FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Zolang er toch niks gebeurdquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef versabommie het volgende:
Héhé .. de traagheid slaat ook al hier toe
Neem dan meteen wat drank en muziek mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef RobbieBoy het volgende:
"schaapie vind jij dat ook leuk schapie?". Like o my god
Jongens, ben bijna van plan om naar portugal tegaan, alleen maar om die
gitaar te slopen!!
Die lag volgens mij ook samen met iemand en die ligt nu alleenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Ireth het volgende:
Ligger Gerard en Karim nou nog steeds samen in een tweepersoonsbed? Nu Jurien er uit is moet er toch een bed vrijgekomen zijn?
mschien vinden ze het leuk, zo lekker tegen elkaar te kunnen liggen!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Ireth het volgende:
Ligger Gerard en Karim nou nog steeds samen in een tweepersoonsbed? Nu Jurien er uit is moet er toch een bed vrijgekomen zijn?
spoonenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
mschien vinden ze het leuk, zo lekker tegen elkaar te kunnen liggen!
Aapjes kijken?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:23 schreef toxikon het volgende:
Mijn vrouw vraagt me zelfs waar ik mee bezig ben...
Aha, ik dacht dat er in elke slaapkamer 1 tweepersoonsbed stond, maar das dus nie zoquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die lag volgens mij ook samen met iemand en die ligt nu alleen
Die heeft de tijd van dr leven nu. Eindelijk vakantiequote:Op zondag 20 februari 2011 00:23 schreef MissJ.24 het volgende:
.mijn scenario is zijn vrouw lekker aan de boemel nu.....
Op dat UPC kanaal is het helemaal om te janken.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:24 schreef spapaars het volgende:
Wat een kut regisseur zeg, pakt de saaiste situaties.
Vraag aan haar waarom ze het aanrecht heeft verlaten.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
yep, zei: maar er gebeurd toch niks? Wat moet je daar nou op antwoorden...
"dat klopt"?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
yep, zei: maar er gebeurd toch niks? Wat moet je daar nou op antwoorden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |