Waar de mond van overloopt is de hart vol van ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk mijn eigen dirty mind weer eens.
Serieus?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Insite info: over 10 minuten gaat het los!
De tv uitzending wil ik niet eens zien. Daar moet je op zn minst wat hoogte punten voor hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Toch raar dat je straks een finale krijgt en de winnaar in Portugal uit het huis komt en hier heeft publiek zit. Ze zullen zijn/haar famillie wel overvliegen? Ach ja giswerk maar ze missen hun kansen hier hoor. Dit kan veel beter(lees;heter) worden.
En die Bart is gewoon geen click met Renate als presentatieduo, Renate voelt zich veel beter dan Bart en laat hem dat merken ook.
Geen chemie. Net als tussen de bewoners, zet er 15 koeien in en het is waarschijnlijk spannender.
Anders ga ik nl pitten.quote:
haha, waar het hart van vol zit,,,,, Ik heb het niet gezegd, in iedergeval. Maar goed, zo'n aterdag avondje mogen ze ook wel in plannen, als Karim eruit is, want die vind ik 3x niksquote:Op zondag 20 februari 2011 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom lees ik nu ZAADterdag avondje?.
Andersom. Maar dat klinkt in dit geval wel erg ranzig.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waar de mond van overloopt is de hart vol van ofzo
geloof het nie zoquote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja het dopje van mijn flesje bier.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Versabommie, scherp als altijd. Heel goed van je, ze hadden jouw en mij erin moeten pleuren.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ga jij er even heel ongenuanceerd vanuit dat er ook nog een finale komt
Zal je zien, hele avond zitten kijken tot er wat gebeurd. Lig ik op bed en zie ik morgenavond in de samenvatting wat voor leuks zich er snachts heeft afgespeeld.quote:
Gerard moet er ook eerst uit. Dat beeld wil ik niet op mijn netvliesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
haha, waar het hart van vol zit,,,,, Ik heb het niet gezegd, in iedergeval. Maar goed, zo'n aterdag avondje mogen ze ook wel in plannen, als Karim eruit is, want die vind ik 3x niks
Ik ben ook heel lievquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb ik nog wat om uit te pakken ook!
Vet liev.
Nee, wij niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef Lesterr het volgende:
dit meen je niet? Ze slapen allemaal?!
nog niet maar wel bijna ze liggen netquote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef Lesterr het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef Lesterr het volgende:
To the batmobile.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef Darklight het volgende:
Ik vlieg NU naar Portugal en maak ze weer wakker
Maar dat bewaar je voor Guidoquote:
Nee, ze hebben nu een foto van slapende mensen voor de camera gezet en iedereen ligt nu te batsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat er nu echt niets meer gaat gebeuren he? Geen stem. Geen telefoon. Niks..
vertel, vertelquote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Eh...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Reksie1981 het volgende:
5 minuten, haha die gerard gaat het zwaar krijgen!
Idd! die is morgen echt heel moe van al die spelletjesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Reksie1981 het volgende:
5 minuten, haha die gerard gaat het zwaar krijgen!
Grapjasquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef Reksie1981 het volgende:
haha ik kan bijna niet wachten, serieusallemaal klaarzitten om te cappen!
ik loop zo richting keuken voor een neiuw flesje bier, om een uur maak ik de dop los.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Om precies 1:00 uur zijn de "tien minuten" voorbij. Dat wacht ik nog even af.
"Fuck die drank, ik blijf liggen".quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Psychecn het volgende:
Denk dat om 24.00 drank voor de deur staat en dat ze met een sirene gewekt worden!!!
Godsodeteringtiefus ben je er nog steeds?!quote:
Zelfs een Belg in een bus die iets doet met Hagelslag is nog meer dan dit...en ow I miss Seki!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef MissJ.24 het volgende:
ik herinner me een BB dat er publiek stond te schreeuwen voor het hek......een Jakoezie vol lol, een opdracht met aardappelmesjes, een bevalling , een trollekop (chantal?) en Ruud.......zucht...
Zelfs Viola Holt in haar string was meer tv dan dit.
Stoppen met werk lijkt me de makkelijkste optie.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef RobbieBoy het volgende:
oftoppic, nu snap ik, hoe het komt, dat als ik thuis kom van me werk, er alweer 40 nieuwe delen zijn bij gekomen, fuck wat gaat dat snel. Ik post nu wel hier, maar ben zelf nog bezig met de topics van gisteren door te lezen, kortom, ik moet nodig stoppen met iets, of met dit toppic proberen bij te benen, of met werk. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |