Je bent nog steeds een shootern00b danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooie tijd was dat.
Maar MW2 was me eerste echte shooter dus ik was noob en mocht dus met noobtubes en rpg's rondlopen. Nu 1.5 jaar verder ga we over op het echte werk.
Neuh, mis het ook niet echt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie de nuke terug of niet?
Nuke is wel en paar keer leuk maar het geboost ervoor heeft heel MW2 verneuktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neuh, mis het ook niet echt eerlijk gezegd.
Wat kan mij de pc community schelen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je 1e echte shooter, en dan zeg je dit:
[..]
Je weet blijkbaar niet waarom er veel haters zijn onder de PC community?
Ja eerst shootgame die ik belachelijk veel speelde ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je 1e echte shooter, en dan zeg je dit:
[..]
Je weet blijkbaar niet waarom er veel haters zijn onder de PC community?
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 mapsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat kan mij de pc community schelen?
Wat is nou 15 euroquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 maps
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. Wtfquote:
Ik denk dat een flesje water vergeleken met kraanwater net zo'n verschil is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. WtfJe koopt toch ook geen fles water voor 25 euro.
Boehoe 15 euro voor 5 mappen waaraan ik zeker nog een uurtje of 40/50 plezier heb. Best sneu als je moeilijk doet voor zo'n laag geld bedragquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je koopt een heel spec voor 30 euro(battlefield 3, destijds CoD4) En dan is 15 euro voor 3 maps niets? 3 fing maps. WtfJe koopt toch ook geen fles water voor 25 euro.
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boehoe 15 euro voor 5 mappen waaraan ik zeker nog een uurtje of 40/50 plezier heb. Best sneu als je moeilijk doet voor zo'n laag geld bedrag
Mappacks voor COD zijn nooit gratis geweest dus je hoort mij er niet over klagen. Als het jou niet aan staat koop je ze toch niet en ga je lekker en jaar lang dezelfde 8 mappen spelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.
Euh..CoD1 waren ze gratis, zaten gewoon bij patch. CoD2 ook, CoD4 ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mappacks voor COD zijn nooit gratis geweest dus je hoort mij er niet over klagen. Als het jou niet aan staat koop je ze toch niet en ga je lekker en jaar lang dezelfde 8 mappen spelen
Een goede map die zowel kwa gameplay als visuals fijn speelt flans je niet even in elkaar. Ze zijn geen 15¤ waard, nee, maar ze kunnen het er wel voor vragen, omdat genoeg mensen het kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.
Als ik de COD 4 mappen wil zal ik er toch echt MSP voor moeten neer leggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh..CoD1 waren ze gratis, zaten gewoon bij patch. CoD2 ook, CoD4 ook.
Klopt, maar snap niet dat mensen dat blindelings kopen. Zijn ze de spellen vergeten waarin je gewoon custom maps kon maken? Waarin maps gewoon bij patches zaten? Gelukkig doet Dice het nog wel zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een goede map die zowel kwa gameplay als visuals fijn speelt flans je niet even in elkaar. Ze zijn geen 15¤ waard, nee, maar ze kunnen het er wel voor vragen, omdat genoeg mensen het kopen.
De CoD4 maps zaten op de PC gewoon bij de patches, zoals ze dat altijd al hebben gedaan. Dat moesten ze wel, omdat je ook gewoon custom maps kon makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik de COD 4 mappen wil zal ik er toch echt MSP voor moeten neer leggen.
Dat komt door de consoles. Daar regelen microsoft en sony wat er te downloaden is.Hetzelfde geldt nu voor de pc, waar developers en uitgevers steeds minder vaak een SDK uitgeven, zodat mensen geen custom maps kunnen maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar snap niet dat mensen dat blindelings kopen. Zijn ze de spellen vergeten waarin je gewoon custom maps kon maken? Waarin maps gewoon bij patches zaten? Gelukkig doet Dice het nog wel zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |