Die komen ook nog, geheime weekmissiesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Al heb je er 16 er gebeurtt niks, nada....Geef ze in vredesnaam missie's die echt roering brengen! Moeten we alles voorkauwen?
Da's nog het ergste ja.. als er iets gebeurt gaatn er zo twee streas op slot.. Wat een ellende, wat een armoede ..quote:
vertel, wat weet jij, dat WIJ niet weten???quote:Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die komen ook nog, geheime weekmissies
Wat stel je voor dat ze iets zeggen wat niet mag! De vlegels!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's nog het ergste ja.. als er iets gebeurt gaatn er zo twee streas op slot.. Wat een ellende, wat een armoede ..
Actiequote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb "actiepics" uit vorig topic in de OP gezet....
WIJ lezen twitter.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
vertel, wat weet jij, dat WIJ niet weten???
Hebben ze het nu over vibo's??
Wij sliepen ook altijd veel in het weekend, omdat het dan eindelijk 'ns kon, maar ik kan me niet herinneren dat we ooit zo'n saaie nikserige dag hebben gehad als deze: altijd wel IETS van actie! Of heb ik een selectief geheugenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onze bewonertjes zijn een beetje moe dus ze moeten rusten..
Bejaardentehuis Secret Story.
Ik snapte je, vandaar de PIquote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, het staat tussen aanhalingstekens en ik heb mijn best gedaan, ja!
Twee dagen. TWEE saaie nikserige moederneukende dagen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wij sliepen ook altijd veel in het weekend, omdat het dan eindelijk 'ns kon, maar ik kan me niet herinneren dat we ooit zo'n saaie nikserige dag hebben gehad als deze: altijd wel IETS van actie! Of heb ik een selectief geheugen
Goedzo, was al bang dat ik iets gemist hadquote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb "actiepics" uit vorig topic in de OP gezet....
Hey wax, heb jij in dienst gezeten? (Oirschot?)quote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef waxmask het volgende:
Gaat Eric stiekum nog aan de piemul van Huub lurken of kunnen de streams weer uit?
Al moet ik zeggen dat het op de hash net zo druk is als op de streamsquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat het op de hash net zo druk is als op de streams
Like big fat duh. Wij zijn waarschijnlijk nog de enigen die zitten te kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat het op de hash net zo druk is als op de streams
Ja ja, en dan bij je de broer van? Of ben je hetzelf? :pquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef Darklight het volgende:
[..]
Goedzo, was al bang dat ik iets gemist had
[..]
Hey wax, heb jij in dienst gezeten? (Oirschot?)
Als ze dat sowieso ff overslaan en gewoon op elkaar duikenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ze gaan dus niet masturberen in het huis.
Dat zeggen ze nu jaquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, eric wist wel hoe hij Huub moest verwennen, daarom ben ik er ook voor, dat hij naar portugal word gestuurd, en een bed met Guido moet delen!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef waxmask het volgende:
Gaat Eric stiekum nog aan de piemul van Huub lurken of kunnen de streams weer uit?
Gatver, een kamer dat ruikt naar dampend zaad dat guido guitig van de grond af likt en een ander kamer dat stinkt naar gerookte paling in zoutzuurquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wist dat jij het wistquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet ik ook wel... Was een aansporing.
Ja broer vanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ja, en dan bij je de broer van? Of ben je hetzelf? :p
hahaha ik moest gewoon echt lachenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gatver, een kamer dat ruikt naar dampend zaad dat guido guitig van de grond af likt en een ander kamer dat stinkt naar gerookte paling in zoutzuur
Eric, je hoort het. Doe er wat aan!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, eric wist wel hoe hij Huub moest verwennen, daarom ben ik er ook voor, dat hij naar portugal word gestuurd, en een bed met Guido moet delen!!!
Denk het ook ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nu jaDie spreek ik over een paar weken nog wel!
In de plee hangt ook een cameraquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Voor mannen lijkt het me toch een stuk lastiger.
Ja ze kunnen even op de plee, die beelden zien wij toch niet, maar anderen wel..
Yup d8 ik al, bij DGK was je ook van de partij...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja broer van
Je kent Katundro wel denk ik
Jij hebt de verkeerde meiden getroffen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gatver, een kamer dat ruikt naar dampend zaad dat guido guitig van de grond af likt en een ander kamer dat stinkt naar gerookte paling in zoutzuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |