Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
Ik vind sowieso dat er extreem veel XP nodig is op een bepaalt moment. Zou graag de 4uur van de nurburgring rijden maar dat level bereiken duurt me eigenlijk te langquote:
Dan moet je eerst alleen wel even level 35 worden op B-spec. Dat ben ik voorlopig ook nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Sant. het volgende:
TerugvindPolyphonyDigital
Maar indy rijden met de X2010 kan ook, dan duurt het maar 2 uurtjes
of een x1 van iemand lenenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst alleen wel even level 35 worden op B-spec. Dat ben ik voorlopig ook nog niet.
Of krijgen... Dan zet jij toch even je savegame terug, dat ben je gewend.quote:
Of lenen en alsnog de savegame terugzetten...dan stuurt hij hem terug en heb ik er tweequote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Of krijgen... Dan zet jij toch even je savegame terug, dat ben je gewend.
[/inkopmodus]
Inkopper indeedquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Of krijgen... Dan zet jij toch even je savegame terug, dat ben je gewend.
[/inkopmodus]
valt vies tegen volgens mij hoor. die x2010 verbruikt namelijk een stuk meer waardoor je vaker stilstaat in de pitsquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Sant. het volgende:
TerugvindPolyphonyDigital
Maar indy rijden met de X2010 kan ook, dan duurt het maar 2 uurtjes
Muhahahahahaha!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef very het volgende:
[..]
Of lenen en alsnog de savegame terugzetten...dan stuurt hij hem terug en heb ik er twee
Per minuut wel ja, maar per kilometer valt dat denk ik nog best mee hoor..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt vies tegen volgens mij hoor. die x2010 verbruikt namelijk een stuk meer waardoor je vaker stilstaat in de pits
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef very het volgende:
[..]
Of lenen en alsnog de savegame terugzetten...dan stuurt hij hem terug en heb ik er twee
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Auti het volgende:
Tranen met tuiten, vooral veel tranen![]()
De emoties.. wat een spel niet![]()
![]()
En het gaat ook NERGENS overGewoon echt NERGENS.
Cheaten is altijd lame, exploit of niet.. snel 100% en alles wat er te halen valt binnen no time scoren is supergeil voor de mens die iets te kort komt (?) . Want je wordt immers ook heel goed en bent een soort van instant god als je alle auto's en standaard races in een fokking racegame binnenhaald?
NEGATORY, ik buk alleen voor mensen die zelfs een jaar later nog door een kleine afstelling nog een kleine seconde van hun rondetijd af weten te knabbelen. Dát is pas sexy, geil en kundig.
En als je een koppeling nodig hebt voor driften of rallyrijden dan faal je vet hard.
En om dan ook nog eens het rijbewijs te gaan lopen promoten..Dat is gewoon puberaal.
Want als je eenmaal je rijbewijs hebt, nah.. dan ken je sturen hoor!En als je een koppeling hebt dan kan je helemaal gaan driften en rallyrijden, jonguh!
Dwars zo die gaat, regelrecht de strontbult in. Porka stijl voor de kenner![]()
Mijn god zeg, hulde voor de volwassen kerels die wel de essentie en fun in een console racer en dan met name de GT reeks zien. De eckte eckte fansEn de stuurtjes + LFS mannen
U bent aardig gefrustreerd zo te lezen...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Auti het volgende:
Tranen met tuiten, vooral veel tranen![]()
De emoties.. wat een spel niet![]()
![]()
En het gaat ook NERGENS overGewoon echt NERGENS.
Cheaten is altijd lame, exploit of niet.. snel 100% en alles wat er te halen valt binnen no time scoren is supergeil voor de mens die iets te kort komt (?) . Want je wordt immers ook heel goed en bent een soort van instant god als je alle auto's en standaard races in een fokking racegame binnenhaald?
NEGATORY, ik buk alleen voor mensen die zelfs een jaar later nog door een kleine afstelling nog een kleine seconde van hun rondetijd af weten te knabbelen. Dát is pas sexy, geil en kundig.
En als je een koppeling nodig hebt voor driften of rallyrijden dan faal je vet hard.
En om dan ook nog eens het rijbewijs te gaan lopen promoten..Dat is gewoon puberaal.
Want als je eenmaal je rijbewijs hebt, nah.. dan ken je sturen hoor!En als je een koppeling hebt dan kan je helemaal gaan driften en rallyrijden, jonguh!
Dwars zo die gaat, regelrecht de strontbult in. Porka stijl voor de kenner![]()
Mijn god zeg, hulde voor de volwassen kerels die wel de essentie en fun in een console racer en dan met name de GT reeks zien. De eckte eckte fansEn de stuurtjes + LFS mannen
Ik heb net Indy 500 voltooid (A-spec) en daar krijg ik er 750.000. Dat noem ik toch behoorlijk hoog eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Salatrel het volgende:
credits van endurance races zijn niet zo boeiend hoog hoor.
exp per uur is geloof ik bij indy 500 of suzuka 1000km het hoogst van de endurance races (met x2010 zeker)
van de normale races zal het wel like the wind indy zijn
Hier nog een.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Sant. het volgende:
Ik word verkouden van al dat gehoest over niks.
welke gen had je?quote:
ik zou zeggen de logitech driving force GT. speciaal gemaakt voor gran turismo (maar werkt ook met andere games en ook op PC)quote:Op maandag 21 februari 2011 20:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik ben van plan een stuur kopen alleen welke stuur is meest geschikt voor dat spel.
60gb, als ik hem aandoe dan wil hij een heel klein beetje starten en dan krijg ik een rood knipperlichtje.quote:
Betekent dit dat onze ruil-dag even opgeschoven is? :pquote:
Nee, ik mag over een tijdje opnieuw beginnen dus, als ik een nieuwe heb gekocht (en ik weet wel dat het niet lang gaat durenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef very het volgende:
[..]
Betekent dit dat onze ruil-dag even opgeschoven is? :p
Heb je wel een backup trouwens?
Gevoelige snaar geraakt volgens mij met dat clutch verhaalquote:
ik heb nog wel een zonda R en een GT bij citroen race car die ik dubbel heb en onverkoopbaar zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee, ik mag over een tijdje opnieuw beginnen dus, als ik een nieuwe heb gekocht (en ik weet wel dat het niet lang gaat duren).
Maarreh, straks wil ik wel ruilen tegen een honda Civic type R. Monstertje hoor.
ik geef je helemaal gelijk. de concept versie uit prologue was wel baasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wat een dramabak is dat!
Ziet er ge-wel-dig uit, maar rijdt als stront..
Een ronde.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik ben van plan een stuur kopen alleen welke stuur is meest geschikt voor dat spel.
Ja geen reet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:35 schreef Scarsick het volgende:
Heeft iemand al dat racen op afstand geprobeerd?
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Salatrel het volgende:
driving force GT is gewoon de beste bang for buck ik gebruik de GT knoppen best veel
Dat zegt ie ook helemaal niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef Salatrel het volgende:
dat ding heeft helemaal geen koppeling
Mijne was van het weekend overleden. Vrijdagavond Wrrrrrr,wrrrrrrrr game vast, drive las geen discs meer....quote:
360 graden draaien, dus eigenlijk niet draaien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef zwaardegekste het volgende:
90 hier in de buurt, maar heb geluiden van 50 gehoord...
moet er zelf ook aan, moet soms 100x proberen, steeds disc fout...
vaak help ejecten, en disc 360 graden draaien, en weer erin stoppen..
dan lukt het vaak binnen 10 keer ejecten
Waar woon je ergens? Ik was 100 kwijt voor een compleet nieuwe lens unit incl. montage en testen. Werkt weer zoals het hoort en hij leest nu sneller dan voorheen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef zwaardegekste het volgende:
90 hier in de buurt, maar heb geluiden van 50 gehoord...
moet er zelf ook aan, moet soms 100x proberen, steeds disc fout...
vaak help ejecten, en disc 360 graden draaien, en weer erin stoppen..
dan lukt het vaak binnen 10 keer ejecten
Jezus..doet die gooz het uit liefde ofzo? Winst kan hij er nooit mee maken zo :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef woessie het volgende:
Die van mij wordt voor 46 euro gemaakt, hij wil hem zelfs bij me ophalen. Ik heb er daarom maar 50 euro van gemaakt. De man krijgt goede recenties op marktplaats (wist niet eens dat dat kon).
Als dit werkt dan scheelt het me meer dan 200 euro
...en zit je na 2 weken weer op marktplaats om die kerel zijn hulp in te schakelen :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Salatrel het volgende:
of hij haalt die lezers voor een duppie uit china...
Ik heb 3 maanden garantie op de inbouw en 1 jaar op de unit zelf. Vond het niet erg om 100 euro uit te geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef very het volgende:
[..]
...en zit je na 2 weken weer op marktplaats om die kerel zijn hulp in te schakelen :p
Tuurlijk...ik had het zelfde gedaan :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden garantie op de inbouw en 1 jaar op de unit zelf. Vond het niet erg om 100 euro uit te geven.
Anders was ik ALLES kwijt geweest. Ik kan wel saves backuppen, maar om ALLES weer te downloaden/ updaten/ DLC etc, daar had ik geen zin in. Nu heb ik mijn eigen PS3 nog met alles.
Vrijdagavond gestorven, zaterdagavond weer lekker 2,5 uur non-stop zitten GT-en.
ik had de camaro SS '10 germ'ed en daarmee de FR races gedaan. staat ie op sport hard en niet al te veel vermogen.. dat gaat dat ding echt lekker door de bochtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef woessie het volgende:
Ik had eigenlijk wel zin om opnieuw te beginnen
Maar dat ga ik alsnog doen denk ik. Andere keuzes maken en de boel nog uitdagender maken. Dus niet meer zoals ik vorige keer deed in de helft van het spel die vervloekte racing softs gebruiken die een hoop speelplezier weghalen én vanaf het begin ook de ABS helemaal uit zodat alle hulpen uit staan.
Die ABS uit is tof als je het een beetje oefent.
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Salatrel het volgende:
driving force GT is gewoon de beste bang for buck ik gebruik de GT knoppen best veel
9 van de 10 keer zijn het baggerauto's die je daarmee krijgt. Heb wel eens een keer een Alfa Romeo gekregen twv 10 miljoen...beetje jammer alleen dat ik die de dag ervoor net aangeschaft hadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Salatrel het volgende:
trouwens ff 2000km races per dag rijden is een autoticket 1000 elke dag
Kun je imo beter andere wagens van kopen. Die F1 heb je eigenlijk nooit nodigquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:08 schreef Sant. het volgende:
Ik heb nog steeds niet de tijd gemaakt de enduro's te starten
Verder wel hard op weg om de ferrari F2007 aan te schaffen, ik zit nu op 8 miljoen.
Ik vind het spel ook niet echt geschikt voor de F1-modellen eigenlijk. Even daar gelaten dat ik er ook niet bijster goed mee kan rijden. De AI is niet geschikt om tegen te rijden is mijn mening.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kun je imo beter andere wagens van kopen. Die F1 heb je eigenlijk nooit nodig
Nee ok,quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
collectors item hequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, maar toch.. Ik heb ook een F10 vanwege die seasonal, maar eigenlijk vind ik er maar niks aanquote:
wat is dat nou weer voor reactie ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Blij dat je onder je steen bent weten te komen
wtf.. je snapt me niet... laat maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is dat nou weer voor reactie ...
Waarom wil iemand met jouw bobs racen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Scarsick het volgende:
Mijn online bobs verdienen langzaamaan xp en geld voor mij, zonder dat ik er iets voor hoeft te doen! Geniaal! Andere mensen gebruiken ze, terwijl mijn ps3 gewoon uitstaat en daar krijg ik de opbrengsten van.
Nu nog meer vrienden verzamelen die GT5 spelen.
ah op die manier, okquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Sant. het volgende:
[..]
wtf.. je snapt me niet... laat maar
Nou ja, tegen mijn bobs dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Sant. het volgende:
Waarom wil iemand met jouw bobs racen?
Ze zijn in het begin dodelijk saaiquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef emokid het volgende:
Heb hem net maar duurt het echt zolang voor ik een beetje de snellere wagens heb? Vind die races in het begin echt dodelijk saai.
daarom was ik zo blij met de preorder SLS stealth modelquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef emokid het volgende:
Heb hem net maar duurt het echt zolang voor ik een beetje de snellere wagens heb? Vind die races in het begin echt dodelijk saai.
Ja, dat kan kloppen. Dat heb je met online services heh. Rabobank lag ook even plat dit weekend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef RiKe het volgende:
Kan het kloppen dat die online service nu niet werkt?
Vond het juist veels te snel gaan. In deel 1 heb ik er maanden over gedaan voordat ik met de snelste bakken kon rijden. Omdat je die superlicentie moest halen ervoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Sant. het volgende:
Het gaat inderdaad traag op het begin, maar ik vond die ook goed te doen.
Je hebt vrij snel dikke bakken waardoor je het jezelf veel te makkelijk kunt maken..
dat is pas saai
Die kon ik in het begin ook maar niet halen, totdat je weet hoe het moet, dan wordt je elke keer 1e of 2e..quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef emokid het volgende:
Die Volkwagen challenge in het begin op de Top Gear test track. Hoe moet ik daar in hemelsnaam eerste eindigen? Ik ga zo traag als een slak, laat staan dat ik iemand inhaal. Werkt 'draften' op zo'n lage snelheid?
Op het top gear track kun je heel veel afsnijden en die gasten eruit remmen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef emokid het volgende:
Die Volkwagen challenge in het begin op de Top Gear test track. Hoe moet ik daar in hemelsnaam eerste eindigen? Ik ga zo traag als een slak, laat staan dat ik iemand inhaal. Werkt 'draften' op zo'n lage snelheid?
en die Drafting challenge van de Nascar, waar ik 3 auto's inhaal. Ben ik de enige die niet verder komt dan een tweede plek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |