Mwah, ligt aan de developer. Bij BIoware doen ze het nog wel, bij Dice ook. Valve ook. En dat zijn eigenlijk nog de weinige die echte PC games maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat komt door de consoles. Daar regelen microsoft en sony wat er te downloaden is.Hetzelfde geldt nu voor de pc, waar developers en uitgevers steeds minder vaak een SDK uitgeven, zodat mensen geen custom maps kunnen maken.
Niet om te bashen. Maar heb je wel eens Battlefield 2 , CoD4, CSS,TF2, F3, OBlivion of weet ik veel wat op de PC gespeeld?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
10 euro zou overigens wel een mooie prijs zijn voor een mappack zeker met zoiets uitgebreid als zombies erbij.
Nope speel alleen op de console omdat ik dat al mijn hele leven doe en verder heb ik geen zin om 1 keer per 2 jaar mijn PC voor kenser veel geld te upgraden zodat ik nieuwe games kan spelen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet om te bashen. Maar heb je wel eens Battlefield 2 , CoD4, CSS,TF2, F3, OBlivion of weet ik veel wat op de PC gespeeld?
Dat is een beetje een vooroordeel. CoD of elke andere game op console graphics kun je nog spelen op high met een pc uit 2007. Maar buiten dat, dan snap je dus niet wat ik bedoel met custom mods, custom maps, free maps bij patches etc. Tenminste, je snapt het wel, maar je bent het niet gewend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope speel alleen op de console omdat ik dat al mijn hele leven doe en verder heb ik geen zin om 1 keer per 2 jaar mijn PC voor kenser veel geld te upgraden zodat ik nieuwe games kan spelen.
COD misschien wel maar de meeste PC games op high draaien vergt toch wel een heel dure PC. Tuurlijk als je een map editor op de console hebt zou het raar zijn als mensen geld gingen betalen voor een mappack maar dat is dus niet zo dus ik ga er verder ook niet over klagen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een beetje een vooroordeel. CoD of elke andere game op console graphics kun je nog spelen op high met een pc uit 2007. Maar buiten dat, dan snap je dus niet wat ik bedoel met custom mods, custom maps, free maps bij patches etc. Tenminste, je snapt het wel, maar je bent het niet gewend.
Ja zo ken ik er nog wel eenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een xbox draait de meeste games ook niet op high.
Achja, ik vind het gewoon jammer wat Activision doet met COD. COD1, COD2, COD4. Zo moeten ze allemaal zijn op de PCquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD misschien wel maar de meeste PC games op high draaien vergt toch wel een heel dure PC. Tuurlijk als je een map editor op de console hebt zou het raar zijn als mensen geld gingen betalen voor een mappack maar dat is dus niet zo dus ik ga er verder ook niet over klagen.
COD 4 is wel een verademing met MW2quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Achja, ik vind het gewoon jammer wat Activision doet met COD. COD1, COD2, COD4. Zo moeten ze allemaal zijn op de PC
Op de PC:quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 is wel een verademing met MW2
Ooooh disssssquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:56 schreef Roces18 het volgende:
MW2 max 8 vs 8?? Wat dacht je van groundwar was volgens mij 12 vs 12
Zucht, who cares... je HOEFT ze niet te kopen. Activision zou wel gek zijn om ze gratis weg te doen! Die mappacks worden ontiegelijk vaak gekocht, dus daar halen ze een leuke cent uit... En voor de fans is het weer erg leuk dat de levensduur van het spel verlengd wordt door 4 nieuwe MP-maps. Ik denk niet dat Activision zichzelf ziet als een liefdadigheidsorganisatiequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil, maps moeten gewoon gratis zijn. Zie CSS, L4D2, BC2, BF2 etc. Een map fix je in een paar uurtjes in elkaar. EN dan 15 euro voor vragen, daar kan ik gewoon niet tegen.
Mwah... het is onsympathiek. Als je nou kijkt naar wat de makers van TF2 nog steeds doen kwa DLC. Ongelooflijk. En dat voor een spel dat in een van de beste spellenverzamelingen ooit zat, die hetzelfde kostte als één gewoon spel en dus in aanschaf een fractie kost van een gemiddelde COD-game.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
Zucht, who cares... je HOEFT ze niet te kopen.
CoD4 speel ik nog steeds meerdere keren per week.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 is wel een verademing met MW2
Nou en.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC community hebben CoD gemaakt, zonder hun zou je nu niet genieten van je MW2. Maar ga maar lekker terug naar je console en betaal maar 15$ voor 3 maps
COD 4 en BO >>>>>> MW2 de bullshit factor is 10 keer zo laag bij die andere 2 games.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef Stuurver het volgende:
Hoe zit het eigelijk met MW2 op de 360? had vernomen dat het onlangs gepatched is?
There i fixed it.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD 4 en MW2 >>>>>> BO de bullshit factor is 10 keer zo hoog bij BO
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |