Deze discussie heeft ook geen zin, als je de PC niet gewend bent zal het je ook niet veel schelen omdat je al jaren lang wordt uitgebuitquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou en.
4 maps + nieuwe zombie map voor 15 euro en dan ook nog eens voor een spel dat ik veel speel.
Als het nou een spel is wat ik amper doe en dan ineens voor extra dingen veel moet betalen dan zou ik het ook niet doen.
Echt altijd dat gezeur over DLC..
Als je een spel leuk vind en je speelt het veel dan is het toch logisch dat je DLC koopt. De DLC's bijvoorbeeld van Red Dead Redemption en GTA en Fallout zijn toch echt wel vet.
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het enige wat beter is in MW2 is de hit detection en zelfs met een goede verbinding in BO is het verschil te verwaarlozen
Dit, ik heb ooit een keer gehad dat ik werd gekilled toen ik een hutje inrende in radiation (die 2 hutjes boven de tunnel) En ik stond bij het raam toen ik werd gekilled bij de ingangquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.
Dit gebeurt bij mij net zo vaak in MW2 en COD4 alleen doordat er theatermode in BO zit gaat iedereen er over bitchenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.
Bij black ops krijg ik het toch wel zo'n 400% meer, grof geschat. Voor iemand die multiplayer games programmeert vallen bepaalde dingen meer op. De manier waarop ze bij black ops lag proberen te compenseren is anders, of is iig anders ingesteld, dan bij mw2.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit gebeurt bij mij net zo vaak in MW2 en COD4 alleen doordat er theatermode in BO zit gaat iedereen er over bitchen
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah... het is onsympathiek. Als je nou kijkt naar wat de makers van TF2 nog steeds doen kwa DLC. Ongelooflijk.
Mwoah die wordt wel vaker verkocht van 40.000 keer denk ik. Gok dat het rond 1.000.000 mensen zit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef Retarded het volgende:
[..]
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makensympathiek of niet, die mensen zitten er om geld te verdienen.
Ik weet niet of ik dezelfde beslissing zou nemen (ik verwacht dan ook nooit rijk te worden). Ik ben bijzonder gecharmeerd van hun aanpak, die niet per se bad for business is. Je merkt alleen dat ze zelf ook van hun product houden en hun klanten serieus nemen. Volgens mij is dat de énige manier om goed zaken te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef Retarded het volgende:
[..]
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makensympathiek of niet, die mensen zitten er om geld te verdienen.
Mensen die alleen games doen als het er mooi uitziet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar een beetje upgraden maakt toch niets uit. Heb je geen outdated graphics
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mensen die alleen games doen als het er mooi uitziet.
MOH allied assault is nog steeds veel leuker dan COD: BO. Ook al ziet het er niet uit.
Ohja en: "een beetje upgraden"![]()
Waarom zou ik, m'n console hoef ik nooit te upgraden en ik heb geen last van kansloze gehackte servers.
Tevens tvp in een topic van een episch spel waarvoor ik nu al gehypet ben.
Voorspelbaarheid.quote:
Gehypet zijn voor een spel waar in totaal 3 en een halve minuut teaser van isquote:
Ghehe nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gehypet zijn voor een spel waar in totaal 3 en een halve minuut teaser van isJij bent zeker ook zo iemand die in de supermarkt toch nog even die snoepjes koopt die bij de kassa liggen?
zoals 80% van de wereld bedoel je?? De "intelligentie" achter deze opmerking ontgaat me een beetje ...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die in de supermarkt toch nog even die snoepjes koopt die bij de kassa liggen?
Omdat de mensen bij treyarch prutsers zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:35 schreef Stuurver het volgende:
Waarom was de hit detection in MW1 en MW2 zoveel beter dan in BO?
Prima, alleen beetje jammer dat 3 of 4 van de 10 mappen uit COD 4 waren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Stuurver het volgende:
Hoe waren die map packs in MW2 eigenlijk? Heb nog wat geld op mijn paypal account staan en speel MW2 veel meer dan BO
Best leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Stuurver het volgende:
Hoe waren die map packs in MW2 eigenlijk? Heb nog wat geld op mijn paypal account staan en speel MW2 veel meer dan BO
Dat het gefilmd is zegt natuurlijk niets. Dit kan je zo snel in elkaar flansen, op een tv afspelen en filmen met een kutcamera.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef Silvanovisch het volgende:
Moet zeggen dat ik bij de meeste 'leaks' vrij snel door heb dat het fake is, gewoon wat zelfgemaakte fotosoeps..
Maar dit oogt toch behoorlijk echt (en netjes! ilike).. Ook omdat het gefilmd is..
15 viewsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef Silvanovisch het volgende:
Moet zeggen dat ik bij de meeste 'leaks' vrij snel door heb dat het fake is, gewoon wat zelfgemaakte fotosoeps..
Maar dit oogt toch behoorlijk echt (en netjes! ilike).. Ook omdat het gefilmd is..
Het is zijn YT-accquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:34 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe kwam je bij dat filmpje? Hij was nog maar net geupload. Hij is weinig bekeken. Ben je hem niet gewoon aan het promoten?
Nee. Jij faalt met snipen. Hoe kan ik een kd van meer dan 2 hebben met al die snipers?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:05 schreef FalleNk810i het volgende:
Als je maar weer kan sniperen als in mw2, dat faalt echt in BO
Had je in mw2 niet sowieso al 2 perks nodig om fatsoenlijk te qs'en?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef SoldMayor het volgende:
Ze moeten het quikescopen van mw2 gewoon als perk maken in mw3.
Campen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Jij faalt met snipen. Hoe kan ik een kd van meer dan 2 hebben met al die snipers?
Jij snipet niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Jij faalt met snipen. Hoe kan ik een kd van meer dan 2 hebben met al die snipers?
Eh wat? quickscopequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen SoH pro?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Had je in mw2 niet sowieso al 2 perks nodig om fatsoenlijk te qs'en?
Noessquote:
BC2 is altijd leuk man, lekker 16 vs 16 Arica harbor rushquote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef SoldMayor het volgende:
BC2 is alleen leuk als je met bekende sirieus gaat spelen.
COD speel ik altijd ... alleen of met vrienden.
12 vs 12..quote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BC2 is altijd leuk man, lekker 16 vs 16 Arica harbor rushOf pistol/knife only server
Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4quote:
Hoezo?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4
Ik ben bang dat die meer op Black Ops gaat lijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, voor teamwork enz is de PC ook leuker. Maar DICE is ook een eckte PC developer(zie BF3). Maar vraag me af hoe MW3 gaat worden, multiplayer, voor PC. Hopelijk zoals CoD4
Mwah, moet je is spelen op PC, dan zie je hetquote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo?
Op me x360 is het teamwork ook altijd in orde. Altijd headset en info doorgeven aan me medespelers.
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die meer op Black Ops gaat lijken.
Omdat activision. Omdat IW = IW niet meer.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo?
Op me x360 is het teamwork ook altijd in orde. Altijd headset en info doorgeven aan me medespelers.
Misschien kun je daar even reagerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen ook dat de kwaliteit van het geluid van XBL goed is, maar ik hoor 't niet hoor. Is dat dan met een speciale headset (Turtle Beach en zo)?
Evil Actisionquote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Zijn ze blind? CoD4 wordt door tig meer PC gamers gespeeld als BO én MW2 bij elkaar. DIe 2 bij elkaar opgeteld komen niet eens in de buurt van CoD4. Dan zien ze zelf toch wel dat er iets aan de hand is?
Ook met de standaard headset hoor ik alles eigenlijk prima... zit wel verschil tussen de games zelf moet ik zeggen, bij MW2 is het geluid veel slechter dan bij BO..quote:
Weet je wat? Kan je gewoon of een pc topic maken voor MW3, of hier:quote:Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, Deus Ex komt eerdags uit. Witcher 2 is ook al geweldig, hopelijk kan Deus Ex me nog bezig houden tot BF3 en Skyrim
Ah, gezelligquote:Op zondag 29 mei 2011 10:55 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
en het zorgt er alleen maar voor dat er uiteindelijk weer kansloos, onnodig geflame komt.
Troll.quote:
Dat bedoelde ik niet.quote:
Nee inderdaad, zie hem mij hier een partij onheus bejegenenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.Never mind.
Als je het niet kan dan zou ik inderdaad ook zo reagerenquote:
Waarde ontlenen aan het kunnen van quickscopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:49 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als je het niet kan dan zou ik inderdaad ook zo reageren
quote:
Jij bent ook het beste voorbeeld waarom die game leuk blijft na 500 uur. De RPG is het antwoordquote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
30 uur?![]()
Is dus ongeveer 1 euro met multiplayer uur?![]()
Ik denk dat ik op 0,02 zit per uur
1uur plezier voor 1euroquote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
30 uur?![]()
Is dus ongeveer 1 euro met multiplayer uur?![]()
Ik denk dat ik op 0,02 zit per uur
neuh niet, maar als je een sniper met ACOG echt ''sniperen'' noemt vind ik ook weer zoquote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waarde ontlenen aan het kunnen van quickscopen.
Scarquote:Op zondag 29 mei 2011 12:02 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp niet dat het leuk kan blijven na 600uur.
Na ongeveer 2-3uur multi player spelen versla je bijna iedereen met Scar-H en is er geen reet meer aan. Ik ging gewoon voor die emblems spelen, toen ik de gewenste emblems had gelijk MW2 in kast gestopt.
Wager is wel leuk en dan hele tijd iedereen bankruptenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
neuh niet, maar als je een sniper met ACOG echt ''sniperen'' noemt vind ik ook weer zo
[..]
ScarJa dan snap ik inderdaad dat de lol er zo af is, zit geen enkele uitdaging in.
Emblems en titles moeten echt wel weer terug in MW3, net zoals wapens unlocken bij het reachen van bepaalde levels, niet met dat zogenaamde geld, wat een faal is dat zeg
Klopt, maar maak er dan een aparte sectie van de MP van, en niet iets dat gevolgen heeft in de normale MP. Verder ben ik het compleet met fallen eens, die shit allemaal moeten kopen is echt pure aids.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Wager is wel leuk en dan hele tijd iedereen bankrupten
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
De maps van MW2 waren trouwens ook een stuk beter dan Black Ops
High Rise![]()
Skidrow
Invasion
Alle maps vond ik eigenlijk wel vet, behalve dan Wastelandquote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
De maps van MW2 waren trouwens ook een stuk beter dan Black Ops
High Rise![]()
Rust
Quarryquote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Alle maps vond ik eigenlijk wel vet, behalve dan Wasteland
Terminal
quote:
Je moeder in een bakfiets, Quarry is op zeker wel een leuke mapquote:
Estate is ook chill. Buiten lekker snipen en binnen rampeneren met je spasquote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bijna alle mappen waren tof, behalve Estate, Derail en Rust. Kankermappen tot op het bot.
Gewoon dat gebouwtje bij B of de estate pakken met je team en de hele tijd daar blijven en alles wat naar boven probeert te komen helemaal naar de klote snipen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Estate is ook chill. Buiten lekker snipen en binnen rampeneren met je spas
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moeder in een bakfiets, Quarry is op zeker wel een leuke map
Jonge, wat weet jij nou?!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.
Jonge, met je sniper in die loods met die loopbrug in de nok, dan zie je meer als je denkt hoor, genoeg om een streak op te bouwen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.
Alles.quote:
Oh, wel een goed plekje in een hele (moeilijk grote) map.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jonge, met je sniper in die loods met die loopbrug in de nok, dan zie je meer als je denkt hoor, genoeg om een streak op te bouwen.
Dan faal jij gewoon, newbiequote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oh, wel een goed plekje in een hele (moeilijk grote) map.Leuk hoor.
Mij een newbie noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |