FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hoe kom je er opquote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is er uberhoud vandaag wat gebeurd? Ik heb vandaag niet kunnen kijken
1 keer was grappibquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
insite info: over 55 minuten gaat het los!
(zat er een uur naast)
I'm back baby ;0quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De dag dat Reksie1981 het meest heeft bereikt in zijn fok leven!
Wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
WTF!! Hebben jullie dat ook gehoord
die zijn nog bijelkaar en dol gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef waxmask het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit terecht gekomen van Nadia en Dennis...
quote:
je zegt maar watquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
(zat er een uur naast)
Wel eerst regelen dat ze er geen streamlock op gooien!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef RobbieBoy het volgende:
dat kan. Mischien moet ik zelf maar eens het huis in gaan. Heb wel zin om daar voor wat vette actie met in iedergeval 1 bewoner te gaan zorgen!!!! als de redactie mee leest, stuur me maar een vliegticket!!! haha
zolang ga ik niewt wachten met het volgende flesje!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
(zat er een uur naast)
mischien wel, mischien nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat bewaar je voor Guido.
Ja vastquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Reksie1981 het volgende:
(zat er een uur naast)
quote:
quote:
Top tv dit.quote:
quote:
Kutscheetje *Lacht als de Sigaarsnor*quote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit terecht gekomen van Nadia en Dennis...
Na een enklel kutscheetje hier en daar schijnt er nog iets anders uit verschenen te zijn. Ik weet daar de details niet van maar er zijn vast Fokkerts die daar meer over kunnen zeggen.
wat is een forever alone face btwquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef spapaars het volgende:
Mooi BB huis in Zweden, met o.a een grote bubbelbad.
http://tv.expressen.se/no(...)-i-big-brother-huset
Ga je dan over mijn kwaliteitstopics praten?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Mocht er ooit weer een Big Brother / Secret Story of iets dergelijks komen, ik geef me op, probeer er doorheen te komen en ga telkens praten over de Fok!kertjes die meekijken dag en nacht
21 Februari!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Wilskracht het volgende:
Welke datum stop secretstory?
Ik ga voor 7 maart
Dat zou vet zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Mocht er ooit weer een Big Brother / Secret Story of iets dergelijks komen, ik geef me op, probeer er doorheen te komen en ga telkens praten over de Fok!kertjes die meekijken dag en nacht
dacht dat je vroeg naar bed ging, las iets van half 12 zit je er nog hahhhaaquote:
Altijd! Zeggen dat ik ze mis e.d.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga je dan over mijn kwaliteitstopics praten?
Ze zijn moe van het feest dat ze vanavond hadden.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Krambo het volgende:
Ik zet net de streams aan en ik zie alleen maar slapende mensen? How come?
Dat was ook de strategie van Huub, en daarmee was de winnaar als de productie het eindspel niet zo belachelijk hadden gemaakt.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Ze hebben rust nodig, of zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Krambo het volgende:
Ik zet net de streams aan en ik zie alleen maar slapende mensen? How come?
Moet je de reacties op twitter maar eens lezenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Toverheks het volgende:
pppfftt denk kom ff kijken slinger de stream aan, want stel je voor ik mis de zaterdagnacht gezelligheid in het mooie kleurrijke huis, liggen ze al op bed, en dat voor de zaterdagavond![]()
![]()
![]()
"piep" me guido! krijg je weer 100 euroquote:
Het feest der verveling ende lamlendigheid zeker?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze zijn moe van het feest dat ze vanavond hadden.
is het daar nog erger dan met commentaarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je de reacties op twitter maar eens lezen.
Ze hebben mijn geheim al geradenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat je vroeg naar bed ging, las iets van half 12 zit je er nog hahhhaa
Het was tenslotte het hoogtepunt van Secret Story tot nog toe.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het feest der verveling ende lamlendigheid zeker?
Tis niet naast de deur, Portugal, anders zou ik graag net jou op je bezem eens door dat huis willen vliegen vannachtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Toverheks het volgende:
pppfftt denk kom ff kijken slinger de stream aan, want stel je voor ik mis de zaterdagnacht gezelligheid in het mooie kleurrijke huis, liggen ze al op bed, en dat voor de zaterdagavond![]()
![]()
![]()
schaam je regie wat een dood zooitje, als jullie meer stream en kijkcijffers willen hebben zeg ik VOORAL ZO DOORGAAN pppffttttt
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben mijn geheim al geraden
Ik fok in me slaap
Dat is het geruis dat je hoort.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef versabommie het volgende:
Ik hoor stemmen... normaal gesproken krijg ik dan het advies: Psychiater, maar echt stemmen op de mannenkamert!
hahahha trut haha lig gestrektquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben mijn geheim al geraden
Ik fok in me slaap
wat? ik hoor nietsquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
WTF!! Hebben jullie dat ook gehoord
28 februari.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Wilskracht het volgende:
Welke datum stop secretstory?
Ik ga voor 7 maart
Kom je klaar: SLOTJE!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]! Lig je te slapen naast iemand, opeens: WAT EINZ KUT TOPIC!!! LOL!
Zie je opeens Patty Brard dat huis binnen komen iedereen wekkenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef Krambo het volgende:
Ze doen er bij SBS ook weinig aan om het spannender te maken he
Fipo gemacht!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Studiotje het volgende:
Of Piet Paulusma die ze komt vragen wat ze van het weer vinden.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zie je opeens Patty Brard dat huis binnen komen iedereen wekken![]()
![]()
misschien als we morgen wakker worden en de stream aanslingeren staat er SORRY maar het programma is niet wat je er van verwacht, de bewoners hebben vannacht hun koffers moeten pakken en staan nu op het vliegveldquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Flashbox het volgende:
Ik verwacht voor volgende week zondag dat de stekker er uit gaat Dus ik zeg 26 Februari
haha, wie moet ik daarvooer een "pleziertje" doen om dat voorelkaar te krijgen??quote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel eerst regelen dat ze er geen streamlock op gooien!
Oat moan!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Of Piet Paulusma die ze komt vragen wat ze van het weer vinden.
Dat is het tijdstip om je koffers te pakken en de deur achter je te sluitenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
weeet niet wat jij zit te kijken, maar geen secrect story volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie kan er portugees, ik hoor stemmen op stream 2 achter de muur, portugees gesprek!
quote:"#sstnl Ja hoor dit is weer een echte Nederlandsche RLS als vanouds ligt iedereen al vroeg te maffen op zaterdag... <zucht>"
Ik ken alleen Spaansquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie kan er portugees, ik hoor stemmen op stream 2 achter de muur, portugees gesprek!
Beetje kudt als er dan ook gewoon allemaal notes over je worden gemaakt!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Studiotje het volgende:
Alles beter dan dit zelfs Patty Brard (dat ik dit nog eens zou typen op een zaterdagavond....)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Er staat niet voor niets 'drink met mate' op je bierflesje.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Alles beter dan dit zelfs Patty Brard (dat ik dit nog eens zou typen op een zaterdagavond....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |