Ik heb na 2 ronden rijden waarvan een afgekeurde, de wagen gekregen. Het was mij ook enkel om de wagen te doen, met een controller maak je sowieso weinig kans. Mijn goedgekeurde ronde lag ook mijlen ver van de beste tijd vandaan.quote:
Nee daar begin ik echt niet aan. 24 uur lang hetzelfde rondje rijden is echt niks voor mijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je ook de 24 uurs endurance races van A-spec gedaan?
Nou, ik heb een prima surround systeem (Kef KHT2005.3), maar ik vind nog steeds het geluid 9 van de 10 keer echt om te huilen, en inderdaad net zo als in het filmpje meer weghebben van een of ander huishoudelijk apparaat dan van een brullende motor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Geluid is gewoon geniaal. Pak een GT-R, NIET tunen, als je een beetje een dikke geluidsinstallatie hebt (pleur die all-in-ones weg en ook alle logitechsetjes mogen naar de slaapkamer verhuizen) met ook goede achterspeakers dan hoor je veel lagen geluid met eigen nuances.
En bij elke auto weer.
Alleen vind ik dat tunen het geluid verpest (vooral aan het uitlaatsysteem).
Die Kef is best prima!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef very het volgende:
[..]
Nou, ik heb een prima surround systeem (Kef KHT2005.3), maar ik vind nog steeds het geluid 9 van de 10 keer echt om te huilen, en inderdaad net zo als in het filmpje meer weghebben van een of ander huishoudelijk apparaat dan van een brullende motor.
Hier heb ik een kanttekening bij, want het kan wellicht als een monotone grasmaaier klinken, maar in bv. de replay jankt ie nog behoorlijk als ie voorbij komtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:54 schreef very het volgende:
True...en misschien dat sommige auto's best wel leuk klinken, maar nooit realistisch imo.
Als je bijvoorbeeld de Audi R8 V10 pakt...dat ding jankt echt prachtig in het echt. Die 10 cilinders klinken echt heerlijk. Maar in het spel klinkt het als een monotone grasmaaier.
Juist!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef RiKe het volgende:
Ik vind het tijd voor een auto patch, zoals hogere kwaliteit textures of een paar extra auto's
M3 E30 in premium bijv!
Dat is niet het punt, het zijn stuk voor stuk gave auto's die ik ook graag zou zien in het spel. Maar de GT reeks is toch wel een beetje de topper onder de gamende autoliefhebbers. Of anders gezegd, het is echt een spelletje voor autoliefhebbers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |