Deze discussie heeft ook geen zin, als je de PC niet gewend bent zal het je ook niet veel schelen omdat je al jaren lang wordt uitgebuitquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou en.
4 maps + nieuwe zombie map voor 15 euro en dan ook nog eens voor een spel dat ik veel speel.
Als het nou een spel is wat ik amper doe en dan ineens voor extra dingen veel moet betalen dan zou ik het ook niet doen.
Echt altijd dat gezeur over DLC..
Als je een spel leuk vind en je speelt het veel dan is het toch logisch dat je DLC koopt. De DLC's bijvoorbeeld van Red Dead Redemption en GTA en Fallout zijn toch echt wel vet.
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het enige wat beter is in MW2 is de hit detection en zelfs met een goede verbinding in BO is het verschil te verwaarlozen
Dit, ik heb ooit een keer gehad dat ik werd gekilled toen ik een hutje inrende in radiation (die 2 hutjes boven de tunnel) En ik stond bij het raam toen ik werd gekilled bij de ingangquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.
Dit gebeurt bij mij net zo vaak in MW2 en COD4 alleen doordat er theatermode in BO zit gaat iedereen er over bitchenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dude.. Zelfs als ik de host ben wordt ik 3 meter om een hoek nog geraakt. Waarom? Omdat ik voor een of andere mongool in brazilie nog niet de hoek om was. Dat gebeurt in geen een andere game zo vaak en overdreven. Er zijn zat manieren om dit soort bullshit te minimaliseren.
Bij black ops krijg ik het toch wel zo'n 400% meer, grof geschat. Voor iemand die multiplayer games programmeert vallen bepaalde dingen meer op. De manier waarop ze bij black ops lag proberen te compenseren is anders, of is iig anders ingesteld, dan bij mw2.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit gebeurt bij mij net zo vaak in MW2 en COD4 alleen doordat er theatermode in BO zit gaat iedereen er over bitchen
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah... het is onsympathiek. Als je nou kijkt naar wat de makers van TF2 nog steeds doen kwa DLC. Ongelooflijk.
Mwoah die wordt wel vaker verkocht van 40.000 keer denk ik. Gok dat het rond 1.000.000 mensen zit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef Retarded het volgende:
[..]
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makensympathiek of niet, die mensen zitten er om geld te verdienen.
Ik weet niet of ik dezelfde beslissing zou nemen (ik verwacht dan ook nooit rijk te worden). Ik ben bijzonder gecharmeerd van hun aanpak, die niet per se bad for business is. Je merkt alleen dat ze zelf ook van hun product houden en hun klanten serieus nemen. Volgens mij is dat de énige manier om goed zaken te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef Retarded het volgende:
[..]
vriend van me geeft ook steeds TF2 al voorbeeld... Erg leuk dat Valve zoiets doet, maar het feit is en blijft dat Activision een bedrijf is wat geld wilt verdienen. Stel nou dat zo'n mappack 40.000 keer (lijkt me een redelijke schatting) verkocht wordt, en ze houden er 12 dollar netto aan over... half miljoen pure winst. Als jij aandeelhouder of eigenaar of whatever zou zijn ... zou jij precies dezelfde beslissing makensympathiek of niet, die mensen zitten er om geld te verdienen.
Mensen die alleen games doen als het er mooi uitziet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar een beetje upgraden maakt toch niets uit. Heb je geen outdated graphics
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mensen die alleen games doen als het er mooi uitziet.
MOH allied assault is nog steeds veel leuker dan COD: BO. Ook al ziet het er niet uit.
Ohja en: "een beetje upgraden"![]()
Waarom zou ik, m'n console hoef ik nooit te upgraden en ik heb geen last van kansloze gehackte servers.
Tevens tvp in een topic van een episch spel waarvoor ik nu al gehypet ben.
Voorspelbaarheid.quote:
Gehypet zijn voor een spel waar in totaal 3 en een halve minuut teaser van isquote:
Ghehe nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gehypet zijn voor een spel waar in totaal 3 en een halve minuut teaser van isJij bent zeker ook zo iemand die in de supermarkt toch nog even die snoepjes koopt die bij de kassa liggen?
zoals 80% van de wereld bedoel je?? De "intelligentie" achter deze opmerking ontgaat me een beetje ...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die in de supermarkt toch nog even die snoepjes koopt die bij de kassa liggen?
Omdat de mensen bij treyarch prutsers zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:35 schreef Stuurver het volgende:
Waarom was de hit detection in MW1 en MW2 zoveel beter dan in BO?
Prima, alleen beetje jammer dat 3 of 4 van de 10 mappen uit COD 4 waren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Stuurver het volgende:
Hoe waren die map packs in MW2 eigenlijk? Heb nog wat geld op mijn paypal account staan en speel MW2 veel meer dan BO
Best leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Stuurver het volgende:
Hoe waren die map packs in MW2 eigenlijk? Heb nog wat geld op mijn paypal account staan en speel MW2 veel meer dan BO
Dat het gefilmd is zegt natuurlijk niets. Dit kan je zo snel in elkaar flansen, op een tv afspelen en filmen met een kutcamera.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef Silvanovisch het volgende:
Moet zeggen dat ik bij de meeste 'leaks' vrij snel door heb dat het fake is, gewoon wat zelfgemaakte fotosoeps..
Maar dit oogt toch behoorlijk echt (en netjes! ilike).. Ook omdat het gefilmd is..
15 viewsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef Silvanovisch het volgende:
Moet zeggen dat ik bij de meeste 'leaks' vrij snel door heb dat het fake is, gewoon wat zelfgemaakte fotosoeps..
Maar dit oogt toch behoorlijk echt (en netjes! ilike).. Ook omdat het gefilmd is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |