Zo:quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef emokid het volgende:
Die Volkwagen challenge in het begin op de Top Gear test track. Hoe moet ik daar in hemelsnaam eerste eindigen? Ik ga zo traag als een slak, laat staan dat ik iemand inhaal. Werkt 'draften' op zo'n lage snelheid?
en die Drafting challenge van de Nascar, waar ik 3 auto's inhaal. Ben ik de enige die niet verder komt dan een tweede plek?
Dat is jammer, daar had ik wel weer zin an!quote:
quote:
Nee duh, iedere klaphark weet nu onderhand wel dat het om de 2 weken is.quote:
Nee, ze waren elke week.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Nee duh, iedere klaphark weet nu onderhand wel dat het om de 2 weken is.Vorige week werden we met de update getrakteerd op onverwachte nieuwe seasonals.
Volgende week weer.
Voor zolang als ik speel is er al elke week een update geweest, dus dan vraag ik me af hoe 'iedere klaphark dat onderhand moet weten'?.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Nee duh, iedere klaphark weet nu onderhand wel dat het om de 2 weken is.Vorige week werden we met de update getrakteerd op onverwachte nieuwe seasonals.
Volgende week weer.
Same here..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor zolang als ik speel is er al elke week een update geweest, dus dan vraag ik me af hoe 'iedere klaphark dat onderhand moet weten'?.
Daar doe ik sowieso niets mee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
verder zijn de drift events en time trial events wel geüpdated
Zo te zien kun je geen dure auto's meer sturen naar andere spelers en heeft je savegame kopiėren/terugzetten dus weinig zin meer. Goede ontwikkeling wat mij betreft.quote:gran-turismo.com
Update Notice (1.07)
Feb 24, 2011
A new update has been released for Gran Turismo 5.
The main contents of the update are as follows:
[Major Changes and New Features]
Friend Rankings
In Drift Trials and Time Trials, you can now display leaderboards that shows only your friends. While it was difficult before to locate your friends in the general leaderboards, this now makes it easier to compare your lap times and points with them.
[Fixed Issues]
- Performance points (PP), which is an index of a car's overall performance, is now calculated regardless of your tire selection. You can now set performance point restrictions and tire restrictions separately when you race in a lounge.
- Fixed the issue where the performance of electric cars increased/decreased after a certain amount of driving.
- Downloaded replays from Seasonal Event Rankings can now be viewed properly.
[Other Changes]
- Cars worth over 1,000,000 Cr. (including gift car coupons) are now prohibited from being traded to prevent issues during the trading process. When lending and borrowing cars between friends, please use the car loan system.
het is maar waar je je druk om maaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:24 schreef Scarsick het volgende:
Alweer een nieuwe update! v1.07 ditmaal.
[..]
Zo te zien kun je geen dure auto's meer sturen naar andere spelers en heeft je savegame kopiėren/terugzetten dus weinig zin meer. Goede ontwikkeling wat mij betreft.
Zo heel vreemd vind ik het nou ook weer niet, het blijft een vorm van cheaten. Wel jammer voor iedereen die 'normaal' zijn auto's wil ruilen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef very het volgende:
WTF...waarom gaat PD een update maken waardoor een hele community gedupeerd raakt? Serieus...wat boeit het hun nou of mensen op andere manieren aan auto's komen dan door te winnen? Ieder z'n meug toch? Hele slechte zaak dat ze het nu onmogelijk gemaakt hebben.
Ja dus? Zolang je andere spelers er niet lastig mee kan vallen boeit dat toch verder niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo heel vreemd vind ik het nou ook weer niet, het blijft een vorm van cheaten. Wel jammer voor iedereen die 'normaal' zijn auto's wil ruilen.
Het zal mij echt werkelijk een worst wezen, maar ik kan me voorstellen dat users het oneerlijk vinden dat zij hard moeten werken voor hun auto's terwijl andere via omwegen hun hele garage kunnen vullen. Daar zal dan vast over geklaagd zijn, anders lijkt het me niet dat PD dit zou doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:07 schreef very het volgende:
[..]
Ja dus? Zolang je andere spelers er niet lastig mee kan vallen boeit dat toch verder niet?
Waarom zouden ze klagen? En ze weten toch zelf hoe ze de auto's verkregen hebben? Dat is toch genoeg om trots op te zijn? Lekker boeiend dat andere mensen het anders doen als je er zelf geen last van hebt. Maar nee, nu kunnen de mensen zonder leven nog een beetje opscheppen met hun ingame auto's.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het zal mij echt werkelijk een worst wezen, maar ik kan me voorstellen dat users het oneerlijk vinden dat zij hard moeten werken voor hun auto's terwijl andere via omwegen hun hele garage kunnen vullen. Daar zal dan vast over geklaagd zijn, anders lijkt het me niet dat PD dit zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |