quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cynthia!( overigens heeft dit niets met afkomst, religie of politieke vorkeur te maken! /exclaimer )
Wel iets, maar dat ,mogen we alleen maar denken en niet typen, net zoals de vergelijking met bepaalde dieren.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cynthia!( overigens heeft dit niets met afkomst, religie of politieke vorkeur te maken! /exclaimer )
Heb liever dat daar andere dingen gebeuren dan dat gesnurkquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef Kwaliteit het volgende:
er word wel veel gesnurkt bij de mannen afdeling
Ik heb een Lexmark printerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doetus rond gaan met die fles.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef RobbieBoy het volgende:
*schenkt weer een glaasje wijn in, al kijkende naar slapende mensen*
En is ie al een beetje hand-tam?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
Ik zou daar als iedereen lekker ligt fluisteren: Ik heb ebola!
Gewoon om te kijken of ze een beetje snel uit bed kunnen komen
Daar heb je Cynthia nog steeds niet het bed mee uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerdquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
Er komen er twee voor in aanmerkingquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
je brengt me op een ideequote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerd
Mocht ik ooit in zo'n huis komen zekers te weten dat ik iemand ga Hitleren op live TV(streams)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerd
jakkes dat spul smaakt naar rozijnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
* versabommie neemt nog fijn een glaasje Captain Morgan, en kijkt relaxed naar bewoners die in slaap al net zo kwik en fit zijn als overdags! Aaaarjjj!
[ afbeelding ]
Moet je eerst even naar portugalquote:
Heb je andere mensen in huis wonen danquote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb je Cynthia nog steeds niet het bed mee uit.
NEE, ik ga de beamer niet opnieuw opstarten, heb alweer branduren verpild aan niksquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef robmmad16 het volgende:
Joanna zwaait met haar armen!
ACTIE!!!
quote:
Ik HEB de makers al hier een aanbod gedaan, dus ALS ze kunnen lezen!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je eerst even naar portugal.
niet echt:quote:
Ze ligt alweer stil. Ze zwaaide net wel met haar armen en zei volgens mij ook iets... Nu is Alex volgens mij opgestaan, waarschijnlijk n toilet breakquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
NEE, ik ga de beamer niet opnieuw opstarten, heb alweer branduren verpild aan niks
Ci sono qualche cose chi sentano di pesce e non e malequote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
jakkes dat spul smaakt naar rozijnen.
nope, maar ik weet een huis waar nog minstens 12 man wonen, en met mij erbij 13!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heb je andere mensen in huis wonen dan
Ook veel NLers hebben zo'n gekke stikkerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef waxmask het volgende:
Bitte Ein Bit! Doet me teveel denken dat ik achter een mof aan zit te kachellen.
Ook volgens de makers nie:quote:
Als je zo'n sticker hebt dan ben je ongeacht afkomst een Mof. Duidelijk?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ook veel NLers hebben zo'n gekke stikker
Misschien hier in het oosten dan alleen
OKquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je zo'n sticker hebt dan ben je ongeacht afkomst een Mof. Duidelijk?
mooi is datquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook volgens de makers nie:
[ afbeelding ]
tja, geloof jij het? ikke niet. zelfs een circlejerk zit er nu niet eens meer inquote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber!
Wiequote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber hierboven!
Anders ben ik weer DCUOen hoor...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber hierboven!
op de PS3?quote:
Ah zonde.. Ik op de ps3.. kick spel!quote:
"Eigenlijk is er niets wat men niet mag zien"quote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook volgens de makers nie:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAA! Het gaat AAN!!!quote:
insite info: uitgesteld tot zondagquote:
Het IS Zondag....quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
insite info: uitgesteld tot zondag
de 2e binnen anderhalf uur!quote:
zondag op maandag danquote:
volgens mij is die inside info nie zo in-sidequote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
insite info ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
vanuit mezelfquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens mij is die inside info nie zo in-side
ja en door de week gebeurd er niksquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef NotYou het volgende:
Uitgerekend in t weekend slapen de bewoners vroeg.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja en door de week gebeurd er niks
Is toch fokkin nie normaal meer?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja en door de week gebeurd er niks
tja, leuker is het, als er nog meer jongens mee doen. Maar t is 2 uur, waar blijft de beloofde actie?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:54 schreef toxikon het volgende:
Tja circeljerk in je eentje is het ook niet helemaal...
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.quote:
Ik kijk niet meer...zit wel in de COS misschien nog wel triester....quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, wat zijn wij triest... om 2 uur snachts naar 14 slapende horken kijken die overdags al net zoveel doen.
+1quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.
En dat we dat al een dik uur volhoudenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, wat zijn wij triest... om 2 uur snachts naar 14 slapende horken kijken die overdags al net zoveel doen.
ik steun deze uitspraak voor 100%quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens dit hele topiqueje spreek als ik zeg dat je in het vervolg alles wat uit jezelf komt beter bij je kan houden.
Ik denk dat jouw grappen een beter publiek verdienen, dus probeer het eens op www,sesamstraat.nl!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet u. Een welgemeend welterusten. Morgen weer een "hoopvolle dag"![]()
Ik hoop dat hij er wel in komt. Dat zou geweldig zijn en 't programma kunnen redden.quote:
Ook al geprobeerd bij Bart bb1 en DGK (SHE) kwam niks leuks van, drank is het enige dat werkt!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Als ik in het huis zat, had ik wel voor een paar flinke jonko's gezorgd, om het wat levendiger te maken, snachts, je weets man!!!!
we mogen hem alleen niet volgens das dan weer jammerquote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef versabommie het volgende:
Nouja, de zwerver is wakker.. dat is al heel wat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |