FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hoe kom je er opquote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is er uberhoud vandaag wat gebeurd? Ik heb vandaag niet kunnen kijken
1 keer was grappibquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
insite info: over 55 minuten gaat het los!
(zat er een uur naast)
I'm back baby ;0quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De dag dat Reksie1981 het meest heeft bereikt in zijn fok leven!
Wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
WTF!! Hebben jullie dat ook gehoord
die zijn nog bijelkaar en dol gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef waxmask het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit terecht gekomen van Nadia en Dennis...
quote:
je zegt maar watquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
(zat er een uur naast)
Wel eerst regelen dat ze er geen streamlock op gooien!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef RobbieBoy het volgende:
dat kan. Mischien moet ik zelf maar eens het huis in gaan. Heb wel zin om daar voor wat vette actie met in iedergeval 1 bewoner te gaan zorgen!!!! als de redactie mee leest, stuur me maar een vliegticket!!! haha
zolang ga ik niewt wachten met het volgende flesje!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
(zat er een uur naast)
mischien wel, mischien nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat bewaar je voor Guido.
Ja vastquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
(zat er een uur naast)
quote:
quote:
Top tv dit.quote:
quote:
Kutscheetje *Lacht als de Sigaarsnor*quote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit terecht gekomen van Nadia en Dennis...
Na een enklel kutscheetje hier en daar schijnt er nog iets anders uit verschenen te zijn. Ik weet daar de details niet van maar er zijn vast Fokkerts die daar meer over kunnen zeggen.
wat is een forever alone face btwquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef spapaars het volgende:
Mooi BB huis in Zweden, met o.a een grote bubbelbad.
http://tv.expressen.se/no(...)-i-big-brother-huset
Ga je dan over mijn kwaliteitstopics praten?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Mocht er ooit weer een Big Brother / Secret Story of iets dergelijks komen, ik geef me op, probeer er doorheen te komen en ga telkens praten over de Fok!kertjes die meekijken dag en nacht
21 Februari!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Wilskracht het volgende:
Welke datum stop secretstory?
Ik ga voor 7 maart
Dat zou vet zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Mocht er ooit weer een Big Brother / Secret Story of iets dergelijks komen, ik geef me op, probeer er doorheen te komen en ga telkens praten over de Fok!kertjes die meekijken dag en nacht
dacht dat je vroeg naar bed ging, las iets van half 12 zit je er nog hahhhaaquote:
Altijd! Zeggen dat ik ze mis e.d.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga je dan over mijn kwaliteitstopics praten?
Ze zijn moe van het feest dat ze vanavond hadden.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Krambo het volgende:
Ik zet net de streams aan en ik zie alleen maar slapende mensen? How come?
Dat was ook de strategie van Huub, en daarmee was de winnaar als de productie het eindspel niet zo belachelijk hadden gemaakt.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Ze hebben rust nodig, of zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Krambo het volgende:
Ik zet net de streams aan en ik zie alleen maar slapende mensen? How come?
Moet je de reacties op twitter maar eens lezenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Toverheks het volgende:
pppfftt denk kom ff kijken slinger de stream aan, want stel je voor ik mis de zaterdagnacht gezelligheid in het mooie kleurrijke huis, liggen ze al op bed, en dat voor de zaterdagavond![]()
![]()
![]()
"piep" me guido! krijg je weer 100 euroquote:
Het feest der verveling ende lamlendigheid zeker?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze zijn moe van het feest dat ze vanavond hadden.
is het daar nog erger dan met commentaarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je de reacties op twitter maar eens lezen.
Ze hebben mijn geheim al geradenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat je vroeg naar bed ging, las iets van half 12 zit je er nog hahhhaa
Het was tenslotte het hoogtepunt van Secret Story tot nog toe.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het feest der verveling ende lamlendigheid zeker?
Tis niet naast de deur, Portugal, anders zou ik graag net jou op je bezem eens door dat huis willen vliegen vannachtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Toverheks het volgende:
pppfftt denk kom ff kijken slinger de stream aan, want stel je voor ik mis de zaterdagnacht gezelligheid in het mooie kleurrijke huis, liggen ze al op bed, en dat voor de zaterdagavond![]()
![]()
![]()
schaam je regie wat een dood zooitje, als jullie meer stream en kijkcijffers willen hebben zeg ik VOORAL ZO DOORGAAN pppffttttt
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben mijn geheim al geraden
Ik fok in me slaap
Dat is het geruis dat je hoort.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef versabommie het volgende:
Ik hoor stemmen... normaal gesproken krijg ik dan het advies: Psychiater, maar echt stemmen op de mannenkamert!
hahahha trut haha lig gestrektquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben mijn geheim al geraden
Ik fok in me slaap
wat? ik hoor nietsquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
WTF!! Hebben jullie dat ook gehoord
28 februari.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Wilskracht het volgende:
Welke datum stop secretstory?
Ik ga voor 7 maart
Kom je klaar: SLOTJE!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]! Lig je te slapen naast iemand, opeens: WAT EINZ KUT TOPIC!!! LOL!
Zie je opeens Patty Brard dat huis binnen komen iedereen wekkenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef Krambo het volgende:
Ze doen er bij SBS ook weinig aan om het spannender te maken he
Fipo gemacht!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Studiotje het volgende:
Of Piet Paulusma die ze komt vragen wat ze van het weer vinden.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zie je opeens Patty Brard dat huis binnen komen iedereen wekken![]()
![]()
misschien als we morgen wakker worden en de stream aanslingeren staat er SORRY maar het programma is niet wat je er van verwacht, de bewoners hebben vannacht hun koffers moeten pakken en staan nu op het vliegveldquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Flashbox het volgende:
Ik verwacht voor volgende week zondag dat de stekker er uit gaat Dus ik zeg 26 Februari
haha, wie moet ik daarvooer een "pleziertje" doen om dat voorelkaar te krijgen??quote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel eerst regelen dat ze er geen streamlock op gooien!
Oat moan!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Of Piet Paulusma die ze komt vragen wat ze van het weer vinden.
Dat is het tijdstip om je koffers te pakken en de deur achter je te sluitenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
weeet niet wat jij zit te kijken, maar geen secrect story volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie kan er portugees, ik hoor stemmen op stream 2 achter de muur, portugees gesprek!
quote:"#sstnl Ja hoor dit is weer een echte Nederlandsche RLS als vanouds ligt iedereen al vroeg te maffen op zaterdag... <zucht>"
Ik ken alleen Spaansquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie kan er portugees, ik hoor stemmen op stream 2 achter de muur, portugees gesprek!
Beetje kudt als er dan ook gewoon allemaal notes over je worden gemaakt!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Studiotje het volgende:
Alles beter dan dit zelfs Patty Brard (dat ik dit nog eens zou typen op een zaterdagavond....)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Er staat niet voor niets 'drink met mate' op je bierflesje.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Alles beter dan dit zelfs Patty Brard (dat ik dit nog eens zou typen op een zaterdagavond....)
obrigado por la cerveza ?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef waxmask het volgende:
Zei die stem Obrigado? Want dan heeft ie er voor bedankt....
Ik ga dat niet meer meemaken. Kijkt die programmabaas zelf wel eens naar de stream?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Studiotje het volgende:
Volgens meneer de programmabaas komen er dus weekmissies die geheim blijvenHopelijk komen die snel en niet meer zo snel van de kut missies die een half uurtje duren en op tv zo word gemonteerd dat het lijkt alsof ze de hele dag er mee bezig waren.
Ik hou je wakkerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik niet meer reageer dan slaap ik
Moet yvonne er weer bijkomen...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje kudt als er dan ook gewoon allemaal notes over je worden gemaakt!Om maar te zwijgen over een ban(k)!
Porca miseria, solo parlo un pņ italiano, ma credo c'é abbastanza per fare paura a i portugesiquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Die gaat me zelfs niet uit die situatie weten te reddenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet yvonne er weer bijkomen....
nee ie zit op een zaterdag avond vast op een gezellig feestjequote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik ga dat niet meer meemaken. Kijkt die programmabaas zelf wel eens naar de stream?
tot zo dusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
Dan ben je wakker bedoel je? Je fokt toch in je slaap? Doe je dat ook als je wakker bent dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
Man wat een actie, hier kan geen gouden kooi tegen op.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef Lesterr het volgende:
oh en Cynthia of Monique hoor ik ook nog veel bewegen
Je slaapt nu toch al? Je fokt...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
Zie je wel! Italiaans, Portugees, Spaans, Zuid afrikaans, allemaal 1 pot nat!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, solo parlo un pņ italiano, ma credo c'é abbastanza per fare paura a i portugesi
Ook weer een nieuwe top gear op de beeb, die weten tenminste wel wat lol maken betekend.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Morgen weer lekker BZV daar gebeurd vast wel wat leuks
Ik heb mijn uien trok op steroļden, terwijl de Servische wast tijdens de ontwikkeling van een scheet in het gezicht van grote kracht Guido!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef Studiotje het volgende:
Eu puxei minha cebolas em esteróides, enquanto Servio lavagens durante o desenvolvimento de um peido grande forēa no rosto de Guido!
Waarom moet guido zijn chorizo in servio stoppen?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef Studiotje het volgende:
Eu puxei minha cebolas em esteróides, enquanto Servio lavagens durante o desenvolvimento de um peido grande forēa no rosto de Guido!
Nog niks nats gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je wel! Italiaans, Portugees, Spaans, Zuid afrikaans, allemaal 1 pot nat!
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik heb mijn uien trok op steroļden, terwijl de Servische wast tijdens de ontwikkeling van een scheet in het gezicht van grote kracht Guido!
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
Waarom moet guido zijn chorizo in servio stoppen?
Zie je meer dan op de streamsquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef RobbieBoy het volgende:
ik ga maar ffe naar de wc naar mijn eigen gezeik luisteren, da's op dit moment het enige leuke dat ik me kan bedenken
Dan kom je bij voorbaat al niet door de selectie.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
jij had je toch opgegeven voor DGK?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan kom je bij voorbaat al niet door de selectie.
Dat zeg ik natuurlijk niet tijdens de selectiequote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan kom je bij voorbaat al niet door de selectie.
ik neem aan dat ze de fans willen behouden?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef catwaezle het volgende:
Er hoeft nu natuurlijk ook niets te gebeuren. Er is toch geen uitzending vandaag en morgen (morgen is een weekoverzicht). Dus voor de maandaguitzending kunnen ze kiezen uit 3 dagen materiaal.
Wat, moet Guido iets in Servio zijn kont stoppen, of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
Waarom moet guido zijn chorizo in servio stoppen?
Tjuusquote:
Nee , nu hebben ze shots van bankhangende bewoners, dat helpt voor de kijkcijfersquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef catwaezle het volgende:
Er hoeft nu natuurlijk ook niets te gebeuren. Er is toch geen uitzending vandaag en morgen (morgen is een weekoverzicht). Dus voor de maandaguitzending kunnen ze kiezen uit 3 dagen materiaal.
Spreek je geen portugees?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat, moet Guido iets in Servio zijn kont stoppen, of begrijp ik het nu verkeerd?
Is die dood? *Huilen doet*quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Doe dit twee weken en het programma is dood, net zo dood als de moeder van Bambi!
Ja geheime missie, maar dat mag Guido's vriendin niet weten dus wordt het niet uitgezondenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat, moet Guido iets in Servio zijn kont stoppen, of begrijp ik het nu verkeerd?
Welke fans, die op twitter en op facebook, want van die anderhalve aardappel die de uitzendingen op tv kijken zullen ze het niet moeten hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze de fans willen behouden?
Verdomme Bommie! Niet spoileren!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Doe dit twee weken en het programma is dood, net zo dood als de moeder van Bambi!
nou vond fans ook wel een groot woordquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Welke fans, die op twitter en op facebook, want van die anderhalve aardappel die de uitzendingen op tv kijken zullen ze het niet moeten hebben
webcam aanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef RobbieBoy het volgende:
ik schenk zelf maar ffe wat wijntjes in. als hun niet voor actie op tv zorgen, doe ik dat hier zelf wel!!!!!!!
Na deze ellende zijn wij ook wel toe aan wat drankquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef RobbieBoy het volgende:
ik schenk zelf maar ffe wat wijntjes in. als hun niet voor actie op tv zorgen, doe ik dat hier zelf wel!!!!!!!
Mijn vertaling was ook een ruime, mijn Portugees is een beetje roestig.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee, en die vertaling van Google klopt ook niet echt, lijkt me
En de vader van Simba ook!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Verdomme Bommie! Niet spoileren!.
en streamen goftedomme!quote:
Ja je wordt er bijna alko van.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na deze ellende zijn wij ook wel toe aan wat drank.
Hahaha Epic...dat je hier voor naar huis kwam...just epic!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Grunge. het volgende:
Liggen ze serieus ąllemaal al in hun nest? Ben ik daarvoor eerder naar huis gekomen ().
Je doet het erom he!quote:
Nee, The Bunker en als date voor Chantal in BB4 (of 5)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
jij had je toch opgegeven voor DGK?
Nee Joanne gaat straks slaapwandelen. Alleen we weten niet hoe laat. Stay tuned!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Grunge. het volgende:
Liggen ze serieus ąllemaal al in hun nest? Ben ik daarvoor eerder naar huis gekomen ().
wordt?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles moet op
ikke nie heb der niet eens eeenquote:
OMG, wat errug! En sneu.. .ik vind het oprecht zielig voor je...! Echt!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Grunge. het volgende:
Ja, dat gaat ze elke nacht al maar niet heusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee Joanne gaat straks slaapwandelen. Alleen we weten niet hoe laat. Stay tuned!!!!
De telefoon kan el-luk moment gaan!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Grunge. het volgende:
Dank je, hč!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG, wat errug! En sneu.. .ik vind het oprecht zielig voor je...! Echt!
Ja, als ze in dat stinkhok elkaar niet in de haren vliegen zorg ik zelf wel voor wat actie!quote:
Nee echt, heb oprecht medelij!quote:
We maken onze eigen tv wel!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, als ze in dat stinkhok elkaar niet in de haren vliegen zorg ik zelf wel voor wat actie!
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, als ze in dat stinkhok elkaar niet in de haren vliegen zorg ik zelf wel voor wat actie!
Daar bedank ik je toch ook voor! (Zo erg is het niet, ik vind het alleen een beetje jammer.)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt, heb oprecht medelij!
nee joh! nog 28 minutenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De telefoon kan el-luk moment gaan!.
.
Oi sorry, ik las sarcasme... product van mijn eigen zieke geestquote:
Cynthia!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cynthia!( overigens heeft dit niets met afkomst, religie of politieke vorkeur te maken! /exclaimer )
Wel iets, maar dat ,mogen we alleen maar denken en niet typen, net zoals de vergelijking met bepaalde dieren.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cynthia!( overigens heeft dit niets met afkomst, religie of politieke vorkeur te maken! /exclaimer )
Heb liever dat daar andere dingen gebeuren dan dat gesnurkquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef Kwaliteit het volgende:
er word wel veel gesnurkt bij de mannen afdeling
Ik heb een Lexmark printerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doetus rond gaan met die fles.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef RobbieBoy het volgende:
*schenkt weer een glaasje wijn in, al kijkende naar slapende mensen*
En is ie al een beetje hand-tam?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
Ik zou daar als iedereen lekker ligt fluisteren: Ik heb ebola!
Gewoon om te kijken of ze een beetje snel uit bed kunnen komen
Daar heb je Cynthia nog steeds niet het bed mee uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerdquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
Er komen er twee voor in aanmerkingquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
je brengt me op een ideequote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerd
Mocht ik ooit in zo'n huis komen zekers te weten dat ik iemand ga Hitleren op live TV(streams)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerd
jakkes dat spul smaakt naar rozijnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
* versabommie neemt nog fijn een glaasje Captain Morgan, en kijkt relaxed naar bewoners die in slaap al net zo kwik en fit zijn als overdags! Aaaarjjj!
[ afbeelding ]
Moet je eerst even naar portugalquote:
Heb je andere mensen in huis wonen danquote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb je Cynthia nog steeds niet het bed mee uit.
NEE, ik ga de beamer niet opnieuw opstarten, heb alweer branduren verpild aan niksquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef robmmad16 het volgende:
Joanna zwaait met haar armen!
ACTIE!!!
quote:
Ik HEB de makers al hier een aanbod gedaan, dus ALS ze kunnen lezen!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je eerst even naar portugal.
niet echt:quote:
Ze ligt alweer stil. Ze zwaaide net wel met haar armen en zei volgens mij ook iets... Nu is Alex volgens mij opgestaan, waarschijnlijk n toilet breakquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
NEE, ik ga de beamer niet opnieuw opstarten, heb alweer branduren verpild aan niks
Ci sono qualche cose chi sentano di pesce e non e malequote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
jakkes dat spul smaakt naar rozijnen.
nope, maar ik weet een huis waar nog minstens 12 man wonen, en met mij erbij 13!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heb je andere mensen in huis wonen dan
Ook veel NLers hebben zo'n gekke stikkerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef waxmask het volgende:
Bitte Ein Bit! Doet me teveel denken dat ik achter een mof aan zit te kachellen.
Ook volgens de makers nie:quote:
Als je zo'n sticker hebt dan ben je ongeacht afkomst een Mof. Duidelijk?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ook veel NLers hebben zo'n gekke stikker
Misschien hier in het oosten dan alleen
OKquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je zo'n sticker hebt dan ben je ongeacht afkomst een Mof. Duidelijk?
mooi is datquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook volgens de makers nie:
[ afbeelding ]
tja, geloof jij het? ikke niet. zelfs een circlejerk zit er nu niet eens meer inquote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber!
Wiequote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber hierboven!
Anders ben ik weer DCUOen hoor...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber hierboven!
op de PS3?quote:
Ah zonde.. Ik op de ps3.. kick spel!quote:
"Eigenlijk is er niets wat men niet mag zien"quote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook volgens de makers nie:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAA! Het gaat AAN!!!quote:
insite info: uitgesteld tot zondagquote:
Het IS Zondag....quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
insite info: uitgesteld tot zondag
de 2e binnen anderhalf uur!quote:
zondag op maandag danquote:
volgens mij is die inside info nie zo in-sidequote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
insite info ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
vanuit mezelfquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens mij is die inside info nie zo in-side
ja en door de week gebeurd er niksquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef NotYou het volgende:
Uitgerekend in t weekend slapen de bewoners vroeg.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja en door de week gebeurd er niks
Is toch fokkin nie normaal meer?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja en door de week gebeurd er niks
tja, leuker is het, als er nog meer jongens mee doen. Maar t is 2 uur, waar blijft de beloofde actie?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:54 schreef toxikon het volgende:
Tja circeljerk in je eentje is het ook niet helemaal...
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.quote:
Ik kijk niet meer...zit wel in de COS misschien nog wel triester....quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, wat zijn wij triest... om 2 uur snachts naar 14 slapende horken kijken die overdags al net zoveel doen.
+1quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.
En dat we dat al een dik uur volhoudenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, wat zijn wij triest... om 2 uur snachts naar 14 slapende horken kijken die overdags al net zoveel doen.
ik steun deze uitspraak voor 100%quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.
Ik denk dat jouw grappen een beter publiek verdienen, dus probeer het eens op www,sesamstraat.nl!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet u. Een welgemeend welterusten. Morgen weer een "hoopvolle dag"![]()
Ik hoop dat hij er wel in komt. Dat zou geweldig zijn en 't programma kunnen redden.quote:
Ook al geprobeerd bij Bart bb1 en DGK (SHE) kwam niks leuks van, drank is het enige dat werkt!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Als ik in het huis zat, had ik wel voor een paar flinke jonko's gezorgd, om het wat levendiger te maken, snachts, je weets man!!!!
we mogen hem alleen niet volgens das dan weer jammerquote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef versabommie het volgende:
Nouja, de zwerver is wakker.. dat is al heel wat!
Ja maar ga zo wel slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
vroeg een pagina terug of je wakker was...ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |