omdat ik van alle cod's alleen de MP heb gespeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarom geen SP? Aan de trailer te zien ziet die er ook mooi uit
Dat was het wel met MW2 en BO. SP was meestal vrij snel klaar, heb je dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
De SP wordt wederom een rollercoaster ride, gezien de trailer. In 4 uur uitspelen en dan overgaan op de revolutionaire MP.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
De SP wordt wederom een rollercoaster ride, gezien de trailer. In 4 uur uitspelen en dan overgaan op de revolutionaire MP.
Black Ops op veteran is een lachertje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet je ook niet easy kiezen prutser.
Op veteran ben je zeker 6/7 uur ermee zoet. (zeker blij black ops, die heb ik niet eens uitgespeeld op veteran want een level met die apc's die was onmogelijk uit te spelen op veteran)
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet je ook niet easy kiezen prutser.
Op veteran ben je zeker 6/7 uur ermee zoet. (zeker blij black ops, die heb ik niet eens uitgespeeld op veteran want een level met die apc's die was onmogelijk uit te spelen op veteran)
Mager? Dat is om te huilen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?
6/7 uur is nog steeds erg mager.
Aangezien call of duty voor multiplayer is, mag je blij zijn dat ze er een singleplayer in gooien. Dus niet zeuren dan. En waarom begin je over een teer Cod zieltje? Jij voldoet precies aan de COD standaard van kleutertje waar zijn moeder het spel voor koopt. Ga buiten spelen manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik je op je tere COD zieltje getrapt?
6/7 uur is nog steeds erg mager.
Ik vond WaW makkelijker dat Black Cops.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Black Ops op veteran is een lachertje.
Doe World at War maar op veteran.
Ik ook meestal, maar je hebt zelfs de SP van COD 1 (en in mindere mate ook 2) niet gespeeld? Je besteelt jezelf van iets prachtigs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat ik van alle cod's alleen de MP heb gespeeld
ooit wel pogingen gewaagd voor mw2 en BO maar het boeit me niet
gedeeltelijk, cod 2 tot rusland (tot het stalingrad MP veld) maar zoals ik al zei, het boeide me weinig :-)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ook meestal, maar je hebt zelfs de SP van COD 1 (en in mindere mate ook 2) niet gespeeld? Je besteelt jezelf van iets prachtigs.
Dawnvillequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:31 schreef msnk het volgende:
De Mosin Nagant of zo? Dawnville zowat de beste map in beide spellen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef andreas612 het volgende:
zelfde engine
verwachten dat dit spel beter is dan andere CoD's
CoD
Juiiistenem, deze kill kent zijn spellen en zijn spellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DawnvilleIk vond Carentan en Neuville ook wel leuk. En voor rifle only was POW camp en Harbor geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |