Welke fans, die op twitter en op facebook, want van die anderhalve aardappel die de uitzendingen op tv kijken zullen ze het niet moeten hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze de fans willen behouden?
Verdomme Bommie! Niet spoileren!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Doe dit twee weken en het programma is dood, net zo dood als de moeder van Bambi!
nou vond fans ook wel een groot woordquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Welke fans, die op twitter en op facebook, want van die anderhalve aardappel die de uitzendingen op tv kijken zullen ze het niet moeten hebben
webcam aanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef RobbieBoy het volgende:
ik schenk zelf maar ffe wat wijntjes in. als hun niet voor actie op tv zorgen, doe ik dat hier zelf wel!!!!!!!
Na deze ellende zijn wij ook wel toe aan wat drankquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef RobbieBoy het volgende:
ik schenk zelf maar ffe wat wijntjes in. als hun niet voor actie op tv zorgen, doe ik dat hier zelf wel!!!!!!!
Mijn vertaling was ook een ruime, mijn Portugees is een beetje roestig.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee, en die vertaling van Google klopt ook niet echt, lijkt me
En de vader van Simba ook!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Verdomme Bommie! Niet spoileren!.
en streamen goftedomme!quote:
Ja je wordt er bijna alko van.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na deze ellende zijn wij ook wel toe aan wat drank.
Hahaha Epic...dat je hier voor naar huis kwam...just epic!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Grunge. het volgende:
Liggen ze serieus àllemaal al in hun nest? Ben ik daarvoor eerder naar huis gekomen ().
Je doet het erom he!quote:
Nee, The Bunker en als date voor Chantal in BB4 (of 5)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
jij had je toch opgegeven voor DGK?
Nee Joanne gaat straks slaapwandelen. Alleen we weten niet hoe laat. Stay tuned!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Grunge. het volgende:
Liggen ze serieus àllemaal al in hun nest? Ben ik daarvoor eerder naar huis gekomen ().
wordt?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles moet op
ikke nie heb der niet eens eeenquote:
OMG, wat errug! En sneu.. .ik vind het oprecht zielig voor je...! Echt!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Grunge. het volgende:
Ja, dat gaat ze elke nacht al maar niet heusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee Joanne gaat straks slaapwandelen. Alleen we weten niet hoe laat. Stay tuned!!!!
De telefoon kan el-luk moment gaan!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Grunge. het volgende:
Dank je, hè!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG, wat errug! En sneu.. .ik vind het oprecht zielig voor je...! Echt!
Ja, als ze in dat stinkhok elkaar niet in de haren vliegen zorg ik zelf wel voor wat actie!quote:
Nee echt, heb oprecht medelij!quote:
We maken onze eigen tv wel!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, als ze in dat stinkhok elkaar niet in de haren vliegen zorg ik zelf wel voor wat actie!
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, als ze in dat stinkhok elkaar niet in de haren vliegen zorg ik zelf wel voor wat actie!
Daar bedank ik je toch ook voor! (Zo erg is het niet, ik vind het alleen een beetje jammer.)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt, heb oprecht medelij!
nee joh! nog 28 minutenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De telefoon kan el-luk moment gaan!.
.
Oi sorry, ik las sarcasme... product van mijn eigen zieke geestquote:
Cynthia!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |