1uur plezier voor 1euroquote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
30 uur?![]()
Is dus ongeveer 1 euro met multiplayer uur?![]()
Ik denk dat ik op 0,02 zit per uur
neuh niet, maar als je een sniper met ACOG echt ''sniperen'' noemt vind ik ook weer zoquote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waarde ontlenen aan het kunnen van quickscopen.
Scarquote:Op zondag 29 mei 2011 12:02 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp niet dat het leuk kan blijven na 600uur.
Na ongeveer 2-3uur multi player spelen versla je bijna iedereen met Scar-H en is er geen reet meer aan. Ik ging gewoon voor die emblems spelen, toen ik de gewenste emblems had gelijk MW2 in kast gestopt.
Wager is wel leuk en dan hele tijd iedereen bankruptenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
neuh niet, maar als je een sniper met ACOG echt ''sniperen'' noemt vind ik ook weer zo
[..]
ScarJa dan snap ik inderdaad dat de lol er zo af is, zit geen enkele uitdaging in.
Emblems en titles moeten echt wel weer terug in MW3, net zoals wapens unlocken bij het reachen van bepaalde levels, niet met dat zogenaamde geld, wat een faal is dat zeg
Klopt, maar maak er dan een aparte sectie van de MP van, en niet iets dat gevolgen heeft in de normale MP. Verder ben ik het compleet met fallen eens, die shit allemaal moeten kopen is echt pure aids.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Wager is wel leuk en dan hele tijd iedereen bankrupten
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
De maps van MW2 waren trouwens ook een stuk beter dan Black Ops
High Rise![]()
Skidrow
Invasion
Alle maps vond ik eigenlijk wel vet, behalve dan Wastelandquote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
De maps van MW2 waren trouwens ook een stuk beter dan Black Ops
High Rise![]()
Rust
Quarryquote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Alle maps vond ik eigenlijk wel vet, behalve dan Wasteland
Terminal
quote:
Je moeder in een bakfiets, Quarry is op zeker wel een leuke mapquote:
Estate is ook chill. Buiten lekker snipen en binnen rampeneren met je spasquote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bijna alle mappen waren tof, behalve Estate, Derail en Rust. Kankermappen tot op het bot.
Gewoon dat gebouwtje bij B of de estate pakken met je team en de hele tijd daar blijven en alles wat naar boven probeert te komen helemaal naar de klote snipen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Estate is ook chill. Buiten lekker snipen en binnen rampeneren met je spas
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moeder in een bakfiets, Quarry is op zeker wel een leuke map
Jonge, wat weet jij nou?!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.
Jonge, met je sniper in die loods met die loopbrug in de nok, dan zie je meer als je denkt hoor, genoeg om een streak op te bouwen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, veel te weinig lange corridors. Elke plek is kut, je hebt nergens echt een goeie overview.
Alles.quote:
Oh, wel een goed plekje in een hele (moeilijk grote) map.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jonge, met je sniper in die loods met die loopbrug in de nok, dan zie je meer als je denkt hoor, genoeg om een streak op te bouwen.
Dan faal jij gewoon, newbiequote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oh, wel een goed plekje in een hele (moeilijk grote) map.Leuk hoor.
Mij een newbie noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |