Dat zegt ie ook helemaal niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef Salatrel het volgende:
dat ding heeft helemaal geen koppeling
Mijne was van het weekend overleden. Vrijdagavond Wrrrrrr,wrrrrrrrr game vast, drive las geen discs meer....quote:
360 graden draaien, dus eigenlijk niet draaien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef zwaardegekste het volgende:
90 hier in de buurt, maar heb geluiden van 50 gehoord...
moet er zelf ook aan, moet soms 100x proberen, steeds disc fout...
vaak help ejecten, en disc 360 graden draaien, en weer erin stoppen..
dan lukt het vaak binnen 10 keer ejecten
Waar woon je ergens? Ik was 100 kwijt voor een compleet nieuwe lens unit incl. montage en testen. Werkt weer zoals het hoort en hij leest nu sneller dan voorheen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef zwaardegekste het volgende:
90 hier in de buurt, maar heb geluiden van 50 gehoord...
moet er zelf ook aan, moet soms 100x proberen, steeds disc fout...
vaak help ejecten, en disc 360 graden draaien, en weer erin stoppen..
dan lukt het vaak binnen 10 keer ejecten
Jezus..doet die gooz het uit liefde ofzo? Winst kan hij er nooit mee maken zo :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef woessie het volgende:
Die van mij wordt voor 46 euro gemaakt, hij wil hem zelfs bij me ophalen. Ik heb er daarom maar 50 euro van gemaakt. De man krijgt goede recenties op marktplaats (wist niet eens dat dat kon).
Als dit werkt dan scheelt het me meer dan 200 euro
...en zit je na 2 weken weer op marktplaats om die kerel zijn hulp in te schakelen :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Salatrel het volgende:
of hij haalt die lezers voor een duppie uit china...
Ik heb 3 maanden garantie op de inbouw en 1 jaar op de unit zelf. Vond het niet erg om 100 euro uit te geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef very het volgende:
[..]
...en zit je na 2 weken weer op marktplaats om die kerel zijn hulp in te schakelen :p
Tuurlijk...ik had het zelfde gedaan :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden garantie op de inbouw en 1 jaar op de unit zelf. Vond het niet erg om 100 euro uit te geven.
Anders was ik ALLES kwijt geweest. Ik kan wel saves backuppen, maar om ALLES weer te downloaden/ updaten/ DLC etc, daar had ik geen zin in. Nu heb ik mijn eigen PS3 nog met alles.
Vrijdagavond gestorven, zaterdagavond weer lekker 2,5 uur non-stop zitten GT-en.
ik had de camaro SS '10 germ'ed en daarmee de FR races gedaan. staat ie op sport hard en niet al te veel vermogen.. dat gaat dat ding echt lekker door de bochtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef woessie het volgende:
Ik had eigenlijk wel zin om opnieuw te beginnen
Maar dat ga ik alsnog doen denk ik. Andere keuzes maken en de boel nog uitdagender maken. Dus niet meer zoals ik vorige keer deed in de helft van het spel die vervloekte racing softs gebruiken die een hoop speelplezier weghalen én vanaf het begin ook de ABS helemaal uit zodat alle hulpen uit staan.
Die ABS uit is tof als je het een beetje oefent.
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Salatrel het volgende:
driving force GT is gewoon de beste bang for buck ik gebruik de GT knoppen best veel
9 van de 10 keer zijn het baggerauto's die je daarmee krijgt. Heb wel eens een keer een Alfa Romeo gekregen twv 10 miljoen...beetje jammer alleen dat ik die de dag ervoor net aangeschaft hadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Salatrel het volgende:
trouwens ff 2000km races per dag rijden is een autoticket 1000 elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |