abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93432161
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik zou het werkelijk waar niet weten. Maar het terugzetten van back-up is voor mij geen optie omdat ik dat totale onzin vind. Waarschijnlijk zou ik me er bij neerleggen en denken, het is maar spel, dan maar wat auto's minder. Ik maak toch de tijd niet vrij om er allemaal mee te gaan rijden.

[...]

Eens.
Kortom:
Ik wil wel veel auto's, jij niet. Ik zet de back-up wel terug, jij niet.

Kan je dan nu alsjeblieft stoppen met het veroordelen van mijn tactiek?
Het is, zoals jij zelf zegt, maar een spel.
People assume too much.
  maandag 28 februari 2011 @ 11:22:11 #177
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93432596
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef very het volgende:

[..]

Kortom:
Ik wil wel veel auto's, jij niet. Ik zet de back-up wel terug, jij niet.

Kan je dan nu alsjeblieft stoppen met het veroordelen van mijn tactiek?
Het is, zoals jij zelf zegt, maar een spel.
Check :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93433321
Hiep Hiep HOERA! :D
  maandag 28 februari 2011 @ 11:54:33 #179
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93433647
Hehe, 3 b-spec drivers zijn nu aan het rijden. Collega en ik zitten constant naar de rondetijden te kijken.

Gamefreek, als je dit leest..... Je verdient nu XP en Cr.
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
pi_93441132
Zeg Very, heb jij al ergens zon Chapparel 2J geparkeerd staan?

Heb hem een keer te koop zien staan, maar daarna nooit meer...
Helaas kost die ook wel meer dan 1.000.000 :)
pi_93441676
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef zwaardegekste het volgende:
Zeg Very, heb jij al ergens zon Chapparel 2J geparkeerd staan?

Heb hem een keer te koop zien staan, maar daarna nooit meer...
Helaas kost die ook wel meer dan 1.000.000 :)
Die heb ik inderdaad ja...maar tot zover sta ik volgens mij al volgepland t.m 3 maart...
Mocht er plek vrijkomen laat ik het je weten (heel misschien vanavond).

Wat heb je er zelf voor terug?
People assume too much.
pi_93442223
iets wat ik voor mn 8,6 miljoen kan kopen? :)
Zou het zo niet weten wat ik allemaal heb, in ieder geval nog geen oude ferrari, en geen oude ford :) (enkel de oude GT40, maar die zal je vast wel hebben..)
Verder rally karren, die oude, maar daarbij zal je ook wel een heel eind zijn..
Kijk maar, mocht je vanavond plaats hebben, hou ik me aanbevolen, is een van de enigen die ik eigenlijk nog in de collectie MOET hebben :)

Hebter in totaal 339 nu, moet toch wel iets bij zitten, niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door zwaardegekste op 28-02-2011 15:38:22 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 15:32:52 #183
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93442403
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:44 schreef Sant. het volgende:
Hiep Hiep HOERA! :D
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weer :).

Rijden er hier wel eens mensen tegen elkaar of niet? Ik gebruik de online mogelijkheden eigenlijk te weinig naar mijn smaak... Werkt het een beetje met die performancepoints? Lijkt me best aardig om eens een paar ronden tegen mensen hier te rijden. Waarschijnlijk zie ik alleen maar achterlichten van jullie ;(

:D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 28 februari 2011 @ 15:41:16 #184
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93442760
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Rijden er hier wel eens mensen tegen elkaar of niet? Ik gebruik de online mogelijkheden eigenlijk te weinig naar mijn smaak... Werkt het een beetje met die performancepoints? Lijkt me best aardig om eens een paar ronden tegen mensen hier te rijden. Waarschijnlijk zie ik alleen maar achterlichten van jullie ;(

ik denk dat je me stront rijdt maar ik wil ook vaker online :) Heb nog niet zoveel auto's aangezien ik opnieuw ben begonnen maar heb bijv wel een F40 die ik standaard heb gehouden waar ik mee wil rijden? Vanavond zou kunnen. Nieuwe psn-naam is woessie355
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93443070
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik wil wel een keer tegen je racen...
People assume too much.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:50:11 #186
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93443117
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef woessie het volgende:

[..]

ik denk dat je me stront rijdt maar ik wil ook vaker online :) Heb nog niet zoveel auto's aangezien ik opnieuw ben begonnen maar heb bijv wel een F40 die ik standaard heb gehouden waar ik mee wil rijden? Vanavond zou kunnen. Nieuwe psn-naam is woessie355
Vanavond gaat voor mij dan weer lastig worden.... Laatste levels LBP en VI natuurlijk 8-). Er zijn ook een groot aantal auto's waar je uit kan kiezen online die dan allemaal standaard zijn. Één keer met vrienden online gedaan, was erg tof.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 28 februari 2011 @ 16:07:46 #187
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_93443828
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg. Je moet ervoor zwoegen om erin te mogen rijden, dat voelt voor mij vele malen beter iig. Is de Ferrari F1 2007 een aanrader of zal ik doorsparen voor die classic van 20 miljoen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_93444151
...zucht
People assume too much.
pi_93444552
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:14 schreef very het volgende:
...zucht
QFT
pi_93445044
Zat te denken.. Je hebt vast de beide stratossen al, niet?
anders die 2 bij elkaar? maximaal opgeblazen? :)

Vrees dat ik het anders niet heel leuk kan maken, weet nl. zo niet wat mijn 300zoveel karretjes allemaal zijn...
heb ook wel een hoop jappen hoor, de brute ;) Name one! Ik kijk straks meteen effe..
pi_93445049
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Equites het volgende:
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg. Je moet ervoor zwoegen om erin te mogen rijden, dat voelt voor mij vele malen beter iig. Is de Ferrari F1 2007 een aanrader of zal ik doorsparen voor die classic van 20 miljoen.
Mensen mijn hart! Daar gaat ie weer! Ze moesten je lynchen! :D

Ik rij ook te weinig online, tegen elkaar is wel vet. Ik zal niet winnen, maar ik ben er wel vrij zeker van dat ik ook niet de traagste zal zijn.

Is ook wel afhankelijk van de auto natuurlijk. Sommige mensen rijden misschien wel top met FF ofzo, maar kunnen niet met zwaar overpowerde FR auto's overweg.

-edit- maar ook de race rules zijn dan belangrijk. Je hebt altijd van die feestneuzen die voor de bocht op je achterlichten knallen. tering irritant. zeker als ze daarna heilig ervan overtuigd zijn dat ze sneller / beter zijn, want --> hogere finishplek..
de belhamels..
pi_93445649
quote:
de belhamels..
Ik prefereer de term "Schorriemorrie"
;)

Effe zonder dollen, afremmen op een auto is niet winnen, das cheaten.. Is een savegame kopieren niks bij :P
pi_93445797
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef zwaardegekste het volgende:

Effe zonder dollen, afremmen op een auto is niet winnen, das cheaten.. Is een savegame kopieren niks bij :P
Eikel :')
pi_93446343
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:47 schreef Sant. het volgende:

[..]

Eikel :')
Ben eens eerlijk, zit ik nou een potje te liegen, of heb ik ergens wel gewoon gelijk? :')
  maandag 28 februari 2011 @ 17:33:39 #195
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93447973
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Equites het volgende:
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg.
Daar waren we het al over eens... Maar toch bedankt voor de reactie.
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Sant. het volgende:

[..]

Mensen mijn hart! Daar gaat ie weer! Ze moesten je lynchen! :D

Tabletje onder de tong en weer doorgaan... Of zet jij soms ook je back-up terug >:)?
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ik rij ook te weinig online, tegen elkaar is wel vet. Ik zal niet winnen, maar ik ben er wel vrij zeker van dat ik ook niet de traagste zal zijn.
Leukste is om gelijkwaardige auto's te hebben maar dat is lastig. Tenzij je de standaardmodellen pakt die aangeboden worden. Om allemaal een favorieten auto te nemen is leuk maar dan is het vaak niet echt eerlijk :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93448343
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef jackson het volgende:
Leukste is om gelijkwaardige auto's te hebben maar dat is lastig. Tenzij je de standaardmodellen pakt die aangeboden worden. Om allemaal een favorieten auto te nemen is leuk maar dan is het vaak niet echt eerlijk :)
Ik zeg: allemaal de Zonda R, ABS, SRF, TC alles uit...en racen maar!
People assume too much.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:31:48 #197
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93450895
Heb ik nog niet maar lijkt me leuk als ik hem wel heb :P
En trouwens, ik rijd jullie de poep voor jullie ogen
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93451397
Uhuh...sure you do :')

Eerder:
Je rijdt poep, in mijn ogen ;)
(haha...bring it on)

Je kan die Zonda R overigens sowieso standaard online gebruiken...die staat bij arcade cars

[ Bericht 29% gewijzigd door very op 28-02-2011 19:08:35 ]
People assume too much.
pi_93451755
*meldt zich voor een hoop poep* :P

Heb mn stuur aan mn tellsell tafeltje hangen, werkt voor geen gulden, alternatieven zijn onderweg ;)
pi_93452901
Wheel Stand Pro FTW
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')