omdat ik van alle cod's alleen de MP heb gespeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarom geen SP? Aan de trailer te zien ziet die er ook mooi uit
Dat was het wel met MW2 en BO. SP was meestal vrij snel klaar, heb je dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
De SP wordt wederom een rollercoaster ride, gezien de trailer. In 4 uur uitspelen en dan overgaan op de revolutionaire MP.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
De SP wordt wederom een rollercoaster ride, gezien de trailer. In 4 uur uitspelen en dan overgaan op de revolutionaire MP.
Black Ops op veteran is een lachertje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet je ook niet easy kiezen prutser.
Op veteran ben je zeker 6/7 uur ermee zoet. (zeker blij black ops, die heb ik niet eens uitgespeeld op veteran want een level met die apc's die was onmogelijk uit te spelen op veteran)
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet je ook niet easy kiezen prutser.
Op veteran ben je zeker 6/7 uur ermee zoet. (zeker blij black ops, die heb ik niet eens uitgespeeld op veteran want een level met die apc's die was onmogelijk uit te spelen op veteran)
Mager? Dat is om te huilen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?
6/7 uur is nog steeds erg mager.
Aangezien call of duty voor multiplayer is, mag je blij zijn dat ze er een singleplayer in gooien. Dus niet zeuren dan. En waarom begin je over een teer Cod zieltje? Jij voldoet precies aan de COD standaard van kleutertje waar zijn moeder het spel voor koopt. Ga buiten spelen manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?
6/7 uur is nog steeds erg mager.
Ik vond WaW makkelijker dat Black Cops.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Black Ops op veteran is een lachertje.
Doe World at War maar op veteran.
Ik ook meestal, maar je hebt zelfs de SP van COD 1 (en in mindere mate ook 2) niet gespeeld? Je besteelt jezelf van iets prachtigs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat ik van alle cod's alleen de MP heb gespeeld
ooit wel pogingen gewaagd voor mw2 en BO maar het boeit me niet
gedeeltelijk, cod 2 tot rusland (tot het stalingrad MP veld) maar zoals ik al zei, het boeide me weinig :-)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ook meestal, maar je hebt zelfs de SP van COD 1 (en in mindere mate ook 2) niet gespeeld? Je besteelt jezelf van iets prachtigs.
Dawnvillequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:31 schreef msnk het volgende:
De Mosin Nagant of zo? Dawnville zowat de beste map in beide spellen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef andreas612 het volgende:
zelfde engine
verwachten dat dit spel beter is dan andere CoD's
CoD
Juiiistenem, deze kill kent zijn spellen en zijn spellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DawnvilleIk vond Carentan en Neuville ook wel leuk. En voor rifle only was POW camp en Harbor geweldig.
In COD1 kun je tenminste nog gratis maps downloaden en spelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Juiiistenem, deze kill kent zijn spellen en zijn spellenTigertown was ook een zeer geschikte GRATIESHJ!!! map
Harbor werd in COD2 wel een beetje anaal genomen.
COD4 laatste échte IW-klasse game. Na COD6 gingen de originele gasten bij IW (van 2015 MOH:AA) weg en hebben ze Respawn Entertainment of zo opgericht. Dus IW is al een tijdje geen IW meer, bij MW2 waren ze sowieso al de weg kwijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In COD1 kun je tenminste nog gratis maps downloaden en spelen, CoD 2 ook. CoD4 al wat minder, alleen met mods,maar de mappacks zaten gewoon in de patches
. Jammer dat er bij IW geen PC liefde meer is
Zekers, MOHAA, COD1 en COD4 zijn toch games die bepalend zijn geweest. Beetje zoals Halo 1 en HL1,HL2,BF1942.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef msnk het volgende:
[..]
COD4 laatste échte IW-klasse game. Na COD6 gingen de originele gasten bij IW (van 2015 MOH:AA) weg en hebben ze Respawn Entertainment of zo opgericht. Dus IW is al een tijdje geen IW meer, bij MW2 waren ze sowieso al de weg kwijt.
Maar da's wel een prestatie hoor, MOHAA, COD1, COD2 en COD4, mag je trots op zijn
Ik pak de RPG alvastquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef SoldMayor het volgende:
Haha nou alweer haters.
Het ziet er toch wel weer tof uit.
Die modern warfare setting is sowiso en stuk vetter dan dat die van Black Ops.
Laat maar komen.
Duurde bijna twee maanden voor ik het spel aan de gang had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:18 schreef Jumparound het volgende:
Het enige wat ik speel is de MP. Als dat weer zo kut is als in BO laat ik hem links liggen.
En met kut bedoel ik de buggy launch en tiefus dlc.
Moooooooooooooooooooooie tijd was dat.quote:
Het echte werk. Danger close aan,noobtube en de Javelinquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooie tijd was dat.
Maar MW2 was me eerste echte shooter dus ik was noob en mocht dus met noobtubes en rpg's rondlopen. Nu 1.5 jaar verder ga we over op het echte werk.
Nee hoop dat ACR, Intervention en Tar21 terug komen in MW3.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het echte werk. Danger close aan,noobtube en de JavelinNachtbrigade
True.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef SoldMayor het volgende:
En dangerclose + last stand moeten ze er uit gooien.
Ook stopping power weg.
En verder moeten ze killstreaks net zo doen als bij Black Ops. En niet dat je harrier een choppergunner voor je haalt.
CoD4 wordt meer gespeeld online dan BO en MW2 bij elkaar op de PCquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Stuurver het volgende:
Ik wil MW1 weer kopen omdat dat toch mijn favoriete CoD was
Hoe ziet online daar nu uit?
Je 1e echte shooter, en dan zeg je dit:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar MW2 was me eerste echte shooter dus ik was noob en mocht dus met noobtubes en rpg's rondlopen. Nu 1.5 jaar verder ga we over op het echte werk.
Je weet blijkbaar niet waarom er veel haters zijn onder de PC community?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef SoldMayor het volgende:
Haha nou alweer haters.
Het ziet er toch wel weer tof uit.
Die modern warfare setting is sowiso en stuk vetter dan dat die van Black Ops.
Laat maar komen.
De pc community kent veel pretentieus gezever.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je 1e echte shooter, en dan zeg je dit:
[..]
Je weet blijkbaar niet waarom er veel haters zijn onder de PC community?
Na MW2 en BO lijkt me dat logischquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De pc community kent veel pretentieus gezever.
Niet kopen zit vol met hackers. Heb het vanmiddag nog gespeeld en in de helft van de lobbies loopt iedereen met aimbots, wall hacks of ze zweven in de luchtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Stuurver het volgende:
Ik wil MW1 weer kopen omdat dat toch mijn favoriete CoD was
Hoe ziet online daar nu uit?
Ligt aan welke versie heh. Op de PC zul je daar niet veel last van hebben, meeste zijn gebanned door Punkbuster of server banquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet kopen zit vol met hackers. Heb het vanmiddag nog gespeeld en in de helft van de lobbies loopt iedereen met aimbots, wall hacks of ze zweven in de lucht
Xbox/PS3quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan welke versie heh. Op de PC zul je daar niet veel last van hebben, meeste zijn gebanned door Punkbuster of server ban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Je bent nog steeds een shootern00b danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neuh, mis het ook niet echt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie de nuke terug of niet?
Nuke is wel en paar keer leuk maar het geboost ervoor heeft heel MW2 verneuktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neuh, mis het ook niet echt eerlijk gezegd.
Wat kan mij de pc community schelen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ja eerst shootgame die ik belachelijk veel speelde ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 mapsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat kan mij de pc community schelen?
Wat is nou 15 euroquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 maps
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. Wtfquote:
Ik denk dat een flesje water vergeleken met kraanwater net zo'n verschil is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. WtfJe koopt toch ook geen fles water voor 25 euro.
Boehoe 15 euro voor 5 mappen waaraan ik zeker nog een uurtje of 40/50 plezier heb. Best sneu als je moeilijk doet voor zo'n laag geld bedragquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. WtfJe koopt toch ook geen fles water voor 25 euro.
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boehoe 15 euro voor 5 mappen waaraan ik zeker nog een uurtje of 40/50 plezier heb. Best sneu als je moeilijk doet voor zo'n laag geld bedrag
Mappacks voor COD zijn nooit gratis geweest dus je hoort mij er niet over klagen. Als het jou niet aan staat koop je ze toch niet en ga je lekker en jaar lang dezelfde 8 mappen spelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.
Euh..CoD1 waren ze gratis, zaten gewoon bij patch. CoD2 ook, CoD4 ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mappacks voor COD zijn nooit gratis geweest dus je hoort mij er niet over klagen. Als het jou niet aan staat koop je ze toch niet en ga je lekker en jaar lang dezelfde 8 mappen spelen
Een goede map die zowel kwa gameplay als visuals fijn speelt flans je niet even in elkaar. Ze zijn geen 15¤ waard, nee, maar ze kunnen het er wel voor vragen, omdat genoeg mensen het kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.
Als ik de COD 4 mappen wil zal ik er toch echt MSP voor moeten neer leggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh..CoD1 waren ze gratis, zaten gewoon bij patch. CoD2 ook, CoD4 ook.
Klopt, maar snap niet dat mensen dat blindelings kopen. Zijn ze de spellen vergeten waarin je gewoon custom maps kon maken? Waarin maps gewoon bij patches zaten? Gelukkig doet Dice het nog wel zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een goede map die zowel kwa gameplay als visuals fijn speelt flans je niet even in elkaar. Ze zijn geen 15¤ waard, nee, maar ze kunnen het er wel voor vragen, omdat genoeg mensen het kopen.
De CoD4 maps zaten op de PC gewoon bij de patches, zoals ze dat altijd al hebben gedaan. Dat moesten ze wel, omdat je ook gewoon custom maps kon makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik de COD 4 mappen wil zal ik er toch echt MSP voor moeten neer leggen.
Dat komt door de consoles. Daar regelen microsoft en sony wat er te downloaden is.Hetzelfde geldt nu voor de pc, waar developers en uitgevers steeds minder vaak een SDK uitgeven, zodat mensen geen custom maps kunnen maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar snap niet dat mensen dat blindelings kopen. Zijn ze de spellen vergeten waarin je gewoon custom maps kon maken? Waarin maps gewoon bij patches zaten? Gelukkig doet Dice het nog wel zo
Mwah, ligt aan de developer. Bij BIoware doen ze het nog wel, bij Dice ook. Valve ook. En dat zijn eigenlijk nog de weinige die echte PC games maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat komt door de consoles. Daar regelen microsoft en sony wat er te downloaden is.Hetzelfde geldt nu voor de pc, waar developers en uitgevers steeds minder vaak een SDK uitgeven, zodat mensen geen custom maps kunnen maken.
Niet om te bashen. Maar heb je wel eens Battlefield 2 , CoD4, CSS,TF2, F3, OBlivion of weet ik veel wat op de PC gespeeld?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
10 euro zou overigens wel een mooie prijs zijn voor een mappack zeker met zoiets uitgebreid als zombies erbij.
Nope speel alleen op de console omdat ik dat al mijn hele leven doe en verder heb ik geen zin om 1 keer per 2 jaar mijn PC voor kenser veel geld te upgraden zodat ik nieuwe games kan spelen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet om te bashen. Maar heb je wel eens Battlefield 2 , CoD4, CSS,TF2, F3, OBlivion of weet ik veel wat op de PC gespeeld?
Dat is een beetje een vooroordeel. CoD of elke andere game op console graphics kun je nog spelen op high met een pc uit 2007. Maar buiten dat, dan snap je dus niet wat ik bedoel met custom mods, custom maps, free maps bij patches etc. Tenminste, je snapt het wel, maar je bent het niet gewend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope speel alleen op de console omdat ik dat al mijn hele leven doe en verder heb ik geen zin om 1 keer per 2 jaar mijn PC voor kenser veel geld te upgraden zodat ik nieuwe games kan spelen.
COD misschien wel maar de meeste PC games op high draaien vergt toch wel een heel dure PC. Tuurlijk als je een map editor op de console hebt zou het raar zijn als mensen geld gingen betalen voor een mappack maar dat is dus niet zo dus ik ga er verder ook niet over klagen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een beetje een vooroordeel. CoD of elke andere game op console graphics kun je nog spelen op high met een pc uit 2007. Maar buiten dat, dan snap je dus niet wat ik bedoel met custom mods, custom maps, free maps bij patches etc. Tenminste, je snapt het wel, maar je bent het niet gewend.
Ja zo ken ik er nog wel eenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een xbox draait de meeste games ook niet op high.
Achja, ik vind het gewoon jammer wat Activision doet met COD. COD1, COD2, COD4. Zo moeten ze allemaal zijn op de PCquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD misschien wel maar de meeste PC games op high draaien vergt toch wel een heel dure PC. Tuurlijk als je een map editor op de console hebt zou het raar zijn als mensen geld gingen betalen voor een mappack maar dat is dus niet zo dus ik ga er verder ook niet over klagen.
COD 4 is wel een verademing met MW2quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Achja, ik vind het gewoon jammer wat Activision doet met COD. COD1, COD2, COD4. Zo moeten ze allemaal zijn op de PC
Op de PC:quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 is wel een verademing met MW2
Ooooh disssssquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:56 schreef Roces18 het volgende:
MW2 max 8 vs 8?? Wat dacht je van groundwar was volgens mij 12 vs 12
Zucht, who cares... je HOEFT ze niet te kopen. Activision zou wel gek zijn om ze gratis weg te doen! Die mappacks worden ontiegelijk vaak gekocht, dus daar halen ze een leuke cent uit... En voor de fans is het weer erg leuk dat de levensduur van het spel verlengd wordt door 4 nieuwe MP-maps. Ik denk niet dat Activision zichzelf ziet als een liefdadigheidsorganisatiequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah... het is onsympathiek. Als je nou kijkt naar wat de makers van TF2 nog steeds doen kwa DLC. Ongelooflijk. En dat voor een spel dat in een van de beste spellenverzamelingen ooit zat, die hetzelfde kostte als één gewoon spel en dus in aanschaf een fractie kost van een gemiddelde COD-game.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
Zucht, who cares... je HOEFT ze niet te kopen.
CoD4 speel ik nog steeds meerdere keren per week.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 is wel een verademing met MW2
Nou en.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 maps
COD 4 en BO >>>>>> MW2 de bullshit factor is 10 keer zo laag bij die andere 2 games.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef Stuurver het volgende:
Hoe zit het eigelijk met MW2 op de 360? had vernomen dat het onlangs gepatched is?
There i fixed it.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 en MW2 >>>>>> BO de bullshit factor is 10 keer zo hoog bij BO
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |