abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93311104
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef woessie het volgende:
Wat een problemen allemaal met het wel of niet kopiëren :')

Echte problemen worden over het hoofd gezien. Een kapotte PS3 bijvoorbeeld.
Misschien komt daar ook nog een patch voor :')
People assume too much.
pi_93311563
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef very het volgende:

[..]

Ik vind alleen mijn mening belangrijk? Omdat ik het niet eens ben met tegenstanders?
Nee, omdat je ze gelijk over één kam scheert als zijnde dom en levenloos
quote:
Verder noem ik niet iedereen die het niet met me eens is en/of daarop reageren levenloos, ik noem de mensen die niets anders doen dan grinden als een gek levenloos (point).
Dan nog hebben ook die mensen recht op hun mening en hoef jij ze niet uit te maken voor dom en levenloos. (point!)
Dat jij het niet met ze eens bent is prima, daar heb ik geen problemen mee, wel met de manier waarop jij jouw mening uit.

Stiekem vind ik gewoon dat ook jij recht hebt op een mening. Zolang jij de moeite wil doen om op deze manier auto's te dupliceren, ga je goddelijke gang. Ik ben van mening dat het dan meer op een pokémongame (gotta catch 'm all!) gaat lijken dan een racegame, maar goed, zolang ik er geen last van heb vind ik dat prima. Ik heb mijn plezier en jij ook, zonder dat we andere mensen voor van alles hoeven uit te maken.
pi_93311691
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Scarsick het volgende:

[..]

Nee, omdat je ze gelijk over één kam scheert als zijnde dom en levenloos
Dat doe ik dus niet, althans...dat bedoel ik iig niet.

quote:
[..]

Dan nog hebben ook die mensen recht op hun mening en hoef jij ze niet uit te maken voor dom en levenloos. (point!)
Dat jij het niet met ze eens bent is prima, daar heb ik geen problemen mee, wel met de manier waarop jij jouw mening uit.

Stiekem vind ik gewoon dat ook jij recht hebt op een mening. Zolang jij de moeite wil doen om op deze manier auto's te dupliceren, ga je goddelijke gang. Ik ben van mening dat het dan meer op een pokémongame (gotta catch 'm all!) gaat lijken dan een racegame, maar goed, zolang ik er geen last van heb vind ik dat prima. Ik heb mijn plezier en jij ook, zonder dat we andere mensen voor van alles hoeven uit te maken.
Precies wat ik het bedoel.
En het is niet zozeer "gotta HAVE 'em all" maar meer "gotta TRY them all"
People assume too much.
pi_93312452
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef very het volgende:

[..]

Dat doe ik dus niet, althans...dat bedoel ik iig niet.

[..]

Ondanks het feit dat je niet direct reageert op het punt dat ik maak, geloof ik wel dat je mijn punt nu snapt.

Even goede vrienden en weer verder met GT5? :)
pi_93313257
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Scarsick het volgende:

Pas maar op, zodadelijk ontaard dit topic in een of ander shooter topic
pi_93313463
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Scarsick het volgende:

[..]

Ondanks het feit dat je niet direct reageert op het punt dat ik maak, geloof ik wel dat je mijn punt nu snapt.

Ik was op GTPlanet.net een petitie gestart, maar natuurlijk alleen maar haters die met ongefundeerde argumenten mijn hele petitie verneuken. Ja, dan raak ik enigszins gefrustreerd.

Verder heb ik niemand dom genoemd, ik noemde alleen het grinden zelf dom. En dat is ook zo, want als het spel slimmer in elkaar zou zitten dan zou grinden overbodig zijn.
En als je de tijd kan vinden om 20000+ rondjes op de indy te grinden om daarna misschien 10 dure auto's te kunnen kopen, dan ben ik oprecht bang dat je verder geen volwaardig leven hebt.

Dus je punt snap ik, maar ik vind dat je mijn punt een beetje te kort door de bocht interpreteert.

.

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 25-02-2011 17:57:26 ]
People assume too much.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:54:21 #157
167856 Toempf
Internetheld
pi_93329419
Anders wacht je even met updaten tot ik het spel opnieuw opstart, en niet tijdens de B-spec 24 uur van Le Mans. Fucking handig dit :')
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_93329791
Nerd e-gevecht hier, kunnen jullie niet gewoon gaan racen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:30:26 #159
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_93345765
MAAK ALTIJD EEN BACK UP JONGENS.

Mijn game loopt nu ook te kutten... als ik online ben aangemeld bij playstation network start heel de game niet op. Als ik me afmeld en daarna weer probeer kom ik er wel in :S Heb me savegame nog wel, maar ik zit hem wel te schijten... zoveel uren voor niks dalijk.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_93402679
Aan auto's dupliceren deed ik niet, maar ik vind t wel kut dat ik nu mijn 'dubbele' X2010 niet kan ruilen met iemand.. :{ En verkopen kan ook al niet.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_93402735
quote:
19s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Aan auto's dupliceren deed ik niet, maar ik vind t wel kut dat ik nu mijn 'dubbele' X2010 niet kan ruilen met iemand.. :{ En verkopen kan ook al niet.
Je hebt tot 3 maart om alsnog te ruilen met iemand. Het is tijdelijk ongedaan gemaakt.
pi_93403769
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je hebt tot 3 maart om alsnog te ruilen met iemand. Het is tijdelijk ongedaan gemaakt.
Hmm k. :)
Misschien eens zien of ik iemand S.Vettel X2010 dan kan laten ruilen tegen een F2007 ofzo :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 28 februari 2011 @ 08:37:30 #163
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93429106
Ik heb maar een nieuwe ps gekocht, ik dacht; kan hem wel laten repareren maar dan valt hij straks toch weer uit elkaar.

Opnieuwe begonnen met GT5 ook, en een nieuw profiel aangemaakt (woessie355 (dacht ik)).

Opnieuw beginnen is trouwens nog best leuk :). Ik koop nu zoveel mogelijk alleen auto's die ik eerder niet heb gekocht.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  maandag 28 februari 2011 @ 09:41:48 #164
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93430083
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef very het volgende:

Maar dat is dus niet voor iedereen het geval. Jij noemt uren lang grinden een fail maar de mensen waartegen je dat roept doen dat volgens mij niet. Tenminste, ik zeker niet... Dus je wordt zelf terecht aangevallen op de backup terugzetten (want dat doe je, even daar gelaten of mensen het eens zijn). Alleen je tegen argument, uren lang grinden, dat doe ik niet, en met mij vele hier niet.

Of zie je grinden als enige andere optie naast de backup terug zetten?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93430396
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef jackson het volgende:

[..]

Maar dat is dus niet voor iedereen het geval. Jij noemt uren lang grinden een fail maar de mensen waartegen je dat roept doen dat volgens mij niet. Tenminste, ik zeker niet... Dus je wordt zelf terecht aangevallen op de backup terugzetten (want dat doe je, even daar gelaten of mensen het eens zijn). Alleen je tegen argument, uren lang grinden, dat doe ik niet, en met mij vele hier niet.

Jezus man wat loop jij toch continue te zeiken!!
Wat boeit het nou dat hij zijn savegame terugzet en zoveel mogelijk auto's ruilt..
Daar heb je toch geen last van?

Allejezus, als je je daar nu al 3 weken druk om kunt maken, ben ik benieuwd wat voor leven je leidt..

No offense hoor, maar komop, fricking kleuter..

-edit- bovenstaand is trouwens van toepassing en gericht naar al die huillie's die die NON-discussie hier proberen te voeren..
pi_93430474
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef Sant. het volgende:

[..]

Wat boeit het nou dat hij zijn savegame terugzet en zoveel mogelijk auto's ruilt..

Allejezus, als je je daar nu al 3 weken druk om kunt maken, ben ik benieuwd wat voor leven je leidt..

-edit- bovenstaand is trouwens van toepassing en gericht naar al die huillie's die die NON-discussie hier proberen te voeren..
Denk aan je bloeddruk :') Over je druk maken gesproken...
pi_93430517
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Denk aan je bloeddruk :') Over je druk maken gesproken...
Ik maak me niet druk, ik constateer. :)
En ik verbaas me over de kansloosheid van deze discussie. Het is telkens hetzelfde heen en weer roepen, maar beiden luisteren niet naar elkaar.
Wel fijn van al die vernieuwende argumenten..
pi_93430578
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef jackson het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Want ik heb geen idee hoe ik anders al die auto's moet bekostigen.
Vraag me dan ook af hoe jij dat doet.
People assume too much.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:14:58 #169
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93430807
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef Sant. het volgende:

[..]

/care
Je hoeft niet te reageren, daarnaast draag zelf ook niks bij met je geleuter. Tof doen kun je via PM, dan gooi ik je berichten gewoon weg en hoeft hier niemand er tussen te gaan zitten.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93430848
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef jackson het volgende:

[..]

/care
Je hoeft niet te reageren, daarnaast draag zelf ook niks bij met je geleuter. Tof doen kun je via PM, dan gooi ik je berichten gewoon weg en hoeft hier niemand er tussen te gaan zitten.
:')
tobbert
  maandag 28 februari 2011 @ 10:20:56 #171
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93430933
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:04 schreef very het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel. Want ik heb geen idee hoe ik anders al die auto's moet bekostigen.
Vraag me dan ook af hoe jij dat doet.
Ik pak af en toe een ring met een betaalbare auto en rommel eens wat met instellingen om er zo hard mogelijk overheen te klapperen. Deed zelf alle seasonevents tot nu toe, heb 16 miljoen en weet totaal niet wat ik er ervoor zou moeten kopen. Heb dus zelf de drang niet om alle auto's te hebben. Zit nu rond de 140 auto's met een aantal dure er tussen maar voornamelijk gewonnen auto's.

Binnenkort schaf ik nog wat leuke auto's aan die ik IRL op de ring ook tegenkom om eens te kijken hoe dat gaat. Verder rij ik eigenlijk geen races dubbel, alleen als ik ze echt leuk vind. Wil nog die 4uurs Roadster rijden en zit te wachten totdat ik lvl 32 ben om de 4uur ring te rijden. Maar het duurt me wel erg lang om lvl 32 te worden, gezien er weinig seasons meer zijn.

Speel het spel erg weinig de laatste tijd, wel regelmatig op een ander account met een vriend van me maar die moet nog veel races halen en het nog leren.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93431653
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik pak af en toe een ring met een betaalbare auto en rommel eens wat met instellingen om er zo hard mogelijk overheen te klapperen. Deed zelf alle seasonevents tot nu toe, heb 16 miljoen en weet totaal niet wat ik er ervoor zou moeten kopen. Heb dus zelf de drang niet om alle auto's te hebben. Zit nu rond de 140 auto's met een aantal dure er tussen maar voornamelijk gewonnen auto's.
Ok..en stel nu eens dat je wél de fun ziet in het hebben van veel auto's, gewoon omdat je van auto's houdt en ze een keer wilt proberen te racen (geloof me, die mensen bestaan).

En stel nou ook eens dat één van die auto's 20 miljoen kost.
En misschien dat je nog een tweede auto wilt, die ook weer 20 miljoen kost.

Hoe zou jij dat dan oplossen zonder te grinden?

In een spel met 1000+ auto's, wordt het wel een onmenselijke klus om ze bij elkaar te sparen zonder te traden.
Eens of niet eens?
People assume too much.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:51:45 #173
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93431760
@ Work

:P
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:53:12 #174
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93431803
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef very het volgende:
Hoe zou jij dat dan oplossen zonder te grinden?
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Maar het terugzetten van back-up is voor mij geen optie omdat ik dat totale onzin vind. Waarschijnlijk zou ik me er bij neerleggen en denken, het is maar spel, dan maar wat auto's minder. Ik maak toch de tijd niet vrij om er allemaal mee te gaan rijden.

Ik krijg ook echt een rolberoerte van die edits die jij altijd weer doet:

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef very het volgende:
In een spel met 1000+ auto's, wordt het wel een onmenselijke klus om ze bij elkaar te sparen zonder te traden.
Eens of niet eens?
Eens, maar dan maar wat minder.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 28 februari 2011 @ 10:57:46 #175
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93431948
Ik wil de ferrari p330 maar ik kan hem niet betalen ;(

Heb ook nog niks om te ruilen ook :P
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties