Ik heb mijn uien trok op steroïden, terwijl de Servische wast tijdens de ontwikkeling van een scheet in het gezicht van grote kracht Guido!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef Studiotje het volgende:
Eu puxei minha cebolas em esteróides, enquanto Servio lavagens durante o desenvolvimento de um peido grande força no rosto de Guido!
Waarom moet guido zijn chorizo in servio stoppen?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef Studiotje het volgende:
Eu puxei minha cebolas em esteróides, enquanto Servio lavagens durante o desenvolvimento de um peido grande força no rosto de Guido!
Nog niks nats gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je wel! Italiaans, Portugees, Spaans, Zuid afrikaans, allemaal 1 pot nat!
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik heb mijn uien trok op steroïden, terwijl de Servische wast tijdens de ontwikkeling van een scheet in het gezicht van grote kracht Guido!
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
Waarom moet guido zijn chorizo in servio stoppen?
Zie je meer dan op de streamsquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef RobbieBoy het volgende:
ik ga maar ffe naar de wc naar mijn eigen gezeik luisteren, da's op dit moment het enige leuke dat ik me kan bedenken
Dan kom je bij voorbaat al niet door de selectie.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Studiotje het volgende:
Mocht er ooit weer een Big Brother / Secret Story of iets dergelijks komen, ik geef me op, probeer er doorheen te komen en ga telkens praten over de Fok!kertjes die meekijken dag en nacht
jij had je toch opgegeven voor DGK?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan kom je bij voorbaat al niet door de selectie.
Dat zeg ik natuurlijk niet tijdens de selectiequote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan kom je bij voorbaat al niet door de selectie.
ik neem aan dat ze de fans willen behouden?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef catwaezle het volgende:
Er hoeft nu natuurlijk ook niets te gebeuren. Er is toch geen uitzending vandaag en morgen (morgen is een weekoverzicht). Dus voor de maandaguitzending kunnen ze kiezen uit 3 dagen materiaal.
Wat, moet Guido iets in Servio zijn kont stoppen, of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
Waarom moet guido zijn chorizo in servio stoppen?
Tjuusquote:
Nee , nu hebben ze shots van bankhangende bewoners, dat helpt voor de kijkcijfersquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef catwaezle het volgende:
Er hoeft nu natuurlijk ook niets te gebeuren. Er is toch geen uitzending vandaag en morgen (morgen is een weekoverzicht). Dus voor de maandaguitzending kunnen ze kiezen uit 3 dagen materiaal.
Spreek je geen portugees?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat, moet Guido iets in Servio zijn kont stoppen, of begrijp ik het nu verkeerd?
Is die dood? *Huilen doet*quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Doe dit twee weken en het programma is dood, net zo dood als de moeder van Bambi!
Ja geheime missie, maar dat mag Guido's vriendin niet weten dus wordt het niet uitgezondenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat, moet Guido iets in Servio zijn kont stoppen, of begrijp ik het nu verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |