quote:Volgens de OPM (Offical PlayStation Magazine) wordt Call of Duty: Modern Warfare 3 een prequel. Ghost zal weer terugkeren als hoofdpersonage. Dit is al eerder beweerd in januari, maar de geruchten worden nu sterker.
"Infinity Ward's next Modern Warfare title will be a prequel, with Ghost in the lead role", staat er te lezen in het magazine. Officieel is er nog niets bekend, maar de Call of Duty-reeks staat nu niet bekend als een serie die maar sporadisch een nieuw deel krijgt.
+quote:
Cod speel ik gewoon als ik me verveel, BF als ik zin heb om tactisch mensen neer te knallen. Soms probeer ik zelf in CoD mensen te spottenquote:
baasquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Cod speel ik gewoon als ik me verveel, BF als ik zin heb om tactisch mensen neer te knallen. Soms probeer ik zelf in CoD mensen te spotten
Ik speel veel meer cod dan bad company maar ook ik heb soms dat zomaaaaaaaaaaaaar iemand probeer te spotten...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Cod speel ik gewoon als ik me verveel, BF als ik zin heb om tactisch mensen neer te knallen. Soms probeer ik zelf in CoD mensen te spotten
MW2 overtreffen?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:45 schreef poqpoq het volgende:
Kunnen ze mw2 nog overtreffen? Kan het? Black ops is het sowieso niet gelukt, deze is dan ook van een andere ontwikkelaar dus er is hoop.
quote:Call of Duty: Modern Warfare 3 komt op 8 november van dit jaar, dat wisten we al, maar dankzij Kotaku en een paar gewillige bronnen is er meer bekend. Er zijn wat spoilers, dus fans moeten opletten.
Zo weten we dat de grotere en meer epische gevechten zich gaan afspelen in New York, Parijs, Zwevezele en Londen. Over dat voorlaatste zijn we niet zeker.
Het spel zal volgens die bronnen de Call of Duty reeks herdefiniëren dankzij nieuwe settings, nog diepere multiplayer en een verhaal dat alle losse eindjes van de vorige aflevering aan elkaar zal knopen.
Terwijl Infinity Ward, Sledgehammer Games en Raven Software de laatste hand leggen aan Modern Warfare 3 krijgen we meer en meer te weten. Het spel begint net na de cliffhanger uit MW2 wanneer de Verenigde Staten met moeite de aanval van de Russen trachten te neutraliseren.
Zo brengt het verhaal je naar allerlei uithoeken van de wereld en kruip je in de huid van onder meer een Russische Federal Protective Services agent, iemand van de SAS, een soldaat die het machinegeweer van een tank bedient, een bemanningslid van een AC-130 én een aantal personages uit de vorige games.
Dit tijdens in totaal 15 missies, waarbij de eerste je vraagt om Manhattan te verdedigen en de laatste je overvliegt naar de hete omgevingen van Dubai. De structuur van het verhaal blijft het bekende stramien volgen van korte en actierijke scènes waarbij je afwisselt tussen voertuigen en FPS-onderdelen.
Voor wie alles wil weten, dit zijn alle locaties uit de game: Dharmasala (Indië), New York, een vliegtuig dat de president van Rusland vervoert, een stad in Sierra Leone, Londen, Mogadishu (Somalië), Hamburg, Parijs, Praag, een kasteel in Tjechië, Berlijn, het Kremlin (Moskou dus), Dubai en tenslotte Washington. En wie écht alles wil verprutsen voor zichzelf kan hier terecht. Dankzij gelekte geluidsfragment, verhaallijnen en artwork is immers zowat het ganse verhaal bekend, en je kan al die details hier doornemen.
Terwijl het verhaal dus afgerond wordt, worden er wel ook nieuwe personages geïntroduceerd die dan weer in volgende Call of Duty afleveringen zullen opduiken. Kennelijk gaan de twee belangrijkste bij de naam Frost en Sandman.
Die teasers zijn al beter dan Black Ops op zichquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef kaching02 het volgende:
ik ben benieuwd of mw3, black ops gaat overtreffen.
Oh vast wel, als ze maar binnenkort filmpjes laten zien met mooie gameplay elementen zullen de MW2 en Black Ops fans alweer klaarstaan...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef kaching02 het volgende:
ik ben benieuwd of mw3, black ops gaat overtreffen.
Inderdaad, die challenges uit Black Ops krijg je alleen maar xp voor dus die challenges boeiden me niks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik hoop dat er weer een titles/emblem systeem als MW2 weer in zit. Dat vind ik veel leuker dan die editor in BO.
Dacht ik ook aan ja, en kwam er laatst achter dat de map Hotel uit Escalation map pack volgens mij Skidrow 2.0 is?quote:
Ik heb ze alle 4 al gepostquote:
Haha goeie grap man.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop dat de singleplayer wat langer is, een beter verhaal krijgt en moeilijker uit te spelen is.
Halo is toch ook onrealistisch? Maar heeft wel een goed verhaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha goeie grap man.
In het verhaal van deze keer worden bijna alle grote steden aangevallen door 'iemand' dus hoe onrealistisch en over the top wil je het hebben? CoD4 was zo vet omdat het allemaal vrij realistisch overkwam, maarja ze gaan steeds maar verder met de bombarie, explosies en controversie. New York, Parijs en Berlijn opblazen geeft je lekker veel gratis marketing.
Ik help het je hopen, maar dit soort FPS worden qua campaign alleen maar korter en korter omdat alle (of toch veel) energie wordt gestoken in de MP. Best jammer, maar realiteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop dat de singleplayer wat langer is, een beter verhaal krijgt en moeilijker uit te spelen is.
Ja ik vind het ook jammer dat heel veel mensen alleen maar multiplayer doen en geeneens de singleplayer aanrakenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar dit soort FPS worden qua campaign alleen maar korter en korter omdat alle (of toch veel) energie wordt gestoken in de MP. Best jammer, maar realiteit.
Ik heb alleen de single player van WaW uitgespeeld maar die is dan ook briljant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat heel veel mensen alleen maar multiplayer doen en geeneens de singleplayer aanraken
Call of Duty 4 was de bestequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef msnk het volgende:
Ik walg van mezelf dat ik zo heb genoten van MW2 en Black Ops, maar dat doet niet af aan het feit dat het wel zo is. Dus ook dit spel zal er waarschijnlijk 'gewoon' weer komen.
2 > 1 > 4quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Call of Duty 4 was de beste![]()
. Speelt iedereen hier op consoles ofzo
Mijn PC is bijna 3 jaar oud en kan nog alle games op high spelen , zelfs Crysis 2. Heb alleen mijn videokaart een upgrade gegeven voor 240 euro. En CoD1 was vet ja, 2 ook wel. Die heb ik ook tijden gespeeldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef msnk het volgende:
[..]
2 > 1 > 4![]()
Ik speel sinds een jaar of zo voornamelijk op consoles. Na 9 jaar PC-gamen zijn ik en mijn portemonnee het beiden zat om ieder twee jaar te moeten upgraden om een game fatsoenlijk te kunnen draaien. Vroeger kwam een nieuw deel na 3 jaar of zo pas uit, nu is dat zo'n beetje ieder jaarEn de CoD engine is al zou oud, die kun je met gemak draaien op je PC/
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn PC is bijna 3 jaar oud en kan nog alle games op high spelen , zelfs Crysis 2. Heb alleen mijn videokaart een upgrade gegeven voor 240 euro. En CoD1 was vet ja, 2 ook wel. Die heb ik ook tijden gespeeld
Maar een beetje upgraden maakt toch niets uitquote:
Ik vond het geld systeem een beetje tegenvallen dat wel, je kon gelijk van een wapen alles kopen zonder veel moeite, en niet unlocken waar je echt moeite voor moet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef ElmoFan het volgende:
Zouden er weer wager matches in zitten? dat vond ik wel tof aan black ops
je moest ze wel eerst unlocken voor je ze kan kopen hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik vond het geld systeem een beetje tegenvallen dat wel, je kon gelijk van een wapen alles kopen zonder veel moeite, en niet unlocken waar je echt moeite voor moet doen.
De attachments hoef je toch helemaal niet te unlockenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je moest ze wel eerst unlocken voor je ze kan kopen he
Als je die wapens unlocked in Black Ops kan je ook gelijk alle attachments kopen, ik vond het leuker om echt wat challenges te doen voor die attachments in Modern Warfare 2quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je moest ze wel eerst unlocken voor je ze kan kopen he
ojaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
De attachments hoef je toch helemaal niet te unlocken
Geen zombies???? Ik speel het spel niet meer zonder Zombies, ben er helemaal verslaafd aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee, wel Spec Ops en een nieuwe mode genaamd Survival
Zombies wordt ook snel saai.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen zombies???? Ik speel het spel niet meer zonder Zombies, ben er helemaal verslaafd aan
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef msnk het volgende:
Ik walg van mezelf dat ik zo heb genoten van MW2 en Black Ops, maar dat doet niet af aan het feit dat het wel zo is. Dus ook dit spel zal er waarschijnlijk 'gewoon' weer komen.
Level 50 vond ik anders prima ben in 11 dagen naar prestige 14 gegaanquote:Op zondag 15 mei 2011 11:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ze maar wel 10 prestiges 70 levels aanhouden. 15 prestiges 50 levels vond ik veel te snel gaan, had je eindelijk al je favoriete wapens en moest je ze weer inleveren omdat het prestige tijd was
Het zijn screens van een game in ontwikkeling...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef pugehenis het volgende:
De graphics zijn verschrikkelijk.
Toch ga ik hem waarschijnlijk wel weer halen
Wou hem net vragen hoe hij in godsnaam nu al een oordeel heeft over een spel in ontwikkeling, gebaseerd op kleine JPG afbeeldingen van enkele locaties.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:50 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het zijn screens van een game in ontwikkeling...
Niet als je met 4 maten met headset zombies gaat afknallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zombies wordt ook snel saai.
Been there, done that geval.
Dat vond ik juist leuk, met dat unlockenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:50 schreef SoldMayor het volgende:
Alsjeblieft laten ze dat unlock systeem vsn black ops houden.
En niet zoals in mw2 dat je eerst kills moet maken met heathbeat sensor() voordat je een sinlecer kan pakken en eerst met ret dot MOET spelen voordat je een holosight er kan op zetten.
En 400 kills ofzo voor extended mags..![]()
Alleen het titles en emblems systeem van mw2 was leuker en uitdagender.
G18 bedoel je. Die dingen zijn echt voor de grootste noobs.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef luukieboy2 het volgende:
De G8 in Modern Warfare 2 was ziek, zeker als je hem 'Dual Wield' had. Ik heb ook BF Bad Company 2 maar dat spel zuigt enorm, mappen zijn te groot, voertuigen zijn eigenlijk ook helemaal niet leuk. Black Ops is nog te doen, wel minder dan Modern Warfare 2, maar de zombies zijn ziek :p
Jij weet t.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind Modern Warfare 2 veel leuker dan Black Ops. Betere graphics, betere geluiden van geweren, realistische explosies en vettere killstreaks.
Jij gaat vanavond gewoon meedoen met zombies.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zombies wordt ook snel saai.
Been there, done that geval.
Een groot deel van de screens komen uit de editor. Dat betekent dat er niet altijd en belichting en effecten bij zitten, aangezien je die in de editor aan en uit kan zetten. Dan ziet het er inderdaad uit als een game van 15 jaar geleden. In deze screen zie je al enig verschil.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef pugehenis het volgende:
De graphics zijn verschrikkelijk.
Toch ga ik hem waarschijnlijk wel weer halen
Je weet echt niet waar je het over hebt he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef luukieboy2 het volgende:
De G8 in Modern Warfare 2 was ziek, zeker als je hem 'Dual Wield' had. Ik heb ook BF Bad Company 2 maar dat spel zuigt enorm, mappen zijn te groot, voertuigen zijn eigenlijk ook helemaal niet leuk. Black Ops is nog te doen, wel minder dan Modern Warfare 2, maar de zombies zijn ziek :p
Toch ziet het er lelijker uit dan MW2. Check dan hoe ongedetailleerd het nog steeds is in de 2e screen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een groot deel van de screens komen uit de editor. Dat betekent dat er niet altijd en belichting en effecten bij zitten, aangezien je die in de editor aan en uit kan zetten. Dan ziet het er inderdaad uit als een game van 15 jaar geleden. In deze screen zie je al enig verschil.
[ afbeelding ]
Er wordt aan gewerkt daar... Dit zijn screens van onafgemaakte graphicsquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Toch ziet het er lelijker uit dan MW2. Check dan hoe ongedetailleerd het nog steeds is in de 2e screen.
Wat zou ik niet begrijpen? Dat ik je de hele tijd own als ik met mijn G18 Double wield loop?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt he.
BF is gelukkig een heel ander spel dan COD.
Ja gast, je ownt noobs met je uber pownzor l33t skills. Ga nu maar gewoon lekker buiten spelen zodat het topic nog een beetje niveau behoudt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:26 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Wat zou ik niet begrijpen? Dat ik je de hele tijd own als ik met mijn G18 Double wield loop?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind Modern Warfare 2 veel leuker dan Black Ops. Betere graphics, betere geluiden van geweren, realistische explosies en vettere killstreaks.
Dat snapt hij ook welquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt he.
BF is gelukkig een heel ander spel dan COD.
Waarom geen SP? Aan de trailer te zien ziet die er ook mooi uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:18 schreef Jumparound het volgende:
Het enige wat ik speel is de MP. Als dat weer zo kut is als in BO laat ik hem links liggen.
En met kut bedoel ik de buggy launch en tiefus dlc.
omdat ik van alle cod's alleen de MP heb gespeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarom geen SP? Aan de trailer te zien ziet die er ook mooi uit
Dat was het wel met MW2 en BO. SP was meestal vrij snel klaar, heb je dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
De SP wordt wederom een rollercoaster ride, gezien de trailer. In 4 uur uitspelen en dan overgaan op de revolutionaire MP.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
De SP wordt wederom een rollercoaster ride, gezien de trailer. In 4 uur uitspelen en dan overgaan op de revolutionaire MP.
Black Ops op veteran is een lachertje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet je ook niet easy kiezen prutser.
Op veteran ben je zeker 6/7 uur ermee zoet. (zeker blij black ops, die heb ik niet eens uitgespeeld op veteran want een level met die apc's die was onmogelijk uit te spelen op veteran)
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet je ook niet easy kiezen prutser.
Op veteran ben je zeker 6/7 uur ermee zoet. (zeker blij black ops, die heb ik niet eens uitgespeeld op veteran want een level met die apc's die was onmogelijk uit te spelen op veteran)
Mager? Dat is om te huilen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?
6/7 uur is nog steeds erg mager.
Aangezien call of duty voor multiplayer is, mag je blij zijn dat ze er een singleplayer in gooien. Dus niet zeuren dan. En waarom begin je over een teer Cod zieltje? Jij voldoet precies aan de COD standaard van kleutertje waar zijn moeder het spel voor koopt. Ga buiten spelen manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?
6/7 uur is nog steeds erg mager.
Ik vond WaW makkelijker dat Black Cops.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Black Ops op veteran is een lachertje.
Doe World at War maar op veteran.
Ik ook meestal, maar je hebt zelfs de SP van COD 1 (en in mindere mate ook 2) niet gespeeld? Je besteelt jezelf van iets prachtigs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat ik van alle cod's alleen de MP heb gespeeld
ooit wel pogingen gewaagd voor mw2 en BO maar het boeit me niet
gedeeltelijk, cod 2 tot rusland (tot het stalingrad MP veld) maar zoals ik al zei, het boeide me weinig :-)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ook meestal, maar je hebt zelfs de SP van COD 1 (en in mindere mate ook 2) niet gespeeld? Je besteelt jezelf van iets prachtigs.
Dawnvillequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:31 schreef msnk het volgende:
De Mosin Nagant of zo? Dawnville zowat de beste map in beide spellen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef andreas612 het volgende:
zelfde engine
verwachten dat dit spel beter is dan andere CoD's
CoD
Juiiistenem, deze kill kent zijn spellen en zijn spellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DawnvilleIk vond Carentan en Neuville ook wel leuk. En voor rifle only was POW camp en Harbor geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |