Kortom:quote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Maar het terugzetten van back-up is voor mij geen optie omdat ik dat totale onzin vind. Waarschijnlijk zou ik me er bij neerleggen en denken, het is maar spel, dan maar wat auto's minder. Ik maak toch de tijd niet vrij om er allemaal mee te gaan rijden.
[...]
Eens.
Checkquote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef very het volgende:
[..]
Kortom:
Ik wil wel veel auto's, jij niet. Ik zet de back-up wel terug, jij niet.
Kan je dan nu alsjeblieft stoppen met het veroordelen van mijn tactiek?
Het is, zoals jij zelf zegt, maar een spel.
Die heb ik inderdaad ja...maar tot zover sta ik volgens mij al volgepland t.m 3 maart...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef zwaardegekste het volgende:
Zeg Very, heb jij al ergens zon Chapparel 2J geparkeerd staan?
Heb hem een keer te koop zien staan, maar daarna nooit meer...
Helaas kost die ook wel meer dan 1.000.000
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weerquote:
ik denk dat je me stront rijdt maar ik wil ook vaker onlinequote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weer.
Rijden er hier wel eens mensen tegen elkaar of niet? Ik gebruik de online mogelijkheden eigenlijk te weinig naar mijn smaak... Werkt het een beetje met die performancepoints? Lijkt me best aardig om eens een paar ronden tegen mensen hier te rijden. Waarschijnlijk zie ik alleen maar achterlichten van jullie
Ik wil wel een keer tegen je racen...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weer.
Rijden er hier wel eens mensen tegen elkaar of niet? Ik gebruik de online mogelijkheden eigenlijk te weinig naar mijn smaak... Werkt het een beetje met die performancepoints? Lijkt me best aardig om eens een paar ronden tegen mensen hier te rijden. Waarschijnlijk zie ik alleen maar achterlichten van jullie
Vanavond gaat voor mij dan weer lastig worden.... Laatste levels LBP en VI natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef woessie het volgende:
[..]
ik denk dat je me stront rijdt maar ik wil ook vaker onlineHeb nog niet zoveel auto's aangezien ik opnieuw ben begonnen maar heb bijv wel een F40 die ik standaard heb gehouden waar ik mee wil rijden? Vanavond zou kunnen. Nieuwe psn-naam is woessie355
Mensen mijn hart! Daar gaat ie weer! Ze moesten je lynchen!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Equites het volgende:
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg. Je moet ervoor zwoegen om erin te mogen rijden, dat voelt voor mij vele malen beter iig. Is de Ferrari F1 2007 een aanrader of zal ik doorsparen voor die classic van 20 miljoen.
Ik prefereer de term "Schorriemorrie"quote:de belhamels..
Eikelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef zwaardegekste het volgende:
Effe zonder dollen, afremmen op een auto is niet winnen, das cheaten.. Is een savegame kopieren niks bij
Daar waren we het al over eens... Maar toch bedankt voor de reactie.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Equites het volgende:
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg.
Tabletje onder de tong en weer doorgaan... Of zet jij soms ook je back-up terugquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Mensen mijn hart! Daar gaat ie weer! Ze moesten je lynchen!![]()
Leukste is om gelijkwaardige auto's te hebben maar dat is lastig. Tenzij je de standaardmodellen pakt die aangeboden worden. Om allemaal een favorieten auto te nemen is leuk maar dan is het vaak niet echt eerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik rij ook te weinig online, tegen elkaar is wel vet. Ik zal niet winnen, maar ik ben er wel vrij zeker van dat ik ook niet de traagste zal zijn.
Ik zeg: allemaal de Zonda R, ABS, SRF, TC alles uit...en racen maar!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef jackson het volgende:
Leukste is om gelijkwaardige auto's te hebben maar dat is lastig. Tenzij je de standaardmodellen pakt die aangeboden worden. Om allemaal een favorieten auto te nemen is leuk maar dan is het vaak niet echt eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |