Ah zonde.. Ik op de ps3.. kick spel!quote:
"Eigenlijk is er niets wat men niet mag zien"quote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook volgens de makers nie:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAA! Het gaat AAN!!!quote:
insite info: uitgesteld tot zondagquote:
Het IS Zondag....quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
insite info: uitgesteld tot zondag
de 2e binnen anderhalf uur!quote:
zondag op maandag danquote:
volgens mij is die inside info nie zo in-sidequote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
insite info ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
vanuit mezelfquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens mij is die inside info nie zo in-side
ja en door de week gebeurd er niksquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef NotYou het volgende:
Uitgerekend in t weekend slapen de bewoners vroeg.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja en door de week gebeurd er niks
Is toch fokkin nie normaal meer?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja en door de week gebeurd er niks
tja, leuker is het, als er nog meer jongens mee doen. Maar t is 2 uur, waar blijft de beloofde actie?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:54 schreef toxikon het volgende:
Tja circeljerk in je eentje is het ook niet helemaal...
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.quote:
Ik kijk niet meer...zit wel in de COS misschien nog wel triester....quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, wat zijn wij triest... om 2 uur snachts naar 14 slapende horken kijken die overdags al net zoveel doen.
+1quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.
En dat we dat al een dik uur volhoudenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, wat zijn wij triest... om 2 uur snachts naar 14 slapende horken kijken die overdags al net zoveel doen.
ik steun deze uitspraak voor 100%quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.
Ik denk dat jouw grappen een beter publiek verdienen, dus probeer het eens op www,sesamstraat.nl!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet u. Een welgemeend welterusten. Morgen weer een "hoopvolle dag"![]()
Ik hoop dat hij er wel in komt. Dat zou geweldig zijn en 't programma kunnen redden.quote:
Ook al geprobeerd bij Bart bb1 en DGK (SHE) kwam niks leuks van, drank is het enige dat werkt!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Als ik in het huis zat, had ik wel voor een paar flinke jonko's gezorgd, om het wat levendiger te maken, snachts, je weets man!!!!
we mogen hem alleen niet volgens das dan weer jammerquote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef versabommie het volgende:
Nouja, de zwerver is wakker.. dat is al heel wat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |