NEE, ik ga de beamer niet opnieuw opstarten, heb alweer branduren verpild aan niksquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef robmmad16 het volgende:
Joanna zwaait met haar armen!
ACTIE!!!
quote:
Ik HEB de makers al hier een aanbod gedaan, dus ALS ze kunnen lezen!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je eerst even naar portugal.
niet echt:quote:
Ze ligt alweer stil. Ze zwaaide net wel met haar armen en zei volgens mij ook iets... Nu is Alex volgens mij opgestaan, waarschijnlijk n toilet breakquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
NEE, ik ga de beamer niet opnieuw opstarten, heb alweer branduren verpild aan niks
Ci sono qualche cose chi sentano di pesce e non e malequote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
jakkes dat spul smaakt naar rozijnen.
nope, maar ik weet een huis waar nog minstens 12 man wonen, en met mij erbij 13!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heb je andere mensen in huis wonen dan
Ook veel NLers hebben zo'n gekke stikkerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef waxmask het volgende:
Bitte Ein Bit! Doet me teveel denken dat ik achter een mof aan zit te kachellen.
Ook volgens de makers nie:quote:
Als je zo'n sticker hebt dan ben je ongeacht afkomst een Mof. Duidelijk?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ook veel NLers hebben zo'n gekke stikker
Misschien hier in het oosten dan alleen
OKquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je zo'n sticker hebt dan ben je ongeacht afkomst een Mof. Duidelijk?
mooi is datquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook volgens de makers nie:
[ afbeelding ]
tja, geloof jij het? ikke niet. zelfs een circlejerk zit er nu niet eens meer inquote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber!
Wiequote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber hierboven!
Anders ben ik weer DCUOen hoor...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
Nog 8 minuten en dan gaat het los, volgens die zaad-op-dekbed-puber hierboven!
op de PS3?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |