Tja.. altijd baas boven baas...quote:
Geld is het probleem niet maar ik vind 500 euro voor alles bijelkaar wel fors voor het minimale gebruik in mijn geval.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Tja.. altijd baas boven baas...
Moet nog hobby-en, weinig tijd, weinig cente.. kut-belastingdienst...
500 euro?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Geld is het probleem niet maar ik vind 500 euro voor alles bijelkaar wel fors voor het minimale gebruik in mijn geval.
Link doet niks... je moet dan even de korte variant pakken op marktplaats. Welk zoekciteria gebruik je? Ik wil dan wel een dik stuur met wheelstand pro natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef very het volgende:
[..]
500 euro?
Voor 250 euro heb je nog wat beters ook:
Marktplaats
Gewoon een beetje zoeken en het kan best voor weinig
http://link.marktplaats.nl/426795604quote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Link doet niks... je moet dan even de korte variant pakken op marktplaats. Welk zoekciteria gebruik je? Ik wil dan wel een dik stuur met wheelstand pro natuurlijk.
Dank, zal eens checken... Marktplaats rammelt sowieso een beetje. Wil zojuist bieden op iets maar dat werkt ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef very het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/426795604
Hey..die edit knop zit er niet voor niksquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank, zal eens checken... Marktplaats rammelt sowieso een beetje. Wil zojuist bieden op iets maar dat werkt ook niet
Ah, je doet weer een edit Very, heel goed. Doe je anders nooit
Dat is dan wel relax.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef Aerox2002 het volgende:
Las net op gtplanet dat de mogelijkheid tot saven bij endurances in ontwikkeling is:
http://www.gtplanet.net/i(...)g-to-gran-turismo-5/
Das wel goed nieuws naar mijn idee om in ieder geval de 9 uur en 24-uurs races niet in 1 keer te doen! Je kan wel elke keer je PS3 aanlaten op pauze, maar mijn PS3 maakt redelijk veel geluid dus dat is zeker niet ideaal...
De lastige figuren dat het zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef very het volgende:
[..]
Dat is dan wel relax.
Nu nog hopen dat ze die ruil-limiet versoepelen in plaats van alsnog keihard invoeren :p
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef Aerox2002 het volgende:
Las net op gtplanet dat de mogelijkheid tot saven bij endurances in ontwikkeling is:
http://www.gtplanet.net/i(...)g-to-gran-turismo-5/
Het lijkt mij nog steeds leuk om een FoK! race te houden, werd laatst ook nog genoemd. Maar dan moet het gewoon even van te voren duidelijk worden afgeproken zodat er echt een groepje is. En dan met allemaal dezelfde auto's of hoe je dat ook allemaal kan instellen (ik race nooit online, al die servers is een chaos voor mij, dus ik zoek een vaste server/groepje voor gelijkgestemden en fun).quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:20 schreef jackson het volgende:
Gister wat races online gedaan... Erg tof maar voorlopig zijn de mannen waar ik tegen race nog niet bij te houden. Reed een aantal races op de ring maar dat viel niet mee. Binnenkort maar eens een aantal auto's kopen rond de 400-500-600 Performancepoints denk ik, dan heb ik ook wat meer keuze.
I can second that!quote:
Je kan natuurlijk ook af en toe een fok! server bouwen daar? Of kun je niet zoeken op naam? Moeten we even iets op verzinnen zodat iedereen de server makkelijk kan vinden. Je kan dan zoeken of er al een server is of er zelf één aanmaken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef very het volgende:
Ik wou net zeggen..
Maar als we nou even allemaal een paar data+tijdstippen noemen dat we kunnen, dan kunnen we wel wat regelen.
Waar zou je farcebook voor nodig hebben, behalve die chromeline jaguar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef zwaardegekste het volgende:
heb geen facebook
en voel er weinig voor eigenlijk ook...
Heb je die auto al gekregen gelijk? Ik ga niet echt serieus mee doen maar wil wel graag die auto. Is dan 1x (slecht) racen genoeg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voorlopig zit ik op 2:19.641 voor de academy
Volgens mij hoef je niet eens te racen, alleen inloggen in die challenge (in GT5 dus) is genoeg. Direct nadat alles van die race is geladen op 'verlaten' klikken en je krijgt m denk k als je weer in Home komt..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je die auto al gekregen gelijk? Ik ga niet echt serieus mee doen maar wil wel graag die auto. Is dan 1x (slecht) racen genoeg?
Je moet even de game afsluiten en opnieuw startenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef Toempf het volgende:
ik heb me net geregistreerd, maar volgens mijn PS3 nog niet. Ik kan dus niet aan de race beginnen, wat doe ik verkeerd?
Kan je zien wie er DS3 en stuur gebruikt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef Sygnus het volgende:
2:19.0xx is het snelst wat ik tot nu toe voor elkaar heb gekregen, tweede gedeelte na die vreemde neerwaartse kronkel lijk ik wat tijd te verliezen..
Wel snelste NL'er met DS3.
Misschien helpt dit:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Hiya het volgende:
Arg die Alfo C8.. ik haal 't maar niet! 1.17.561 als snelste tijd!
Misschien omdat de winnaar iemand is die dit soort dingen super serieus neemt en daarom de beste gear koopt, maar het is natuurlijk niet zo dat je per definitie sneller bent met een duur stuurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je zien wie er DS3 en stuur gebruikt?
Ik denk dan dat de winnaar wel altijd een Thrustmaster TSR500 (ofzo, dat ding van 600 euro) gebruikt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |