quote:Volgens de OPM (Offical PlayStation Magazine) wordt Call of Duty: Modern Warfare 3 een prequel. Ghost zal weer terugkeren als hoofdpersonage. Dit is al eerder beweerd in januari, maar de geruchten worden nu sterker.
"Infinity Ward's next Modern Warfare title will be a prequel, with Ghost in the lead role", staat er te lezen in het magazine. Officieel is er nog niets bekend, maar de Call of Duty-reeks staat nu niet bekend als een serie die maar sporadisch een nieuw deel krijgt.
+quote:
Cod speel ik gewoon als ik me verveel, BF als ik zin heb om tactisch mensen neer te knallen. Soms probeer ik zelf in CoD mensen te spottenquote:
baasquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Cod speel ik gewoon als ik me verveel, BF als ik zin heb om tactisch mensen neer te knallen. Soms probeer ik zelf in CoD mensen te spotten
Ik speel veel meer cod dan bad company maar ook ik heb soms dat zomaaaaaaaaaaaaar iemand probeer te spotten...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Cod speel ik gewoon als ik me verveel, BF als ik zin heb om tactisch mensen neer te knallen. Soms probeer ik zelf in CoD mensen te spotten
MW2 overtreffen?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:45 schreef poqpoq het volgende:
Kunnen ze mw2 nog overtreffen? Kan het? Black ops is het sowieso niet gelukt, deze is dan ook van een andere ontwikkelaar dus er is hoop.
quote:Call of Duty: Modern Warfare 3 komt op 8 november van dit jaar, dat wisten we al, maar dankzij Kotaku en een paar gewillige bronnen is er meer bekend. Er zijn wat spoilers, dus fans moeten opletten.
Zo weten we dat de grotere en meer epische gevechten zich gaan afspelen in New York, Parijs, Zwevezele en Londen. Over dat voorlaatste zijn we niet zeker.
Het spel zal volgens die bronnen de Call of Duty reeks herdefiniëren dankzij nieuwe settings, nog diepere multiplayer en een verhaal dat alle losse eindjes van de vorige aflevering aan elkaar zal knopen.
Terwijl Infinity Ward, Sledgehammer Games en Raven Software de laatste hand leggen aan Modern Warfare 3 krijgen we meer en meer te weten. Het spel begint net na de cliffhanger uit MW2 wanneer de Verenigde Staten met moeite de aanval van de Russen trachten te neutraliseren.
Zo brengt het verhaal je naar allerlei uithoeken van de wereld en kruip je in de huid van onder meer een Russische Federal Protective Services agent, iemand van de SAS, een soldaat die het machinegeweer van een tank bedient, een bemanningslid van een AC-130 én een aantal personages uit de vorige games.
Dit tijdens in totaal 15 missies, waarbij de eerste je vraagt om Manhattan te verdedigen en de laatste je overvliegt naar de hete omgevingen van Dubai. De structuur van het verhaal blijft het bekende stramien volgen van korte en actierijke scènes waarbij je afwisselt tussen voertuigen en FPS-onderdelen.
Voor wie alles wil weten, dit zijn alle locaties uit de game: Dharmasala (Indië), New York, een vliegtuig dat de president van Rusland vervoert, een stad in Sierra Leone, Londen, Mogadishu (Somalië), Hamburg, Parijs, Praag, een kasteel in Tjechië, Berlijn, het Kremlin (Moskou dus), Dubai en tenslotte Washington. En wie écht alles wil verprutsen voor zichzelf kan hier terecht. Dankzij gelekte geluidsfragment, verhaallijnen en artwork is immers zowat het ganse verhaal bekend, en je kan al die details hier doornemen.
Terwijl het verhaal dus afgerond wordt, worden er wel ook nieuwe personages geïntroduceerd die dan weer in volgende Call of Duty afleveringen zullen opduiken. Kennelijk gaan de twee belangrijkste bij de naam Frost en Sandman.
Die teasers zijn al beter dan Black Ops op zichquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef kaching02 het volgende:
ik ben benieuwd of mw3, black ops gaat overtreffen.
Oh vast wel, als ze maar binnenkort filmpjes laten zien met mooie gameplay elementen zullen de MW2 en Black Ops fans alweer klaarstaan...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef kaching02 het volgende:
ik ben benieuwd of mw3, black ops gaat overtreffen.
Inderdaad, die challenges uit Black Ops krijg je alleen maar xp voor dus die challenges boeiden me niks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik hoop dat er weer een titles/emblem systeem als MW2 weer in zit. Dat vind ik veel leuker dan die editor in BO.
Dacht ik ook aan ja, en kwam er laatst achter dat de map Hotel uit Escalation map pack volgens mij Skidrow 2.0 is?quote:
Ik heb ze alle 4 al gepostquote:
Haha goeie grap man.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop dat de singleplayer wat langer is, een beter verhaal krijgt en moeilijker uit te spelen is.
Halo is toch ook onrealistisch? Maar heeft wel een goed verhaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha goeie grap man.
In het verhaal van deze keer worden bijna alle grote steden aangevallen door 'iemand' dus hoe onrealistisch en over the top wil je het hebben? CoD4 was zo vet omdat het allemaal vrij realistisch overkwam, maarja ze gaan steeds maar verder met de bombarie, explosies en controversie. New York, Parijs en Berlijn opblazen geeft je lekker veel gratis marketing.
Ik help het je hopen, maar dit soort FPS worden qua campaign alleen maar korter en korter omdat alle (of toch veel) energie wordt gestoken in de MP. Best jammer, maar realiteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop dat de singleplayer wat langer is, een beter verhaal krijgt en moeilijker uit te spelen is.
Ja ik vind het ook jammer dat heel veel mensen alleen maar multiplayer doen en geeneens de singleplayer aanrakenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar dit soort FPS worden qua campaign alleen maar korter en korter omdat alle (of toch veel) energie wordt gestoken in de MP. Best jammer, maar realiteit.
Ik heb alleen de single player van WaW uitgespeeld maar die is dan ook briljant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat heel veel mensen alleen maar multiplayer doen en geeneens de singleplayer aanraken
Call of Duty 4 was de bestequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef msnk het volgende:
Ik walg van mezelf dat ik zo heb genoten van MW2 en Black Ops, maar dat doet niet af aan het feit dat het wel zo is. Dus ook dit spel zal er waarschijnlijk 'gewoon' weer komen.
2 > 1 > 4quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Call of Duty 4 was de beste![]()
. Speelt iedereen hier op consoles ofzo
Mijn PC is bijna 3 jaar oud en kan nog alle games op high spelen , zelfs Crysis 2. Heb alleen mijn videokaart een upgrade gegeven voor 240 euro. En CoD1 was vet ja, 2 ook wel. Die heb ik ook tijden gespeeldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef msnk het volgende:
[..]
2 > 1 > 4![]()
Ik speel sinds een jaar of zo voornamelijk op consoles. Na 9 jaar PC-gamen zijn ik en mijn portemonnee het beiden zat om ieder twee jaar te moeten upgraden om een game fatsoenlijk te kunnen draaien. Vroeger kwam een nieuw deel na 3 jaar of zo pas uit, nu is dat zo'n beetje ieder jaarEn de CoD engine is al zou oud, die kun je met gemak draaien op je PC/
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn PC is bijna 3 jaar oud en kan nog alle games op high spelen , zelfs Crysis 2. Heb alleen mijn videokaart een upgrade gegeven voor 240 euro. En CoD1 was vet ja, 2 ook wel. Die heb ik ook tijden gespeeld
Maar een beetje upgraden maakt toch niets uitquote:
Ik vond het geld systeem een beetje tegenvallen dat wel, je kon gelijk van een wapen alles kopen zonder veel moeite, en niet unlocken waar je echt moeite voor moet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef ElmoFan het volgende:
Zouden er weer wager matches in zitten? dat vond ik wel tof aan black ops
je moest ze wel eerst unlocken voor je ze kan kopen hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik vond het geld systeem een beetje tegenvallen dat wel, je kon gelijk van een wapen alles kopen zonder veel moeite, en niet unlocken waar je echt moeite voor moet doen.
De attachments hoef je toch helemaal niet te unlockenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je moest ze wel eerst unlocken voor je ze kan kopen he
Als je die wapens unlocked in Black Ops kan je ook gelijk alle attachments kopen, ik vond het leuker om echt wat challenges te doen voor die attachments in Modern Warfare 2quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je moest ze wel eerst unlocken voor je ze kan kopen he
ojaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
De attachments hoef je toch helemaal niet te unlocken
Geen zombies???? Ik speel het spel niet meer zonder Zombies, ben er helemaal verslaafd aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee, wel Spec Ops en een nieuwe mode genaamd Survival
Zombies wordt ook snel saai.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen zombies???? Ik speel het spel niet meer zonder Zombies, ben er helemaal verslaafd aan
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef msnk het volgende:
Ik walg van mezelf dat ik zo heb genoten van MW2 en Black Ops, maar dat doet niet af aan het feit dat het wel zo is. Dus ook dit spel zal er waarschijnlijk 'gewoon' weer komen.
Level 50 vond ik anders prima ben in 11 dagen naar prestige 14 gegaanquote:Op zondag 15 mei 2011 11:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ze maar wel 10 prestiges 70 levels aanhouden. 15 prestiges 50 levels vond ik veel te snel gaan, had je eindelijk al je favoriete wapens en moest je ze weer inleveren omdat het prestige tijd was
Het zijn screens van een game in ontwikkeling...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef pugehenis het volgende:
De graphics zijn verschrikkelijk.
Toch ga ik hem waarschijnlijk wel weer halen
Wou hem net vragen hoe hij in godsnaam nu al een oordeel heeft over een spel in ontwikkeling, gebaseerd op kleine JPG afbeeldingen van enkele locaties.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:50 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het zijn screens van een game in ontwikkeling...
Niet als je met 4 maten met headset zombies gaat afknallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zombies wordt ook snel saai.
Been there, done that geval.
Dat vond ik juist leuk, met dat unlockenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:50 schreef SoldMayor het volgende:
Alsjeblieft laten ze dat unlock systeem vsn black ops houden.
En niet zoals in mw2 dat je eerst kills moet maken met heathbeat sensor() voordat je een sinlecer kan pakken en eerst met ret dot MOET spelen voordat je een holosight er kan op zetten.
En 400 kills ofzo voor extended mags..![]()
Alleen het titles en emblems systeem van mw2 was leuker en uitdagender.
G18 bedoel je. Die dingen zijn echt voor de grootste noobs.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef luukieboy2 het volgende:
De G8 in Modern Warfare 2 was ziek, zeker als je hem 'Dual Wield' had. Ik heb ook BF Bad Company 2 maar dat spel zuigt enorm, mappen zijn te groot, voertuigen zijn eigenlijk ook helemaal niet leuk. Black Ops is nog te doen, wel minder dan Modern Warfare 2, maar de zombies zijn ziek :p
Jij weet t.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind Modern Warfare 2 veel leuker dan Black Ops. Betere graphics, betere geluiden van geweren, realistische explosies en vettere killstreaks.
Jij gaat vanavond gewoon meedoen met zombies.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zombies wordt ook snel saai.
Been there, done that geval.
Een groot deel van de screens komen uit de editor. Dat betekent dat er niet altijd en belichting en effecten bij zitten, aangezien je die in de editor aan en uit kan zetten. Dan ziet het er inderdaad uit als een game van 15 jaar geleden. In deze screen zie je al enig verschil.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef pugehenis het volgende:
De graphics zijn verschrikkelijk.
Toch ga ik hem waarschijnlijk wel weer halen
Je weet echt niet waar je het over hebt he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef luukieboy2 het volgende:
De G8 in Modern Warfare 2 was ziek, zeker als je hem 'Dual Wield' had. Ik heb ook BF Bad Company 2 maar dat spel zuigt enorm, mappen zijn te groot, voertuigen zijn eigenlijk ook helemaal niet leuk. Black Ops is nog te doen, wel minder dan Modern Warfare 2, maar de zombies zijn ziek :p
Toch ziet het er lelijker uit dan MW2. Check dan hoe ongedetailleerd het nog steeds is in de 2e screen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een groot deel van de screens komen uit de editor. Dat betekent dat er niet altijd en belichting en effecten bij zitten, aangezien je die in de editor aan en uit kan zetten. Dan ziet het er inderdaad uit als een game van 15 jaar geleden. In deze screen zie je al enig verschil.
[ afbeelding ]
Er wordt aan gewerkt daar... Dit zijn screens van onafgemaakte graphicsquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Toch ziet het er lelijker uit dan MW2. Check dan hoe ongedetailleerd het nog steeds is in de 2e screen.
Wat zou ik niet begrijpen? Dat ik je de hele tijd own als ik met mijn G18 Double wield loop?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt he.
BF is gelukkig een heel ander spel dan COD.
Ja gast, je ownt noobs met je uber pownzor l33t skills. Ga nu maar gewoon lekker buiten spelen zodat het topic nog een beetje niveau behoudt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:26 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Wat zou ik niet begrijpen? Dat ik je de hele tijd own als ik met mijn G18 Double wield loop?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind Modern Warfare 2 veel leuker dan Black Ops. Betere graphics, betere geluiden van geweren, realistische explosies en vettere killstreaks.
Dat snapt hij ook welquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt he.
BF is gelukkig een heel ander spel dan COD.
Waarom geen SP? Aan de trailer te zien ziet die er ook mooi uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:18 schreef Jumparound het volgende:
Het enige wat ik speel is de MP. Als dat weer zo kut is als in BO laat ik hem links liggen.
En met kut bedoel ik de buggy launch en tiefus dlc.
omdat ik van alle cod's alleen de MP heb gespeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarom geen SP? Aan de trailer te zien ziet die er ook mooi uit
Dat was het wel met MW2 en BO. SP was meestal vrij snel klaar, heb je dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
De SP wordt wederom een rollercoaster ride, gezien de trailer. In 4 uur uitspelen en dan overgaan op de revolutionaire MP.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
De SP wordt wederom een rollercoaster ride, gezien de trailer. In 4 uur uitspelen en dan overgaan op de revolutionaire MP.
Black Ops op veteran is een lachertje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet je ook niet easy kiezen prutser.
Op veteran ben je zeker 6/7 uur ermee zoet. (zeker blij black ops, die heb ik niet eens uitgespeeld op veteran want een level met die apc's die was onmogelijk uit te spelen op veteran)
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet je ook niet easy kiezen prutser.
Op veteran ben je zeker 6/7 uur ermee zoet. (zeker blij black ops, die heb ik niet eens uitgespeeld op veteran want een level met die apc's die was onmogelijk uit te spelen op veteran)
Mager? Dat is om te huilen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?
6/7 uur is nog steeds erg mager.
Aangezien call of duty voor multiplayer is, mag je blij zijn dat ze er een singleplayer in gooien. Dus niet zeuren dan. En waarom begin je over een teer Cod zieltje? Jij voldoet precies aan de COD standaard van kleutertje waar zijn moeder het spel voor koopt. Ga buiten spelen manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?
6/7 uur is nog steeds erg mager.
Ik vond WaW makkelijker dat Black Cops.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Black Ops op veteran is een lachertje.
Doe World at War maar op veteran.
Ik ook meestal, maar je hebt zelfs de SP van COD 1 (en in mindere mate ook 2) niet gespeeld? Je besteelt jezelf van iets prachtigs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat ik van alle cod's alleen de MP heb gespeeld
ooit wel pogingen gewaagd voor mw2 en BO maar het boeit me niet
gedeeltelijk, cod 2 tot rusland (tot het stalingrad MP veld) maar zoals ik al zei, het boeide me weinig :-)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ook meestal, maar je hebt zelfs de SP van COD 1 (en in mindere mate ook 2) niet gespeeld? Je besteelt jezelf van iets prachtigs.
Dawnvillequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:31 schreef msnk het volgende:
De Mosin Nagant of zo? Dawnville zowat de beste map in beide spellen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef andreas612 het volgende:
zelfde engine
verwachten dat dit spel beter is dan andere CoD's
CoD
Juiiistenem, deze kill kent zijn spellen en zijn spellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DawnvilleIk vond Carentan en Neuville ook wel leuk. En voor rifle only was POW camp en Harbor geweldig.
In COD1 kun je tenminste nog gratis maps downloaden en spelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Juiiistenem, deze kill kent zijn spellen en zijn spellenTigertown was ook een zeer geschikte GRATIESHJ!!! map
Harbor werd in COD2 wel een beetje anaal genomen.
COD4 laatste échte IW-klasse game. Na COD6 gingen de originele gasten bij IW (van 2015 MOH:AA) weg en hebben ze Respawn Entertainment of zo opgericht. Dus IW is al een tijdje geen IW meer, bij MW2 waren ze sowieso al de weg kwijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In COD1 kun je tenminste nog gratis maps downloaden en spelen, CoD 2 ook. CoD4 al wat minder, alleen met mods,maar de mappacks zaten gewoon in de patches
. Jammer dat er bij IW geen PC liefde meer is
Zekers, MOHAA, COD1 en COD4 zijn toch games die bepalend zijn geweest. Beetje zoals Halo 1 en HL1,HL2,BF1942.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef msnk het volgende:
[..]
COD4 laatste échte IW-klasse game. Na COD6 gingen de originele gasten bij IW (van 2015 MOH:AA) weg en hebben ze Respawn Entertainment of zo opgericht. Dus IW is al een tijdje geen IW meer, bij MW2 waren ze sowieso al de weg kwijt.
Maar da's wel een prestatie hoor, MOHAA, COD1, COD2 en COD4, mag je trots op zijn
Ik pak de RPG alvastquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef SoldMayor het volgende:
Haha nou alweer haters.
Het ziet er toch wel weer tof uit.
Die modern warfare setting is sowiso en stuk vetter dan dat die van Black Ops.
Laat maar komen.
Duurde bijna twee maanden voor ik het spel aan de gang had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:18 schreef Jumparound het volgende:
Het enige wat ik speel is de MP. Als dat weer zo kut is als in BO laat ik hem links liggen.
En met kut bedoel ik de buggy launch en tiefus dlc.
Moooooooooooooooooooooie tijd was dat.quote:
Het echte werk. Danger close aan,noobtube en de Javelinquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooie tijd was dat.
Maar MW2 was me eerste echte shooter dus ik was noob en mocht dus met noobtubes en rpg's rondlopen. Nu 1.5 jaar verder ga we over op het echte werk.
Nee hoop dat ACR, Intervention en Tar21 terug komen in MW3.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het echte werk. Danger close aan,noobtube en de JavelinNachtbrigade
True.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef SoldMayor het volgende:
En dangerclose + last stand moeten ze er uit gooien.
Ook stopping power weg.
En verder moeten ze killstreaks net zo doen als bij Black Ops. En niet dat je harrier een choppergunner voor je haalt.
CoD4 wordt meer gespeeld online dan BO en MW2 bij elkaar op de PCquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Stuurver het volgende:
Ik wil MW1 weer kopen omdat dat toch mijn favoriete CoD was
Hoe ziet online daar nu uit?
Je 1e echte shooter, en dan zeg je dit:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar MW2 was me eerste echte shooter dus ik was noob en mocht dus met noobtubes en rpg's rondlopen. Nu 1.5 jaar verder ga we over op het echte werk.
Je weet blijkbaar niet waarom er veel haters zijn onder de PC community?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef SoldMayor het volgende:
Haha nou alweer haters.
Het ziet er toch wel weer tof uit.
Die modern warfare setting is sowiso en stuk vetter dan dat die van Black Ops.
Laat maar komen.
De pc community kent veel pretentieus gezever.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je 1e echte shooter, en dan zeg je dit:
[..]
Je weet blijkbaar niet waarom er veel haters zijn onder de PC community?
Na MW2 en BO lijkt me dat logischquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De pc community kent veel pretentieus gezever.
Niet kopen zit vol met hackers. Heb het vanmiddag nog gespeeld en in de helft van de lobbies loopt iedereen met aimbots, wall hacks of ze zweven in de luchtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Stuurver het volgende:
Ik wil MW1 weer kopen omdat dat toch mijn favoriete CoD was
Hoe ziet online daar nu uit?
Ligt aan welke versie heh. Op de PC zul je daar niet veel last van hebben, meeste zijn gebanned door Punkbuster of server banquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet kopen zit vol met hackers. Heb het vanmiddag nog gespeeld en in de helft van de lobbies loopt iedereen met aimbots, wall hacks of ze zweven in de lucht
Xbox/PS3quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan welke versie heh. Op de PC zul je daar niet veel last van hebben, meeste zijn gebanned door Punkbuster of server ban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Je bent nog steeds een shootern00b danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neuh, mis het ook niet echt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie de nuke terug of niet?
Nuke is wel en paar keer leuk maar het geboost ervoor heeft heel MW2 verneuktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neuh, mis het ook niet echt eerlijk gezegd.
Wat kan mij de pc community schelen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ja eerst shootgame die ik belachelijk veel speelde ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 mapsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat kan mij de pc community schelen?
Wat is nou 15 euroquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 maps
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. Wtfquote:
Ik denk dat een flesje water vergeleken met kraanwater net zo'n verschil is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. WtfJe koopt toch ook geen fles water voor 25 euro.
Boehoe 15 euro voor 5 mappen waaraan ik zeker nog een uurtje of 40/50 plezier heb. Best sneu als je moeilijk doet voor zo'n laag geld bedragquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. WtfJe koopt toch ook geen fles water voor 25 euro.
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boehoe 15 euro voor 5 mappen waaraan ik zeker nog een uurtje of 40/50 plezier heb. Best sneu als je moeilijk doet voor zo'n laag geld bedrag
Mappacks voor COD zijn nooit gratis geweest dus je hoort mij er niet over klagen. Als het jou niet aan staat koop je ze toch niet en ga je lekker en jaar lang dezelfde 8 mappen spelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.
Euh..CoD1 waren ze gratis, zaten gewoon bij patch. CoD2 ook, CoD4 ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mappacks voor COD zijn nooit gratis geweest dus je hoort mij er niet over klagen. Als het jou niet aan staat koop je ze toch niet en ga je lekker en jaar lang dezelfde 8 mappen spelen
Een goede map die zowel kwa gameplay als visuals fijn speelt flans je niet even in elkaar. Ze zijn geen 15¤ waard, nee, maar ze kunnen het er wel voor vragen, omdat genoeg mensen het kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.
Als ik de COD 4 mappen wil zal ik er toch echt MSP voor moeten neer leggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh..CoD1 waren ze gratis, zaten gewoon bij patch. CoD2 ook, CoD4 ook.
Klopt, maar snap niet dat mensen dat blindelings kopen. Zijn ze de spellen vergeten waarin je gewoon custom maps kon maken? Waarin maps gewoon bij patches zaten? Gelukkig doet Dice het nog wel zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een goede map die zowel kwa gameplay als visuals fijn speelt flans je niet even in elkaar. Ze zijn geen 15¤ waard, nee, maar ze kunnen het er wel voor vragen, omdat genoeg mensen het kopen.
De CoD4 maps zaten op de PC gewoon bij de patches, zoals ze dat altijd al hebben gedaan. Dat moesten ze wel, omdat je ook gewoon custom maps kon makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik de COD 4 mappen wil zal ik er toch echt MSP voor moeten neer leggen.
Dat komt door de consoles. Daar regelen microsoft en sony wat er te downloaden is.Hetzelfde geldt nu voor de pc, waar developers en uitgevers steeds minder vaak een SDK uitgeven, zodat mensen geen custom maps kunnen maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar snap niet dat mensen dat blindelings kopen. Zijn ze de spellen vergeten waarin je gewoon custom maps kon maken? Waarin maps gewoon bij patches zaten? Gelukkig doet Dice het nog wel zo
Mwah, ligt aan de developer. Bij BIoware doen ze het nog wel, bij Dice ook. Valve ook. En dat zijn eigenlijk nog de weinige die echte PC games maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat komt door de consoles. Daar regelen microsoft en sony wat er te downloaden is.Hetzelfde geldt nu voor de pc, waar developers en uitgevers steeds minder vaak een SDK uitgeven, zodat mensen geen custom maps kunnen maken.
Niet om te bashen. Maar heb je wel eens Battlefield 2 , CoD4, CSS,TF2, F3, OBlivion of weet ik veel wat op de PC gespeeld?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
10 euro zou overigens wel een mooie prijs zijn voor een mappack zeker met zoiets uitgebreid als zombies erbij.
Nope speel alleen op de console omdat ik dat al mijn hele leven doe en verder heb ik geen zin om 1 keer per 2 jaar mijn PC voor kenser veel geld te upgraden zodat ik nieuwe games kan spelen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet om te bashen. Maar heb je wel eens Battlefield 2 , CoD4, CSS,TF2, F3, OBlivion of weet ik veel wat op de PC gespeeld?
Dat is een beetje een vooroordeel. CoD of elke andere game op console graphics kun je nog spelen op high met een pc uit 2007. Maar buiten dat, dan snap je dus niet wat ik bedoel met custom mods, custom maps, free maps bij patches etc. Tenminste, je snapt het wel, maar je bent het niet gewend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope speel alleen op de console omdat ik dat al mijn hele leven doe en verder heb ik geen zin om 1 keer per 2 jaar mijn PC voor kenser veel geld te upgraden zodat ik nieuwe games kan spelen.
COD misschien wel maar de meeste PC games op high draaien vergt toch wel een heel dure PC. Tuurlijk als je een map editor op de console hebt zou het raar zijn als mensen geld gingen betalen voor een mappack maar dat is dus niet zo dus ik ga er verder ook niet over klagen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een beetje een vooroordeel. CoD of elke andere game op console graphics kun je nog spelen op high met een pc uit 2007. Maar buiten dat, dan snap je dus niet wat ik bedoel met custom mods, custom maps, free maps bij patches etc. Tenminste, je snapt het wel, maar je bent het niet gewend.
Ja zo ken ik er nog wel eenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een xbox draait de meeste games ook niet op high.
Achja, ik vind het gewoon jammer wat Activision doet met COD. COD1, COD2, COD4. Zo moeten ze allemaal zijn op de PCquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD misschien wel maar de meeste PC games op high draaien vergt toch wel een heel dure PC. Tuurlijk als je een map editor op de console hebt zou het raar zijn als mensen geld gingen betalen voor een mappack maar dat is dus niet zo dus ik ga er verder ook niet over klagen.
COD 4 is wel een verademing met MW2quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Achja, ik vind het gewoon jammer wat Activision doet met COD. COD1, COD2, COD4. Zo moeten ze allemaal zijn op de PC
Op de PC:quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 is wel een verademing met MW2
Ooooh disssssquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:56 schreef Roces18 het volgende:
MW2 max 8 vs 8?? Wat dacht je van groundwar was volgens mij 12 vs 12
Zucht, who cares... je HOEFT ze niet te kopen. Activision zou wel gek zijn om ze gratis weg te doen! Die mappacks worden ontiegelijk vaak gekocht, dus daar halen ze een leuke cent uit... En voor de fans is het weer erg leuk dat de levensduur van het spel verlengd wordt door 4 nieuwe MP-maps. Ik denk niet dat Activision zichzelf ziet als een liefdadigheidsorganisatiequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah... het is onsympathiek. Als je nou kijkt naar wat de makers van TF2 nog steeds doen kwa DLC. Ongelooflijk. En dat voor een spel dat in een van de beste spellenverzamelingen ooit zat, die hetzelfde kostte als één gewoon spel en dus in aanschaf een fractie kost van een gemiddelde COD-game.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
Zucht, who cares... je HOEFT ze niet te kopen.
CoD4 speel ik nog steeds meerdere keren per week.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 is wel een verademing met MW2
Nou en.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 maps
COD 4 en BO >>>>>> MW2 de bullshit factor is 10 keer zo laag bij die andere 2 games.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef Stuurver het volgende:
Hoe zit het eigelijk met MW2 op de 360? had vernomen dat het onlangs gepatched is?
There i fixed it.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 en MW2 >>>>>> BO de bullshit factor is 10 keer zo hoog bij BO
.
Deze discussie heeft ook geen zin, als je de PC niet gewend bent zal het je ook niet veel schelen omdat je al jaren lang wordt uitgebuitquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou en.
4 maps + nieuwe zombie map voor 15 euro en dan ook nog eens voor een spel dat ik veel speel.
Als het nou een spel is wat ik amper doe en dan ineens voor extra dingen veel moet betalen dan zou ik het ook niet doen.
Echt altijd dat gezeur over DLC..
Als je een spel leuk vind en je speelt het veel dan is het toch logisch dat je DLC koopt. De DLC's bijvoorbeeld van Red Dead Redemption en GTA en Fallout zijn toch echt wel vet.
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het enige wat beter is in MW2 is de hit detection en zelfs met een goede verbinding in BO is het verschil te verwaarlozen
Dit, ik heb ooit een keer gehad dat ik werd gekilled toen ik een hutje inrende in radiation (die 2 hutjes boven de tunnel) En ik stond bij het raam toen ik werd gekilled bij de ingangquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.
Dit gebeurt bij mij net zo vaak in MW2 en COD4 alleen doordat er theatermode in BO zit gaat iedereen er over bitchenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.
Bij black ops krijg ik het toch wel zo'n 400% meer, grof geschat. Voor iemand die multiplayer games programmeert vallen bepaalde dingen meer op. De manier waarop ze bij black ops lag proberen te compenseren is anders, of is iig anders ingesteld, dan bij mw2.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit gebeurt bij mij net zo vaak in MW2 en COD4 alleen doordat er theatermode in BO zit gaat iedereen er over bitchen
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah... het is onsympathiek. Als je nou kijkt naar wat de makers van TF2 nog steeds doen kwa DLC. Ongelooflijk.
Mwoah die wordt wel vaker verkocht van 40.000 keer denk ik. Gok dat het rond 1.000.000 mensen zit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef Retarded het volgende:
[..]
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makensympathiek of niet, die mensen zitten er om geld te verdienen.
Ik weet niet of ik dezelfde beslissing zou nemen (ik verwacht dan ook nooit rijk te worden). Ik ben bijzonder gecharmeerd van hun aanpak, die niet per se bad for business is. Je merkt alleen dat ze zelf ook van hun product houden en hun klanten serieus nemen. Volgens mij is dat de énige manier om goed zaken te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef Retarded het volgende:
[..]
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makensympathiek of niet, die mensen zitten er om geld te verdienen.
Mensen die alleen games doen als het er mooi uitziet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar een beetje upgraden maakt toch niets uit. Heb je geen outdated graphics
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mensen die alleen games doen als het er mooi uitziet.
MOH allied assault is nog steeds veel leuker dan COD: BO. Ook al ziet het er niet uit.
Ohja en: "een beetje upgraden"![]()
Waarom zou ik, m'n console hoef ik nooit te upgraden en ik heb geen last van kansloze gehackte servers.
Tevens tvp in een topic van een episch spel waarvoor ik nu al gehypet ben.
Voorspelbaarheid.quote:
Gehypet zijn voor een spel waar in totaal 3 en een halve minuut teaser van isquote:
Ghehe nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gehypet zijn voor een spel waar in totaal 3 en een halve minuut teaser van isJij bent zeker ook zo iemand die in de supermarkt toch nog even die snoepjes koopt die bij de kassa liggen?
zoals 80% van de wereld bedoel je?? De "intelligentie" achter deze opmerking ontgaat me een beetje ...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die in de supermarkt toch nog even die snoepjes koopt die bij de kassa liggen?
Omdat de mensen bij treyarch prutsers zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:35 schreef Stuurver het volgende:
Waarom was de hit detection in MW1 en MW2 zoveel beter dan in BO?
Prima, alleen beetje jammer dat 3 of 4 van de 10 mappen uit COD 4 waren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Stuurver het volgende:
Hoe waren die map packs in MW2 eigenlijk? Heb nog wat geld op mijn paypal account staan en speel MW2 veel meer dan BO
Best leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Stuurver het volgende:
Hoe waren die map packs in MW2 eigenlijk? Heb nog wat geld op mijn paypal account staan en speel MW2 veel meer dan BO
Dat het gefilmd is zegt natuurlijk niets. Dit kan je zo snel in elkaar flansen, op een tv afspelen en filmen met een kutcamera.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef Silvanovisch het volgende:
Moet zeggen dat ik bij de meeste 'leaks' vrij snel door heb dat het fake is, gewoon wat zelfgemaakte fotosoeps..
Maar dit oogt toch behoorlijk echt (en netjes! ilike).. Ook omdat het gefilmd is..
15 viewsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef Silvanovisch het volgende:
Moet zeggen dat ik bij de meeste 'leaks' vrij snel door heb dat het fake is, gewoon wat zelfgemaakte fotosoeps..
Maar dit oogt toch behoorlijk echt (en netjes! ilike).. Ook omdat het gefilmd is..
Het is zijn YT-accquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:34 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe kwam je bij dat filmpje? Hij was nog maar net geupload. Hij is weinig bekeken. Ben je hem niet gewoon aan het promoten?
Nee. Jij faalt met snipen. Hoe kan ik een kd van meer dan 2 hebben met al die snipers?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:05 schreef FalleNk810i het volgende:
Als je maar weer kan sniperen als in mw2, dat faalt echt in BO
Had je in mw2 niet sowieso al 2 perks nodig om fatsoenlijk te qs'en?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef SoldMayor het volgende:
Ze moeten het quikescopen van mw2 gewoon als perk maken in mw3.
Campen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Jij faalt met snipen. Hoe kan ik een kd van meer dan 2 hebben met al die snipers?
Jij snipet niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Jij faalt met snipen. Hoe kan ik een kd van meer dan 2 hebben met al die snipers?
Eh wat? quickscopequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen SoH pro?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Had je in mw2 niet sowieso al 2 perks nodig om fatsoenlijk te qs'en?
Noessquote:
BC2 is altijd leuk man, lekker 16 vs 16 Arica harbor rushquote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef SoldMayor het volgende:
BC2 is alleen leuk als je met bekende sirieus gaat spelen.
COD speel ik altijd ... alleen of met vrienden.
12 vs 12..quote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BC2 is altijd leuk man, lekker 16 vs 16 Arica harbor rushOf pistol/knife only server
Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4quote:
Hoezo?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4
Ik ben bang dat die meer op Black Ops gaat lijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4
Mwah, moet je is spelen op PC, dan zie je hetquote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo?
Op me x360 is het teamwork ook altijd in orde. Altijd headset en info doorgeven aan me medespelers.
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die meer op Black Ops gaat lijken.
Omdat activision. Omdat IW = IW niet meer.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo?
Op me x360 is het teamwork ook altijd in orde. Altijd headset en info doorgeven aan me medespelers.
Misschien kun je daar even reagerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen ook dat de kwaliteit van het geluid van XBL goed is, maar ik hoor 't niet hoor. Is dat dan met een speciale headset (Turtle Beach en zo)?
Evil Actisionquote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?
Ook met de standaard headset hoor ik alles eigenlijk prima... zit wel verschil tussen de games zelf moet ik zeggen, bij MW2 is het geluid veel slechter dan bij BO..quote:
Weet je wat? Kan je gewoon of een pc topic maken voor MW3, of hier:quote:Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, Deus Ex komt eerdags uit. Witcher 2 is ook al geweldig, hopelijk kan Deus Ex me nog bezig houden tot BF3 en Skyrim
Ah, gezelligquote:Op zondag 29 mei 2011 10:55 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
en het zorgt er alleen maar voor dat er uiteindelijk weer kansloos, onnodig geflame komt.
Troll.quote:
Dat bedoelde ik niet.quote:
Nee inderdaad, zie hem mij hier een partij onheus bejegenenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.Never mind.
Als je het niet kan dan zou ik inderdaad ook zo reagerenquote:
Waarde ontlenen aan het kunnen van quickscopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:49 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als je het niet kan dan zou ik inderdaad ook zo reageren
quote:
Jij bent ook het beste voorbeeld waarom die game leuk blijft na 500 uur. De RPG is het antwoordquote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
30 uur?![]()
Is dus ongeveer 1 euro met multiplayer uur?![]()
Ik denk dat ik op 0,02 zit per uur
1uur plezier voor 1euroquote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
30 uur?![]()
Is dus ongeveer 1 euro met multiplayer uur?![]()
Ik denk dat ik op 0,02 zit per uur
neuh niet, maar als je een sniper met ACOG echt ''sniperen'' noemt vind ik ook weer zoquote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waarde ontlenen aan het kunnen van quickscopen.
Scarquote:Op zondag 29 mei 2011 12:02 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp niet dat het leuk kan blijven na 600uur.
Na ongeveer 2-3uur multi player spelen versla je bijna iedereen met Scar-H en is er geen reet meer aan. Ik ging gewoon voor die emblems spelen, toen ik de gewenste emblems had gelijk MW2 in kast gestopt.
Wager is wel leuk en dan hele tijd iedereen bankruptenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
neuh niet, maar als je een sniper met ACOG echt ''sniperen'' noemt vind ik ook weer zo
[..]
ScarJa dan snap ik inderdaad dat de lol er zo af is, zit geen enkele uitdaging in.
Emblems en titles moeten echt wel weer terug in MW3, net zoals wapens unlocken bij het reachen van bepaalde levels, niet met dat zogenaamde geld, wat een faal is dat zeg
Klopt, maar maak er dan een aparte sectie van de MP van, en niet iets dat gevolgen heeft in de normale MP. Verder ben ik het compleet met fallen eens, die shit allemaal moeten kopen is echt pure aids.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Wager is wel leuk en dan hele tijd iedereen bankrupten
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
De maps van MW2 waren trouwens ook een stuk beter dan Black Ops
High Rise![]()
Skidrow
Invasion
Alle maps vond ik eigenlijk wel vet, behalve dan Wastelandquote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
De maps van MW2 waren trouwens ook een stuk beter dan Black Ops
High Rise![]()
Rust
Quarryquote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Alle maps vond ik eigenlijk wel vet, behalve dan Wasteland
Terminal
quote:
Je moeder in een bakfiets, Quarry is op zeker wel een leuke mapquote:
Estate is ook chill. Buiten lekker snipen en binnen rampeneren met je spasquote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bijna alle mappen waren tof, behalve Estate, Derail en Rust. Kankermappen tot op het bot.
Gewoon dat gebouwtje bij B of de estate pakken met je team en de hele tijd daar blijven en alles wat naar boven probeert te komen helemaal naar de klote snipen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Estate is ook chill. Buiten lekker snipen en binnen rampeneren met je spas
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moeder in een bakfiets, Quarry is op zeker wel een leuke map
Jonge, wat weet jij nou?!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.
Jonge, met je sniper in die loods met die loopbrug in de nok, dan zie je meer als je denkt hoor, genoeg om een streak op te bouwen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.
Alles.quote:
Oh, wel een goed plekje in een hele (moeilijk grote) map.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jonge, met je sniper in die loods met die loopbrug in de nok, dan zie je meer als je denkt hoor, genoeg om een streak op te bouwen.
Dan faal jij gewoon, newbiequote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oh, wel een goed plekje in een hele (moeilijk grote) map.Leuk hoor.
Mij een newbie noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |