Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4quote:
Hoezo?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4
Ik ben bang dat die meer op Black Ops gaat lijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4
Mwah, moet je is spelen op PC, dan zie je hetquote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo?
Op me x360 is het teamwork ook altijd in orde. Altijd headset en info doorgeven aan me medespelers.
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die meer op Black Ops gaat lijken.
Omdat activision. Omdat IW = IW niet meer.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo?
Op me x360 is het teamwork ook altijd in orde. Altijd headset en info doorgeven aan me medespelers.
Misschien kun je daar even reagerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen ook dat de kwaliteit van het geluid van XBL goed is, maar ik hoor 't niet hoor. Is dat dan met een speciale headset (Turtle Beach en zo)?
Evil Actisionquote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?
Ook met de standaard headset hoor ik alles eigenlijk prima... zit wel verschil tussen de games zelf moet ik zeggen, bij MW2 is het geluid veel slechter dan bij BO..quote:
Weet je wat? Kan je gewoon of een pc topic maken voor MW3, of hier:quote:Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, Deus Ex komt eerdags uit. Witcher 2 is ook al geweldig, hopelijk kan Deus Ex me nog bezig houden tot BF3 en Skyrim
Ah, gezelligquote:Op zondag 29 mei 2011 10:55 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
en het zorgt er alleen maar voor dat er uiteindelijk weer kansloos, onnodig geflame komt.
Troll.quote:
Dat bedoelde ik niet.quote:
Nee inderdaad, zie hem mij hier een partij onheus bejegenenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.Never mind.
Als je het niet kan dan zou ik inderdaad ook zo reagerenquote:
Waarde ontlenen aan het kunnen van quickscopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:49 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als je het niet kan dan zou ik inderdaad ook zo reageren
quote:
Jij bent ook het beste voorbeeld waarom die game leuk blijft na 500 uur. De RPG is het antwoordquote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
30 uur?![]()
Is dus ongeveer 1 euro met multiplayer uur?![]()
Ik denk dat ik op 0,02 zit per uur
1uur plezier voor 1euroquote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
30 uur?![]()
Is dus ongeveer 1 euro met multiplayer uur?![]()
Ik denk dat ik op 0,02 zit per uur
neuh niet, maar als je een sniper met ACOG echt ''sniperen'' noemt vind ik ook weer zoquote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waarde ontlenen aan het kunnen van quickscopen.
Scarquote:Op zondag 29 mei 2011 12:02 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp niet dat het leuk kan blijven na 600uur.
Na ongeveer 2-3uur multi player spelen versla je bijna iedereen met Scar-H en is er geen reet meer aan. Ik ging gewoon voor die emblems spelen, toen ik de gewenste emblems had gelijk MW2 in kast gestopt.
Wager is wel leuk en dan hele tijd iedereen bankruptenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
neuh niet, maar als je een sniper met ACOG echt ''sniperen'' noemt vind ik ook weer zo
[..]
ScarJa dan snap ik inderdaad dat de lol er zo af is, zit geen enkele uitdaging in.
Emblems en titles moeten echt wel weer terug in MW3, net zoals wapens unlocken bij het reachen van bepaalde levels, niet met dat zogenaamde geld, wat een faal is dat zeg
Klopt, maar maak er dan een aparte sectie van de MP van, en niet iets dat gevolgen heeft in de normale MP. Verder ben ik het compleet met fallen eens, die shit allemaal moeten kopen is echt pure aids.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Wager is wel leuk en dan hele tijd iedereen bankrupten
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
De maps van MW2 waren trouwens ook een stuk beter dan Black Ops
High Rise![]()
Skidrow
Invasion
Alle maps vond ik eigenlijk wel vet, behalve dan Wastelandquote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
De maps van MW2 waren trouwens ook een stuk beter dan Black Ops
High Rise![]()
Rust
Quarryquote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Alle maps vond ik eigenlijk wel vet, behalve dan Wasteland
Terminal
quote:
Je moeder in een bakfiets, Quarry is op zeker wel een leuke mapquote:
Estate is ook chill. Buiten lekker snipen en binnen rampeneren met je spasquote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bijna alle mappen waren tof, behalve Estate, Derail en Rust. Kankermappen tot op het bot.
Gewoon dat gebouwtje bij B of de estate pakken met je team en de hele tijd daar blijven en alles wat naar boven probeert te komen helemaal naar de klote snipen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Estate is ook chill. Buiten lekker snipen en binnen rampeneren met je spas
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moeder in een bakfiets, Quarry is op zeker wel een leuke map
Jonge, wat weet jij nou?!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.
Jonge, met je sniper in die loods met die loopbrug in de nok, dan zie je meer als je denkt hoor, genoeg om een streak op te bouwen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.
Alles.quote:
Oh, wel een goed plekje in een hele (moeilijk grote) map.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jonge, met je sniper in die loods met die loopbrug in de nok, dan zie je meer als je denkt hoor, genoeg om een streak op te bouwen.
Dan faal jij gewoon, newbiequote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oh, wel een goed plekje in een hele (moeilijk grote) map.Leuk hoor.
Mij een newbie noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |