mischien wel, mischien nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat bewaar je voor Guido.
Ja vastquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
insite info: over 55 minuten gaat het los!
(zat er een uur naast)
quote:
quote:
Top tv dit.quote:
quote:
Kutscheetje *Lacht als de Sigaarsnor*quote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit terecht gekomen van Nadia en Dennis...
Na een enklel kutscheetje hier en daar schijnt er nog iets anders uit verschenen te zijn. Ik weet daar de details niet van maar er zijn vast Fokkerts die daar meer over kunnen zeggen.
wat is een forever alone face btwquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef spapaars het volgende:
Mooi BB huis in Zweden, met o.a een grote bubbelbad.
http://tv.expressen.se/no(...)-i-big-brother-huset
Ga je dan over mijn kwaliteitstopics praten?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Mocht er ooit weer een Big Brother / Secret Story of iets dergelijks komen, ik geef me op, probeer er doorheen te komen en ga telkens praten over de Fok!kertjes die meekijken dag en nacht
21 Februari!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Wilskracht het volgende:
Welke datum stop secretstory?
Ik ga voor 7 maart
Dat zou vet zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Mocht er ooit weer een Big Brother / Secret Story of iets dergelijks komen, ik geef me op, probeer er doorheen te komen en ga telkens praten over de Fok!kertjes die meekijken dag en nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |