Het is gewoon tof!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:47 schreef RudyCarell het volgende:
What is toch de dealio met dat LEGO® crap...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:47 schreef RudyCarell het volgende:
What is toch de dealio met dat LEGO® crap...
Dat ja! Lego-games zijn echt tof! Maar ik vind het niet echt moeilijk hoor, maar je moet soms effe goed kijken en zoeken om het juiste item of het juiste karakter te hebben en gebruiken...quote:
Ja maar de eerste keer loop je het toch gewoon door omdat je heel veel nog niet kan doen? En zodra je het uitgespeeld hebt kun je het nog een keer spelen en kun je overal bij?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
[..]
Dat ja! Lego-games zijn echt tof! Maar ik vind het niet echt moeilijk hoor, maar je moet soms effe goed kijken en zoeken om het juiste item of het juiste karakter te hebben en gebruiken...
Jawel al een tijdje! Pirates is nu het laatste lego spel dat uit is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Is die nieuwe Lego Star Wars nog niet uit? Die vond ik er wel goed uitzien.
Die hub is toch wel een stuk kleiner als die van HP hoop ik?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef Lijnloos het volgende:
Nou je moet in het begin ook al wel proberen wat dingen op te pakken, anders kun je soms ook gewoon niet verder... maar dat is wel het algemene idee ja. Hoewel het nu toch iets anders is dan bij Harry potter bv. Je hoeft niet in de levels opzoek naar karakters om te unlocken, die lopen gewoon in de hub rond en als je ze hebt unlocked tijdens de storymode (niet te missen volgens mij) dan kun je ze in de hub kopen door er langs te lopen. Moet je ze alleen wel kunnen vinden natuurlijkEn de rode bricks zijn vervangen door red hats en die zijn ook alleen in de hub te vinden, scheelt ook weer zoeken in de lvls. Al met al erg leuk vind ik.
Oke gelukkig want dat was opzich wel leuk maar heb ik nu even geen zin in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:05 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, ja dat wel gelukkig. De stukjes waar ik nu kan komen (heb nog niet veel golden bricks) is niet echt huge... Ik denk zeg maar 3 kamertjes HP
quote:Disney Interactive Studios announced today that they will be bringing a brand new, multiplayer action-adventure game to the 360 titled Disney Universe. The title is set to mix up worlds which are inspired by an array of Disney films, including live and animated features, and films from Disney-Pixar.
In Disney Universe, you will be able to choose from over 40 classic and contemporary Disney costumes. Some of the costumes confirmed to appear in the game are Alice from "Alice in Wonderland", Mike from "Monsters Inc.", Stitch from "Lilo & Stitch", and TRON from "TRON: Legacy". Each costume will offer a specific tool that changes and grows as you progress through the game. Costumes will improve as you experience a variety of worlds, each offering different objectives and missions that follow Disney and Disney-Pixar story lines.
Adam Sussman, Senior VP of publishing for Disney interactive has a couple of words to share about Disney Universe.
Disney Universe is a vast treasure chest of Disney properties with memorable characters, places and experiences that gamers, as well as Disney fans will enjoy. The fast-paced, frenetic gameplay combined with wacky humor and hilarious situations make Disney Universe the perfect game to play with family and friends.
Disney also noted that the game will feature "an expanding universe post-launch with items for download and new content available", giving player an ever-evolving experience with the title.
Disney Universe is scheduled to arrive this fall.
LA Noire is ontzettend tof, grote kans dat jij er niets aan vind dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:25 schreef AQuila360 het volgende:
In elk geval krijg ik vandaag LA Noire binnen en ik ben benieuwd of het tof is!
Hells no, Mortal Kombat had ook al een online pass, en daarvoor andere games ook al volgens mijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
LA Noire is ontzettend tof, grote kans dat jij er niets aan vind dus
Dirt 3 is trouwens ook weer vet, en de eerste? niet EA game met online pass. Binnenkort zullen dus bijna alle games wel een online pass krijgen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
LA Noire is ontzettend tof, grote kans dat jij er niets aan vind dus
Vandaar ook het vraagteken Spank, ik speel alleen maar toffe games dus ik weet helaas niet allesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hells no, Mortal Kombat had ook al een online pass, en daarvoor andere games ook al volgens mij
uit 2010:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hells no, Mortal Kombat had ook al een online pass, en daarvoor andere games ook al volgens mij
En THQ doet dat ook met bepaalde titels, zoals smackdown vs rawquote:Online Pass launches in all future EA SPORTS simulation games on the PS3 and Xbox 360 beginning in June with Tiger Woods PGA TOUR 11.
Ga je mond spoelen. MK is moddervet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vandaar ook het vraagteken Spank, ik speel alleen maar toffe games dus ik weet helaas niet alles
Erg vet spel. Wel weinig replay waarde vind ik. Deze komt jaarlijks terug in de sale voor 600 punten. Daar zou ik even op wachten. Al is het de 1200 punten best waard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef pugehenis het volgende:
Heeft iemand die oude arcade game shadow complex en is ie die 1200 punten waard? Hij staat wel bovenaan bij meest gedownload volgens mij.
Dan wacht ik inderdaad er wel even op tot ie een keer in de aanbieding is weer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg vet spel. Wel weinig replay waarde vind ik. Deze komt jaarlijks terug in de sale voor 600 punten. Daar zou ik even op wachten. Al is het de 1200 punten best waard.
Ik denk dadelijk in de summersale weer. Is toch altijd een beetje hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:42 schreef msnk het volgende:
Een maand terug was die 600, dus het zal denk ik wel even duren voordat die weer in prijs daalt.
Precies... Ik zeg splitten dit topic, kiddie games en normale gamesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef msnk het volgende:
Lego en Disney, vind je het gek dat PS3 fanboys ons uitlachen
Yep! In ieder geval die van MS en Nintendo, Sony denk ik niet (is midden in de nacht, maar wel weer NGP, moeilijkmoeilijkmoeilijk!), EA en andere moet ik nog ff kijken!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spanky. Ben je tijdens E3 conferenties aanwezig op IRC?
Awesome. Ik ben er iig met MS, Sony en Nintendo. Binnenkort schrijven we nog even een sitenews en topic met alle plannen rondom E3. Daar zal IRC ook bij staan voor iedereen die er minder bekend mee is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep! In ieder geval die van MS en Nintendo, Sony denk ik niet (is midden in de nacht, maar wel weer NGP, moeilijkmoeilijkmoeilijk!), EA en andere moet ik nog ff kijken!
Een van de beste xbla games die er zijn heb hem geloof ik ook 3 keer uitgespeeld. Maar idd even wachten tot die weer goedkoperis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef pugehenis het volgende:
Heeft iemand die oude arcade game shadow complex en is ie die 1200 punten waard? Hij staat wel bovenaan bij meest gedownload volgens mij.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dan kom je erachter dat het voor de gewone Xbox is en niet voor de 360
Gelukkig kan ik em omruilen voor BurnOut Paradise
Ligt hier in het kastje met zijn beste matties de NES, Gamecube en PS1 (ja 1 ja, fuck jou).quote:
Ik kan nergens meer op of bijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eerst Xbox Live down, nu moet ik ineens mijn Hotmail/Xbox wachtwoord veranderen. WTF?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan nergens meer op of bij![]()
WIER SIND GEHACKTED
Wel raar, op dit moment haal ik nl D&D Daggerdale binnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan nergens meer op of bij![]()
WIER SIND GEHACKTED
Hoezo? Heb je geen recensies gelezen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel raar, op dit moment haal ik nl D&D Daggerdale binnen.
Geniaal Yiquote:
Nee, die lees ik bij XBLA spellen nooit vooraf eilk, en voor die 10 euro haal ik net zo goed een baggergame ala DOA extreme of sacred 2 uit de budgetbak om daar een avondje of wat mee zoet te zijnquote:
Volharding is wel nodig ja!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:48 schreef msnk het volgende:
Ben nog niet eens in de buurt van het eindeIk zuig tantoe hard in dat spel.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
![]()
Oh well, als je hem nog kan ruilen...
Veel mensen zeggen ook dat de kwaliteit van het geluid van XBL goed is, maar ik hoor 't niet hoor. Is dat dan met een speciale headset (Turtle Beach en zo)?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef Stuurver het volgende:
Ik hoor nooit het verschil tussen zo'n irritant ventje van 12 en een meisje/vrouw als ze een microfoon gebruiken
Ik denk dat het vooral met de kwaliteit van de mic te maken heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen ook dat de kwaliteit van het geluid van XBL goed is, maar ik hoor 't niet hoor. Is dat dan met een speciale headset (Turtle Beach en zo)?
Het enige wat prestige tegenwoordig zegt is dat ze het lang volgehouden hebben om zover te komen. Ook ik kan meerdere malen prestige halen, het kost mij meer tijd dan de echt goede gamer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef Stuurver het volgende:
Call of Duty games zijn ook geen zak meer aan
4 zit vol met hackers
MW2 gebruikt iedereen tegenwoordig een sniper en een grenade launcher en je staat zonder enige moeite zo op de 1e plek
BO heeft die vage hit detection en daar is de tegenstand nog minder.
Als je na een half jaar geen shooter te hebben gespeeld op de 1e plek staat en in een lobby zit waarin iedereen tig keer geprestiged is en ik nog niet eens een keer dan is er toch iets mis
Ik snap echt niet hoe je max prestige kan halen, ik speelde het ooit minstens een uur per dag (CoD4) en kwam nooit verder dan 2x prestige en toch stond ik bijna altijd bovenaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het enige wat prestige tegenwoordig zegt is dat ze het lang volgehouden hebben om zover te komen. Ook ik kan meerdere malen prestige halen, het kost mij meer tijd dan de echt goede gamer.
Iedere dag de hele dag spelen hčquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je max prestige kan halen, ik speelde het ooit minstens een uur per dag (CoD4) en kwam nooit verder dan 2x prestige en toch stond ik bijna altijd bovenaan
Ik heb geen enkele prestige gehaaldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je max prestige kan halen, ik speelde het ooit minstens een uur per dag (CoD4) en kwam nooit verder dan 2x prestige en toch stond ik bijna altijd bovenaan
Er is een banhammer geweest vandaagquote:Op zondag 29 mei 2011 00:49 schreef Stuurver het volgende:
http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/41.aspx
prachtig om te lezen
Volgens mij is Microsoft erg streng tegen cheaters sinds begin mei.quote:
D'r zat er één tussen waarbij stond "Dropped the F-bomb for the 2nd time"quote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Volgens mij is Microsoft erg streng tegen cheaters sinds begin mei.
Leuk om al die mensen te zien huilen nu dat ze gepakt zijn
http://www.amazon.co.uk/X(...)id=1306666485&sr=8-1quote:Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef badboynova het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU wat is livecodes duur geworden, 44,99 euro voor 12 maanden.
Gelukkig heb ik nog een maand de tijd om iets goedkopers te vinden waar je met ideal kan betalen.
p.s
klopt het dat 37 į 38 euro het goedkoopste is?
3dequote:
joh echt waar?quote:
Toen je overvallen werd door mocro's zeker.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef jimjim1983 het volgende:
Mn eerste werkt nog steeds primaheb m zelfs al 2x keihard op de grond laten vallen.
Ik heb hier ook 3 staan.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Toen je overvallen werd door mocro's zeker.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Toen je overvallen werd door mocro's zeker.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik heb hier ook 3 staan.
Erg irritant als je vrienden langskomen die vragen altijd of ze er een mogen hebben want "je hebt er toch 3"
heb ik ook drie, 1ste ging kapot ( rrod ) , wel laten maken maar vertrouwde het niet dus had maar vast een nieuwe gekocht. ( ding doet het nu nog XD ) , toen kwam de slim uit en tja doen die 2e maar verkocht en een slim gekocht.quote:
Kende het niet maar ziet er opzich wel tof uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
denk dat ik deze maar ga halenzag dat ie bij de 2 voor 25 actie zit bij FRS.
Echt waardeloze DOTW's de laatste weken. Jammer, want het ging daarvoor toch een tijdje erg goed...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef msnk het volgende:
DOTW looks like a Rock Band 3 Ozfest fest incl. 33% off Motley Crue's Dr Feelgood + Judas Priest's Screaming for Vengeance albums \m/
Men verwacht heel veel van de summer month deals of hoe heet die shit, dus hopelijk dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Echt waardeloze DOTW's de laatste weken. Jammer, want het ging daarvoor toch een tijdje erg goed...
Ik wacht nog op PinballFX2 discounts, een ilomilo DLC discount (al is de DLC al heel cheap), en op Stacking voor 600 puntjes.
Shivering Isles is echt awesome, je zal er veel pezier van hebben!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef msnk het volgende:
Ik sla Shivering Isles toch maar over en haal dan de 5th anniversary edition denk ik
[ afbeelding ]
Ik was heel toevallig anderhalve week geleden ofzo begonnen met Oblivion GOTY op de PS3, die ik destijds eens voor 14 euro ofzo heb gekocht, maar eigenlijk vind ik het er niet meer uitzien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef msnk het volgende:
Ik sla Shivering Isles toch maar over en haal dan de 5th anniversary edition denk ik
[ afbeelding ]
[..]
Summer of Arcade, maar ik weet niet of ze de afgelopen jaren dan ook met goede aanbiedingen kwamen, of de focus gewoon alleen lag op de originele games die uitkwamen... en dan was er vaak als 'aanbieding' dat als je ze allemaal kocht, dat je dan wat puntjes terugkreeg ofzo...quote:Men verwacht heel veel van de summer month deals of hoe heet die shit, dus hopelijk dan.
Mjah, je ziet vaak dat het dan wel redelijk snel toch omlaag gaat in prijs, maar sowieso kan ik rustig wachten. Ik heb net een paar maanden geleden AC2 GOTY gespeeld dus wat dat betreft kan ik nog wel even zonder...quote:Trouwens over AC:B: De Da Vinci Edition zal in het begin meteen 40/50 euro kosten dacht ik (dus niet zoals met Mafia 2 meteen budget), daarom heb ik zelf AC:B wel gehaald. Geen zin om te lang te wachten
Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen of ik het misschien wel los moet kopenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Shivering Isles is echt awesome, je zal er veel pezier van hebben!
Zal wel komen doordat ze zo opgaan in de game dat ze geen tijd hebben op te plassen. Dan is dat een oplossingquote:
Ik wil Shivering Isles maar ik kan die nergens vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Men verwacht heel veel van de summer month deals of hoe heet die shit, dus hopelijk dan.
Trouwens over AC:B: De Da Vinci Edition zal in het begin meteen 40/50 euro kosten dacht ik (dus niet zoals met Mafia 2 meteen budget), daarom heb ik zelf AC:B wel gehaald. Geen zin om te lang te wachten
best n vet spelquote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
denk dat ik deze maar ga halenzag dat ie bij de 2 voor 25 actie zit bij FRS.
Zelfde hier, een half jaar geleden tweedehands op de kop getikt. Was toch nog een spel wat ik altijd nog eens wilde gaan spelen, maar andere spellen kwamen er telkens voor. Toen gehaald(voor de 360), maar man die graphics vielen tegen. Net fallout en AC gespeeld, dan viel de wereld van oblivion toch wel erg vies tegenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was heel toevallig anderhalve week geleden ofzo begonnen met Oblivion GOTY op de PS3, die ik destijds eens voor 14 euro ofzo heb gekocht, maar eigenlijk vind ik het er niet meer uitzien.
Ik vond Halo:CE en DOA3 toen ik ze met release kocht ook fucking tering knetter gruwelijk mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn die gfx van oblivion echt zo slecht nu? Toen ik hem bij release speelde was het gruwelijk mooi dus kan niet geloven dat het nu nix meer is.
Toevallig gisteren de update gehad en kan nu met paypal betalen in NL, ze hebben ook de hoeveelheid punten aangepast zag ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef Stuurver het volgende:
Kan je ook met Nederlandse account met PayPal betalen? En kan dat nu al?
Was het maar al zo'n feestquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:42 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox @ E3
Je kunt zelf uitvinden wat we echt aankondigen op E3 door onze live uitzending te bekijken. Deze wordt gestreamed naar Xbox.com.
Ik ga zeker kijken voor de Xbox 720
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
De nieuwe pinball FX2 tafels zijn te gek. Fantastic 4 en Mars. Mars is wel even doorheen prikken, maar dan hedde ook wat. Vind ze zo vet dat ik Mortal Kombat al 2 weken niet meer aan heb geraakt.
quote:
quote:
bron http://www.joystiq.com/20(...)on-review/#continuedquote:This, however, is no lie: Red Faction: Armageddon manages to strip most of what was good about Guerrilla and fill the vacuum left behind with only mediocrity and a cool magnet gun. Your money would be better spent as mine has been
Ik vond de vorige ook niet zo boeiend. Op een gegeven moment had ik het wel weer gehad. Het wordt zo saai als je de hoofdlijn af hebt en je alleen nog die sidequest overhoudquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Red Faction armageddon klinkt even kut als ik al dacht...
[..]
bron http://www.joystiq.com/20(...)on-review/#continued
De demo was ook niet meer dan saai en gewoontjes. Beetje kloten met slopen en de lol was eraf.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Red Faction armageddon klinkt even kut als ik al dacht...
[..]
bron http://www.joystiq.com/20(...)on-review/#continued
Doet het nog!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ligt de xbox site bij jullie er ook uit?
Ik zit er via Chrome...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nu je het zegt idd, via FF kom er niet op maar via IE is het geen probleem
Toch de originele makers, misschien wordt het dan toch wel een leuke(sick) game. Voor de afwisseling niet verkeerdquote:Nieuwe Carmageddon in ontwikkeling bij originele makers
De makers van de originele Carmageddon en Carmageddon: Carpocalypse Now werken aan een nieuw deel in de serie: Carmageddon: Reincarnation. Dat heeft ontwikkelaar Stainless Games bekendgemaakt middels een persbericht.
© Gamer.nl
"Carmageddon: Reincarnation krijgt hetzelfde soort duistere humor en geweld wat van de originele game zo’n succes maakte", vertelt Neil Barnden, mede-oprichter van Stainless.
"Alle grappen, de gestoorde power-ups en extreme vernietiging keren terug. Wij gaan ervoor zorgen dat de bestaande fans krijgen wat ze willen en verwachten van een Carmageddon-game, en dat een nieuwe generatie ontdekt hoe leuk het is om in een Cunning Stunt te geraken."
De game moet in 2012 uitkomen voor verschillende digitale platformen. Stainless heeft in het verleden downloadbare games gemaakt voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360. De ontwikkelaar is nog op zoek naar een partner om de ontwikkeling van de game in een volgende versnelling te brengen.
http://support.microsoft.com/kb/962228quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien een stomme vraag maar ben van de oude 360 naar een nieuwe gegaan. Heb in de loop der tijd voor aantal spellen betaald om te downloaden. Op mijn oude 360 heb ik ze soms ook verwijderd gezien mijn HDD met weinig gig's. Is er een manier waar ik terug kan vinden welke spellen ik allemaal OOIT gedownload heb? Zowel demo's als gekocht?
Wat zijn dit voor sneue kneuzen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Er zit gewoon niets tofs in het 360 vat op de E3 dat dit kan!
Ik ben bang dat het niet tof wordt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Toch de originele makers, misschien wordt het dan toch wel een leuke(sick) game. Voor de afwisseling niet verkeerd
Jezus, is die autist nou nog steeds met die filmpjes bezig?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Er zit gewoon niets tofs in het 360 vat op de E3 dat dit kan!
Voor een tussendoor-game wil ik het best eens proberenquote:
Zodra ik met paypal wil betalen, moet ik naar xbox.com/paypal en dan krijg ik op een gegeven moment een error omdat het nog niet werktquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:22 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Toevallig gisteren de update gehad en kan nu met paypal betalen in NL, ze hebben ook de hoeveelheid punten aangepast zag ik.
[..]
Was het maar al zo'n feesthet zal wel weer verder gaan op Kinect en hoe "goed" dat da ding wel niet verkocht heeft.
Wat is uw lievelingskleur of anders eten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef wc-eend het volgende:
Hey Jongens en Meisjes,
Ik mag tijdens de E3 een heel kort interview doen met iemand over Hitman Absolution, het vijfde deel in de serie.
Hebben jullie nog een vraag?
Hey hey hey!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
Je broek uitdoen en dan door de zaal rennen!
Hij mag 2 jaar lang niet in de buurt komen van een kinderdagverblijfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hey hey hey!!!!Het is geen kinderdagverblijf!!!!
![]()
![]()
Oh nee, ik was fucking lang bezig met één tering challenge in Skate (1), mijn laatste was dat ook nog 'squote:
Ah, Skatequote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh nee, ik was fucking lang bezig met één tering challenge in Skate (1), mijn laatste was dat ook nog 'sHeb dat ding bijna m'n raam uitgeflikkerd.
Verschrikkelijk, ik moest 5500 punten halen in een no-skate zone en dat wilde steeds maar niet lukkenquote:
Dat klinkt niet goed? Heb jij ook de eerdere lego games gespeeld en had je dat daar toen ook? Of echt alleen bij deze Pirates?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Desunoto het volgende:
Dat LEGO Pirates spel is inderdaad te moeilijk.
Zit nu op een schip en heb GEEN IDEE wat ik moet doen. Alles heb ik al gedaan maar ik kom geen steek verder. Nou is het spel wel vaker onduidelijk maar dan kon je er zelf nog uitkomen door willekeurig om je heen te meppen en springen maar nu niet.
huh, waar bedoel je dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
Lijnloos je moet al je gespeelde trails uit je gameslist gooien dan heb je een betere score
In je gameslist heb je ook nog alle trails er tussen staan dat is klote! Nu sta je maar op 33%quote:Op zondag 5 juni 2011 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
huh, waar bedoel je dat?
Lego pirates zit ik nu op 80 % zon beetje... Nu alle minikits en compass-dingen vinden en dan nog ff de coop een keertje doen en dan zijn we er! Hij is echt leuk... En vanochend nog ff lekker feeding frenzy gedaan... Dat wordt een lange grind voor de 40000 vissen (nu ongeveer de helft of zo ge had)
Persoonlijk zou ik wachten op een goede salequote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
1400 points en ik heb geen idee welke game ik wil downloaden, iemand een aanrader?
Ja maar nu heb je maar 33% gehaald dat vind je toch wel storend?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:24 schreef Lijnloos het volgende:
Ah zo... Ja, moet ik idd een keertje doen ja. Stoort me alleen te weinig om er aan te denken.
Serieus? Ik dacht dat jij wel 80% had ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:54 schreef Lijnloos het volgende:
Op zich wel (volgens trueachievement is het 45%) maar ik kijk haast nooi op xbox.com
Super Meat Boy natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
1400 points en ik heb geen idee welke game ik wil downloaden, iemand een aanrader?
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
That's giving me Waaaay too much creditquote:Op zondag 5 juni 2011 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jij wel 80% had ofzo.
Zeg het maar welquote:Op maandag 6 juni 2011 10:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
That's giving me Waaaay too much creditNee joh, het valt wel mee... ik heb een aantal games waar ik echt maar 1 acheivement van heb en daarna nooit meer gespeeld en ook niet de behoefte aan (zal niet zeggen welke, want da's hier echt vloeken in de kerk gok ik).
Maar uhm, hoe moet je ze weghalen uit de lijst dan? Heb effe gekeken net, maar zie nergens waar je dat kunt weghalen...
Nou vooruit dan...quote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeg het maar wel![]()
En volgens mij kan dat alleen op de xbox zelf/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onwijs toffe spellen!quote:
Zijn toch best leuke kindergames?quote:
Ga jij maar even naar Okkie.nl Spankyquote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zijn toch best leuke kindergames?
Underdeed. Dat zijn idd leuke kindergames.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan is het wel zo prettig dat je die kinderen ook een werkend product geeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Merken die kinderen toch niet joh, die springen op en neer voor de TV en op het scherm zien ze iets gebeuren, dus ze zijn allang tevreden!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan is het wel zo prettig dat je die kinderen ook een werkend product geeft.
Dat Disneyland is wel leuk voor kinderen denk ik idd, maar dat Star Wars spelletje lijkt me niet zo verstandig.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Merken die kinderen toch niet joh, die springen op en neer voor de TV en op het scherm zien ze iets gebeuren, dus ze zijn allang tevreden!
Erger nog!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef Stuurver het volgende:
Is die Microsoft conference het waard om terug te kijken of is het weer Skittles en friends?
Populous 3quote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben Hyped voor From Dust![]()
Doet me in de verte denken aan Populous 3
Zeker!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Populous 3zo'n enorm vet spel dat!
Ik speel anders nog steeds elke dag met mijn master chiefquote:
quote:Welcome to Ms. Splosion Man Early Access!
Ik heb ook! Kunnen we samen Sploden!quote:
fixedquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welcome to Ms. Splosion Man Early Access with kinect support!
Dat is een stuk toffer dan alles wat ze vanavond verkondigd hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffftt zijn ze heel erg tof nieuws vergeten bij de MS persconferentie! Xbox Live Cloud komt eraan, waar je savegames op kan zetten én je profiel! Geen "recover gamertag" meer dus!Daarnaast kan je ook Beacons aanmaken waarin je aangeeft dat je zin hebt om iets te spelen, dus stel je kijkt een film en je maatk een beacon dat je wel trek hebt in een potje Hal0lz, dan weten mensen dus dat ze je kunnen storen omdat je dat aangegeven hebt. Is trouwens niet alleen via Live, ook op facebook en shizzle...
bron: http://kotaku.com/5809076(...)-coming-to-xbox-live
Na het zien van deze zielige presentatie al helemaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik mag het hier niet zeggen, maar doe het lekker toch. Ik ben ook wel benieuwd naar wat the big N gaat brengen morgen
In de 'Summer of Arcade'quote:
Alleen via live te krijgen ?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de 'Summer of Arcade'
Hot diggity damn, dat is net pas 10000 keer gezegd
Na mijn eerste Halo (Halo 3) nooit meer een Halo game voor mij, echt een boutspel..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
Halo is vet! Maarja die CE remake weet ik nog niet en Halo 4 achja.
+1quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Na mijn eerste Halo (Halo 1) nooit meer een Halo game voor mij, echt een boutspel..
Ik vond 2 een stuk tofferquote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Populous 3zo'n enorm vet spel dat!
Hmm, die beacon klinkt wel heel tof, ben ik zeer benieuwd naar. Maar hoe krijg je een bericht als je daarna je xbox uitzet? Ik hoop dat ik iets kan integreren met m'n HTPC, maar dat lijkt me iets teveel gevraagdquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffftt zijn ze heel erg tof nieuws vergeten bij de MS persconferentie! Xbox Live Cloud komt eraan, waar je savegames op kan zetten én je profiel! Geen "recover gamertag" meer dus!Daarnaast kan je ook Beacons aanmaken waarin je aangeeft dat je zin hebt om iets te spelen, dus stel je kijkt een film en je maatk een beacon dat je wel trek hebt in een potje Hal0lz, dan weten mensen dus dat ze je kunnen storen omdat je dat aangegeven hebt. Is trouwens niet alleen via Live, ook op facebook en shizzle...
bron: http://kotaku.com/5809076(...)-coming-to-xbox-live
FYI: This year's summer of Arcade is scheduled to start on July 20th.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Summer of Arcade 2011
Bastion
From Dust
Insanely Twisted Shadow Planet
Fruit Ninja (kinect)
Toy Soldiers : Cold War
Er wordt ook gerept over Facebook integratie, dus met n beetje geluk kan je n notification op je telefoon krijgen oidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hmm, die beacon klinkt wel heel tof, ben ik zeer benieuwd naar. Maar hoe krijg je een bericht als je daarna je xbox uitzet? Ik hoop dat ik iets kan integreren met m'n HTPC, maar dat lijkt me iets teveel gevraagd
Dat is sowieso wel een goede ja. Zeker nu Nokia die telefoons gaat uitgevenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef Lijnloos het volgende:
Windows 7-telefoontje aanschaffen zodat je kunt syncen met Xbox-live?
Je hebt nu trouwens al een HTC Trophy voor ¤180, zit heel hard te twijfelen hier...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een goede ja. Zeker nu Nokia die telefoons gaat uitgeven
Halo:CE was kunst. K-U-N-S-Tquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Na mijn eerste Halo (Halo 3) nooit meer een Halo game voor mij, echt een boutspel..
The Flood vond ik inderdaad ook erg hinderlijk, maar als spel was CE gewoon baasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb Halo nooit echt boeiend gevonden. Was de eerste game op mijn Xbox destijds (samen met DoA3), maar vond Master Chief en het hele verhaal niet echt interessant, de gameplay was ok-ish maar ook niet geweldig, de wereld vond ik niet echt tof ofzo, en toen ik bij de Library kwam en alleen maar van die irritante klotebeesten tegenkwam, ben ik ermee gekapt....
...maar ik ben sowieso niet zo van die depressieve sci-fi shooters,
Dit dus inderdaadquote:Ik vond de eerste Halo erg tof, samen met mn broertje uitgespeeld.
Deel 2 viel erg tegen, en de rest heb ik daarom niet meer gespeeld.
Ja. Dat werkt niet helemaal. Geeft steedds de melding: "Marketplace not available in your region".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef Lijnloos het volgende:
Reach is t vetstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond de eerste Halo erg tof, samen met een maatje uitgespeeld.
Deel 2 viel erg tegen, en de rest heb ik daarom niet meer gespeeld.
WHAT THE FUCKquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het nieuwe stuur
http://majornelson.com/20(...)ireless-speed-wheel/
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het lijkt wel of zoiets is gebeurd:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het nieuwe stuur
http://majornelson.com/20(...)ireless-speed-wheel/
Ja, alleen is dat domme ding wel 1 controller..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
Dat stuur is toch geen echt stuur?
Maar gewoon zodat je iets in je handen hebt? beetje zoals dat klikstuurtje van de wii waar je je wiimote in kan doen?
Het was nix nee.quote:
veel gelul. weinig nieuws.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef RudyCarell het volgende:
Nog 10 minuten! http://www.ustream.tv/battlefield3
Ja? Ik vind het fantastisch namelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spanky? Ik vind Ms Splosion Man nog niet zo boeiend eigenlijk... De stemmetjes zijn vervelend en de besturing lijkt wat minder strak dan in het eerste deel.
Zo erg huhquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil ik even HomeFront spelen,zijn er niet eens genoeg gasten aanwezig om 1 pot te vullenzitten we dan met ze 3-en op xbox live
Yeah zo ben ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu enkel 1-1 gedaan en was nog niet zo onder de indruk. Morgen maar eens verder spelen.
Ga jij trouwens ook braaf mailen wat je bevindingen zijn?
Vanavond eens testen, gisteren wel code gehad. Mr. was in ieder geval briljant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spanky? Ik vind Ms Splosion Man nog niet zo boeiend eigenlijk... De stemmetjes zijn vervelend en de besturing lijkt wat minder strak dan in het eerste deel.
jij leeft in een omgekeerde wereld of niet ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:39 schreef feesbeeest het volgende:
Wat voor prullenbak games zijn dit wel
- Assasins creed na het 1e deel ging het berg afwaarts.
- Mass Effect 3, 1 was leuk. 2 bagger.
Enige goede games waren From Dust en die nieuwe Halo.
- Zal écht alle content naar de 360 komen, dus ook al het geneuk, gescheld, de liters bloed en de blote tetten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef wc-eend het volgende:
Hey Jongens,
The Witcher 2 komt ook naar de Xbox 360 en ik heb er later vandaag een presentatie over met een interview erachter aan.
Hebben jullie nog leuke vragen over de game of de port naar de console?
AC1 was fantastisch leuk voor even, maar werd veel te snel saai. Alle delen daarna zijn daarom veel beter uitgewerkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
AC 1 was niet perse kut hoor
Was juist geniaal ,zon spel waar je overal naartoe kon klimmen en rennen.
Dat het alleen maar verbeterd is, dat is waar ja.
Game van de showquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:39 schreef feesbeeest het volgende:
Wat voor prullenbak games zijn dit wel
- Assasins creed na het 1e deel ging het berg afwaarts.
- Mass Effect 3, 1 was leuk. 2 bagger.
Enige goede games waren From Dust en die nieuwe Halo.
De gameplay is nu ook wel ''hardcore'' blijft die moeilijkheid en het feit dat je ''weinig aan het handje wordt genomen'' of wordt dat veranderd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
- Zal écht alle content naar de 360 komen, dus ook al het geneuk, gescheld, de liters bloed en de blote tetten?
- Alle huidige en toekomstige patches voor de PC-versie komen naar 360, worden er nog meer aanpassingen gedaan om de game goed op de console te krijgen?
wil je een dvd met demo play ?quote:
quote:
zoals bij new super mario bros. als je niet weet wat je moet doen dan kan je het spel zichzelf laten spelenquote:
WTF hoezo zou ik dat willenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zoals bij new super mario bros. als je niet weet wat je moet doen dan kan je het spel zichzelf laten spelen
Deze man, hij heeft dé vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
- Zal écht alle content naar de 360 komen, dus ook al het geneuk, gescheld, de liters bloed en de blote tetten?
- Alle huidige en toekomstige patches voor de PC-versie komen naar 360, worden er nog meer aanpassingen gedaan om de game goed op de console te krijgen?
omdat het anders te moeilijk voor je is, en het heeft boss fightsquote:
Ik wil moeilijke spellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat het anders te moeilijk voor je is, en het heeft boss fights
quote:How does it look? The version we saw was a pre-alpha build, so it did not represent how the game will look at release. But our first reaction was, "Hey, this game looks really great on the Xbox 360." CD Projekt is aiming for the equivalent of the PC version's medium settings on the Xbox 360, and we noticed some animation hitches, screen tears, and a few frame rate dips, but that's par for the course at this stage. The art design still shone through, and Gop was proud of how the art design was always the team's first concern with the visuals. He stated that even Witcher 2 players enjoying the game on low settings are incredibly pleased with how the game looks. The team's goal is to make sure that The Witcher 2 runs smoothly at 30 frames per second minimum.
Ziet er best goed uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
The Witcher 2
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie beter zal draaien op mijn 360 dan op mijn PC.quote:
Daarom heersen consoles ook. Ik ben echt enorm benieuwd naar het eindprodukt, heb best zin in een volwassen Fable.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie beter zal draaien op mijn 360 dan op mijn PC.
Mijn PC draait alleen firefox en winamp, dus ik ben ook erg blij dat hij naar de 360 komtquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie beter zal draaien op mijn 360 dan op mijn PC.
Nooit van m'n leven meer een windows phonequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef Lijnloos het volgende:
Eind dit jaar zijn ze beter dan ooitquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven meer een windows phone
Dat windows phone 7 is wel goed geloof ik. Ik heb nu dat crappy 6.5quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven meer een windows phone
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:19 schreef Lijnloos het volgende:
http://www.thq.com/uk/thqtv/index?movieId=5041
Ik moest echt effe heel hard lachen... My little pony
Witcher 2 ziet er goed uit.quote:
Doe mij die glazen bol eens, is dat dezelfde waar in te zien was dat Zune zo een onwijs succes ging worden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eind dit jaar zijn ze beter dan ooit
Nee, maar Nokia gaat nu WP toestellen uitbrengenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doe mij die glazen bol eens, is dat dezelfde waar in te zien was dat Zune zo een onwijs succes ging worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |