloptie is verdwenen, kan natuurlijk ook zijn omdat er mensen waren die wel auto's ontvingen maar niets terugstuurden.
Ga ook klagen bij PD dan? Op dit moment zie ik hier namelijk maar één iemand 'huilie huilie' doen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:24 schreef very het volgende:
[..]
Last van in de zin van huilie huilie doen omdat ze zelf levenloos 20 uur per dag racen en iemand anders maar 1 uur, en toch net zo veel auto's heeft.
Hoezo huilhuilie het is toch belachelijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ga ook klagen bij PD dan? Op dit moment zie ik hier namelijk maar één iemand 'huilie huilie' doen...
Als ik auto's wil dupliceren wat maakt jou dat dan uit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Scarsick het volgende:
Iemand die op iedere enigszins negatieve mening (jeweetwel, zo'n ding waar iedereen volgens de grondwet recht op heeft) over auto's dupliceren reageert en daarbij die personen benoemd met de woorden 'levenloos', 'dom' en wat al niet meer, durf ik een huilebalk te noemen ja.
Als mensen nu gewoon elke auto konden gebruiken in arcade mode net als forza dan was er al veel minder gezeur met dupliceren... Sommige mensen hebben gewoon geen tijd om de Ford Mark IV te sparen... Dan duplicateje gewoon...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Sant. het volgende:
Ik hoef niet eens alle auto's.. Ik koop wat ik mooi / leuk / apart vind en als ik wil racen pak ik een van mijn auto's.
Ik heb er 200 ofzo en daar zit altijd wel iets leuks en bruikbaars tussen..
De enige waar ik nog voor spaar zijn de ferrari F2007 en de ford mark IV enzo, maar ik heb tijd genoeg.
Dat dacht ik ook...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Scarsick het volgende:
Op dit moment zie ik hier namelijk maar één iemand 'huilie huilie' doen...
Er is een petitie gaande, als dat is wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ga ook klagen bij PD dan? Op dit moment zie ik hier namelijk maar één iemand 'huilie huilie' doen...
The point...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Scarsick het volgende:
Iemand die op iedere enigszins negatieve mening (jeweetwel, zo'n ding waar iedereen volgens de grondwet recht op heeft) over auto's dupliceren reageert en daarbij die personen benoemd met de woorden 'levenloos', 'dom' en wat al niet meer, durf ik een huilebalk te noemen ja.
Als je alle auto's wilt moet je flink veel racen, zo vreemd vind ik dat niet, je hebt nog geluk gehad dat de mogelijk er nog zo lang was. Ze hadden ook heel dat auto's uitwisselen gedoe eruit kunnen laten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef very het volgende:
[..]
Er is een petitie gaande, als dat is wat je bedoeld.
En inderdaad...ik baal er goed van dat die patch er nu is. Maar ik heb het over huilie huilie omdat het voor non-traders geen fuck uitmaakt of het mogelijk is om te traden of niet. Andersom boeit dat dus wel. Die-hard gamers zullen er toch geen misbruik van maken. Mensen die gewoon zo nu en dan een autootje willen kiezen en die een beetje aan de tand willen voelen moeten nu dus noodgedwongen uuuuuuuuren spelen om een bepaalde auto te kunnen kopen (als die na 37 keer grinden wel weer terug te vinden is in de ucd).
Maargoed...mensen die tegen zijn weigeren ook maar een seconde het vanuit een ander standpunt te bekijken.
Stel: ik wil een auto van 20 miljoen, gewoon om lekker mee te raggen. Dan moet ik dus 200+ (!) keer de indy-course rijden, om dan eindelijk een paar rondjes in die 20 miljoen kostende auto te kunnen rijden. En als ik dan weer een dure auto wil, moet ik WEER 200 keer 10 rondjes op de indy rijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je alle auto's wilt moet je flink veel racen, zo vreemd vind ik dat niet, je hebt nog geluk gehad dat de mogelijk er nog zo lang was. Ze hadden ook heel dat auto's uitwisselen gedoe eruit kunnen laten.
Ja, dat is kut. Tijd om te accepteren dat je niet in alle auto's zult kunnen rijden tenzij je er verdomd veel tijd in gaat steken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Stel: ik wil een auto van 20 miljoen, gewoon om lekker mee te raggen. Dan moet ik dus 200+ (!) keer de indy-course rijden, om dan eindelijk een paar rondjes in die 20 miljoen kostende auto te kunnen rijden. En als ik dan weer een dure auto wil, moet ik WEER 200 keer 10 rondjes op de indy rijden.
Ik weet niet hoor, maar dit is toch niet relax, of wel? Wie vind dit wel fijn dan?
Wie is er nu nog serieus van plan ALLE auto's te verzamelen? Want ook al duurt de productie van GT6 net zo lang als die van GT5, no way dat je dan al die 1032 auto's bij elkaar hebt gegrind.
Ik heb nu bijna alles op goud. Ik heb zo'n 250 auto's en heb er dan ook al heel wat tijd inzitten.
Nu moet ik dus voor de andere 800 auto's alleen maar races opnieuw en opnieuw en opnieuw gaan doen, tot in den treure. Dat is toch kut?
Oftewel: kutpatch!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Tijd om te accepteren dat je niet in alle auto's zult kunnen rijden tenzij je er verdomd veel tijd in gaat steken.
Welkom in de wereld van de rest van de spelers die niet aan savegames kopiëren deden. Het is ook niet bepaald een recht om in al die auto's te mogen/kunnen rijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef very het volgende:
[..]
Oftewel: kutpatch!
Ik betaal wel 60 eu voor al die auto's namelijk. Als ze nou zoals in Forza bijvoorbeeld in Arcade mode egwoon ALLE auto's vrijstellen, dan is het geen probleem. Maar dat is niet zo.
uhhh...ok?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Dennis101 het volgende:
Het is ook niet bepaald een recht om in al die auto's te mogen/kunnen rijden.
Niet echt.quote:
Wel dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik ging niet in op het feit of het kopiëren van auto's wel of niet cheaten was, maar op het feit dat jij alleen jouw eigen mening belangrijk vindt en eenieder die het daar niet mee eens is omschrijft als 'dom' en 'levenloos' of 'mensen zonder leven'.
Hij reageert vervolgens dat het belachelijk is dat je niet meer kan kopiëren. Ergo, hij mist mijn punt en jij blijkbaar net zo hard met hem.
Als het een recht zou zijn om savegames te kopiëren om zodoende auto's te dupliceren, had PD waarschijnlijk gewoon een knop in GT5 aangemaakt die precies dat zou doen zonder die omslachtige handelingen.
hmmm...lastig te doorgronden wat ie nou precies bedoeld.quote:The car features more than 100 million yen gift to resume temporarily. About three hours later as a guide. This is not good I did not notice in advance. Sorry.
Misschien komt daar ook nog een patch voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef woessie het volgende:
Wat een problemen allemaal met het wel of niet kopiëren
Echte problemen worden over het hoofd gezien. Een kapotte PS3 bijvoorbeeld.
Nee, omdat je ze gelijk over één kam scheert als zijnde dom en levenloosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind alleen mijn mening belangrijk? Omdat ik het niet eens ben met tegenstanders?
Dan nog hebben ook die mensen recht op hun mening en hoef jij ze niet uit te maken voor dom en levenloos. (point!)quote:Verder noem ik niet iedereen die het niet met me eens is en/of daarop reageren levenloos, ik noem de mensen die niets anders doen dan grinden als een gek levenloos (point).
Dat doe ik dus niet, althans...dat bedoel ik iig niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Nee, omdat je ze gelijk over één kam scheert als zijnde dom en levenloos
Precies wat ik het bedoel.quote:[..]
Dan nog hebben ook die mensen recht op hun mening en hoef jij ze niet uit te maken voor dom en levenloos. (point!)
Dat jij het niet met ze eens bent is prima, daar heb ik geen problemen mee, wel met de manier waarop jij jouw mening uit.
Stiekem vind ik gewoon dat ook jij recht hebt op een mening. Zolang jij de moeite wil doen om op deze manier auto's te dupliceren, ga je goddelijke gang. Ik ben van mening dat het dan meer op een pokémongame (gotta catch 'm all!) gaat lijken dan een racegame, maar goed, zolang ik er geen last van heb vind ik dat prima. Ik heb mijn plezier en jij ook, zonder dat we andere mensen voor van alles hoeven uit te maken.
Ondanks het feit dat je niet direct reageert op het punt dat ik maak, geloof ik wel dat je mijn punt nu snapt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef very het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet, althans...dat bedoel ik iig niet.
[..]
Precies wat ik het bedoel.
En het is niet zozeer "gotta HAVE 'em all" maar meer "gotta TRY them all"
Pas maar op, zodadelijk ontaard dit topic in een of ander shooter topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Scarsick het volgende:
Even goede vrienden en weer verder met GT5?
Ik was op GTPlanet.net een petitie gestart, maar natuurlijk alleen maar haters die met ongefundeerde argumenten mijn hele petitie verneuken. Ja, dan raak ik enigszins gefrustreerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je niet direct reageert op het punt dat ik maak, geloof ik wel dat je mijn punt nu snapt.
Even goede vrienden en weer verder met GT5?
Je hebt tot 3 maart om alsnog te ruilen met iemand. Het is tijdelijk ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Aan auto's dupliceren deed ik niet, maar ik vind t wel kut dat ik nu mijn 'dubbele' X2010 niet kan ruilen met iemand..En verkopen kan ook al niet.
Hmm k.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt tot 3 maart om alsnog te ruilen met iemand. Het is tijdelijk ongedaan gemaakt.
Maar dat is dus niet voor iedereen het geval. Jij noemt uren lang grinden een fail maar de mensen waartegen je dat roept doen dat volgens mij niet. Tenminste, ik zeker niet... Dus je wordt zelf terecht aangevallen op de backup terugzetten (want dat doe je, even daar gelaten of mensen het eens zijn). Alleen je tegen argument, uren lang grinden, dat doe ik niet, en met mij vele hier niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef very het volgende:
Precies wat ik het bedoel.
En het is niet zozeer "gotta HAVE 'em all" maar meer "gotta TRY them all"
Jezus man wat loop jij toch continue te zeiken!!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet voor iedereen het geval. Jij noemt uren lang grinden een fail maar de mensen waartegen je dat roept doen dat volgens mij niet. Tenminste, ik zeker niet... Dus je wordt zelf terecht aangevallen op de backup terugzetten (want dat doe je, even daar gelaten of mensen het eens zijn). Alleen je tegen argument, uren lang grinden, dat doe ik niet, en met mij vele hier niet.
Of zie je grinden als enige andere optie naast de backup terug zetten?
Denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jezus man wat loop jij toch continue te zeiken!!
Wat boeit het nou dat hij zijn savegame terugzet en zoveel mogelijk auto's ruilt..
Daar heb je toch geen last van?
Allejezus, als je je daar nu al 3 weken druk om kunt maken, ben ik benieuwd wat voor leven je leidt..
No offense hoor, maar komop, fricking kleuter..
-edit- bovenstaand is trouwens van toepassing en gericht naar al die huillie's die die NON-discussie hier proberen te voeren..
Ik maak me niet druk, ik constateer.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddrukOver je druk maken gesproken...
Ja, eigenlijk wel. Want ik heb geen idee hoe ik anders al die auto's moet bekostigen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef jackson het volgende:
Of zie je grinden als enige andere optie naast de backup terug zetten?
/carequote:Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jezus man wat loop jij toch continue te zeiken!!
Wat boeit het nou dat hij zijn savegame terugzet en zoveel mogelijk auto's ruilt..
Daar heb je toch geen last van?
Allejezus, als je je daar nu al 3 weken druk om kunt maken, ben ik benieuwd wat voor leven je leidt..
No offense hoor, maar komop, fricking kleuter..
-edit- bovenstaand is trouwens van toepassing en gericht naar al die huillie's die die NON-discussie hier proberen te voeren..
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
/care
Je hoeft niet te reageren, daarnaast draag zelf ook niks bij met je geleuter. Tof doen kun je via PM, dan gooi ik je berichten gewoon weg en hoeft hier niemand er tussen te gaan zitten.
Ik pak af en toe een ring met een betaalbare auto en rommel eens wat met instellingen om er zo hard mogelijk overheen te klapperen. Deed zelf alle seasonevents tot nu toe, heb 16 miljoen en weet totaal niet wat ik er ervoor zou moeten kopen. Heb dus zelf de drang niet om alle auto's te hebben. Zit nu rond de 140 auto's met een aantal dure er tussen maar voornamelijk gewonnen auto's.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:04 schreef very het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Want ik heb geen idee hoe ik anders al die auto's moet bekostigen.
Vraag me dan ook af hoe jij dat doet.
Ok..en stel nu eens dat je wél de fun ziet in het hebben van veel auto's, gewoon omdat je van auto's houdt en ze een keer wilt proberen te racen (geloof me, die mensen bestaan).quote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik pak af en toe een ring met een betaalbare auto en rommel eens wat met instellingen om er zo hard mogelijk overheen te klapperen. Deed zelf alle seasonevents tot nu toe, heb 16 miljoen en weet totaal niet wat ik er ervoor zou moeten kopen. Heb dus zelf de drang niet om alle auto's te hebben. Zit nu rond de 140 auto's met een aantal dure er tussen maar voornamelijk gewonnen auto's.
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Maar het terugzetten van back-up is voor mij geen optie omdat ik dat totale onzin vind. Waarschijnlijk zou ik me er bij neerleggen en denken, het is maar spel, dan maar wat auto's minder. Ik maak toch de tijd niet vrij om er allemaal mee te gaan rijden.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef very het volgende:
Hoe zou jij dat dan oplossen zonder te grinden?
Eens, maar dan maar wat minder.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef very het volgende:
In een spel met 1000+ auto's, wordt het wel een onmenselijke klus om ze bij elkaar te sparen zonder te traden.
Eens of niet eens?
Kortom:quote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Maar het terugzetten van back-up is voor mij geen optie omdat ik dat totale onzin vind. Waarschijnlijk zou ik me er bij neerleggen en denken, het is maar spel, dan maar wat auto's minder. Ik maak toch de tijd niet vrij om er allemaal mee te gaan rijden.
[...]
Eens.
Checkquote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef very het volgende:
[..]
Kortom:
Ik wil wel veel auto's, jij niet. Ik zet de back-up wel terug, jij niet.
Kan je dan nu alsjeblieft stoppen met het veroordelen van mijn tactiek?
Het is, zoals jij zelf zegt, maar een spel.
Die heb ik inderdaad ja...maar tot zover sta ik volgens mij al volgepland t.m 3 maart...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef zwaardegekste het volgende:
Zeg Very, heb jij al ergens zon Chapparel 2J geparkeerd staan?
Heb hem een keer te koop zien staan, maar daarna nooit meer...
Helaas kost die ook wel meer dan 1.000.000
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weerquote:
ik denk dat je me stront rijdt maar ik wil ook vaker onlinequote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weer.
Rijden er hier wel eens mensen tegen elkaar of niet? Ik gebruik de online mogelijkheden eigenlijk te weinig naar mijn smaak... Werkt het een beetje met die performancepoints? Lijkt me best aardig om eens een paar ronden tegen mensen hier te rijden. Waarschijnlijk zie ik alleen maar achterlichten van jullie
Ik wil wel een keer tegen je racen...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weer.
Rijden er hier wel eens mensen tegen elkaar of niet? Ik gebruik de online mogelijkheden eigenlijk te weinig naar mijn smaak... Werkt het een beetje met die performancepoints? Lijkt me best aardig om eens een paar ronden tegen mensen hier te rijden. Waarschijnlijk zie ik alleen maar achterlichten van jullie
Vanavond gaat voor mij dan weer lastig worden.... Laatste levels LBP en VI natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef woessie het volgende:
[..]
ik denk dat je me stront rijdt maar ik wil ook vaker onlineHeb nog niet zoveel auto's aangezien ik opnieuw ben begonnen maar heb bijv wel een F40 die ik standaard heb gehouden waar ik mee wil rijden? Vanavond zou kunnen. Nieuwe psn-naam is woessie355
Mensen mijn hart! Daar gaat ie weer! Ze moesten je lynchen!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Equites het volgende:
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg. Je moet ervoor zwoegen om erin te mogen rijden, dat voelt voor mij vele malen beter iig. Is de Ferrari F1 2007 een aanrader of zal ik doorsparen voor die classic van 20 miljoen.
Ik prefereer de term "Schorriemorrie"quote:de belhamels..
Eikelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef zwaardegekste het volgende:
Effe zonder dollen, afremmen op een auto is niet winnen, das cheaten.. Is een savegame kopieren niks bij
Daar waren we het al over eens... Maar toch bedankt voor de reactie.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Equites het volgende:
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg.
Tabletje onder de tong en weer doorgaan... Of zet jij soms ook je back-up terugquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Mensen mijn hart! Daar gaat ie weer! Ze moesten je lynchen!![]()
Leukste is om gelijkwaardige auto's te hebben maar dat is lastig. Tenzij je de standaardmodellen pakt die aangeboden worden. Om allemaal een favorieten auto te nemen is leuk maar dan is het vaak niet echt eerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik rij ook te weinig online, tegen elkaar is wel vet. Ik zal niet winnen, maar ik ben er wel vrij zeker van dat ik ook niet de traagste zal zijn.
Ik zeg: allemaal de Zonda R, ABS, SRF, TC alles uit...en racen maar!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef jackson het volgende:
Leukste is om gelijkwaardige auto's te hebben maar dat is lastig. Tenzij je de standaardmodellen pakt die aangeboden worden. Om allemaal een favorieten auto te nemen is leuk maar dan is het vaak niet echt eerlijk
Tja.. altijd baas boven baas...quote:
Geld is het probleem niet maar ik vind 500 euro voor alles bijelkaar wel fors voor het minimale gebruik in mijn geval.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Tja.. altijd baas boven baas...
Moet nog hobby-en, weinig tijd, weinig cente.. kut-belastingdienst...
500 euro?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Geld is het probleem niet maar ik vind 500 euro voor alles bijelkaar wel fors voor het minimale gebruik in mijn geval.
Link doet niks... je moet dan even de korte variant pakken op marktplaats. Welk zoekciteria gebruik je? Ik wil dan wel een dik stuur met wheelstand pro natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef very het volgende:
[..]
500 euro?
Voor 250 euro heb je nog wat beters ook:
Marktplaats
Gewoon een beetje zoeken en het kan best voor weinig
http://link.marktplaats.nl/426795604quote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Link doet niks... je moet dan even de korte variant pakken op marktplaats. Welk zoekciteria gebruik je? Ik wil dan wel een dik stuur met wheelstand pro natuurlijk.
Dank, zal eens checken... Marktplaats rammelt sowieso een beetje. Wil zojuist bieden op iets maar dat werkt ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef very het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/426795604
Hey..die edit knop zit er niet voor niksquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank, zal eens checken... Marktplaats rammelt sowieso een beetje. Wil zojuist bieden op iets maar dat werkt ook niet
Ah, je doet weer een edit Very, heel goed. Doe je anders nooit
Dat is dan wel relax.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef Aerox2002 het volgende:
Las net op gtplanet dat de mogelijkheid tot saven bij endurances in ontwikkeling is:
http://www.gtplanet.net/i(...)g-to-gran-turismo-5/
Das wel goed nieuws naar mijn idee om in ieder geval de 9 uur en 24-uurs races niet in 1 keer te doen! Je kan wel elke keer je PS3 aanlaten op pauze, maar mijn PS3 maakt redelijk veel geluid dus dat is zeker niet ideaal...
De lastige figuren dat het zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef very het volgende:
[..]
Dat is dan wel relax.
Nu nog hopen dat ze die ruil-limiet versoepelen in plaats van alsnog keihard invoeren :p
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef Aerox2002 het volgende:
Las net op gtplanet dat de mogelijkheid tot saven bij endurances in ontwikkeling is:
http://www.gtplanet.net/i(...)g-to-gran-turismo-5/
Het lijkt mij nog steeds leuk om een FoK! race te houden, werd laatst ook nog genoemd. Maar dan moet het gewoon even van te voren duidelijk worden afgeproken zodat er echt een groepje is. En dan met allemaal dezelfde auto's of hoe je dat ook allemaal kan instellen (ik race nooit online, al die servers is een chaos voor mij, dus ik zoek een vaste server/groepje voor gelijkgestemden en fun).quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:20 schreef jackson het volgende:
Gister wat races online gedaan... Erg tof maar voorlopig zijn de mannen waar ik tegen race nog niet bij te houden. Reed een aantal races op de ring maar dat viel niet mee. Binnenkort maar eens een aantal auto's kopen rond de 400-500-600 Performancepoints denk ik, dan heb ik ook wat meer keuze.
I can second that!quote:
Je kan natuurlijk ook af en toe een fok! server bouwen daar? Of kun je niet zoeken op naam? Moeten we even iets op verzinnen zodat iedereen de server makkelijk kan vinden. Je kan dan zoeken of er al een server is of er zelf één aanmaken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef very het volgende:
Ik wou net zeggen..
Maar als we nou even allemaal een paar data+tijdstippen noemen dat we kunnen, dan kunnen we wel wat regelen.
Waar zou je farcebook voor nodig hebben, behalve die chromeline jaguar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef zwaardegekste het volgende:
heb geen facebook
en voel er weinig voor eigenlijk ook...
Heb je die auto al gekregen gelijk? Ik ga niet echt serieus mee doen maar wil wel graag die auto. Is dan 1x (slecht) racen genoeg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voorlopig zit ik op 2:19.641 voor de academy
Volgens mij hoef je niet eens te racen, alleen inloggen in die challenge (in GT5 dus) is genoeg. Direct nadat alles van die race is geladen op 'verlaten' klikken en je krijgt m denk k als je weer in Home komt..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je die auto al gekregen gelijk? Ik ga niet echt serieus mee doen maar wil wel graag die auto. Is dan 1x (slecht) racen genoeg?
Je moet even de game afsluiten en opnieuw startenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef Toempf het volgende:
ik heb me net geregistreerd, maar volgens mijn PS3 nog niet. Ik kan dus niet aan de race beginnen, wat doe ik verkeerd?
Kan je zien wie er DS3 en stuur gebruikt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef Sygnus het volgende:
2:19.0xx is het snelst wat ik tot nu toe voor elkaar heb gekregen, tweede gedeelte na die vreemde neerwaartse kronkel lijk ik wat tijd te verliezen..
Wel snelste NL'er met DS3.
Misschien helpt dit:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Hiya het volgende:
Arg die Alfo C8.. ik haal 't maar niet! 1.17.561 als snelste tijd!
Misschien omdat de winnaar iemand is die dit soort dingen super serieus neemt en daarom de beste gear koopt, maar het is natuurlijk niet zo dat je per definitie sneller bent met een duur stuurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je zien wie er DS3 en stuur gebruikt?
Ik denk dan dat de winnaar wel altijd een Thrustmaster TSR500 (ofzo, dat ding van 600 euro) gebruikt, toch?
Ik heb na 2 ronden rijden waarvan een afgekeurde, de wagen gekregen. Het was mij ook enkel om de wagen te doen, met een controller maak je sowieso weinig kans. Mijn goedgekeurde ronde lag ook mijlen ver van de beste tijd vandaan.quote:
Nee daar begin ik echt niet aan. 24 uur lang hetzelfde rondje rijden is echt niks voor mijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je ook de 24 uurs endurance races van A-spec gedaan?
Nou, ik heb een prima surround systeem (Kef KHT2005.3), maar ik vind nog steeds het geluid 9 van de 10 keer echt om te huilen, en inderdaad net zo als in het filmpje meer weghebben van een of ander huishoudelijk apparaat dan van een brullende motor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Geluid is gewoon geniaal. Pak een GT-R, NIET tunen, als je een beetje een dikke geluidsinstallatie hebt (pleur die all-in-ones weg en ook alle logitechsetjes mogen naar de slaapkamer verhuizen) met ook goede achterspeakers dan hoor je veel lagen geluid met eigen nuances.
En bij elke auto weer.
Alleen vind ik dat tunen het geluid verpest (vooral aan het uitlaatsysteem).
Die Kef is best prima!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef very het volgende:
[..]
Nou, ik heb een prima surround systeem (Kef KHT2005.3), maar ik vind nog steeds het geluid 9 van de 10 keer echt om te huilen, en inderdaad net zo als in het filmpje meer weghebben van een of ander huishoudelijk apparaat dan van een brullende motor.
Hier heb ik een kanttekening bij, want het kan wellicht als een monotone grasmaaier klinken, maar in bv. de replay jankt ie nog behoorlijk als ie voorbij komtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:54 schreef very het volgende:
True...en misschien dat sommige auto's best wel leuk klinken, maar nooit realistisch imo.
Als je bijvoorbeeld de Audi R8 V10 pakt...dat ding jankt echt prachtig in het echt. Die 10 cilinders klinken echt heerlijk. Maar in het spel klinkt het als een monotone grasmaaier.
Juist!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef RiKe het volgende:
Ik vind het tijd voor een auto patch, zoals hogere kwaliteit textures of een paar extra auto's
M3 E30 in premium bijv!
Dat is niet het punt, het zijn stuk voor stuk gave auto's die ik ook graag zou zien in het spel. Maar de GT reeks is toch wel een beetje de topper onder de gamende autoliefhebbers. Of anders gezegd, het is echt een spelletje voor autoliefhebbers.quote:
Ja vooruit, maar mag ik dan als runner-up de Audi S1 aandragen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef very het volgende:
@Auti:
Dat punt snap ik natuurlijk wel, maar geef me dan op z'n minst de Porsche 917. Als er één auto legendarisch is...
Was al genoemdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:04 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Ja vooruit, maar mag ik dan als runner-up de Audi S1 aandragen?
Mijn droomkarretje.. überhaupt, een korte Audi Quattro Sport... *zwijmel*
Had ik maar zo'n goedkope smaak. Die S1 is nog goed te betalen, volgens mij goedkoper dan mijn huidige auto. Zie hem overigens zo snel niet bij autoweek staan. Kost zo'n ding precies?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:04 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Ja vooruit, maar mag ik dan als runner-up de Audi S1 aandragen?
Mijn droomkarretje.. überhaupt, een korte Audi Quattro Sport... *zwijmel*
Heb je enig idee wat een Audi S1 is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n goedkope smaak. Die S1 is nog goed te betalen, volgens mij goedkoper dan mijn huidige auto. Zie hem overigens zo snel niet bij autoweek staan. Kost zo'n ding precies?
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, maar het is vast niet de snelle uitvoering van de A1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat een Audi S1 is?
Rallywagen uit 1985 die de nodige successen had.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, maar het is vast niet de snelle uitvoering van de A1
porno!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Rallywagen uit 1985 die de nodige successen had.
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=685
Volgens mij een 180PK sterke A1 die eraan zit te komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat een Audi S1 is?
Er bestaat al een 180pk sterke A1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij een 180PK sterke A1 die eraan zit te komen
Die bestaat ook alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er bestaat al een 180pk sterke A1Maar met de S1 doelt men hier op de Sport Quattro S1.
Eerst je foto's exporteren naar je PS3, daarna kan je ze kopiëren naar een usb-stick.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef CamelNLD het volgende:
Kun je foto's die je ingame hebt gemaakt ook op de pc krijgen? Zoja, hoe dan.
Ow, lekker dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Bij Saturn liggen de Signatures met grote stapels voor 100 euro ?![]()
Saturn Leidse Rijn "The Wall"
Volgens mij waren die codes van al die wagens slechts tot 31januari geldig..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Bij Saturn liggen de Signatures met grote stapels voor 100 euro ?![]()
Saturn Leidse Rijn "The Wall"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |