Je kan natuurlijk ook af en toe een fok! server bouwen daar? Of kun je niet zoeken op naam? Moeten we even iets op verzinnen zodat iedereen de server makkelijk kan vinden. Je kan dan zoeken of er al een server is of er zelf één aanmaken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef very het volgende:
Ik wou net zeggen..
Maar als we nou even allemaal een paar data+tijdstippen noemen dat we kunnen, dan kunnen we wel wat regelen.
Waar zou je farcebook voor nodig hebben, behalve die chromeline jaguar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef zwaardegekste het volgende:
heb geen facebook
en voel er weinig voor eigenlijk ook...
Heb je die auto al gekregen gelijk? Ik ga niet echt serieus mee doen maar wil wel graag die auto. Is dan 1x (slecht) racen genoeg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voorlopig zit ik op 2:19.641 voor de academy
Volgens mij hoef je niet eens te racen, alleen inloggen in die challenge (in GT5 dus) is genoeg. Direct nadat alles van die race is geladen op 'verlaten' klikken en je krijgt m denk k als je weer in Home komt..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je die auto al gekregen gelijk? Ik ga niet echt serieus mee doen maar wil wel graag die auto. Is dan 1x (slecht) racen genoeg?
Je moet even de game afsluiten en opnieuw startenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef Toempf het volgende:
ik heb me net geregistreerd, maar volgens mijn PS3 nog niet. Ik kan dus niet aan de race beginnen, wat doe ik verkeerd?
Kan je zien wie er DS3 en stuur gebruikt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef Sygnus het volgende:
2:19.0xx is het snelst wat ik tot nu toe voor elkaar heb gekregen, tweede gedeelte na die vreemde neerwaartse kronkel lijk ik wat tijd te verliezen..
Wel snelste NL'er met DS3.
Misschien helpt dit:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Hiya het volgende:
Arg die Alfo C8.. ik haal 't maar niet! 1.17.561 als snelste tijd!
Misschien omdat de winnaar iemand is die dit soort dingen super serieus neemt en daarom de beste gear koopt, maar het is natuurlijk niet zo dat je per definitie sneller bent met een duur stuurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je zien wie er DS3 en stuur gebruikt?
Ik denk dan dat de winnaar wel altijd een Thrustmaster TSR500 (ofzo, dat ding van 600 euro) gebruikt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |