Erger nog!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef Stuurver het volgende:
Is die Microsoft conference het waard om terug te kijken of is het weer Skittles en friends?
Populous 3quote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben Hyped voor From Dust![]()
Doet me in de verte denken aan Populous 3
Zeker!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Populous 3zo'n enorm vet spel dat!
Ik speel anders nog steeds elke dag met mijn master chiefquote:
quote:Welcome to Ms. Splosion Man Early Access!
Ik heb ook! Kunnen we samen Sploden!quote:
fixedquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welcome to Ms. Splosion Man Early Access with kinect support!
Dat is een stuk toffer dan alles wat ze vanavond verkondigd hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffftt zijn ze heel erg tof nieuws vergeten bij de MS persconferentie! Xbox Live Cloud komt eraan, waar je savegames op kan zetten én je profiel! Geen "recover gamertag" meer dus!Daarnaast kan je ook Beacons aanmaken waarin je aangeeft dat je zin hebt om iets te spelen, dus stel je kijkt een film en je maatk een beacon dat je wel trek hebt in een potje Hal0lz, dan weten mensen dus dat ze je kunnen storen omdat je dat aangegeven hebt. Is trouwens niet alleen via Live, ook op facebook en shizzle...
bron: http://kotaku.com/5809076(...)-coming-to-xbox-live
Na het zien van deze zielige presentatie al helemaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik mag het hier niet zeggen, maar doe het lekker toch. Ik ben ook wel benieuwd naar wat the big N gaat brengen morgen
In de 'Summer of Arcade'quote:
Alleen via live te krijgen ?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de 'Summer of Arcade'
Hot diggity damn, dat is net pas 10000 keer gezegd
Na mijn eerste Halo (Halo 3) nooit meer een Halo game voor mij, echt een boutspel..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
Halo is vet! Maarja die CE remake weet ik nog niet en Halo 4 achja.
+1quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Na mijn eerste Halo (Halo 1) nooit meer een Halo game voor mij, echt een boutspel..
Ik vond 2 een stuk tofferquote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Populous 3zo'n enorm vet spel dat!
Hmm, die beacon klinkt wel heel tof, ben ik zeer benieuwd naar. Maar hoe krijg je een bericht als je daarna je xbox uitzet? Ik hoop dat ik iets kan integreren met m'n HTPC, maar dat lijkt me iets teveel gevraagdquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffftt zijn ze heel erg tof nieuws vergeten bij de MS persconferentie! Xbox Live Cloud komt eraan, waar je savegames op kan zetten én je profiel! Geen "recover gamertag" meer dus!Daarnaast kan je ook Beacons aanmaken waarin je aangeeft dat je zin hebt om iets te spelen, dus stel je kijkt een film en je maatk een beacon dat je wel trek hebt in een potje Hal0lz, dan weten mensen dus dat ze je kunnen storen omdat je dat aangegeven hebt. Is trouwens niet alleen via Live, ook op facebook en shizzle...
bron: http://kotaku.com/5809076(...)-coming-to-xbox-live
FYI: This year's summer of Arcade is scheduled to start on July 20th.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Summer of Arcade 2011
Bastion
From Dust
Insanely Twisted Shadow Planet
Fruit Ninja (kinect)
Toy Soldiers : Cold War
Er wordt ook gerept over Facebook integratie, dus met n beetje geluk kan je n notification op je telefoon krijgen oidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hmm, die beacon klinkt wel heel tof, ben ik zeer benieuwd naar. Maar hoe krijg je een bericht als je daarna je xbox uitzet? Ik hoop dat ik iets kan integreren met m'n HTPC, maar dat lijkt me iets teveel gevraagd
Dat is sowieso wel een goede ja. Zeker nu Nokia die telefoons gaat uitgevenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef Lijnloos het volgende:
Windows 7-telefoontje aanschaffen zodat je kunt syncen met Xbox-live?
Je hebt nu trouwens al een HTC Trophy voor ¤180, zit heel hard te twijfelen hier...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een goede ja. Zeker nu Nokia die telefoons gaat uitgeven
Halo:CE was kunst. K-U-N-S-Tquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Na mijn eerste Halo (Halo 3) nooit meer een Halo game voor mij, echt een boutspel..
The Flood vond ik inderdaad ook erg hinderlijk, maar als spel was CE gewoon baasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb Halo nooit echt boeiend gevonden. Was de eerste game op mijn Xbox destijds (samen met DoA3), maar vond Master Chief en het hele verhaal niet echt interessant, de gameplay was ok-ish maar ook niet geweldig, de wereld vond ik niet echt tof ofzo, en toen ik bij de Library kwam en alleen maar van die irritante klotebeesten tegenkwam, ben ik ermee gekapt....
...maar ik ben sowieso niet zo van die depressieve sci-fi shooters,
Dit dus inderdaadquote:Ik vond de eerste Halo erg tof, samen met mn broertje uitgespeeld.
Deel 2 viel erg tegen, en de rest heb ik daarom niet meer gespeeld.
Ja. Dat werkt niet helemaal. Geeft steedds de melding: "Marketplace not available in your region".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef Lijnloos het volgende:
Reach is t vetstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond de eerste Halo erg tof, samen met een maatje uitgespeeld.
Deel 2 viel erg tegen, en de rest heb ik daarom niet meer gespeeld.
WHAT THE FUCKquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het nieuwe stuur
http://majornelson.com/20(...)ireless-speed-wheel/
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het lijkt wel of zoiets is gebeurd:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het nieuwe stuur
http://majornelson.com/20(...)ireless-speed-wheel/
Ja, alleen is dat domme ding wel 1 controller..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
Dat stuur is toch geen echt stuur?
Maar gewoon zodat je iets in je handen hebt? beetje zoals dat klikstuurtje van de wii waar je je wiimote in kan doen?
Het was nix nee.quote:
veel gelul. weinig nieuws.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef RudyCarell het volgende:
Nog 10 minuten! http://www.ustream.tv/battlefield3
Ja? Ik vind het fantastisch namelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spanky? Ik vind Ms Splosion Man nog niet zo boeiend eigenlijk... De stemmetjes zijn vervelend en de besturing lijkt wat minder strak dan in het eerste deel.
Zo erg huhquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil ik even HomeFront spelen,zijn er niet eens genoeg gasten aanwezig om 1 pot te vullenzitten we dan met ze 3-en op xbox live
Yeah zo ben ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu enkel 1-1 gedaan en was nog niet zo onder de indruk. Morgen maar eens verder spelen.
Ga jij trouwens ook braaf mailen wat je bevindingen zijn?
Vanavond eens testen, gisteren wel code gehad. Mr. was in ieder geval briljant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spanky? Ik vind Ms Splosion Man nog niet zo boeiend eigenlijk... De stemmetjes zijn vervelend en de besturing lijkt wat minder strak dan in het eerste deel.
jij leeft in een omgekeerde wereld of niet ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:39 schreef feesbeeest het volgende:
Wat voor prullenbak games zijn dit wel
- Assasins creed na het 1e deel ging het berg afwaarts.
- Mass Effect 3, 1 was leuk. 2 bagger.
Enige goede games waren From Dust en die nieuwe Halo.
- Zal écht alle content naar de 360 komen, dus ook al het geneuk, gescheld, de liters bloed en de blote tetten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef wc-eend het volgende:
Hey Jongens,
The Witcher 2 komt ook naar de Xbox 360 en ik heb er later vandaag een presentatie over met een interview erachter aan.
Hebben jullie nog leuke vragen over de game of de port naar de console?
AC1 was fantastisch leuk voor even, maar werd veel te snel saai. Alle delen daarna zijn daarom veel beter uitgewerkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
AC 1 was niet perse kut hoor
Was juist geniaal ,zon spel waar je overal naartoe kon klimmen en rennen.
Dat het alleen maar verbeterd is, dat is waar ja.
Game van de showquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:39 schreef feesbeeest het volgende:
Wat voor prullenbak games zijn dit wel
- Assasins creed na het 1e deel ging het berg afwaarts.
- Mass Effect 3, 1 was leuk. 2 bagger.
Enige goede games waren From Dust en die nieuwe Halo.
De gameplay is nu ook wel ''hardcore'' blijft die moeilijkheid en het feit dat je ''weinig aan het handje wordt genomen'' of wordt dat veranderd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
- Zal écht alle content naar de 360 komen, dus ook al het geneuk, gescheld, de liters bloed en de blote tetten?
- Alle huidige en toekomstige patches voor de PC-versie komen naar 360, worden er nog meer aanpassingen gedaan om de game goed op de console te krijgen?
wil je een dvd met demo play ?quote:
quote:
zoals bij new super mario bros. als je niet weet wat je moet doen dan kan je het spel zichzelf laten spelenquote:
WTF hoezo zou ik dat willenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zoals bij new super mario bros. als je niet weet wat je moet doen dan kan je het spel zichzelf laten spelen
Deze man, hij heeft dé vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
- Zal écht alle content naar de 360 komen, dus ook al het geneuk, gescheld, de liters bloed en de blote tetten?
- Alle huidige en toekomstige patches voor de PC-versie komen naar 360, worden er nog meer aanpassingen gedaan om de game goed op de console te krijgen?
omdat het anders te moeilijk voor je is, en het heeft boss fightsquote:
Ik wil moeilijke spellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat het anders te moeilijk voor je is, en het heeft boss fights
quote:How does it look? The version we saw was a pre-alpha build, so it did not represent how the game will look at release. But our first reaction was, "Hey, this game looks really great on the Xbox 360." CD Projekt is aiming for the equivalent of the PC version's medium settings on the Xbox 360, and we noticed some animation hitches, screen tears, and a few frame rate dips, but that's par for the course at this stage. The art design still shone through, and Gop was proud of how the art design was always the team's first concern with the visuals. He stated that even Witcher 2 players enjoying the game on low settings are incredibly pleased with how the game looks. The team's goal is to make sure that The Witcher 2 runs smoothly at 30 frames per second minimum.
Ziet er best goed uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
The Witcher 2
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie beter zal draaien op mijn 360 dan op mijn PC.quote:
Daarom heersen consoles ook. Ik ben echt enorm benieuwd naar het eindprodukt, heb best zin in een volwassen Fable.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie beter zal draaien op mijn 360 dan op mijn PC.
Mijn PC draait alleen firefox en winamp, dus ik ben ook erg blij dat hij naar de 360 komtquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie beter zal draaien op mijn 360 dan op mijn PC.
Nooit van m'n leven meer een windows phonequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef Lijnloos het volgende:
Eind dit jaar zijn ze beter dan ooitquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven meer een windows phone
Dat windows phone 7 is wel goed geloof ik. Ik heb nu dat crappy 6.5quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven meer een windows phone
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:19 schreef Lijnloos het volgende:
http://www.thq.com/uk/thqtv/index?movieId=5041
Ik moest echt effe heel hard lachen... My little pony
Witcher 2 ziet er goed uit.quote:
Doe mij die glazen bol eens, is dat dezelfde waar in te zien was dat Zune zo een onwijs succes ging worden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eind dit jaar zijn ze beter dan ooit
Nee, maar Nokia gaat nu WP toestellen uitbrengenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doe mij die glazen bol eens, is dat dezelfde waar in te zien was dat Zune zo een onwijs succes ging worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |