quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 17:04 schreef zwaardegekste het volgende:[..]
Ja vooruit, maar mag ik dan als runner-up de Audi S1 aandragen?

Mijn droomkarretje.. überhaupt, een korte Audi Quattro Sport... *zwijmel*
Was al genoemd

Die moet er gewoon in. Brute bak met een geschiedenis, onbegrijpelijk dat die er niet in zit.
En Porsche 917.. tja, Porsche is lastig heh met licentie, een 959 en een paar modellen 911 GT1 LM + een Carrera GT, etc.. Porsche heeft ook echte mooie classics, maar ze willen niet echt meewerken.
Maar mijn puntje is, er zitten heel veel auto's in, wat geweldig is, maar zeker de helft is "overbodig" .. daar zit echt vrijwel niemand op te wachten. Dat terwijl er zeker weten veel mensen graag auto's zien die er nu niet in zitten maar die bijna iedereen wel kent.
Veel rally auto's.. maar geen S1, geen 405 T16, geen 306 Maxi
Veel USA cars, maar zeer weinig iconen, er zit niet eens een GT500 in.
En hij was al genoemd, maar de FXX... waarom niet?
Het is geen klacht, ik vind het een leuk spel.. maar dit zijn toch wel vragen waarbij ik mij even over mijn hoofd krab. Wat niet is kan nog komen, maar deze hadden er imho gewoon al in moeten zitten. Daarom hoop ik dus ook op een update met nieuwe auto's. Ik zie liever een paar hele dikke bekende auto's in Premium dan elke week nieuwe races.
Maar ik had wel begrepen dat het de bedoeling is om op den duur zoveel mogelijk Standaard auto's naar Premium om te zetten, dat is ook bij veel auto's een leuke ontwikkeling.